Autor Wątek: Lair  (Przeczytany 34864 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.


pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Lair
« Odpowiedź #81 dnia: Października 20, 2006, 09:49:49 am »
sadze ze teraz gra jest ukonczona w 40%
;P heheh
ładne ^^

Kraken

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Lair
« Odpowiedź #82 dnia: Października 20, 2006, 11:55:29 am »
Wstyd się przyznać ,ale ja mam jakąś "wrodzoną" słabość do jaszczurów ,więc LAIR według mnie prezentuje się wyjątkowo smakowicie :P

lupinator

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #83 dnia: Października 20, 2006, 14:01:17 pm »
Wygladają znakonicie  :D W szczegolnosci ostatni

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
Lair
« Odpowiedź #84 dnia: Października 20, 2006, 14:10:58 pm »
Wygląda jak test z 3dmarka '01 ;)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Lair
« Odpowiedź #85 dnia: Października 20, 2006, 15:08:25 pm »
Cytat: "fenris"
Wygląda jak test z 3dmarka '01 ;)


Człowiekowi słabo się robi czytając takie i tym podobne komenty...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Lair
« Odpowiedź #86 dnia: Października 20, 2006, 15:12:26 pm »
Cytat: "Piter_neo"
Cytat: "fenris"
Wygląda jak test z 3dmarka '01 ;)


Człowiekowi słabo się robi czytając takie i tym podobne komenty...

W 3D Marku 2001 był test w podobnym klimacie...

Tylko że prezentował się troszeczke mniej efektowanie  :wink:

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
Lair
« Odpowiedź #87 dnia: Października 20, 2006, 22:01:14 pm »
Cytat: "Kraken"
Wstyd się przyznać ,ale ja mam jakąś "wrodzoną" słabość do jaszczurów

Kazdy ma jakies zboczenia :)

A mnie interesuje glownie, jak to bedzie sie prezentowac podczas gry (nie tylko grafika, ale i sama rozgrywka, kamera, itp.).

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Lair
« Odpowiedź #88 dnia: Października 26, 2006, 16:05:18 pm »
new LAIR intervie ( 6 mins AMN)
http://youtube.com/watch?v=qZ0NX_NAmF0

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Lair
« Odpowiedź #89 dnia: Października 26, 2006, 16:13:45 pm »
Za dużo nowego sie nie dowiedzieliśmy "ach tworzyliśmy świetne smoki fantasy", "pięknie je odzwzorowaliśmy", "możecie sobie chodzić po ziemi gdzie jest tysiące żołnierzyków klonów [przpisek Master 666]", :"możecie sterować czujniczkami w sixaxis". Czyli nic nowego.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Lair
« Odpowiedź #90 dnia: Października 29, 2006, 17:01:24 pm »
jeden nowy screen


plus okładka gry (premiera latem 2007 a oni juz maja okładke ;P)

Supersonic

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #91 dnia: Października 30, 2006, 08:38:38 am »
Technology Behind Lair Explained.
http://www.ps3land.com/article-924.php
60fps przy 1080p to brzmi dumnie. Chociaż mnie wystarczy 720 :mrgreen:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Lair
« Odpowiedź #92 dnia: Listopada 11, 2006, 00:04:10 am »

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Lair
« Odpowiedź #93 dnia: Listopada 17, 2006, 12:40:28 pm »
Nowy swietny trailer, polecam!

Extended Trailer
http://media.ps3.ign.com/media/761/761161/vids_1.html


teraz juz działa

lupinator

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #94 dnia: Listopada 17, 2006, 12:44:14 pm »
musisz podac pelen link bo "..." nie dziala

Supersonic

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #95 dnia: Listopada 17, 2006, 16:24:58 pm »
Jaki z tego nowy trailer do trailerów z E3 i TGS dorzucili nowe sceny (na początku filmiku) i w końcu jest całość (a przynajmniej tak wygląda). W dodatku to render. Lepiej niech zaprezentują trailer z scenami real-time.  :mrgreen:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Lair
« Odpowiedź #96 dnia: Listopada 20, 2006, 11:35:32 am »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Lair
« Odpowiedź #97 dnia: Listopada 20, 2006, 20:46:45 pm »
NIe tak bardzo odstaje od rendera gameplay jednak smok z renderka jakby olejem kujawskim polany.

Supersonic

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #98 dnia: Grudnia 10, 2006, 17:10:07 pm »

CrazyFox

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 98
  • Reputacja: 0
Lair
« Odpowiedź #99 dnia: Stycznia 03, 2007, 16:22:27 pm »
Gra sie bardzo ladnie prezentuje,ale mnie nie przekonuje :) te smoki jakies itp wogole nie lubie takich gierek :D



Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Lair
« Odpowiedź #100 dnia: Stycznia 03, 2007, 16:23:47 pm »
Z tej gry może być świetny system-seller dla PS3 :D

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Lair
« Odpowiedź #101 dnia: Stycznia 03, 2007, 16:51:02 pm »
A co najmniej bardzo ładnie wyglądający exclusive dla PS3. Czy mi sie wydaje czy żołnierze są lepiej zrobieni niż wcześniej?

Supersonic

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #102 dnia: Stycznia 03, 2007, 20:16:06 pm »
Cytat: "Solid Snake 1989"
Czy mi sie wydaje czy żołnierze są lepiej zrobieni niż wcześniej?

Jak na moje oko to wydaje ci się  :wink:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Lair
« Odpowiedź #103 dnia: Stycznia 03, 2007, 20:40:58 pm »
Cytat: "pokrytyśniegiem"
real time VS render
http://i15.tinypic.com/330tiqe.jpg

 :mrgreen:


Który to render a która to gra  :shock:  :shock:  :shock:

mateo

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #104 dnia: Stycznia 04, 2007, 13:19:23 pm »
Cytat: "MarcePan"
Cytat: "pokrytyśniegiem"
real time VS render
http://i15.tinypic.com/330tiqe.jpg

 :mrgreen:


Który to render a która to gra  :shock:  :shock:  :shock:


Widać , że gra nabiera rumieńców  :D
Ciekawe jak będą wyglądać inne etapy ?
trzeba czekać !

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Lair
« Odpowiedź #105 dnia: Stycznia 04, 2007, 19:14:05 pm »
Miejmy nadzieję, że bedą wykozaczone :D

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Lair
« Odpowiedź #106 dnia: Stycznia 04, 2007, 21:04:01 pm »
Przyznam że z początku nie podobała mi sie ta gra ale jakoś nabieram powoli ochoty polatać na smokach którym Spyro może kule lizać (dragon ball) :wink:

mateo

  • Gość
Lair
« Odpowiedź #107 dnia: Stycznia 04, 2007, 21:09:02 pm »
Cytat: "Snake_Plissken"
Miejmy nadzieję, że bedą wykozaczone :D


Snake_Plissken jesteś dojeb@ny hehe
Sorki za słownictwo !

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Lair
« Odpowiedź #108 dnia: Stycznia 05, 2007, 08:28:49 am »
Cytat: "mateo"
Cytat: "Snake_Plissken"
Miejmy nadzieję, że bedą wykozaczone :D


Snake_Plissken jesteś dojeb@ny hehe
Sorki za słownictwo !


Że co ????  :shock:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Lair
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwca 24, 2014, 10:39:28 am »
Grał ktoś w to?
Chodzi za mną ten Lair od.. premiery ps3. Ale zawsze jak dochodzi do momentu w którym chce go kupić, przypominam sobie oceany hejtu nad tym wielkim exem i kupuje coś innego.
Warto w to zagrać teraz, kiedy gra kosztuje grosze?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Lair
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwca 24, 2014, 10:47:42 am »
Jak wspomniałeś gra kosztuje grosze, więc bym się nie zastanawiał tylko brał. Chociażby po to, żeby samemu ocenić tytuł; tym bardziej, że od zawsze masz na gierkę chęć.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Lair
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwca 24, 2014, 10:52:36 am »
Grałem i skończyłem. Gra dostała łatkę lekko usprawniającą sterowanie (można grać za pomocą analogów), więc jest lepiej. Mimo wszystko sterowaniu dalej daleko do ideału.

Aczkolwiek często misje są skonstruowane z dupy i zanim się zorientujesz co trzeba robić to wróg rozwala to czego masz bronić. Pamiętam jedną eskortową misję, którą powtarzałem chyba z 20 razy aż się poddałem i dopiero po pół roku dokończyłem jak emocje opadły :lol:

Ale za te grosze warto spróbować chociażby dla samego klimatu i przyjemnej muzyki ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Lair
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwca 24, 2014, 11:09:47 am »
O, jednak ktoś grał  :)
Dzięki za opinie, niedługo sobie sprawie tą gierke.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Lair
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwca 24, 2014, 12:18:47 pm »
W sumie to miałem podobny problem zawsze. Chęć zakupu, nagle powracające wspomnienia o niskich ocenach i tak kupuję grę już kilka lat  :lol:

Pomysł na grę rewelacyjny, szkoda, że to nie wypaliło :/

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Lair
« Odpowiedź #114 dnia: Grudnia 18, 2014, 10:03:50 am »
Po Res1 przyszedł czas na kolejne wykopaliska.

Wczoraj zacząłem Lair, zaliczyłem ze dwie misje - niewiele. Dlatego wciąż jeszcze nie wiem czy to jest gra czy bardziej interaktywne demko technologiczne i prezentacja silnika. Mam jednak duże wątpliwości co do zawartości gry w grze i samej jakości tej gry.

Grafika jest ok, nie odrzuca. Straszliwie zjebane jest sterowanie, zupełnie nieintuicyjne i udziwnione (a gram na analogach, sterowanie wychyłami pada to bardziej pokaz potencjału sixaxisa w tym zakresie a nie realna opcja sterowania). Najgorszym elementem jest zdecydowanie prowadzenie gry, momentami kompletnie nie wiadomo o co chodzi, jeden wielki chaos. Wczoraj latałem nad miastem kompletnie nie wiedząc co dalej aż nagle włączyła się wstawka animowana i gra poszła dalej. Równie dobrze mogłem odłożyć pada i na nią zaczekać (stąd te wątpliwości co do ilości gry w grze). Najlepszym elementem jest muzyka - jest świetna, idealnie się komponuje z qasi średniowiecznym osadzeniem gry i smokami.
Podoba mi się też koncepcja na smoki - to nie żadne mityczne, legendarne i szlachetne istoty a po prostu udomowione zwierzęta służące ludziom za środek lokomocji. Widząc głównego bohatera napitalającego buławą swojego smoka aby ten przyśpieszył lot, od razu miałem skojarzenia z koniem i batem.

Grę planowałem skończyć, ale po pierwszym spotkaniu nie wiem czy wystarczy mi zapału.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Lair
« Odpowiedź #115 dnia: Grudnia 29, 2014, 09:10:08 am »
Wystarczyło, wczoraj dokończyłem - BCES-00004, czyli trzecia gra w historii PS3 zaliczona.

Z udziwnionym sterowaniem (serio, jest kompletnie przekombinowane) jakoś od połowy gry już się polubiłem, ale z wariującą kamerą się nie dało.
Grafika - późniejsze misje bardzo na plus, wygląda to dobrze (jedna z ostatnich misji, w której
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
robią wrażenie, nawet dziś). Wyraźnie widać, że potencjał i warsztat był (np. dynamiczne oświetlenie i selfshadowing na smokach - jakość cieni jak w GT5  :troll: ), tylko zabrakło czasu.
Fabuła dość przewidywalna, ale jest jedną z mocniejszych stron Lair. Jednak tu też widać brak czasu - potencjał w świecie Lair jest bardzo duży, politycznych intryg i zdrad można tu mnożyć, tak samo jak wielkie bitwy. Całość w grze jest potraktowana po łebkach, nie rozwinięta. Na skróty potraktowano np. wprowadzenie, wiele rzeczy w ogóle nie wyjaśniono. Można odnieść wrażenie, że zaczęło się oglądać serial TV tak od środka trzeciego sezonu. Spokojnie można by zrobić grę dwa razy większą i jeszcze ze dwie części do tego. Szkoda, bo Lair jest dość odmienny od morza gier pif-paf.
Mechanika to Rogue Squadron ze smokami. I ponownie - duży, niewykorzystany potencjał. Skończyłem grę, a przez całość rozgrywki nie zdarzyło mi się zejść ze smoka czy choćby wylądować nim. Gra daje takie możliwości, ale zupełnie ich nie wykorzystuje. Albo stajnie - (chyba) można wybierać smoki, które się (chyba) odblokowało i (chyba) coś jeszcze. Piszę "chyba", bo nie miałem takiej potrzeby a gra zupełnie tego nie wyjaśnia, nie naprowadza i nie wymaga. Wygląda na to, że przy jednym biurku Factor 5 ktoś wymyślił dany ficzer, a przy innym - ktoś olał albo zapomniał go wykorzystać.
Lair ma też do samego końca problemy z chaotyczną strukturą poszczególnych misji - często czujesz się kompletnie zdezorientowany co dalej, co robić. Zanim się zorientujesz - game over. I tak kilka razy, eksperymentalnie dochodzisz do tego co i jak - wymaga to cierpliwości.

Mimo wszystko czasu spędzonego na tej archeologicznej zabawie nie żałuję, było ciekawie. Odważnym i cierpliwym Lair polecam  ;)