Autor Wątek: Tomb Raider Anniversary  (Przeczytany 7225 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Tomb Raider Anniversary
« dnia: Czerwca 18, 2007, 23:03:27 pm »
News z onlincenter.pl

Cytuj
Koncern Eidos dzisiaj ogłosił, że Lara Croft Tomb Raider: Anniversary pojawi się w aż pięciu odsłonach, które będziemy mogli pobrać za pośrednictwem usługi Xbox Live. Pierwsze epizody (nr 1 i 2), pojawią się we wrześniu i mają być całkowicie darmowe. Na kolejne rozdziały wydamy łącznie 2400 Microsoft Points. Niestety wszystko nie jest takie piękne, jak mogłoby się wydawać. Content będzie możliwy do pobrania tylko dla posiadaczy poprzedniej części gry z panią archeolog, czyli Legend. Co prawda Ubisoft zapowiedział już, że wyda również pełną wersję Tomb Raider Anniversary na płycie, ale ta pojawi się o wiele później.

IMO jest to trochę dziwne rozwiązanie. Wygląda tak jakby ich sprzedaż Legendy nie satysfakcjonowała i chcą to jakoś nadrobić.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 18, 2007, 23:08:03 pm »
W sumie chyba temat już jest, ale ten dziwny co nieco sposób dystrybucji przez Arcade warto odnotować..  Mnie ucieszyła wiadomość wydania gry na XO zwłaszcza że mam juz TR Legends na klocka.
Jak rozumiem będzie to wyglądało jak na PS2 a nie jakaś next-genowa wersja?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 19, 2007, 00:07:36 am »
Przypuszczam, że tak, ale bardziej "będzie to wyglądało jak na PC" (lepsze tekstury, wyższa rozdzielczość itp.). Na Pc nie było trybu next-gen, więc wątpię, by robili go specjalnie pod arcade'ową wersję na XO. Zresztą, wówczas mogliby spokojnie wydać grę w pudełku, aniżeli przez sieć.
Ale i tak, nawet bez trybu next-gen, TRA potrafi zachwycić.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 19, 2007, 19:08:58 pm »
Legend to ostatnia gra na kompa jaką dobrze wspominam,choć nie jedyna.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 19, 2007, 11:45:13 am »
Mam problem z TRA... Gram na PSP i niestety mam maly problem. Nie potrafie wykonac pewnego skoku. Chodzi o to, ze Lara potrafi na linie poruszac sie po scianach, niestety nie wiem jak wykonac taki skok:

Musze wskoczyc na podest, niestety lara albo skacze mi prosto (niebieska strzalka) albo do tylu... A musze skoczyc na podest (czerowna strzalka) :)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 19, 2007, 11:59:18 am »
Musisz: puścić przód (czyli kierunek, by Lara łaziła po ścianie), wcisnąć i trzymać bok (strona, w którą ma skoczyć) i skoczyć. Powinno się udać i Lara wówczas powinna odbić się od ściany i skoczyć.
I dobra rada - naucz się tego dobrze, bo potem będziesz tej umiejętności często potrzebował ;P.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 19, 2007, 15:38:37 pm »
Ajjjjjjjj.... :-x No i za chiny nie moge skoczyc!!!! :lol: Gral ktos na PSP???
Lara zawsze skacze do przodu, albo do tylu... W bok nie da rady...
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2007, 15:44:11 pm wysłana przez siudym »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 19, 2007, 16:08:11 pm »
Pamiętaj, że musisz puścić kierunek, w którym idzie Lara po ścianie, i trzymać bok względem Lary; a że kamera w TR:A pozostawia wiele do życzenia, więc nie raz ten "bok" to "góra+lewo", "dół+lewo" itp. Pamiętam, że na PC również były z tym olbrzymie problemy, więc to nie tylko kwestia gry na PSP. Po raz pierwszy tego typu skok pojawił się w grze chyba w komnacie Damoklesa i również wyszedł mi za n-dziesiątym razem -_-".
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 19, 2007, 17:04:43 pm »
Bo wlasnie jestem w komnacie demoklesa ;) Wogole to wczesniej gralem na PS2, np. T-Rexa pokonalem za pierwszym razem, natomiast na PSP (bo ps2 sprzedalem) meczylem sie z Tyranem chyba z dwie godziny.... Juz nie mowie o sterowaniu, ale z tego co widzialem na PS2, to TREX uderzajac w te kolczaste pienie tracil sporo zycia, natomiast na PSP nic mu sie nie dzialo!! Dopiero tracil energie gdy strzelalem w niego (w oko)... :lol:


EDIT: Ok, udalo sie... ;) A podobno, to stare TR maja upierdliwe sterowanie :lol:
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2007, 17:54:20 pm wysłana przez siudym »

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #9 dnia: Grudnia 19, 2007, 22:42:39 pm »
Ja na XO też miałem z tym spory problem. Ale to nie do ominięcia - później jesteś zmuszony korzystać z tego jeszcze parę razy. :cool:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #10 dnia: Grudnia 19, 2007, 22:50:41 pm »
Z czego pod koniec (najbardziej wkurzający moment w grze - na pewno poznasz) na czas ;D.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #11 dnia: Grudnia 26, 2007, 18:22:56 pm »
Ja juz mam tego dosyc... Chyba zakoncze granie w TRA na poczatku EGIPTU, gdzie walczy sie z dwoma Centaurami... Robie wszystko jak trzeba i za chiny nie jestem w stanie pokonac Centaurow. Sterowanie na PSP jak dla mnie to TRAGEDIA... O ile jeszcze wszystkie elementy poza walkami sa super, to walki dobijaja... Wczeniej gralem na PS2 i bylo ok.

Robie wszystko jak trzeba - > strzelam, pasek RAGE napelnia sie, centaur podbiega, strzelam gdy celownik jest czerwony i staram sie "wystrzelic" linke... Niestety wtedy albo nasz YntelYgentna Lara celuje mi w drugiego Centaura, albo wogole nie trafia w pierwszego...

Tak poza tym, to wstawki "filmowo-zrecznosciowe" w TRL i TRA to jakis zart, co to jakies dance-dance revolution czy co??? Jak ma byc TR, to ma byc TR, a nie jakies klikanie w klawisze na czas itd... Szkoda, ze czasy starych i dobrych TR sie skonczyly, teraz gry musza miec jakies debilne rozwiazania, inaczej nikt tego nie kupi...

Nie wiem juz cos robic z tymi Centaurami. Czy jest jakis kod na skip leveli? Szkoda mi EGIPTU, bo pewnie bedzie swietny poziom, jednak nie strawie tych debilnych walk... :huh:


EDIT: Udalo sie... :lol:
« Ostatnia zmiana: Grudnia 26, 2007, 18:49:03 pm wysłana przez siudym »

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #12 dnia: Grudnia 26, 2007, 19:00:23 pm »
Dlatego sam w takiego TR Legends na PSPku nie doszedłem nawet do połowy. Zaciąłem się na tym kolu co wskakiwał na podwyższenia i miałem dosyć.
Centaury udało mi się pokonać dokładnie dziś, ale grałem na XO. Nawet sobie nie próbuję wyobrazić jak tych ćwoków można załatwić grając na PSP...  :???: Żeby było "weselej" - sam wcześniej szukałem i nie znalazłem żadnych odpowiednich cheatów - z tego co czytałem to chyba najtrudniejszy moment w grze. Walki w Anniversary to porażka.  :(

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #13 dnia: Grudnia 26, 2007, 19:31:03 pm »
Jeżeli chodzi o bossów to dalej nie ma żadnych trudnów.
Ale najtrudniejszy moment w grze to mimo wszystko (przynajmniej dla mnie) i tak Great Pyramid :P.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #14 dnia: Grudnia 27, 2007, 11:46:20 am »
Ach, Egipt o sam miód! Te pantery to niezłe skurczybyki - mi sprawiają najwięcej kłopotów z wszystkich zwierzaczków i stworów w całej grze. Ale miejscówki dają radę no i te klimatyczne odgłosy w kolejnych komnatach... rewelacja.   :grin:

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #15 dnia: Grudnia 27, 2007, 18:40:21 pm »
Egipt sliczny jest.:) Szkoda, ze tak uproszczono strasznie cala gre, w TR1 bylo sporo dosyc trudnych miejscowek np. Cistern byl bardzo rozbudowany i sporo grzebania tam bylo, w TRA byl prosty jak ass weza... :-x
No ale ogolnie jest fajnie. Szkoda, ze pewnie nie "zremejkuja" reszty TR, oj to by bylo piekne...

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Tomb Raider Anniversary
« Odpowiedź #16 dnia: Grudnia 28, 2007, 22:28:19 pm »
ile czasu zajelo wam ukonczenie calej gry ignorujac artefakty? [obojetnie jaki poziom, bo pewnie poza wiekszym hp przeciwnikow, to roznic na easy i hard nie ma]