Ehh.... jest to wałkowane już od kilku miesięcy...
Pad Wii może bez problemu działać jak "zwykły" z tą różnicą, że zamiast "rozglądać" się analogiem będziemy to robić "pilotem".
-no właśnie chyba nie bardzo, bo jak przecież Piter_neo napisał, nie będzie się dało grać w niektóre gry(albo raczej, jeszcze nie wiemy jak?). Jak rozgladam się analogiem, czyli obracam kamerę, to trzymam gałkę w np. prawo i dopuki trzymam kamera się obraca, a jakoś trudniej mi sobie wyobrazić obracanie pilota o 360 stopni.
"ach, juz widze gry wktórych będzie się walczyło na miecze.
np. Shadow of Rome na Wii
Idzie jakiś pretorian a ty mu ,,sieke na łeb".
Głowa przecina się wpół." i znowu, za duża wyobraźnia, bo niby jak będziemy, strayfować( nie wiem jak to się pisze
) postacią, chodzić tył, przód, obracać/rozglądać się dowoli i jeszcze machać mieczem - do tego potrzeba by trzech rąk. Np. lewą ręką sterujemy gałką, przec co chodzimy tył/przód, a na boki strejfujemy, prawą rąką trzymamy pilota, czyli miecz w grze, więc prawą ręką machamy mieczem. Teraz jak sie obracać, jak rozglądać? Chyba, ze lewą gałką będziemy kierować postacią tak,że ruch gałki w przód to postać idzie do przody, w lewo to w lewo ect. tylko, ze wtedy nie mamy strejfowania i nie możemy obracać kamery. Oba rozwiązania są złe.
Kiedyś sie mówiło, ze do pilota bedzie się dostawać także normalny pad. To jest fakt czy plotka?