Autor Wątek: Fallout: New Vegas  (Przeczytany 32706 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #40 dnia: Lutego 04, 2010, 21:33:37 pm »
Debut Trailer


Klimat jest, ale za dużo do jarania się nie ma, jak to w debutach. Będzie luks gra, nie ma wątpliwości.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #41 dnia: Lutego 05, 2010, 00:17:47 am »
Mogliby skonczyc z tymi renderkami, a pokazac cos z gry tak jak to robi Rockstar.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #42 dnia: Lutego 05, 2010, 01:14:23 am »
Ano, za wiele toto nie pokazało.

Dziwi mnie jednak, że Vegas jest tak rozbudowane i oświetlone- wygląda lepiej niż niejedna dzisiejsza metropolia. Najbardziej nowoczesne miasta z F2, New Reno i San Francisco były jednak na zupełnie innym poziomie.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #43 dnia: Lutego 05, 2010, 08:40:20 am »
Ooo, New Vegas leży w New California Republic? Ciekawe czy będą nawiązania do Tandi. :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #44 dnia: Lutego 05, 2010, 12:42:34 pm »
Ja bym chciał, żeby większość akcji działa się właśnie w Vegas, a tylko kilka innych questów gdzieś na obrzeżach. W końcu to spin-off, a nie pełnoprawna kontynuacja, to mają prawo trochę zmienić koncepcje :).

Nowe Reno to była zajebista lokacja w F2 :).

Wiadomość scalona: Lutego 06, 2010, 14:54:29 pm
http://polygamia.pl/Polygamia/1,101109,7534448,Plotki__Fallout__New_Vegas_ma_tryb_hardcore.html

Coraz lepiej, coraz lepiej  :yes_anim:
« Ostatnia zmiana: Lutego 06, 2010, 14:54:29 pm wysłana przez tytacz »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #45 dnia: Lutego 07, 2010, 08:18:05 am »
Cytuj
- Vegas didn't get many nukes. More intact buildings, as well as desert vegetation. Vegas itself is mostly intact.
- There is a screenshot of a vault suit as well.
- There is an assault rifle looking like the M4, as well as a new machine gun that shoots grenades.
- The Hoover Dam is in the game and is supplying electricity to the city.
- There is a quest to rescue a ghoul from some super mutants. The ghoul can then become your companion 
- Some super mutants look similar to the ones in Fallout 3, while others are new. There is e.g. a female super mutant with a blonde 1950s style wig and heart-shaped glasses who apparently is one of their leaders.
- Screenshots include a guy with a beard and straw hat, a ghoul an NCR Ranger.
- The only picture of New Vegas itself is concept art and not a screenshot
- Some location screenshots include a huge model dinosaur advertising a hotel, some satellite dishes, an array of solar panels
- A character generation shot showing a "vigour machine" instead of the skill book
- NCR base is the McCarran Airport, Caesar's Legion is based in the Vegas Strip, while super mutants are based in a place called Black Mountain. There is also a town called Fremont and another called Primm. A topless reuve is mentioned as being in the latter. Area 51 also appears.
- NCR Ranger armor is similar to a brown combat armor with sleeves, there are concept arts of a Ranger
- Skills have a bigger effect on conversation choices. E.g. someone with a high Explosives skill may be able to have a coversation about explosives where appropriate.
- Bartering is not just lower prices but negotiating for better rewards.
http://fallout.wikia.com/wiki/User_blog:Ausir/Rumor:_First_New_Vegas_news_from_magazines_emerge

Wiadomość scalona: Lutego 07, 2010, 08:48:08 am
Skany:
http://www.gamespot.com/ps3/rpg/falloutnewvegas/show_msgs.php?topic_id=m-1-53395573&pid=959558

http://i50.tinypic.com/30t3o2h.jpg
http://i47.tinypic.com/8vt3rt.jpg
http://i46.tinypic.com/ok7d3q.jpg
http://i47.tinypic.com/spjjvb.jpg
http://i49.tinypic.com/30rvalj.jpg
http://i50.tinypic.com/9a0ehi.jpg
« Ostatnia zmiana: Lutego 07, 2010, 08:48:08 am wysłana przez Snake_Plissken »

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #46 dnia: Lutego 07, 2010, 11:40:04 am »
Wygląda jak dodatek do F3, podjarka trochę spadła

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #47 dnia: Lutego 07, 2010, 11:50:01 am »
Cytuj
Bartering is not just lower prices but negotiating for better rewards.

No, może nareszcie skill barter do czegoś się przyda, by był chyba zawsze ostatnim na liście do podniesienia we wszystkich falloutach :]

Wygląda to dobrze, oby zmiany w stosunku do F3 były jak najgłębsze (choc liczyłem na wywalenie całego vatsa).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #48 dnia: Lutego 08, 2010, 00:05:38 am »
Ja pier*ole... Gra wyleciała z mojej listy zakupów. Poprzednie twory Obsidian - KotOR 2 i NWN 2, były klasycznymi rpg w dobrym stylu i liczyłem, że New Vegas też takie będzie. Najwidoczniej ich przeceniłem, bo potrafią tylko wziąć grę x, powielić co się da i zrobić dodatkowy zestaw zadań.

lupinator

  • Gość
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #49 dnia: Lutego 08, 2010, 21:01:57 pm »
Myślisz, że wydawca nie narzucił im gotowca od Fallouta 3? Przecież to znaczne obniżenie kosztów, a w dodatku świetna promocja, bo, jakkolwiek byście falloutowi ortodoksi nie chcieli, trzecia odsłona z serii dostała świetne oceny i równie świetnie się sprzedała. Nie sądzę aby skreślanie New Vegas na tym poziomie miało jakikolwiek sens.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #50 dnia: Lutego 08, 2010, 21:32:35 pm »
Jeżeli nie zrobią z tego fallouta oblivion with guns 2.5, to może nawet dam rade przeboleć ten tragiczny silnik, te tragiczne sterowanie oraz te wołające o pomstę do nieba animacje... chociaż... nie! animacji im nie odpuszczę!


Screeny z PSM3












Pełny romiar:
Cytuj
http://i50.tinypic.com/2wolhme.jpg

http://i49.tinypic.com/14o3dxd.jpg

http://i50.tinypic.com/330669w.jpg

http://i45.tinypic.com/4u9che.jpg

http://i50.tinypic.com/24w9253.jpg

http://i47.tinypic.com/27yux5j.jpg

http://i46.tinypic.com/24p02mg.jpg

mam straszne złe wspomnienia po tym silniku gry... jak bardzo chcę wierzyć w tę grę, tak ten silnik zwyczajnie generuje beznadziejny obraz. A raczej może powinienem się uczepić aspektu artystycznego.. nie wiem. Tak czy owak nie podoba mi się to, jak to wygląda.
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2010, 10:01:16 am wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #51 dnia: Lutego 10, 2010, 10:11:08 am »
Cytuj
We've learned a bunch more information about Fallout: New Vegas from the PSM3 article. Check out the list below:

    * It shows the command wheel for followers, with 8 commands: toggle melee/ranged, open inventory, toggle stay close/keep distance, back up, toggle aggressive/passive AI, use stimpack, toggle wait here/follow me, return to normal dialogue.
    * Scripting is wittier, characters more distinct. Example from vigour test word association: mother-human shield.
    * Opening inventory consists of a kit from the doc, adapted to your starting stats (like Fallout 1).
    * The Nevada area is less affected by the nuclear war, so it has plant life, relatively unspoiled houses, and in visual presentation has saturated colours and a bright sky.
    * There's a tutorial (led by a character named Sunny who looks a lot like Moira Brown), but unlike Fallout 3, it's optional, so you can hit the open game in 5 minutes from starting.
    * NCR and Caesar's Legion are the confirmed faction, article assumes Brotherhood of Steel will be in but they weren't not mentioned in the presentation.
    * "In New Vegas it's all about the player examining the ideologies of the various groups that are controlling the area and supporting one over the others," explains Sawyer. "Each of the ideologies will have something good that you can relate to, but will also have massive flaws."
    * When asked about PS3's Fallout 3 being inferior to the others and if New Vegas will do better, Obsidian devs make no promises but indicate it was a learning process and they're working with all 3 platforms and all have problems.
    * The New Vegas strip is still in construction but will have gambling, variety shows and concerts.
    * Electrical power is key in the faction struggle.
    * Radiation is still a problem, there's a nuclear test site to explore north of New Vegas.
    * The soundtrack will blend "Rat Pack style tunes with more Western numbers".
    * New Vegas doesn't tell a single-player story, but weaves decision into the gameworld and gives you greater power to influence things than Fallout 3 did.
    * On top of adding back in geckos, New Vegas has a whole new type of animal: mutated mountain rams called Big Horners.
http://www.duckandcover.cx/forums/viewtopic.php?t=23710

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #52 dnia: Lutego 11, 2010, 01:34:21 am »
Łał, cały jeden nowy typ zwierzęcia!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #53 dnia: Lutego 15, 2010, 09:01:53 am »
OXM Fallout New Vegas scans and information:
http://www.duckandcover.cx/forums/viewtopic.php?t=23740

Cytuj
The latest OXM has hit the stands and, just like PSM3 and PCGamer, they have an "exclusive" "world premier" of Fallout: New Vegas. Here are the details (scans after the jump):

    * The Brotherhood of Steel is back, but the core story revolves around the NCR and Caesar's Legion.
    * SPECIAL now has descriptions - eg CHA 10 = Cult Leader, EN 1 = Basically Dead.
    * Those descriptions for Strength: 10 - Hercules' Bigger Cousin 9 - Doomsday Pecs 8 - Circus Strongman 7 - Beach Bully 6 - Barrel Chested 5 - Average Joe 4 - Lightweight 3 - Doughy Baby 2 - Beached Jellyfish 1 - Wet Noodle
    * You get a Vault 21 jumpsuit from the doc who revives you, along with a pistol and a Pip Boy 3000.
    * Weapons can be modified, but modifications only have positive results. The magazine implies you won't need to make a choice between different mods, because they won't be mutually exclusive.
    * And a little later the magazine contradicts itself by writing that adding a larger magazine increases reload times.
    * Every weapon has a special attack, not just the golf club. It seems that Fore! does not mean groin shots are back for every weapon.
    * Guns have different knockback amounts, pistols don't do much, shotguns blast people away.
    * There's a town-specific reputation, and Obsidian has 'hinted' that the reputation will impact endings.
    * Karma has been overhauled, tracking the factions and ideologies that you agree with.
    * Nightkin are back, as blue-skinned Super Mutants who've gone schizophrenic through Stealth Boy use. They attack you while cloaked, deactivating cloak at the last minute to hit you with a club.
    * The Tabitha situation can also be resolved by convincing Tabitha to revolt against the other Super Mutants.
    * Helios One is not only a power plant, but also the location of the controls of a solar weapon developed by Poseidon Energy which you can employ yourself.
    * You can now choose the main character's age.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #54 dnia: Lutego 23, 2010, 09:54:56 am »
Fallout: New Vegas to offer hundreds of hours of exploration; more details:
http://www.psu.com/Fallout--New-Vegas-to-offer-hundreds-of-hours-of-exploration;-more-details-News--a008655-p0.php

Cytuj
Fallout: New Vegas will provide hundreds of hours to explore. That’s according to Pete Hines of Bethesda Softworks. Speaking with USA Today, Hines explains that the game world is so massive that it will take “hundreds of hours to explore every nook and cranny.”

The game will take place at the Las Vegas Strip and surrounding areas in 2280. It is some 200 years after a nuclear holocaust during a war between the U.S. and China. Part of the game’s mystery is figuring out who you are playing. The main character starts the game shot, and left in a shallow grave in the desert and striped of a box he/she was carrying. A trusty robot comes to your aid and takes you to Doc Mitchell, who helps heal you. Throughout the game you’ll unlock the secrets of your character and who was in the box you were carrying at the beginning.

"Unlike the previous Fallouts, where you start in a vault and you are a vault dweller, this one starts with a curveball," explains Pete Hines.

This chapter in the series offers a brand new story with a brand new look to the game. Las Vegas is not desolate, Hines explains, in fact, it’s thriving. “There are casinos, and you can go down onto the Strip. It will have a very different feel from that standpoint,” he says.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #55 dnia: Lutego 28, 2010, 10:38:22 am »
Nowe informacje z amerykańskiego PC Gamer:
http://www.duckandcover.cx/forums/viewtopic.php?t=23777

Cytuj
     * The box on the first page of the preview names Bethesda as both the publisher and the developer, while the article text itself gives due credit to Obsidian and discusses the devs' work on Fallout, Fallout 2 and Van Buren.

    * New California Rangers wear modified LAPD riot armor. The trenchcoat guy from the teaser is identified as one in the article.

    * Gun modifications will increase damage, ammo capacity, accuracy, rate of fire and more

    * The player will be able to have two or three companions in their party

    * With Raul the ghoul in your party, you'll start to pick up clues that he's more than just a simple mechanic

    * Unsurprisingly, deathclaws and radscorpions are mentioned

    * From the screenshot, Fore! indeed looks like an attack on the head, not groin, as mentioned in an earlier preview

    * The dinosaur casino is identified as Dinky the Dinosaur

    * NCR is described as large and powerful but bureaucratic.

    * Chris Avellone: "It's a very amusing location design-wise. Vegas is like a whole city-wide amusement park. We can play on different themes, different styles. It's fun for the artists, it's fun for the designers... I don't know how much fun it's going to be for the programmers"

    * J.E. Sawyer: "The Karma system is mostly the same as in Fallout 3, but checked less often. Mostly we rely on reputation, because that's what people know. Karma is just a general indicator of how much of a sonofabitch you are. If you murder people in secret, your reputation doesn't go down because no on knows you did anything, so you can maintain a good reputation but your karma has tanked really heavily. Karma does influence some things, but reputation is usually what most people in the world base their opinions of you on."

    * Avellone: "We recognized that one of the strengths of Fallout 3 was that so much of the game revolved everything around Washington, D.C. That's your signature city. And to be honest, adventuring in post-apocalyptic D.C. is interesting. You're like, OK, I get it. I know what D.C. is like in the real world, I'd like to see what it's like in the real world when mutants are running around in the streets.
    So, if we have a western version of Fallout 3, what's a key signature city that people will immediately gt when they hear the title. And also, what's interesting to us? So individually, Vegas came up for a number of people without a community discussion about it. That kept coming up. So we said, OK, if within this small sample group that city keeps coming up, and we understand why, that's the city to use."

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #56 dnia: Marca 07, 2010, 11:23:15 am »
Screeny dobrej jakości:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Co tu dużo mówić, graficznie to Fallout 3 w nowych lokacjach ;). Reszta do zobaczenia tutaj.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #57 dnia: Maja 01, 2010, 12:11:50 pm »

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #58 dnia: Maja 01, 2010, 12:48:34 pm »
Przydałoby sie cieniowanie

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #59 dnia: Maja 01, 2010, 12:52:08 pm »
Na niektórych screenach gra wygląda wypisz wymaluj jak prastary Morrowind.
PSN ID: WojtqGO

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #60 dnia: Maja 05, 2010, 08:56:12 am »
Nowe informacje o Fallout: New Vegas
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=51489

Cytuj
Według Avellone, Bethesda jako wydawca New Vegas ma pewne plany co do potencjalnych rozszerzeń do gry, aczkolwiek jej twórcy nie zostali jeszcze w nie wtajemniczeni. Z tego powodu Chris nie mógł zdradzić żadnych istotnych szczegółów. Przyznał jednak, że możliwość wyprodukowania dodatków byłaby bardzo na rękę ekipie Obsidian Entertainment. Wynika to przede wszystkim z faktu, że poszczególni jej członkowie mają sporo pomysłów na tego typu zawartość.

W grze jak dobrze wiemy, znajdzie się specjalny poziom trudności dedykowany wszystkim osobom, które sugerowały, że Fallout 3 był dla nich zdecydowanie zbyt łatwy. Aktywacja Hardcore Mode, bo o nim mowa, pociągnie za sobą daleko idące konsekwencje. Dla przykładu, apteczki, czy stimpacki będą tu działały zdecydowanie wolniej – skorzystanie z nich w trakcie walki wymagać od nas będzie wypracowania sobie chwili spokoju, potrzebnej na zregenerowanie życia do oczekiwanego poziomu.

Przedzierając się przez gorącą pustynię Mojave będziemy musieli z kolei mieć nieustannie przy sobie świeżą wodę, ponieważ w innym wypadku doprowadzimy do odwodnienia organizmu i w dalszej kolejności śmierci w męczarniach. Trudniejsi będą również sami przeciwnicy. Avellone dodał jednocześnie, że Hardcore Mode będzie można w każdej chwili dezaktywować, jednakże po takiej decyzji nie powrócimy już do niego ponownie. A musicie wiedzieć, że wytrwałość będzie popłacać – osoby, które przetrwają na tym poziomie do końca otrzymają specjalne Osiągnięcie/Trofeum, będące z pewnością powodem do dumy.

Avellone przyznał również, że Fallout: New Vegas w wersjach konsolowych będzie działać w co najmniej 30 klatkach na sekundę. Zważywszy na fakt, że produkcja powstaje w całości na bazie silnika i technologii użytych do produkcji Fallout 3 możemy spodziewać się, że generalnie gra będzie się zachowywać bardzo podobnie. Ludzie z Obsidian Entertainment postarają się jednocześnie, aby animacja zachowywała płynność.

Przedstawiciel Obsidian Entertainment ujawnił również, że nad Fallout: New Vegas w dużej części pracują ludzie, którzy zajmowali się jeszcze do czerwca 2009 roku produkcją ciekawie zapowiadającego się Aliens RPG. Sam Avellone dołączył do zespołu pracującego nad New Vegas po ukończeniu głównej fazy dewelopingu szpiegowskiej gry akcji Alpha Protocol. Czas spędzony na opracowywaniu Aliens RPG oraz okres, w którym podjęta została decyzja o kasacji określił jako „rozczarowujący”.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #61 dnia: Maja 11, 2010, 18:25:13 pm »
Zawartość edycji kolekcjonerskiej

Fajne, fajne.

Cytuj
Limitowana edycja New Vegas nawiązuje pod względem zawartości do tytułu gry oraz głównej lokacji i stanowi nie lada gratkę dla miłośników hazardu. W pudełku natkniemy się zatem na siedem żetonów (Lucky 7) reprezentujących każde z głównych kasyn znajdujących się w świecie produkcji, talię kart do gry z wizerunkami postaci i ilustracjami nawiązującymi do poszczególnych frakcji oraz metalowy żeton do gry o numerze 38 w kolorze platynowym.
 
Kolekcjonerskie wydanie nowego Fallouta uzupełnia powieść All Roads, stanowiąca wprowadzenie do dzieła Obsidian Entertainment (napisana przez Chrisa Avellone, głównego producenta Fallout: New Vegas), a także bonusowa płyta DVD z materiałami dokumentującymi proces powstawania gry (The Making of Fallout: New Vegas). Całość zostanie zamknięta w gustownym opakowaniu z wygrawerowanym logo.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #62 dnia: Maja 13, 2010, 23:30:41 pm »
Okładka:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

lupinator

  • Gość
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwca 05, 2010, 00:04:15 am »
Minuta gameplayu


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwca 05, 2010, 00:06:34 am »
Chujnia. Liczę na dobrą fabułę i dialogi.

Niech oni zmienią ten je**ny silnik...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwca 06, 2010, 07:53:08 am »
Nowe info:
http://www.duckandcover.cx/forums/viewtopic.php?t=24248

Cytuj
Places:

- The Lucky 38 has a restaurant that circles around its own axis.

- Another Vegas Building mentioned: "Ultra Deluxe Resort", a grey monolith with a big fountain in front of it. There are half-naked drunken girls playing in the water and a security robot as well as human "military cops" try to get them out.

- The "Tops" Building has its own band called "The RAD Pack" ahahahhaha oh boy.

- Vault 21 is also a hotel.

- "The game isn't set directy at the pacific coast, but veterans may recognize some connection-points, the NCR for example." (!!!)

- The Primm casino is called "Bison Steves Casino".

- A rocket-factory called "Repcon" is mentioned, and it is rumored to be home to a colony of ghouls. Explosions can be heard frequently.

- A place for poor people called "Freemont" is mentioned.


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Weapons:

- A "claw-glove" is mentioned. Its special VATS attack is a "cross-chop". (Thats either a deathclaw gaunlet or something new.)

- The Varmint Rifle has a better chance to score critial hits when fired at limbs. - The "Cowboy-Repeater" can penetrate light armor.

- Flamethrower moved to energy weapons.

- Some mods are mentioned: Laser-pointer and Stabilizer(for lesser Minigun spread) - Standard-modifications don't need any talent, but advanced ones have a requirement. (What exactly isn't mentioned)

Skills:

- The new Survival skill influences how effective food and heal items are. You can also create consumable items like stimpacks with the right plans and material.

Enemies:

- Golden- and firegeckos are considerably stronger than normal geckos as usual.

- There will be wild Big Horns who can be easily provoked. (Not initially hostile creatures?)

Other:

- Stiff animations are mentioned. Obsidian told them they improved them, but the reviewer noticed no difference.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwca 12, 2010, 11:36:43 am »
E3 2010: Exclusive Gameplay Trailer:

lupinator

  • Gość
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwca 12, 2010, 11:39:42 am »
Jak Falloutem 3 się jarałem do potęgi, tak tutaj praktycznie 0 emocji. Wszystko to wydaje mi się przeterminowane.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwca 12, 2010, 11:46:46 am »
Klimat Fallouta uleciał gdzieś daleko.
Zrobili z genialnej niegdyś serii shootera, dziwki!

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwca 12, 2010, 12:35:53 pm »
Trailer tandetny. Oby sama gra była dobra.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwca 12, 2010, 12:52:07 pm »
Wpis, trailer tandeta. Za dużo w tym tandetnego F3.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwca 12, 2010, 15:31:49 pm »
Zabawne, tutaj rozczarowanie, a na Polygamii i Ps3site same zachwyty XD

Do dziś nie jestem w stanie zrozumieć rozbieżności opinii co do tej gry...

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Ohtar

  • Gość
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwca 13, 2010, 19:40:37 pm »
Po prostu, gdyby była dwuwymiarowa grafa w rzucie izometrycznym i hexy to by się fajniej grało. Aczkolwiek trawienie F3 wychodzi łatwiej, gdy nie podchodzi się do niego jak do kontynuacji świetnej serii. U mnie się udało połowicznie - dobrze się bawiłem, ale sprzedałem zanim udało mi się ukończyć.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwca 13, 2010, 20:10:19 pm »
Ja oczekiwałem ewolucji silnika, a nie rewolucji w kwestii perspektywy. To co prezentowało sobą Van Buren project było dla mnie dokładnie tym, dokąd ta seria powinna dążyć...
Mogliby wg mnie nawet iść w TPP. Nie potrzebuje wodotrysków graficznych, ale żeby to wszystko chociaż jakoś wyglądało!

Grałem w początek F3, wyszedłem ze schronu, doszedłem do pierwszej wioski i dalej po prostu nie mogłem. Animacje, dialogi, spłycony humor. Czułem się jakbym grał w chińską podróbkę... Nie byłem w stanie się do tego przełamać. A grafika mnie drażniła na każdym kroku.


Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwca 13, 2010, 23:05:15 pm »
Ano, to co pokazał Van Buren w zupełności by wystarczyło. No ale dzisiaj trzeba miec mega grafikę, by kupic sobie fanów...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwca 13, 2010, 23:12:13 pm »
Van Buren i słynne tech-demo. Oj pograło się trochę  :oops:

pier**lony Interplay wolał ładować kase w konsole i tworzyć gówna pokroju Broterhood of Steel  :-?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #76 dnia: Czerwca 16, 2010, 17:44:19 pm »


Może to błędne wrażenie, bo w trójkę grałem dawno, ale gra wydaje mi się wyglądać gorzej.

lupinator

  • Gość
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #77 dnia: Czerwca 16, 2010, 17:45:46 pm »
Wydaje się strasznie bezpłciowa. W dodatku skrajnie niedomaga technicznie.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #78 dnia: Czerwca 16, 2010, 18:50:37 pm »
Jak to niesamowicie biednie wygląda. Poza tym jeszcze dalej odchodzą od Fallouta - dajcie więcej świateł a mnie zadupia, GG Obsidian.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Fallout: New Vegas
« Odpowiedź #79 dnia: Sierpnia 15, 2010, 14:43:20 pm »
Nowa galeria:
http://www.shacknews.com/screenshots.x?gallery=15545&game_id=7361&id=163578

Stary znajomy z dwójki powraca :).
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 15, 2010, 14:45:21 pm wysłana przez tytacz »