Autor Wątek: Spider Man Miles Morales  (Przeczytany 10042 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 366
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Spider Man Miles Morales
« Odpowiedź #40 dnia: Grudnia 09, 2020, 19:53:33 pm »
MM dostaje nowy tryb - 60 fps'ów z RT. Nice, ciekawe co musieli poświęcić. Z drugiej strony podczas gry odbicia RT nie są niczym wielkim. Fajne, bardziej realistyczne, ale w ruchu tego się nie zauważa raczej.
Tutaj się nie zgodzę, robi to bardzo duża różnice bo w Spidermanie większość czasu spędzasz pomiędzy szklanymi wieżowcami a jet też kilka lokacji skrojonych tak, żeby rt pokazalo pazurki.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Spider Man Miles Morales
« Odpowiedź #41 dnia: Grudnia 09, 2020, 22:47:37 pm »
A jaka rozdzielczość przy tym?

Ponoć 1080p. Trzeba poczekać na konkretne info.

EDIT: Właśnie skończyłem sesje, gdzie dwa razy użyłem tego trybu. Jeśli to faktycznie 1080p to rekonstrukcja działa świetnie. Obraz jest ostry, choć pewnie przy porównaniu bezpośrednim byłoby widać jakieś różnice. Z opisu opcji wychodzi, że koszt tego trybu to rozdzielczość, jakość odbić i ilość przechodniów. Bez bezpośrednich porównań efekt jest bardzo dobry. Brawo!

Tutaj się nie zgodzę, robi to bardzo duża różnice bo w Spidermanie większość czasu spędzasz pomiędzy szklanymi wieżowcami a jet też kilka lokacji skrojonych tak, żeby rt pokazalo pazurki.

Tak, są takie miejsca (np. podłoga w jednej z pierwszych misji). I tak, różnica jest, tego nie podważam, efekt jest świetny jak się temu przyglądać. Ale według mnie podczas normalnej gry zwraca się na to uwagę rzadko (odbicie postaci w samochodzie, w witrynie sklepu, itp). Podczas bujania się po mieście nie ma to takiego znaczenia, a przynajmniej mam takie odczucia jak gram. To bardziej taki smaczek.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2020, 00:47:12 am wysłana przez Zielarz »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Spider Man Miles Morales
« Odpowiedź #42 dnia: Grudnia 11, 2020, 10:13:26 am »


Jednak RT60 to dynamiczne 1440p, spada poniżej, możliwe nawet, że do 1080p, ale NXG nie uświadczył tego (minimalnie 1260). Nice. W grze naprawdę dobrze to wygląda. W sumie to wciąż nie mogę przestać doceniać faktu, że dali RT w grze open world na konsoli.

Jeśli będzie PS5 Pro, to ja poproszę tylko jeszcze mocniejsze wsparcie RT i więcej nie trzeba (wiadomo, że GPU będzie wtedy też mocniejsze, ale cała para i tak poszłaby w rozdzielczość/RT, a nie wyraźnie zmiany względem wersji bazowej - tak jak z PS4/PS4Pro).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Spider Man Miles Morales
« Odpowiedź #43 dnia: Grudnia 11, 2020, 17:09:25 pm »
Kusi mnie ta gierka. Jeszcze teraz kiedy śmiga w 1440p, 60fps i z RT to może być spoko jak na pierwszy next-genowy tytuł. Powiedz mi tylko Zielarz czy gra wykorzystuje możliwości nowego pada?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 366
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Spider Man Miles Morales
« Odpowiedź #44 dnia: Grudnia 11, 2020, 18:24:43 pm »
Praktycznie w ogóle nie korzysta z dobroci dualsense. Costam niby jest, ale nie robi to żadnego wrażenia.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Spider Man Miles Morales
« Odpowiedź #45 dnia: Grudnia 11, 2020, 23:26:12 pm »
Tak jak napisał windomearl - pad nie jest wykorzystywany w nadzwyczajny sposób. Z nowych funkcji głównie działa haptyka. Nie jest to poziom Astro, ale też nie są to stare wibracje - jest większa precyzja, większe różnice między poszczególnymi akcjami. Adaptacyjne spusty naturalnie działają, ale głównie sprowadza się to do większego oporu przy bujaniu się.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Spider Man Miles Morales
« Odpowiedź #46 dnia: Grudnia 16, 2020, 17:22:34 pm »


Na DF także potwierdzają, że najlepszą opcją jest 60 klatek wraz z RT. W sumie mam go kilka dni, ale jeszcze zafoliowany  :P

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Spider Man Miles Morales
« Odpowiedź #47 dnia: Grudnia 17, 2020, 09:48:16 am »
Wczoraj skończyłem przygodę Miles'a, bardzo przyjemnie spędzony czas. Więcej tego co już znamy z pierwszego Spider-Mana plus trochę nowego (jad). Historia całkiem ok, choć nie robi nic nowego. Dla mnie czas gry (main story plus wszystkie misje poboczne) był idealny (taki odpoczynek między Tsushimą a Demonami), jednak mogłaby być jeszcze o jakieś 10h dłuższa. Tym razem nie robię platyny, bo choć wiele rzeczy jest prostych i do zdobycia podczas jednego przejścia, to jednak trzeba odpalić new game plus dla ostatnich. Mi szkoda na to czasu - szkoda, zwykle studia Sony robią to inaczej, ale chcą w ten sposób pewnie wydłużyć grę.

Wizualnie nowe tryby grają pierwsze skrzypce. Oczywiście oprawa dostała upgarde (nowe postacie, oświetlenie, tekstury), jednak na właściwy skok trzeba poczekać do SP2. Niemniej RT dodaje tę kapkę realizmu więcej, zaś 60 fps'ów ładnie podbija płynność. Mimo wszystko przeważnie grałem w RT30, gdyż gra i tak jest bardzo płynna i powrót do 30 klatek nie jest bolesny (pierwsze kilkanaście sekund daje się odczuć, a później jest już ok). RT60 jest jednak bardzo fajnie zrealizowane.

Gra ma nieco inny klimat, zwłaszcza przez dzielnicę, w której mieszka Miles, jego pochodzenie, czy porę roku. Choć pierwotnie nie byłem fanem tej postaci, to ostatecznie nieco go polubiłem. Myślę, że jak cena za grę spadnie to warto się za nią zabrać. Jednocześnie moje oczekiwania względem sequela znacznie wzrosły, gdyż to co mamy staje się za bardzo powtarzalne. Liczę na to, iż Insomniac popracuje nad różnorodnością i rozbudowaniem misji i świata gry.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 366
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Spider Man Miles Morales
« Odpowiedź #48 dnia: Grudnia 17, 2020, 11:03:23 am »
Tym razem nie robię platyny, bo choć wiele rzeczy jest prostych i do zdobycia podczas jednego przejścia, to jednak trzeba odpalić new game plus dla ostatnich.
Też mi się nie chciało, ale stwierdziłem, że zostało bardzo mało to juz spróbuję. Niestety dopiero wtedy widac, jak watek glowny jest krotki, jak skipujesz cutsceny, grasz na niskim poziomie i tylko watek glowny, to gre mozna skonczyc w jakies 3h (a i tak nie wszystkie cutsceny da sie skipnac).

Jednocześnie moje oczekiwania względem sequela znacznie wzrosły, gdyż to co mamy staje się za bardzo powtarzalne. Liczę na to, iż Insomniac popracuje nad różnorodnością i rozbudowaniem misji i świata gry.
+1

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Spider Man Miles Morales
« Odpowiedź #49 dnia: Grudnia 17, 2020, 12:21:22 pm »
Też mi się nie chciało, ale stwierdziłem, że zostało bardzo mało to juz spróbuję. Niestety dopiero wtedy widac, jak watek glowny jest krotki, jak skipujesz cutsceny, grasz na niskim poziomie i tylko watek glowny, to gre mozna skonczyc w jakies 3h (a i tak nie wszystkie cutsceny da sie skipnac).

Sam się wczoraj nad tym zastanawiałem, tym bardziej, że zostały mi proste tofiki ze skradania. Pomimo tego jednak Demons's Souls przyciąga mnie bardziej ;).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 366
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Spider Man Miles Morales
« Odpowiedź #50 dnia: Grudnia 17, 2020, 12:35:19 pm »
Jakbym miał demony na półce to też bym olał, ale zostało kilka dni do cyberpunka to nie chciałem nic nowego zaczynać i tak ;p

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Spider Man Miles Morales
« Odpowiedź #51 dnia: Lutego 11, 2021, 14:51:02 pm »


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Spider Man Miles Morales
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwca 03, 2022, 19:05:49 pm »


Oba Spajder Meny lądują na Glorius PC Master Race. Dodatkowo Insomiacy podali, że Spider (2018) plus Miles Morales rozeszli się na świecie w imponujących 34 mln. sprzedanych egzemplarzy.  :o

Zapewne wersja na blachę dorzuci lekko 3 - 4 miliony.

#4k #60k/s #raytracing #mody