Będę stał z założonymi rękoma, bo nadal są błędy:
Original Text zamiast Orginaly
Advertisements in magazines, commercials in media, are almost totally invisible for typical gamer. - nieprawda, Lucas Toys zamieszcza całostronicowe reklamy w PE i N+
commercials in media - a co to za twór?
Purpose of Petition - tak się nie pisze, lepiej "Concerning:" albo "RE:"
Zaczynamy tekst od zwrotu "To All Whom It May Concern"
Poza tym masa błędów z articles: a, an, the
Ktoś nie zadał sobie nawet trudu aby zredagować teskt i marginesy porobić na tym samym poziomie, całe pismo się rozłazi.
„Nintendo to jeden z KILKU brandów, jakim handlujemy. Nasz± misj± nie jest tworzenie czy skupianie spo³eczeñstwa graczy. I to nie ma znaczenia, czy chcieliby¶my czy nie chcieliby¶my w takim przedsiêwziêciu uczestniczyæ. Nie mamy po prostu na to ¶rodków. Ale i samo Nintendo - jak widaæ nie jest tym ci±gle jeszcze zainteresowane. Tak wiêc Pañskie ¿ale nie do koñca s± skierowane we w³a¶ciwym kierunku.” - i tutaj się zgodzę, bo wiem jaka może być frustracja, kiedy nie dają ci pieniędzy na marketing, PR, standy i imprezy branżowe. Sony ma oddział Sony Poland i ci łożą na marketing. Z tego maila wynika, że Nintendo wisi sytuacja w Polsce. Jestem w stanie zrozumieć Lucas Toys.
Może to głupie, ale może by tak Świat Nintendo SAM wystąpił do Nintendo Europe z dobrą strategią dystrybucji i reprezentacji Nintendo?