@Cancer spoko:)
to wychodzenie z gry, kiedy ktoś przegrywa bez zaliczania muporażki nie tylko Ciebie wku*wia, na każdym forum na to narzekają, także mam nadzieje, że THQ pójdzie po rozum do głowy i wypuści niebawem patch, który naprawi tą głupotę.
co do ilości stylów to moim zdaniem wcale nie jest ich zbyt mało. duże zróznicowanie stylów to było w latach 90. jak UFC miało swoje początki, było karate, kempo, a nawet bralo w nim udział zawodnicy sumo. obecnie wszyscy zawodnicy w mniejszym lub wiekszym stopniu trenują tak samo, nie ma już specjalistów tylko od stójki bądź tylko od parteru, nie ma zawodników którzy potrafią tylko kopać, a nie potrafią boksować, także walka praktycznie ogranicza się tylko do stylów zawartych w grze, czyli wrestlingu, judo, BJJ, kickboxingu, boksu i muay thai. zresztą to nie jest tekken, gdzie każda postać ma inne ciosy, pooglądaj sobie walki UFC/PRIDE, w grze zawarta jest znakomita wiekszość ciosów i technik używanych przez zawodników w rzeczywistości(oczywiście nie ma kopnięć w głowę leżącego/klęczącego przeciwnika i stompów, czyli naskakiwania na leżącego, bo to było dozwolone tylko w PRIDE).
z siła ciosów tez sie nie zgodze, moim zdaniem jest oddana bardzo dobrze i realnie, uderzenie w rekawicy, którą używają zawodnicy UFC nie musi być tak silne jak w bokserskiej żeby nokautować, w tym wypadku też odsyłam do obejrzenia walk UFC, popatrzcie na nokauty, często się zdarzają po wydawałoby się wcale nie mocnych(ale oczywiście też nie słabych, po prostu po takich jak w grze, realnych, a nie jakichś super hiper ciosach, co posyłają zawodnika w trybuny) uderzeniach:
a tak btw. to gra dopiero pokazuje jaka jest świetna po spędzeniu z nią +10-15h, jak poznamy taktyki, mechanikę gry, co od czego zależy(np. uderzenia w głowe się kumulują i jeśli czesto zbieramy uderzenia na głowe, to w końcu któryś cios pośle nas na deski, nawet jeśli mamy wysoką staminę),dokładnie wszystkie chwyty i techniki, jak opanujemy dokładnie walkę w parterze(wszystkie przejscia z pozycji do pozycji, blokowanie, przyklejanie sie do przeciwnika, reversale, submission), jak sie nauczymy wykorzystywac przewage naszego zawodnika, specjalne dla jego stylu ciosy i signature transitions.
w ogóle nie mogę wyjść z podziwu jak swietnie udało im się oddać znaczenie poruszania się po ringu, trzymanie przeciwnika na dystans zawodnikiem z dużym zasięgiem, dązenie do walki w bliskiej odległości i klinczu zawodnikiem muay thai. coś niesamowitego.