0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Firma RedOctane myśli nad wprowadzeniem do gier muzycznych nowych rozwiązań otwierających się na utwory zgromadzone na dyskach twardych odbiorców. Największym problemem jest nie technologia, a licencje...Założyciel firmy RedOctane, którą uważa się za współautora wielkiego sukcesu marki Guitar Hero - Kai Huang - wypowiedział się dla gazety Seattle Times na temat przyszłości gier muzycznych. Część jego słów jest warta przytoczenia - na przykład o planach dotyczących "poszerzenia oferty utworów": "Licencje to nasz największy problem, jeśli chodzi o otwarcie platform i pozwolenie ludziom na korzystanie z własnych zasobów muzycznych, zebranych na konsoli czy PC. Technologia do tego potrzebna w większości już dziś istnieje. Wiemy, że tego właśnie chcą odbiorcy i pracujemy nad tym, żeby im to dać". Możliwe są również czasowe subskrypcje na wydawane DLC (dostęp do wszystkich nowych piosenek przez określony czas za określoną kwotę).Huang dodał też, że obecne plany giganta Activision Blizzard (do którego należy RedOctane) przewidują wspięcie się gry DJ Hero na pierwsze miejsce sprzedaży, jeśli chodzi o tegoroczne nowe marki. To może się udać - tytuł zbiera bardzo dobre recenzje - ale jego start był na pewno wolniejszy, niż oczekiwał wydawca."Jesteśmy ciągle na początku rozwoju gier muzycznych", zapewnił Huang. Jego firma nadal cały czas się nad tym zastanawia, a pomysłów jest wiele - od nowych instrumentów i gatunków (jako przykłady podał muzykę klasyczną i latynoamerykańską) po wykorzystanie niestandardowych sposobów na sterowanie (Natal).