A o gierce jeszcze nie słyszałem
Na razie poszło tylko info giełdowe firmy i zielone światło dla nas na wrzucanie materiałów. Od przyszłego tygodnia ruszamy z normalnym marketingiem. Będę wrzucał updaty.
ależ rendery. Jak bardzo kwadratowe będą misie na słiczu?
Okrąglutkie. Gra ma mało elementów graficznych bo to jest podyktowane specyficznym, minimalistycznym gameplayem. Mogłem zaszaleć z modelami miśków, shaderami, postprocessami. Niestety natrafiliśmy na buga, chyba w samym Unity, przez którego musieliśmy wyciąć jeden postprocess.
A jak tam Inner Chains?
Wiedziałem że ktoś zapyta.
Powiem tak- Grafa wyszła bardzo dobrze (nawet nagrodę dostaliśmy) a reszta tak jak się spodziewałem przez ostatnie kilka miesięcy produkcji. W tym projekcie była masa błędów decyzyjnych, błędów zarządzania, złego marketingu. Ja mam taką zasadę że nie uciekam przed zakończeniem projektu więc zwinąłem się dzień po premierze. Wróciłem do QubicGames na zajebistych zasadach współpracy.