Autor Wątek: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch  (Przeczytany 105318 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #320 dnia: Września 06, 2013, 12:52:58 pm »
Zrób to, platyna w tej grze to tylko uśmiech politowania z mojej strony :angel:
Każdy ma platynke w ni no kuni na miarę swoich możliwości :angel:

Jeszcze zrobilem przerwe na obiad wiec pewnie w 3,5h sie wyrobilem :angel:
Cos mi sie wydaje, ze miałbyś jednak z nią problemy :whistle:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #321 dnia: Stycznia 28, 2014, 22:12:42 pm »
Mam nabite 28h więc skrobnę co nieco o gierce.
Zacznę od grafiki bo jest przecudowna, no po prostu animacja w którą gramy.
Fabuła...trochę się ociągała z mocniejszym rozwojem, ale w miejscu w którym jestem
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
zaczyna być interesująco. Gra jest trochę "dziecinna", ale bardzo łatwo się przyzwyczaić i nie traktuje się w ogóle tego jak wadę.
Jest kilka rzeczy które bym zmienił, na przykład dialogi z npc którzy dają zadania są po prostu nudne...w sumie spora część niefabularnych dialogów to u mnie szybkie wciskanie X'a i czekanie aż wyświetli się na czerwono co jest "potrzebne" do ukończenia zadnia...
No właśnie..zadnia duuuuża część polega: na zagadaniu do npc--dowiadujemy się jakiego "kawałka serca" brakuje postaci, potem szukamy innego npc z tym kawałkiem (czasem w innym mieście), wracamy do pierwszego npc. Trochę monotonne na dłuższą metę.
System walki też trochę przydało by się poprawić, wkurza że nie można ustawić zachowania przydupasów poza walką..choć to i tak pewnie nie ratowało by ich słabej inteligencji. Pauza przy wyborze czynności też była by mile widziana, bo nie raz chcąc szybko wybrać blok zdarzało mi się wybrać co innego, bądź zabrakło mi ułamka sekundy przed atakiem wroga.
Łapanie potworków jest całkiem spoko, ale widzę że zrobienie jednego trofea to będzie masakra, trzeba będzie walczyć z przeciwnikami z początku gry, żeby złapać podstawowe formy potworków.
Jakieś ułatwienie by się przydało...pokeballe jakieś czy coś, żeby łatwiej było złapać tego stwora którego chcemy.
A jak już jesteśmy przy stworkach, ich wygląd jest zbyt cukierkowy, może to skrzywienie po pokemonach, ale przydało by się aby ich kolejne formy były bardziej badass'owate.
No to chyba tyle, na razie gra bardzo mi się podoba, choć momentami potrafi lekko znużyć (łażenie po kilkanaście razy i szukanie potworka do questa, monotonne zadania dodatkowe).
« Ostatnia zmiana: Stycznia 28, 2014, 22:14:35 pm wysłana przez Solid Snake 1989 »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #322 dnia: Stycznia 28, 2014, 22:16:54 pm »
Miałem kupić grę w ostatniej promocji na PSS, ale jak zobaczyłem, że wymaga 35 GB wolnego miejsca, to odpuściłem. Mimo to kiedyś na pewno sprawdzę.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #323 dnia: Stycznia 28, 2014, 22:22:38 pm »
System walki też trochę przydało by się poprawić, wkurza że nie można ustawić zachowania przydupasów poza walką..choć to i tak pewnie nie ratowało by ich słabej inteligencji.
W dalszej części gry pojawi się taka możliwość.

Pauza przy wyborze czynności też była by mile widziana, bo nie raz chcąc szybko wybrać blok zdarzało mi się wybrać co innego, bądź zabrakło mi ułamka sekundy przed atakiem wroga.
Hm, a nie było czegoś takiego do wyboru w opcjach? Wydaje mi się, że można było to zmienić.

Łapanie potworków jest całkiem spoko, ale widzę że zrobienie jednego trofea to będzie masakra, trzeba będzie walczyć z przeciwnikami z początku gry, żeby złapać podstawowe formy potworków.
To jest chyba najcięższe trophy (zaraz po robieniu broni). Później w grze będziesz mógł oczywiście łapać od razu wyższe formy stworów, więc nie będzie trzeba ich farmić "od małego".

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #324 dnia: Stycznia 28, 2014, 22:31:06 pm »
To jest chyba najcięższe trophy (zaraz po robieniu broni). Później w grze będziesz mógł oczywiście łapać od razu wyższe formy stworów, więc nie będzie trzeba ich farmić "od małego".
Ale wyższe formy nie "nabijają" licznika niższym formom. Tzn jak złapiesz potworka na w 2 formie, to nadal potrzebujesz złapać potwora w 1 formie żeby licznik skoczył o 2 wartości, a nie o 1.

A i opcji pauzy nie ma :(

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #325 dnia: Lutego 02, 2014, 21:01:52 pm »
Po około 40-45h fabuła rozkręciła się na maxa
jestem po
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
i jest dobrze.
Szkoda że przez całą grę..albo chociaż początek fabuła nie rozwijała się z taką prędkością.
Choć i tak przez to, że myślałem nad kilkoma rzeczami dotyczącymi świata
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
"spodziewałem" się podobnego twistu.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Nadal jednak zadania dodatkowe to flaki z olejem i na jedno kopyto.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #326 dnia: Lutego 03, 2014, 03:26:12 am »
Prawie mnie zacheciłes do splatynowania :D

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #327 dnia: Lutego 03, 2014, 19:20:55 pm »
Z tego co widzę to zadania PO skończeniu gry są  ciekawsze niż te przed...no kurde, trochę od dupy strony to zrobili :/
No i jak by tak odrobinę wydłużyli zakończenie to bym się nie obraził :P

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #328 dnia: Lutego 24, 2014, 17:53:24 pm »
Jestem w momencie, gdy leczymy:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
i powiem, że Ni no jest świetne. Największym plusem tej gry jest to, że aż trzeszczy w szwach od zawartości. Nie wiadomo za co się najpierw zabrać. Tu sobie człowiek questy/hunty porobi, żarcia czy broni nagotuje. Tu sobie na koloseum powalczy. Tu spędzi kilka godzinek w kasynie grająć w mocno uzależniające i przynoszące profity karcianki. Tu sobie wszystko przegra na jednorękim bandycie. Tu sobie po mapie świata pobiega i poszuka sekretów. W międzyczasie sobie familiary połapie czy stoczy kilka(set) walk, aby statsy popakować. A wszystko to okraszone wspaniałą oprawą i soundtrackiem.

Jednak gra nie jest bez wad. Za mało wstawek od studia Ghibi i czasami dłużyzny dialogowe i fabularne. No i to podczas walk o czym wspomniał Juras, ale to bardziej wtedy, jak ktoś kradnie itemy w ilościach hurtowych. Polecam :angel:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #329 dnia: Lutego 24, 2014, 18:00:49 pm »
 :angel:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #330 dnia: Lutego 27, 2014, 00:44:17 am »
Hehe, dzisiaj jak walczyłem na ostatnim poziomie Soloseum, to dostałem baty i musiałem sobie przypomnieć, jak należy kombinować podczas potyczek. Również wpadła Platyna, więc pozdrawiam serdecznie użytkownika Cancer.



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #331 dnia: Lutego 27, 2014, 03:49:51 am »
To Cancer teraz jedyny w internecie bez platyny w NNK.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #332 dnia: Lutego 27, 2014, 07:44:24 am »
Nic tylko sie powiesić :cry:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #333 dnia: Lutego 28, 2014, 15:07:22 pm »
Ja to tę grę będę pewnie z rok przechodził, bo ogrywam równolegle wersje na PS3 i DSa. Ale jak na razie podoba mi się bardzo.
« Ostatnia zmiana: Lutego 28, 2014, 15:09:05 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #334 dnia: Lutego 28, 2014, 18:46:18 pm »
Fabularnie są duże różnice?

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #335 dnia: Lutego 28, 2014, 19:18:21 pm »
Póki co nie, ale ja dopiero z drzewem gadałem. Nie czytam szybko po japońsku, więc trochę to trwa. Ale książka z wersji na DSa jest śliczna :grin:

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
« Odpowiedź #336 dnia: Marca 08, 2014, 11:43:58 am »
http://www.rpgslayer.com/news/ni-kuni-shipped-1-1-million-units/
Cytuj
Critically acclaimed JRPG Ni No Kuni: Wrath of the White Witch has shipped over 1.1 million units worldwide since its initial Japanese release in late 2011. The game hit western shelves in early 2013.

Along with the Japan-only DS version, the Ni no Kuni series has shipped 1.7 million units. It had also received 69 awards and 145 nominations, including “Best RPG” at the VGX Awards in 2013.

To celebrate this milestone, publisher Namco Bandai has announced a special Ni no Kuni: Wrath of the White Witch – All in One Edition for the release on the Japanese PlayStation store. This new edition, which is due out on March 13, will include all of the game’s DLC, an easy mode and extra monsters from the DS version.

No word yet on a western release.