Aleś się czepił gównianego portu gównianej gierki. Jakoś MGS: GZ potrafi śmigać w fullhd i 60 fps.
Na razie tylko właśnie wyjątki tak działają, a standardem jest właśnie "nie tak do końca locked" 30 fps. Nawet Naughty Gods muszą jakieś śmieszne myki z cieniami robić, a chyba nikt im zdolności do optymalizacji nie odmawia. Wmawianie sobie że konsole są super wydajne na miarę kolejnej generacji, tylko to po prostu nagle 90% devów zapomniało jak się programuje jest jakieś takie klaperskie.
Nie wiem czy Zielarz ni mówił o tym, że akurat TLoU to inna sprawa, bo było pisane pod zupełnie inną architekturę. Ja grałem na ps4 w:
AC4 - 1080p 60fps wyglada spoko
MGS GZ - jak wyżej i wygląda chyba nawet troszkę lepiej.
IF: SS - 1080p i chyba 30fps i wygląda świetnie
Killzone SF - tutaj nie wiem dokładnie jak jest ale wygląda również świetnie.
Jak się chce, to można jak widać.