Autor Wątek: Metal Gear Ac!d - opinie, porady, strategie  (Przeczytany 3742 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Metal Gear Ac!d - opinie, porady, strategie
« dnia: Lipca 05, 2005, 13:35:47 pm »
No to zacznę temat o tej cudownej grze, przy której można spędzić niejeden wieczór.
Obcowanie z gierką można podzielić na trzy fazy: frustracja, zaciekawienie, ekstaza. Na początku nie dość, że masz mało kart, to jeszcze są to karty słabe (SOCOM). Karty nie podchodzą i stoisz cały czas w jednym miejscu. Ale im dalej, tym lepiej. Przełomowe okazuje się zdobycie PSG-1 około 6-8 godziny czasu gry. Po tym możecie zacząć wymiatać.
Styl gry - karcianka turowa. Nie oczekujcie od tego tytułu "flow" typowego dla MGS, MGS2, czy MGS3, bo jest to poprostu inna gra. To nadal Metal Gear, ale wiele osób myli chyba tytuły (vide IGN dał 6.5). Wierzcie mi - po tym jak nabierzecie wprawy w kartach gra się wyśmienicie. Kart jest w sumie 204, w tym takie perełki jak Liquid Snake (kosztuje 100 000 punktów), czy też Metal Gear Ray (kosztuje 50 000 punktów). A biorąc pod uwagę, że za zrobienie misji dostaniecie góra 5 000 punktów, to... :D
Karty obejmują całe uniwersum Metal Gear - mamy MGS1, MGS2, MGS3 oraz Chronicle Pack, czyli poprostu porzednie części. Trochę odrzuca pikseloza na kartach z Chronicle Pack, ale są to jedne z najmocniejszych kart w grze.
Gra jest obsługiwana przez XLink Kai, tak więc jak ktoś chciałby zagrać, to... :D
Na początku najtrudniej jest załapać Interference i system COST (szczególnie w odniesieniu do granatów i innych kart działających czasowo). Jak macie jakieś pytania to walcie.

Obecnie mój Deck to głównie PSG-1 i SVD-Dragunov, to pozwala ładnie zdjąc wroga z drugiego końca planszy. Snake biega z Stealth i R-5, co pozwala załatwić kilku wrogów w dwie tury. Najlepszy wynik: walka z La Clown, COST 11.

Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
Metal Gear Ac!d - opinie, porady, strategie
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 05, 2005, 18:21:37 pm »
E tam gejmplej... Castor, powiedz lepiej czy fabuła, dialogi i postaci stoją na mgs'owym poziomie ;)

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Metal Gear Ac!d - opinie, porady, strategie
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 05, 2005, 19:28:34 pm »
Cytat: "Miazga"
E tam gejmplej... Castor, powiedz lepiej czy fabuła, dialogi i postaci stoją na mgs'owym poziomie ;)

Stoją, stoją. Fabuła zakręcona, dialogi również. Typowy Metal Gear - przez pierwsze kilka godzin nie masz pojęcia o co chodzi. :lol:

EDIT: Chciałem dopisać kilka rzeczy, jako że fabuła jest zawsze najważniejszą rzeczą w MG. Część rzeczy można wydedukować po rozmowach przez Codec, ale mimo to kilka rzeczy mnie BARDZO zaskoczyło.  Fabuła jest świetna, mniej epicka niż taki MGS3, ale nadal świetna.

Jedyne to czego można się przyczepić to mała liczba walk z bossami - tylko 5/6 (ostatnia walka ma dwie fazy).

EDIT2: Mam 201/204 karty - kurde, teraz będę szukać pozostałych przez cały dzień. Ale warto. A potem jak będę miał 4 XM6 to atakuję Extreme Mode.

Player01

  • Gość
Metal Gear Ac!d - opinie, porady, strategie
« Odpowiedź #3 dnia: Września 03, 2005, 23:14:38 pm »
Ta gra jest swietna, niektorzy czepiaja sie, ze wzgledu na to, ze gameplay rozni sie od MGS'a, ale bylo to do przewidzenia. Ja z gry czerpie przyjemnosc garsciami.

Trusio

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 2 124
  • Reputacja: 3
  • Dr Trusio
Metal Gear Ac!d - opinie, porady, strategie
« Odpowiedź #4 dnia: Września 04, 2005, 20:16:54 pm »
Od przyszłego tygodnia powinienem zacząć w to szpilić - o ile poczta "puolska" nie zawiedzie... :roll:
GT: Trusio

lupinator

  • Gość
Metal Gear Ac!d - opinie, porady, strategie
« Odpowiedź #5 dnia: Października 23, 2005, 10:40:58 am »
Mam MGA i uwazam ze jest super, moze troche Aiko nie potrzeba jest do sterowania bo lepiej grało mi sie tylko jednym Solidem. Narazie jestem w momencie takiego magazynu (nie pamiętam nazwy) gdzie Aiko musi stawac przy kompach i otwierać dzwi zeby Snake mógł wejść do innego pomieszczenia. Ogólnie gre oceiam na 8/10

Trusio

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 2 124
  • Reputacja: 3
  • Dr Trusio
Metal Gear Ac!d - opinie, porady, strategie
« Odpowiedź #6 dnia: Października 23, 2005, 21:41:41 pm »
Jeszcze nie masz co oceniać Aiko tak pochopnie. Poczekaj, aż zdobędziesz snajperkę, a szybko zmienisz o niej zdanie :wink:
GT: Trusio

lupinator

  • Gość
Metal Gear Ac!d - opinie, porady, strategie
« Odpowiedź #7 dnia: Listopada 13, 2005, 19:02:24 pm »
Mam pytanie:
Jak znaleźć snajperke dla Aiko? jestem w tym magazynie gdzie mam ją zdobyć, zabijam wszystkich wrogów ale snajperki nigdzie niema, mysle ze jest za dzwiami z napisem Lv. 2 ale nie wiem jak sie tam dostac poniewaz posiadam tylko karte Lv. 1. Prosze o pomoc :)

Jacob

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 28-07-2006
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
Metal Gear Ac!d - opinie, porady, strategie
« Odpowiedź #8 dnia: Lipca 28, 2006, 12:21:18 pm »
no wlasnie sa za tymi drzwiami 2 PSg'i, ale ja nie pamiętam skąd się bierze karte, sprawdz w spisie kart powinienes miec.

Ja Metala przeszedłęm już 3 razy (22h -> 13h -> 7h), nadal braqje mi 22 kart wiec niedlugo kolejny raz ale tym razem na Hard to bedzei zabawa bo teraz jak juz mam Solar guny, rpgi, i inne rarki to na normal gre przechodze w max 7h