Autor Wątek: Gods and Monsters  (Przeczytany 994 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Gods and Monsters
« dnia: Czerwca 11, 2019, 08:12:21 am »
Ludzie od AC: Odyssey robią swoją mini wersję Breath of the Wild. Walka z potworami, otwarty świat, zagadki i eksploracja, a wszystko w mitologicznym sosie.

Pierwsza zapowiedź nie powaliła, ale gra może być bardzo przyjemna. Premiera 25 lutego na wszystko łącznie ze Stadią.







« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2019, 08:17:15 am wysłana przez Lupi »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gods and Monsters
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 11, 2019, 08:14:03 am »
Wygląda ślicznie.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gods and Monsters
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 11, 2019, 10:58:41 am »
Tak, wygląda bardzo przyjemnie i faktycznie jak tylko zobaczyłem screeny pomyślałem o BotW.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Gods and Monsters
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 24, 2020, 10:41:24 am »
Nie jestem fanem gier ubisoftu, ale immortals zapowiada się na ten pierwszy tytuł, który prawdopodobnie mi się spodoba.

Jestem świeżo po cyberbugu, więc granie w grę, która działa jak należy to dziwne uczucie :lol:

Immortals to taki miks kilku gier, najwięcej ukradziono oczywiście zeldzie, kolorystyka gry, możliwość wspinaczki, ui, shriny. Dodano walkę jakby z assasina i sporo puzzli i zagadek. Tylko też nie jest na tyle rozbudowana aby nie komplikować graczowi grania i stawia na proste zasady.

Świat jest podzielony na unikalne strefy, każda z własnym klimatem, przez co eksploracja się łatwo nie znudzi, do tego nie ma poczucia, że mapa powstała w jakim generatorze. Wszystko idealnie spasowane, na tyle małe i dopracowane, że zachęca do eksploracji i bez niepotrzebnych pół kukurydzy czy lasów rozszerzających mapę. A na świecie jest co robić, puzzle, wyzwania, szczeliny ( kopia shrinów), ale zobaczymy na jak długo to wystarczy i czy pod koniec będzie bawić tak samo.

Gra do tego stawia na proste zasady, niby kopiuje rozwiązania z zeldy, ale ja upraszcza, np. dalej gotujemy aby uzyskać mikstury, ale receptury są tylko 4, mamy 4 roślinki do zbierania w grze i każda jest do innej mikstury. Podczas grania i wykonywania wyzwań zbieramy też inne rzeczy i każda służy do czegoś innego. Ot po prostu niczego nie pomylimy i też nie ma co poświęcać na to więcej czasu, świat i jego tajemnice to nr 1 tej gry. Samo rozwijanie postaci i przedmiotów tak samo, nie znajdziemy itemow z lepszymi obrażeniami, wszystkie przedmioty mają ten sam dmg, ale różne unikatowe dodatkowe możliwości, więc tylko od nas i naszego stylu grania zależy, co założymy na siebie.

Sama walka o dziwo też niczego sobie, sporo rzeczy do odblokowania, więc nie jest jakaś ultra monotona. Twórcy znowu skupili się na zeldzie i przeciwnik np. potrafi rzucać do nas kamieniami, wyrwanym drzewem, ale nie jest to tak dobrze zrobione jak w grze Nintendo.


Póki co bawię się dobrze, zainteresowanie miałem zerowe, ale po opiniach i cenie 150 zł postanowiłem spróbować. Ciekawy tytuł, a jak gram jednego dnia 5 godzin to musi mi się podobać. Zobaczymy co powiem po 20 godzinach.

PS. Można zmienić nazwę.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Gods and Monsters
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 26, 2021, 09:10:09 am »
Potwierdzam słowa mojego przedmówcy.

P.S. gnysek, zmieniłbyś nazwę tematu  :roll: