Autor Wątek: TrackMania Turbo  (Przeczytany 1707 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
TrackMania Turbo
« dnia: Lutego 05, 2016, 18:46:19 pm »


Cytuj
Today, Ubisoft announced that TrackMania Turbo, the latest installment in the TrackMania franchise developed by Nadeo, a Ubisoft studio, will be released on the PlayStation 4 computer entertainment system, Xbox One and Windows PC on March 25, 2016.

TrackMania Turbo features an easy-to-learn, hard-to-master, arcade racing universe with time attack gameplay, where players set their own limits and challenges. The game revolves around an exhilarating combination of matchbox car fantasy and massive scale, focused on the pursuit of the perfect run around the track.
http://trackmania.ubisoft.com/turbo/pl-PL/home/index.aspx

Filmiki 360:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: TrackMania Turbo
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 05, 2016, 18:59:26 pm »
Spoko, ale nie zachowali skali. Gdyby to zrobili na wzor Micro Machines, bylo by o wiele lepiej.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: TrackMania Turbo
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 08, 2016, 12:08:04 pm »
Spoko, ale nie zachowali skali. Gdyby to zrobili na wzor Micro Machines, bylo by o wiele lepiej.
Nie rozumiem, co ma skala do gadania. TrackMania od zawsze polegała na tym:
focused on the pursuit of the perfect run around the track
na torach pełnych zawijasów i nie zwracało się specjalnie uwagi, że kilkunasto-kilometrowy zwykle zamknięty tor pełny korkociągów, skoczni, etc. zawieszonych wprost w powietrzu nad zwykłym stadionem zaburza skalę ;) Inna sprawa, że gracz przede wszystkim przejmował się mocną irytacją powtarzania co chwilę całego przejazdu przez jedną źle wziętą przeszkodę, zakręt, zły najazd na skocznię etc. Grałem kiedyś w TM Nations i United, można było nieźle poćwiczyć cierpliwość na tych "matchboxach", gdzie używało się trzech klawiszy do sterowania (lol), w sumie to podziwiałem, że grają w to na zawodach gier, bo stres musi być niezły przy tak możliwej do spaprania rozgrywce ;)