Autor Wątek: Prince of Persia na silniku UbiArt Framework  (Przeczytany 3487 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Prince of Persia na silniku UbiArt Framework
« dnia: Kwietnia 22, 2014, 12:01:13 pm »
Poszła plota, że Ubi kleci nowe przygody księcia w swoim fantastycznym silniku UbiArt:

http://www.videogamer.com/xbox360/prince_of_persia/news/new_prince_of_persia_in_development_using_rayman_legends_engine_report.html

Cytuj
A new 2D Prince of Persia is in development using Rayman Legends' UbiArt Framework engine, according to a report posted by French website Le Portail du Jeu Video.

The site claims to have been told that the game will use "the same techniques of animation [as used] in the last Rayman" and see the Prince's body "divided into several parts (torso, pelvis, leg, shin, foot, forearm, hands, etc..) that can be animated independently of each other.

"This provides a real diversity / credibility in the postures and movements of the hero...," the site says. "The quality of the work is to believe [it is] 3D modelling [with] transitions [that are] are fluid and feel well made."

Ubisoft na razie nie komentuje sprawy.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Prince of Persia na silniku UbiArt Framework
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 22, 2014, 12:21:20 pm »
Mam mieszane uczucia. Z jednej strony jaram się okrutnie pomysłem na nowego PoPa w sosie UbiArt, a z drugiej chciałbym Księciula w godnej oprawie pełnego środowiska 3D.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 366
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Prince of Persia na silniku UbiArt Framework
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 22, 2014, 12:24:52 pm »
Najlepiej na silniku Watch_Dogs :troll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Prince of Persia na silniku UbiArt Framework
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 22, 2014, 12:30:59 pm »
Może uda im się jakoś ładnie przenieść jakość UbiArt do środowiska 3D ;)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Prince of Persia na silniku UbiArt Framework
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 22, 2014, 12:37:37 pm »
Najlepiej na silniku Watch_Dogs :troll:
Nawet na poziomie oprawy AC4 z konsol next-gen byłbym bardziej, niż zadowolony. Tylko nie chciałbym kolejnego AC, a powrotu świetnej animacji, lekkości w poruszaniu i przyjemności z pokonywania sekcji platformowych Piasków Czasu z rozbudowaniem systemu walki z Warrior Within (wszystko oczywiście odpowiednio dopakowane) i oparciu rozgrywki na maks pseudo-otwartym środowisku, a najlepiej (taka opinia nie spotka się to z entuzjazmem) liniowy typ rozgrywki z pokonywaniem kolejnych pomieszczeń i lokacji.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Prince of Persia na silniku UbiArt Framework
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 23, 2014, 20:17:35 pm »
(...) najlepiej (taka opinia nie spotka się to z entuzjazmem) liniowy typ rozgrywki z pokonywaniem kolejnych pomieszczeń i lokacji.
10/10

Po wielu ogranych grach stwierdzam, że liniowość jest spoko (nie mylić z ciągnięciem za rękę i maksymalnym uskryptowieniu akcji).
PSN ID: WojtqGO

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Prince of Persia na silniku UbiArt Framework
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 23, 2014, 20:40:27 pm »
Coś na miarę trylogii z PS2 z zajebistą grafiką (na silniku Watch_Dogs - a jakże) byłoby w sam raz, ale pewnie zrobią Raymana z księciem strzałka w prawo, dwa przyciski i do przodu  :(

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Prince of Persia na silniku UbiArt Framework
« Odpowiedź #7 dnia: Kwietnia 23, 2014, 23:14:16 pm »
powrót do korzeni. dla mnie ok.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Prince of Persia na silniku UbiArt Framework
« Odpowiedź #8 dnia: Kwietnia 23, 2014, 23:30:26 pm »
Ja bym tam bajkowego PoPa przyjął z chęcią, byle nie mroczne klimaty z najnowszej części lub WW.
Yeahh, me and hate that's an odd couple