Autor Wątek: Project Octopath Traveler  (Przeczytany 21056 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #40 dnia: Lipca 16, 2018, 09:00:21 am »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #41 dnia: Lipca 18, 2018, 16:40:34 pm »
Octopath Traveler selling out in Japan
Cytuj
On the official Twitter account, an apology was posted for the game selling out, which is happening during a three-day weekend. Square Enix recommends considering the digital version to fans who are looking for a copy.

Najwyraźniej Square mocno nie doceniło potencjału gry, bo gra zniknęła z półek sprzedając się w niewiele ponad 110 tysiącach egzemplarzy

https://nintendoeverything.com/media-create-sales-7-9-18-7-15-18/

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #42 dnia: Lipca 18, 2018, 20:34:16 pm »
Na zachodnich rynkach w wielu sklepach też skończyły się zapasy. Gra wielkiego budżetu na pewno nie miała, więc Square tak czy siak nieźle zarobi.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpnia 02, 2018, 15:09:42 pm »
Po około 25 godzinach grania mogę powiedzieć, że gra jest bardzo dobra, choć nie bez wad.

Na plus:
+ muzyka
+ system walki
+ ciekawi bohaterowie
+ jest wydawać zebraną kasę
+ długość

Na minus:
- gra jest zbyt schematyczna (zawsze jest ten sam ciąg zdarzeń: rozpocznij misję - zwiedź lochy - pokonaj bossa)
- przydałyby się jakieś urozmaicenia, np. w postaci zagadek logicznych

Przy grze spędzę ze spokojem ze 100 godzin, więc pewnie później jeszcze coś napiszę ;)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpnia 03, 2018, 21:09:05 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpnia 04, 2018, 10:24:30 am »
Swoją drogą losowe walki nie są takim problemem, jak pisano w niektórych recenzjach. Ja chodzę ze skillem obniżającym częstotliwość losowych starć o połowę (ma go Cyrus), a i tak mi to spokojnie starczy do levelowania postaci. Wystarczy przechodzić rozdziały na bieżąco poszczególnymi bohaterami, zamiast skupiać się na jednym czy dwóch (drugie rozdziały wymagają postaci na poziomie  21-27, a trzecie już 30+). Poza tym jeśli staramy się zwiedzać wszystkie poboczne dungeony (a trochę ich jest), to spokojnie podlevelujemy postać. Niektóre walki bywają trudne, ale tylko wtedy, gdy przeciwnicy są poziomu wyższego niż my. Jeśli rozsądnie wybieramy drogę, to gra nie jest wielkim wyzwaniem, nawet bez specjalnego levelowania.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpnia 07, 2018, 22:53:23 pm »
Square Enix on Octopath Traveler exceeding expectations, can expect similar games in the future
Cytuj
The new Switch RPG had sales stronger than Square Enix’s pre-sales forecast. Moreover, it exceeded expectations especially in the United States and Europe. The game also saw higher-than-average ratio of download version vs. packaged.

Why has Octopath Traveler managed to be so successful? Square Enix believes it’s due to factors such as a greater appreciation of JRPGs in recent years, game design that appeals to old Square Enix game fans, new elements including HD-2D, and attractive characters.

Square Enix still believes Switch is a good platform for middle-range games. Also, the company said we can expect more of similar games in the future. Octopath Traveler is a Switch exclusive, but for future titles, it’ll depend on what Square Enix feels is appropriate.
https://nintendoeverything.com/square-enix-on-octopath-traveler-exceeding-expectations-can-expect-similar-games-in-the-future/

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 697
  • Reputacja: 7
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #47 dnia: Września 10, 2018, 09:10:25 am »
Pograłem trochę wczoraj w demo i gra mi przypadła do gustu, zastanawiam się nad kupnem, ale to dopiero w następnym roku, z tych istotniejszych rzeczy które mi się spodobały to muzyka i gempalay, patrz turowy system walki.   
« Ostatnia zmiana: Września 10, 2018, 09:51:27 am wysłana przez ki_ki »
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
The Last of Us Part I, Forspoken

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #48 dnia: Marca 08, 2019, 09:53:59 am »
New Octopath Traveler project announced for IOS and Android
Cytuj
Full title of the new Octopath Traveler project on IOS and Android is “Octopath Traveler: Champions of the Continent”

While initial details are slim, the game is confirmed to remain single-player focused. However, some early translations are reporting that the mobile title is not a port of the Switch title. In fact, it sounds as if the game will feature proper stories for all 8 characters and more contend may be added after launch.

Additionally, the game is stated to take place before the events of Octopath Traveler on Switch, with movement resembling more of an “on rails” game with swipe motions for movement.
https://nintendoeverything.com/new-octopath-traveler-project-announced-for-ios-and-android/