Ankieta

Który projekt loga wybierasz?

Nr 1
Nr 2
Nr 3

Autor Wątek: [GOT] Killzone 2 Clan - WAŻNE INFO  (Przeczytany 40297 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #40 dnia: Kwietnia 03, 2009, 20:12:16 pm »
Nie wiem czy dam rade. właśnie ściągam nowy soft 2.70 :mad: wczoraj nie dałem rady caly czas mnie  wyrzucało...a dzis po 10min mam 6% :mad: Coś jest nie tak :mad: :mad:
Masz tu bezpośredni link:
http://dus01.ps3.update.playstation.net/update/ps3/image/us/2009_0402_3352adc32e39ec5f7b4cdeb8b861052a/PS3UPDAT.PUP
Potem wrzuć na pendrive i zainstaluj na konsoli.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #41 dnia: Kwietnia 03, 2009, 20:15:07 pm »
Mojego pendriva konsola nie rozpoznaje :mad: Próbowałem wczoraj przez karte SD ale nie widzi tego pliku z softem :mad: 9% :mad:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #42 dnia: Kwietnia 03, 2009, 20:18:42 pm »
Są dwie możlwości:
- zawartość można pokazać naciskając trójkąt i wybierając opcję Show all
- żeby zainstalować FW przez pendrive, musi być zachowana odpowiednia kolejność folderów ([pendrive]:PS3\UPDATE
(to są 2 katalogi: PS3 w głównym katalogu pendrive'a oraz UPDATE w katalogu PS3).
I FW instalujesz dając Update -> via pendrive.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #43 dnia: Kwietnia 03, 2009, 22:30:00 pm »
Pierwszy sparing za nami...

Wynik taki jakiego można było się spodziewać - dwukrotnie 1:6
Ale może być już tylko lepiej - chłopaki pokazali nam co to jest komunikacja i gra drużynowa.
Przegrać z IMO najlepszym klanem w Polsce w K2 to nie wstyd...

Dzięki wszystkim za stawienie się na meczu :-D

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #44 dnia: Kwietnia 03, 2009, 22:30:58 pm »
Pierwszy sparing za nami...

Wynik taki jakiego można było się spodziewać - dwukrotnie 1:6
Ale może być już tylko lepiej - chłopaki pokazali nam co to jest komunikacja i gra drużynowa.
Przegrać z IMO najlepszym klanem w Polsce w K2 to nie wstyd...

Dzięki wszystkim za stawienie się na meczu :-D
Nie ma za co :) lepiej rozstawiali spawn pointy :[

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #45 dnia: Kwietnia 03, 2009, 22:32:39 pm »
Jak poszło?? mi właśnie się zainstalowało 2,5h to trwało :x :shock:

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #46 dnia: Kwietnia 03, 2009, 22:34:38 pm »
Jak poszło?? mi właśnie się zainstalowało 2,5h to trwało :x :shock:
Jak napisał adriano- kulała komunikacja. Oni w miarę latali kupkami a u nas było to na zasadzie: każdy sobie rzepkę skrobie  :-(

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #47 dnia: Kwietnia 03, 2009, 22:36:12 pm »
Wiele rzeczy mieli fajnie rozwiązanych - z góry wyznaczone miejsce bronienia się przed zamachem, spawn pointy, itd...

dymaz

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 22-03-2009
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 0
  • bOO
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #48 dnia: Kwietnia 03, 2009, 22:36:42 pm »
aj, dokładnie, musimy się od nich uczyć i grać grupami, każdy oddział powinien trzymać się kupy to raz, a dwa musimy mieć zgraną paczkę i ustalone klasy ;) przydałoby się pograć z jakimś słabszym klanem, bo dostaliśmy baty, że hej XD

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #49 dnia: Kwietnia 03, 2009, 22:37:58 pm »
No Panowie, totalny chaos po naszej stronie mam wrażenie. Mieliśmy się spotkać wcześniej cokolwiek ugadać. Nie może być tak, że pojawiacie się 3 min przed meczem i wszystko jest ustalane ad hoc.

Musimy wiedzieć co robimy na planszy a nie lecieć w nadziei do celu, że coś nam się uda uskrobać. Musimy ustalić kto chce/może grać jaką postacią i co ma nią robić na mapie. Jak będzie jego rola wyglądać wobec pozostałych osób w drużynie i vice versa.
Trzeba się jakoś ustrukturalizować, ustalić gdzie co i jak oraz kiedy. Trzeba się jako drużyna spotykać, wbijać na jakieś serwy i ćwiczyć różne taktyki/strategie.
W ogóle mało punktów zrzutu było z naszej strony. Do tego rzucone mam wrażenie "byle blisko celu".

Musimy określić jakiś stały skład, który chce się przyłożyć do tego, abyśmy osiągali jakiekolwiek sukcesy. Bo granie w klanie dla samego grania to nie to, o co w tym chodzi.

Trzeba obserwować naszych rywali podczas gry i się od nich uczyć. Osobiście wiele się dziś nauczyłem :)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 03, 2009, 22:41:59 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #50 dnia: Kwietnia 03, 2009, 22:40:59 pm »
postaram się zorganizować na przyszły tydzień jakiś sparing z normalnym rywalem...


Musimy określić jakiś stały skład, który chce się przyłożyć do tego, abyśmy osiągali jakiekolwiek sukcesy. Bo granie w klanie dla samego grania to nie to, o co w tym chodzi.
wpis jak ch*j!!

: Kwiecień 03, 2009, 22:38:55 pm
Musimy ustalić stałą porę treningów i uczyć się grać mapa po mapie...
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 03, 2009, 22:44:51 pm wysłana przez A-n »

Marins

  • Gość
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #51 dnia: Kwietnia 04, 2009, 04:05:24 am »
postaram się zorganizować na przyszły tydzień jakiś sparing z normalnym rywalem...


Musimy określić jakiś stały skład, który chce się przyłożyć do tego, abyśmy osiągali jakiekolwiek sukcesy. Bo granie w klanie dla samego grania to nie to, o co w tym chodzi.
wpis jak ch*j!!

: Kwiecień 03, 2009, 22:38:55 pm
Musimy ustalić stałą porę treningów i uczyć się grać mapa po mapie...

Też Wpis.
Wyjątkowo nie mogłem następnym razem się postaram ale wiecie jak jest - kobiety :/

Ememiks

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 04-12-2005
  • Wiadomości: 122
  • Reputacja: 0
  • PSN: Ememiks
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #52 dnia: Kwietnia 04, 2009, 07:22:49 am »
Widzialem  jak graliscie na specu obserwowalem ich i oczywiscie was. Na pierwszej mapie odnioslem wrazenie do Adriano jeszcze nie dotarlo ze jest to potyczka teamowa i gral tak jakby na servie z iloscia 32 graczy. Na drugiej mapie bylo juz lepiej.  W sumie zabraklo wam zorganizowania totalnie czy wogule byl chociaz 1 medyk w teamie? bo jesli byl to napewno zabardzo nie pomagal. W przeciwienstwie do przeciwnikow oni mieli 2/3 i robili z nich uzytek.
Mowicie ze  " wogóle mało punktów zrzutu było z naszej strony" a graliscie chyba 3 taktykami.
Nie gracie zle tylko nie macie zabardzo rozplanowane kto kim ma grac i co robic. Poprostu oni wyprzedzali was o jeden krok tym ze byli w miare dosc dobrze zgrani i wiedzieli co kazdy ma w miare zrobic.
Sytuacji bylo wiele az za wiele zeby poprostu je wszystkie zapamietac.
Adriano po co zmieniles na snajpera? w pierwszej rundzie? i tak poprzednia klasa grales prawie jak snajperem.
Dostaliscie baty ale duza ilosc rund przegraliscie minimalnie lub tracac kontrole pod koniec co zawiodlo? skill ;)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #53 dnia: Kwietnia 04, 2009, 07:50:04 am »
Adriano po co zmieniles na snajpera? w pierwszej rundzie? i tak poprzednia klasa grales prawie jak snajperem.
Zmieniłem by zdjąć JezOOsa, który kampił niemiłosiernie i uniemożliwiał nam podłożenie ładunków w odszukaj i odzyskaj...

Ogólnie masz rację - totalny chaos i bałagan. W pierwszej rundzie nie wiedziałem co się dzieje. Druga była znacznie bardziej poukładana - przegraliśmy, bo oni biegali po mapach w 2-3 osoby a spotykali z naszej strony pojedynczych graczy...

Cytuj
Dostaliscie baty ale duza ilosc rund przegraliscie minimalnie lub tracac kontrole pod koniec co zawiodlo? skill
Większość z nich miała 1st weekly rank - u nas tylko jedna osoba. Widać było, że są znacznie bardziej ograni - trzeba się przyłożyć do treningów...

Ememiks

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 04-12-2005
  • Wiadomości: 122
  • Reputacja: 0
  • PSN: Ememiks
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #54 dnia: Kwietnia 04, 2009, 09:50:00 am »
To ze mieli 1st weekly rank nie znaczy ze potrafia grac dobrze zgranie w teamie. Wiekszosc takich tygodniowych odznak maja ludzie ktorzy tydzien nie wyl. konsoli i napieraja w bezmyslny multi 32 osobowy.
I podkreslam ze osoba ktora bardzo dobrze nabija fragi nie musi dobrze grac w teamie gdyz tam liczy sie poprostu zgranie.
Kiedys za dawnych lat bylem w klanie FX (frag executors) w grze quake 1. Mielismy mecz z klanem BAD (cala smietanka najlepszych graczy quake1) zaden z nas nie mial czego szukac w 1 vs 1 w sumie to wyniki byly drastyczne. Ale potrafilismy z nimi wygrac pomimo ze rozgrywki to byly team deathmatch co powinno skazac nas na totalne zdruzgotanie. Ale pomomo duzo mniejszego skilla druzynowo dawalismy rade. Panowie strategia strategia i tylko strategia w grach teamowych.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #55 dnia: Kwietnia 04, 2009, 10:12:01 am »
Było 2 medyków (i oba w moim składzie :| ) i wypraszam sobie, ale byłem prawie zawsze w środku akcji i kiedy tylko byłem w stanie to leczyłem :P Na drugiej mapie już gorzej... :P (to tak pół żartem of coz)

Druga sprawa to ta, że krzyczałem do swoich aby chwile zaczekali, bo mam apteczkę dla nich. Jakby mnie nie słyszeli :( To był naprawdę przykry widok patrzeć jak ktoś z 50 % życia biegnie walczyć, Ty biegnąc za nim z apteczką krzycząc, aby choć na chwilkę przystopował, a on nic ^^

Do tego trzeba ustalić kwestie ze składami. Jak gra nas sześciu nie może być tak, że 4 jest w jednym składzie, a 2 w drugim - chyba, że ma to jakiś cel w sobie. Składy nie mogą się komunikować miedzy sobą :/ Co nie ukrywam jest troszkę bez sensu. Ale z tego też powodu PRZED rozgrywką trzeba ustalić jakie jest zadanie każdego ze składów. Wówczas na każdy skład jeden medyk, aby każdy w składzie wiedział do kogo się kierować kiedy ma mało życia. Niektórym trzeba w ogóle uświadomić, że coś takiego jak medyk istnieje, i że można się do niego zwracać.
Nie wiem, czy niektórzy nie patrzą na swój pasek zdrowia, ale kiedy jest mocno skurczony, trzeba się na moment wycofać z walki i zwrócić do medyka, a nie dalej ślepo lecieć w środek ognia.

Dalej respawn. Jestem zdania, że nie należy klikać szybko X aby się tylko jak najszybciej pojawić na polu walki. Tutaj też trzeba pewne zasady ustalić.
Jeżeli jest spawnpoint tam gdzie ma być - OK, byle się szybko pojawić. Jeżeli spawnpointa nie ma, czekam aż mój drużynowy ze składu jest w miarę blisko pola walki i dopiero wtedy się przy nim respawnuje. W przeciwnym razie następuje sytuacja, że pojedynczo lecimy do miejsca walki i jesteśmy wystrzeliwani niczym kaczki. Respawnować się też trzeba z głową.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 04, 2009, 10:30:26 am wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #56 dnia: Kwietnia 04, 2009, 10:16:15 am »
Było 2 medyków (i oba w moim składzie :| ) i wypraszam sobie, ale byłem prawie zawsze w środku akcji i kiedy tylko byłem w stanie to leczyłem :P Na drugiej mapie już gorzej... :P (to tak pół żartem of coz)

Druga sprawa to ta, że krzyczałem do swoich aby chwile zaczekali, bo mam apteczkę dla nich. Jakby mnie nie słyszeli :( To był naprawdę przykry widok patrzeć jak ktoś z 50 % życia biegnie walczyć, Ty biegnąc za nim z apteczką krzycząc, aby choć na chwilkę przystopował, a on nic ^^

Do tego trzeba ustalić kwestie ze składami. Jak gra nas sześciu nie może być tak, że 4 jest w jednym, a 3 w drugim - chyba, że ma to jakiś cel w sobie. Składy nie mogą się komunikować miedzy sobą :/ Co nie ukrywam jest troszkę bez sensu. Ale z tego też powodu PRZED rozgrywką trzeba ustalić jakie jest zadanie każdego ze składów. Wówczas na każdy skład jeden medyk, aby każdy w składzie wiedział do kogo się kierować kiedy ma mało życia. Niektórym trzeba w ogóle uświadomić, że coś takiego jak medyk istnieje, i że można się do niego zwracać.
Nie wiem, czy niektórzy nie patrzą na swój pasek zdrowia, ale kiedy jest mocno skurczony, trzeba się na moment wycofać z walki i zwrócić do medyka, a nie dalej ślepo lecieć w środek ognia.
:P Mogłeś do mnie tak kiedyś mówić a ja mogłem nie słyszeć, bo coś mi się chrzaniło z headsetem i łącznością w ogóle :( ale to co mówisz o drużynach i zadaniach to prawda. Możemy dzisiaj coś pograć :)

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #57 dnia: Kwietnia 04, 2009, 10:23:01 am »
Panowie sorry mnie nie bylo i takie tam  8)
         

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #58 dnia: Kwietnia 04, 2009, 10:25:03 am »
Jeszcze bym dodał, że Drużynowym powinna być osoba z kamuflażem. Będąc niewidoczna może się podkraść pod pole walki i dopiero wtedy przy niej zrespawnuje się reszta jego drużyny. Tudzież gdzieś tam blisko walki za którymś rogiem...
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 04, 2009, 11:10:03 am wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Marins

  • Gość
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #59 dnia: Kwietnia 04, 2009, 10:51:31 am »
Trzeba więcej grać, ustalić kto jaką klasą, taktykę jakąś stworzyć itd.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #60 dnia: Kwietnia 04, 2009, 10:52:14 am »
To ze mieli 1st weekly rank nie znaczy ze potrafia grac dobrze zgranie w teamie. Wiekszosc takich tygodniowych odznak maja ludzie ktorzy tydzien nie wyl. konsoli i napieraja w bezmyslny multi 32 osobowy.
Racja...tylko, że duzyBYK i ZYWY to najlepsi gracze w KZ2 jakich spotkałem a oni w swoim klanie z tego co wiem to najlepsi nie są :shock:   A co do przebierańca z kamuflażem to pewnie nie będzie nim można grać w lidze więc nie ma sensu nim trenować.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #61 dnia: Kwietnia 04, 2009, 11:10:34 am »
Proponuje zacząć już coś tworzyć. Aby to móc zrobić, trzeba wpierw wymyślić jakąś taktykę. Następnie się umówić na jakiś termin i ją sprawdzić, ćwiczyć.
Jeżeli chodzi o termin spotkania, to widziałoby mi się dzisiaj wieczór, albo jutro, od południa. Natomiast luźne koncepcje można już teraz rzucać i je przedyskutować.

I, co bardzo ważne! Pamiętajcie aby się nie zniechęcać po pierwszej nieudanej próbie. Od pomysłu, do jego właściwej realizacji jest droga, którą trzeba przebyć. Dopiero potem można określić jego wartość.

Będąc w klanie w Guild Wars (gra stricte teamowa) dochodziło do sytuacji, gdzie po nieudanej próbie realizacji jakiejś taktyki/pomysłu, połowa drużyny skreślała go z góry i wychodzili, bo im się odechciewało grać. Była to okropna postawa, która przyczyniła się do rozpadu klanu. Owszem, niektóre pomysły nie były najlepsze, ale aby się o tym dowiedzieć, jakie naprawdę były, wpierw trzeba było je WŁAŚCIWIE zrealizować. Dopiero potem można było myśleć dalej. - I tak samo będzie tutaj!

Piszę to, aby wszyscy mieli świadomość tego, że nic nie przychodzi od razu i naprawdę trzeba mieć troszkę samozaparcia, oraz chęci i woli wytrwania, aby klan po pierwsze: mógł istnieć; a po drugie: mógł odnosić jakiekolwiek sukcesy.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Ememiks

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 04-12-2005
  • Wiadomości: 122
  • Reputacja: 0
  • PSN: Ememiks
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #62 dnia: Kwietnia 04, 2009, 11:18:22 am »
Dlamnie to jest smieszne jest taka postac nie mozna nim grac jest taka bron nie mozna nia grac. Nie wiem ale dlamnie ustalanie zasad w lidze to troche kretynizm najlepiej niech stworza swoja wlasna gre z wlasna wizja chociaz strach by bylo sie bac. Jesli jest to czemu nie uzywac?

: Kwiecień 04, 2009, 10:15:14 am
Proponuje zacząć już coś tworzyć. Aby to móc zrobić, trzeba wpierw wymyślić jakąś taktykę. Następnie się umówić na jakiś termin i ją sprawdzić, ćwiczyć.
Jeżeli chodzi o termin spotkania, to widziałoby mi się dzisiaj wieczór, albo jutro, od południa. Natomiast luźne koncepcje można już teraz rzucać i je przedyskutować.

I, co bardzo ważne! Pamiętajcie aby się nie zniechęcać po pierwszej nieudanej próbie. Od pomysłu, do jego właściwej realizacji jest droga, którą trzeba przebyć. Dopiero potem można określić jego wartość.

Będąc w klanie w Guild Wars (gra stricte teamowa) dochodziło do sytuacji, gdzie po nieudanej próbie realizacji jakiejś taktyki/pomysłu, połowa drużyny skreślała go z góry i wychodzili, bo im się odechciewało grać. Była to okropna postawa, która przyczyniła się do rozpadu klanu. Owszem, niektóre pomysły nie były najlepsze, ale aby się o tym dowiedzieć, jakie naprawdę były, wpierw trzeba było je WŁAŚCIWIE zrealizować. Dopiero potem można było myśleć dalej. - I tak samo będzie tutaj!

Piszę to, aby wszyscy mieli świadomość tego, że nic nie przychodzi od razu i naprawdę trzeba mieć troszkę samozaparcia, oraz chęci i woli wytrwania, aby klan po pierwsze: mógł istnieć; a po drugie: mógł odnosić jakiekolwiek sukcesy.
Nie od razu Rzym zbudowano panowie. A to od was bedzie zalezalo czy klan bedzie dobry czy nie.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #63 dnia: Kwietnia 04, 2009, 12:03:17 pm »
Proponuje zrobić konkretny trening w niedzielę od 18.00 na którym przede wszystkim będziemy ROZMAWIAĆ a nie nabijać fragi - bo powiedzmy sobie szczerze, że do tego się nasze "treningi" sprowadzały.

Oto przykładowy screen z pierwszych chwil rozgrywki na 2 mapie - zwróćcie uwagę na organizację u naszych rywali(żółci)...



Ememiks

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 04-12-2005
  • Wiadomości: 122
  • Reputacja: 0
  • PSN: Ememiks
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #64 dnia: Kwietnia 04, 2009, 12:13:24 pm »
Ze zdjecia wyglada jakby druzyna rywali lubowala sie w trojkatach   :lol:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #65 dnia: Kwietnia 04, 2009, 12:20:47 pm »
Ze zdjecia wyglada jakby druzyna rywali lubowala sie w trojkatach   :lol:

Oni w trójkątach - a my bawimy się sami ze sobą... :lol:

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #66 dnia: Kwietnia 04, 2009, 12:33:32 pm »

mieliśmy bardziej zaawansowaną taktykę  :x :x

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #67 dnia: Kwietnia 04, 2009, 12:34:53 pm »
Screen pokazuje ładnie to co napisałem w związku z respawnami :)
Niedziela 1800 - będę! :)

Cappo - you saved my day! Masz plusa ode mnie! xD Umarłem xD
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 04, 2009, 12:36:30 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Marins

  • Gość
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #68 dnia: Kwietnia 04, 2009, 13:04:14 pm »
Haha  :lol:
Jutro też powinienem być :)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #69 dnia: Kwietnia 04, 2009, 13:26:59 pm »
Możemy ustalić pewne zasady treningu - np. na każdym rozkminiamy jedną mapę - ustalamy miejsca respawnów, obrony celów, itp... a potem wbić na serwer i sprawdzić te rozwiązania.
Przed treningiem warto by podać o jakiej mapie będziemy dyskutować, by każdy sobie wcześniej coś na niej poćwiczył i przyszedł z jakimiś pomysłami.

Potem analiza meczu na killzone.com, poprawki, itd...

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #70 dnia: Kwietnia 04, 2009, 19:42:01 pm »
przeczytalem co tu nabazgroliliscie i widze wszystko idzie w dobrym kierunku (  :lol: )
popieram zdania, ze trzeba sie umowic na ustawke i przecwiczyc plansza po planszy co i jak + kto kim gra ofkoz

mnie tez nie bylo ale uprzedzalem wczesniej A-n

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #71 dnia: Kwietnia 04, 2009, 20:53:56 pm »
I musimy chodzić wiekszmi grupami bo w pojedynke czy tam nawet we dwóch to ciezko jest coś zdziałać. Dziś grałem i musiałem cały czas chodzić sam i zakładać ładunki ale oczywiście jak założyłem to samemu długo nie wytrzymałem i  mi zorbrajali je :sad: na końcu tylko jakiś ziomek szedł ze mną ale czasu już nam zabrakło a reszta drużynki gdzies na tyłach czekała aż im przeciwnik pod lufe wejdzie :???:.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #72 dnia: Kwietnia 04, 2009, 23:58:45 pm »
Dzis pograłem troszkę na... vsTMD.  Tak jak wczoraj nasz GOT tylko zbieraniną znajomych...Chyba byli wszyscy  z TMD:shock: Oni dokładnie wiedzą gdzie , co , jak i kiedy. Mam nadzieję, że my także kiedyś tak się zgramy :shock: :lol:   Trening to podstawa jeżeli nie chcemy być na przedostatnim miejscu...w lidze :lol:  Każdy musi wiedzieć czym, jak i kiedy grac! zmiana misji=zmiana postaci!  podstawa cały czas rozmowa!...musimy umieć sie porozumiewać w 'drużynie" w paru słowach...umówionych słowach..aby darmo nie mówić...wiadomo jak z jakością  komunikacji jest.. Drużyna to jest 3/4 osoby...to tak gdyby ktoś nie wiedział :shock: :lol:!!!
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 05, 2009, 00:01:11 am wysłana przez CancerPL »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #73 dnia: Kwietnia 05, 2009, 11:52:36 am »
Dobrze by było, aby pojawiło się co najmniej 6 osób dzisiaj. Mogliśmy coś ustalić, a następnie to przetestować.

3 os ISA, 3 os HG, stajemy obok siebie i coś ustalamy, albo na naszym nowym czacie ^^ Następnie się rozchodzimy i sprawdzamy taktykę, gdzie jedna z drużyn przeprowadza atak, a druga stawia opór ^^

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

dymaz

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 22-03-2009
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 0
  • bOO
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #74 dnia: Kwietnia 05, 2009, 11:59:18 am »
ja być może się pojawię, dam znać później, ale wpadnę maks na godzinkę ;) poza tym proponuje taki układ

GRA NA 6 OSÓB:
1 TAKTYK - odpowiedzialny za punkty zrzutu, kluczowy zawodnik, rozmieszcza w odpowiednich miejscach punkty zrzutu oraz wzywa wsparcie powietrzne co pozwala lokalizować łatwiej wrogów
2 SAPERÓW - świetnie sprawdzają się w walce na bliskie odległości, świetnie mogą bronić celu, każdy może postawić wieżyczki, co bardzo przydaje się w większości misji
2 MEDYKÓW - po jednym na oddział, najlepiej, żeby każdy posiadał umiejętność rozkładania apteczek
1 SABOTAŻYSTA - pod przebraniem łatwiej dopaść CEL oraz mylić wroga, zawsze stara się zachodzić wroga od tyłu i umiejętnie likwidować, świetnie sprawdza się w ciasnych korytarzach, gdzie może zostawiać miny (sprawdzone z NEOZEO, nie ma bata, że ktoś przejdzie :D)

oczywiście zależnie od lokacji sabotażystę można zastąpić snajperem, od razu zaznaczam, że ja mogę być sabotażystą ;)

ale zanim wszystko wejdzie w życie musimy ćwiczyć Panowie :D

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #75 dnia: Kwietnia 05, 2009, 12:24:29 pm »
Proponuje nie opisywać żadnych taktyk/ustawień na forum(z pewnością wiele osób z innych klanów czyta to forum) - wymyślę jakiś inny sposób na informowanie członków klanu o treningowych ustaleniach.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #76 dnia: Kwietnia 05, 2009, 12:34:20 pm »
Proponuje nie opisywać żadnych taktyk/ustawień na forum(z pewnością wiele osób z innych klanów czyta to forum) - wymyślę jakiś inny sposób na informowanie członków klanu o treningowych ustaleniach.

No właśnie. To forum nie oferuje czegoś takiego jak uprawnienia/rangi? Mielibyśmy swój własny wątek, do którego uczęszczać mogliby tylko członkowie klanu. Bo szczerze mówiąc nie chce mi się za bardzo rejestrować na kolejne stronie. Może ESL coś takiego oferuje?
Czekam na Twoje propozycje :)

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #77 dnia: Kwietnia 05, 2009, 12:37:57 pm »
Proponuje nie opisywać żadnych taktyk/ustawień na forum(z pewnością wiele osób z innych klanów czyta to forum) - wymyślę jakiś inny sposób na informowanie członków klanu o treningowych ustaleniach.
aaa boicie się nas heheh dobrze dobrze  :grin: ;)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #78 dnia: Kwietnia 05, 2009, 12:44:26 pm »
Proponuje nie opisywać żadnych taktyk/ustawień na forum(z pewnością wiele osób z innych klanów czyta to forum) - wymyślę jakiś inny sposób na informowanie członków klanu o treningowych ustaleniach.
aaa boicie się nas heheh dobrze dobrze  :grin: ;)
ja nie czytam Waszego forum, tylko Wy nasze - to świadczy o tym kto się kogo boi...
Poza tym słyszałem, że PRL może całkiem zrezygnować z K2 bo nie ma kto grać!

Ale koniec off-topa...
Proponuje nie opisywać żadnych taktyk/ustawień na forum(z pewnością wiele osób z innych klanów czyta to forum) - wymyślę jakiś inny sposób na informowanie członków klanu o treningowych ustaleniach.

No właśnie. To forum nie oferuje czegoś takiego jak uprawnienia/rangi? Mielibyśmy swój własny wątek, do którego uczęszczać mogliby tylko członkowie klanu. Bo szczerze mówiąc nie chce mi się za bardzo rejestrować na kolejne stronie. Może ESL coś takiego oferuje?
Czekam na Twoje propozycje :)

Dam znać jak coś znajdę - wygląda na to, że ESL nie ma takich opcji..


Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: [GOT] Killzone 2 Clan - temat dla uczestników
« Odpowiedź #79 dnia: Kwietnia 05, 2009, 12:45:52 pm »
Cytuj
Poza tym słyszałem, że PRL może całkiem zrezygnować z K2 bo nie ma kto grać!
nie nie! to dlatego że nie mamy z kim grać...wy jesteście poniżej naszego poziomu :P
a tak serio to niestety tak..