Spoko, ale nie zachowali skali. Gdyby to zrobili na wzor Micro Machines, bylo by o wiele lepiej.
Nie rozumiem, co ma skala do gadania. TrackMania od zawsze polegała na tym:
focused on the pursuit of the perfect run around the track
na torach pełnych zawijasów i nie zwracało się specjalnie uwagi, że kilkunasto-kilometrowy zwykle zamknięty tor pełny korkociągów, skoczni, etc. zawieszonych wprost w powietrzu nad zwykłym stadionem zaburza skalę
Inna sprawa, że gracz przede wszystkim przejmował się mocną irytacją powtarzania co chwilę całego przejazdu przez jedną źle wziętą przeszkodę, zakręt, zły najazd na skocznię etc. Grałem kiedyś w TM Nations i United, można było nieźle poćwiczyć cierpliwość na tych "matchboxach", gdzie używało się trzech klawiszy do sterowania (lol), w sumie to podziwiałem, że grają w to na zawodach gier, bo stres musi być niezły przy tak możliwej do spaprania rozgrywce