0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Podczas nadchodzącego E3, Bohemia Interactive obiecuje, że pokaże naprawdę dużo Arma 3, a jak sami piszą na swojej stronie, całość oprawy zyskuje dzięki oświetleniu i nowej technologii… zachmurzenia. Wszystko zgodnie z wizją głównego projektanta Pavla “Gugla” Guglavy, który sam powiedział:CytujDzięki pewnym zmianom, które wprowadziliśmy w HDRach, udało nam się skończyć to, co mieliśmy na liście naszych własnych życzeń dotyczącej ulepszeń w oświetleniu, światłach punktowych oraz materiałach generujących światło. Cel był zawsze wiadomy: uczynić światło jak najbardziej naturalnym.
Dzięki pewnym zmianom, które wprowadziliśmy w HDRach, udało nam się skończyć to, co mieliśmy na liście naszych własnych życzeń dotyczącej ulepszeń w oświetleniu, światłach punktowych oraz materiałach generujących światło. Cel był zawsze wiadomy: uczynić światło jak najbardziej naturalnym.