Autor Wątek: Kinect  (Przeczytany 250725 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #200 dnia: Lutego 28, 2010, 03:21:58 am »
Nikt go raczej nie przekreśla, bynajmniej nie ja, wyraźnie napisałem :

"Otóż to. Ja go kupię, ponieważ ET dał mi sporo zabawy - wspaniale na tz "domówkach" się spisuje - a N, to taki ET właśnie. Jak ktoś doszukuje się w nim przełomu, pięści nokautującej Sony.... Cóż, bywa i tak."

tylko co innego Soul stwierdzenie "sympatyczna zabawka" (taką zapewne będzie), a co innego wieszczenie wszem i wobec, że oto nadchodzi rewolucja.

Swoją drogą, niech majstrują przy jakimś zaawansowanym odpowiedniku na PS3  :grin:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #201 dnia: Lutego 28, 2010, 14:56:11 pm »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #202 dnia: Marca 02, 2010, 03:24:54 am »
Cytuj
Bajka. Kamera musiała by być rozdzielczości 720p albo 1080p i działać w 60-120 klatkach, a biorąc pod uwagę to, że to napodczerwień to cena takiego urządzenia by była spora.
Jest to mozliwe, ale musialbys mocno przyblizyc lape do kamery. Ogolnie detekcja ruchu oparta wylacznie o kamere nagrywajaca w 30 fps to wedlug mnie kiepski pomysl, to juz taki PS Eye robi polowe rzeczy Natal'a, ale w przeciwienstwie do niego nagrywa w 60fps'ach lub 120 [w zaleznosci od rozdzielczosci 640x480 lub 320x240] i ma tylko 1 klatke opoznienia miedzy nagraniem, a przeslaniem, czyli max 16.7ms - oczywiscie dodajac obliczenia pewnie sie to wydluzy, ale watpie by bylo wiecej niz 40ms - zwykly pad wireless ma opoznienie do 100ms, Natal ma 200ms.
Minimalną wartością zanotowaną przez EG było 66ms (przy grach działających w 60fps) maksymalna sięgała nawet 200 (spadki animacji mają wpływ na inputl).
Co do Arc to EG przypuszcza (na podstawie możliwości ET), że opóźnienie powyższego zamknie się w przedziale 100-133ms (gra testowa działała w 60fps) czyli będzie porównywalne do DS.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-console-lag-round-two-article

Jeżeli chodzi o projekt Natal to zapowiada się on całkiem ciekawie tyle, że daje się we znaki dość znaczne opóźnienie względem ruchów wykonywanych przez grającego. Wygląda na to, że usunięcie układu (niestety nie znam jego nazwy) może mieć wielce negatywne skutki na ogólną "wydajność".
« Ostatnia zmiana: Marca 02, 2010, 03:27:03 am wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #203 dnia: Marca 23, 2010, 13:32:57 pm »
Project Natal “Needs 4 Metres” – “American Homes Only”

Cytuj
Microsoft’s belated disclosure of the space requirements for its innovative new Project Natal interface have struck many as being physically impractical for all but the large living room, with the controller demanding a “clear” space 4m (13 feet) deep.

The device (an Xbox 360 peripheral which uses sensors to interpret bodily movement) is said to require an area significantly larger than most other gaming devices, and more pressingly, larger than many homes or gaming areas can feasibly provide:

    To be precise, you’ll want to clear an area extending at least 4 meters (a little more than 13 feet) away from the television.

    That’s the back edge of the space to be taken into account by the Natal sensors.

    In terms of width and height, the field of vision naturally expands as it moves from the Natal device to that back edge, ending up a little more than 4 meters wide and 2.7 meters high (about 8 feet, 10 inches).
Possibly this is a significant miscalculation on Microsoft’s part – a “clear area” 4m deep might be a reasonable enough expectation for an American living room centred on a large TV, but in urban dwellings throughout much of Asia and Europe such spaciousness cannot be taken for granted, and even if it could the hassle of clearing away intervening furniture each gaming session might be unappealing.

The 4m space requirement also rules out a significant number of more cramped bedroom and single room dwelling settings. Needless to say, a close-in “PC gamer” style setup with chair, desk and monitor/TV is completely out of the question.

It is not clear how well the unit will function in more confined areas, but it seems likely degraded operation will be possible to an extent. On the other hand, there are clear minimum and maximum range limits with Natal’s sensors which are unlikely to offer much leeway.

More pointedly for gamers (especially slothful ones), Microsoft’s gaming future apparently also involves a great deal of standing up.

http://www.sankakucomplex.com/2010/03/23/project-natal-needs-4-metres-american-homes-only/

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #204 dnia: Marca 23, 2010, 15:52:33 pm »
Wlasnie mialem to wklejac, ale strzal w stope.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #205 dnia: Marca 23, 2010, 16:28:29 pm »
Uuuuu, to sobie nie pograją studenci w akademikach lub ciasnych kawalerkach.

Nie dość, że spory lag, to jeszcze spore wymagania przestrzenne. Ciekawe czy będzie można grać w nocy czy tylko w dzień jak to było z eye toyem.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #206 dnia: Marca 24, 2010, 09:37:05 am »
w takim razie u mnie niezastosowalne. mimo, że salon ma ok.28m2 to tv ustawiony jest tak, że z kanapy mam ok. 3,5 m do niego. po drodze jest jeszcze stół.

co do grania w nocy to były filmiki, że niby da radę, ale teraz to i tak już ch** :/

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #207 dnia: Marca 24, 2010, 12:52:13 pm »
U mnie też dupa blada  :(

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #208 dnia: Kwietnia 21, 2010, 13:33:02 pm »
Widze ze nikt nie dal sprostowania do tej "sensacji" odnosnie powierzchnii wymoganej przez natala, ano nie duzej i cala ta sensacja powyzej wynikala ze zlego tlumaczenia.

Do tego kilka info jakich pojawilo sie ostatnio w sieci:

31/03/2010 MS podpisal umowe z PrimeSense i wyglada na to ze to wlasnie ta firma bedzie dostawca hardware do Natala. Wyglada tez na to, ze Natalia bedzie jednak miala wbudowany CPU.

Natal bedzie potrzebowal osobnego zrodla zasilania - potwierdzaja to fotki dev. kitu jakie wyplynely dzis do sieci. Pojawilo sie tez info o mechanizmie poruszajacy wbudowanym w Natala - moze bedzie w stanie sledzic gracza.

Ok. 2 tyg. temu odbyl sie pokaza Natala w stolicy Hiszpanii i wydaje sie, ze  MS rozwiazal problemy z lagiem w tym urzadzeniu. Zaprezentowano tez jak wyglada gra we dwoch.

Nowy GRAW moze miec osobny tryb korzystajacy z Natala, gdzie komendy przekazywane ruchami reki bedzie wydawac machajac reka przed natalem.


Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #209 dnia: Kwietnia 21, 2010, 13:36:32 pm »
Widze ze nikt nie dal sprostowania do tej "sensacji" odnosnie powierzchnii wymoganej przez natala, ano nie duzej i cala ta sensacja powyzej wynikala ze zlego tlumaczenia.

To fakt, ze specyfikacji kamery PrimeSense, na której opiera się Natal, to 4m to chyba jest maksymalna odległość, nie minimalna.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #210 dnia: Kwietnia 23, 2010, 11:07:56 am »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #211 dnia: Kwietnia 23, 2010, 11:26:28 am »
Niekoniecznie bełkot.
Rozpoznawanie twarzy + rozpoznawanie tonu głosu (obie rzeczy są możliwe) daje jakieś tam pojęcie o emocjach użytkownika. Oczywiście wątpię, by to rozpoznawanie było bardzo szczegółowe, jednak np. gdy człowiek jest zadowolony, smutny czy zły to zarówno układ brwi czy ust, oraz sposób wypowiedzi jest charakterystyczny.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #212 dnia: Kwietnia 23, 2010, 11:32:34 am »
Niekoniecznie bełkot.
Rozpoznawanie twarzy + rozpoznawanie tonu głosu (obie rzeczy są możliwe) daje jakieś tam pojęcie o emocjach użytkownika. Oczywiście wątpię, by to rozpoznawanie było bardzo szczegółowe, jednak np. gdy człowiek jest zadowolony, smutny czy zły to zarówno układ brwi czy ust, oraz sposób wypowiedzi jest charakterystyczny.

Cała komunikacja z Milo opiera się na rozpoznawaniu tonu głosu, a nie wypowiadanych słów.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #213 dnia: Kwietnia 23, 2010, 11:47:39 am »
Cała komunikacja z Milo opiera się na rozpoznawaniu tonu głosu, a nie wypowiadanych słów.
Naprawdę? Słowa nie są w ogóle brane pod uwagę?
Dziwne, bo Microsoft ma przecież własne biblioteki do rozpoznawania głosu.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #214 dnia: Kwietnia 23, 2010, 11:49:13 am »
Cieszy mnie, ze MS podpisal umowe partnerska z PrimeSense bo to urzadzonko tez wygladalo dosc ciekawie, mozna spodziewac sie wielu "dodatkow" poza graniem do natala, a po ostatnim wycieku (jesli byl prawdziwy) wychodzi na to, ze Natal bedzie mogl lekko sie obracac co by lepiej widziec gracza, do tego jest mowa o prawie 600 komendach glosowych m.in. "Wlacz Xboxa" itp. Z prezentacji PrimeSense rzucaja sie tez w oczy video rozmowy ze zmiennym tlem, gdzie rozmowca wyglada jakby naprawde byl w danym miejscu, panowie z PrimeSense mowili o tym, ze bedzie mozna zeskanowac np. zdjecie czegos i ustawic je jako tlo do rozmowy - ciekawe czy doczekamy sie animowanych backgroundow :)



s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #215 dnia: Kwietnia 26, 2010, 09:07:47 am »
niby prawdziwe fotki niby zestawu deweloperskiego.





LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #216 dnia: Kwietnia 26, 2010, 11:23:27 am »
Cytuj
Surfer Girl also hints that one of the games unveiled that takes advantage of Natal will be Metal Gear Solid.

ZRODLO

Wiadomość scalona: Kwietnia 26, 2010, 17:15:05 pm
MS wypuscil kilka nowych zdjec pokazujacych dzieci i doroslych grajacych urzywajac Natala, co ciekawe, na fotkach urzadzenie jest przykryte jakims pudlekiem. Czyzby MS zmienil design Natala??




« Ostatnia zmiana: Kwietnia 26, 2010, 17:15:05 pm wysłana przez LoNdEk »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #217 dnia: Maja 17, 2010, 15:03:28 pm »
http://kotaku.com/5540509/project-natal-iswhite



Ładny?

Mnie czarny z fotek s00sa podobał się znacznie bardziej.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #218 dnia: Maja 17, 2010, 15:08:14 pm »
Nie zdziwiłbym się, gdyby były dwa kolory; szczególnie, że czarny bardziej pasował do wystroju pokoju. O ile bowiem białą konsolę można gdzieś schować, tak kamera musi być przecież w widocznym miejscu. Biała kamera na tle czarnego telewizora wygląda po prostu brzydko i się straszliwie rzuca w oczy (patrz: zdjęcia powyżej).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #219 dnia: Maja 17, 2010, 16:35:12 pm »
Project Natal w cenie Xboksa 360 Arcade?
Cytuj
W kilku szwedzkich sklepach internetowych pojawiła się możliwość zamówienia nowego kontrolera Microsoftu. W związku z tym dowiedzieliśmy się, ile będzie kosztował Project Natal.

W przeliczeniu na złotówki Project Natal to wydatek rzędu nieco ponad 600 złotych (200 dolarów/132 funty/1500 koron szwedzkich) – niemal tyle, ile kosztuje Xbox 360 Arcade. Robbie Bach z Microsoftu zapowiedział jakiś czas temu, że Project Natal będzie drogi, jednak nikt nie myślał, że aż tak bardzo.
http://www.gram.pl/news_8Q3fG,q5_Project_Natal_w_cenie_Xboksa_360_Arcade.html

Jeśli okaże się to prawdą, to Ms nie odniesie wielkiego sukcesu z nowym kontrolerem. 200 zeta jeszcze mógłbym wydać, ale 600?

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #220 dnia: Maja 17, 2010, 16:49:16 pm »
Project Natal w cenie Xboksa 360 Arcade?
Cytuj
W kilku szwedzkich sklepach internetowych pojawiła się możliwość zamówienia nowego kontrolera Microsoftu. W związku z tym dowiedzieliśmy się, ile będzie kosztował Project Natal.

W przeliczeniu na złotówki Project Natal to wydatek rzędu nieco ponad 600 złotych (200 dolarów/132 funty/1500 koron szwedzkich) – niemal tyle, ile kosztuje Xbox 360 Arcade. Robbie Bach z Microsoftu zapowiedział jakiś czas temu, że Project Natal będzie drogi, jednak nikt nie myślał, że aż tak bardzo.
http://www.gram.pl/news_8Q3fG,q5_Project_Natal_w_cenie_Xboksa_360_Arcade.html

Jeśli okaże się to prawdą, to Ms nie odniesie wielkiego sukcesu z nowym kontrolerem. 200 zeta jeszcze mógłbym wydać, ale 600?


No chyba, ze to co pokaze MS na E3 urwie nam wszystkim dupy :)

imo. wydaje mi sie, ze przedzial cenowy dla natala to £49-99 USD/GBP/EUR zeby urzadzonko to mialo jakas szanse na globalny sukces.

Tango

  • Gość
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #221 dnia: Maja 17, 2010, 16:51:07 pm »
xbox kosztuje 200$ i natal 200$, nie wierze

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #222 dnia: Maja 17, 2010, 17:05:19 pm »
xbox kosztuje 200$ i natal 200$, nie wierze

Ja bylbym w stanie za to dac do $150  czyli ok 100 GBP takiej ceny w sumie mozna sie spodziewac, WiiFit Balance Board kosztuje £75-85 GBP, wiec natal + jakas gra za £100 jednak by mnie nie zdziwily. XO arcade w promocja mozna w UK wyrwac za 99 GBP :) Wiec bundle MS moglby spokojnie sprzedawac, XO Arcade + Natal + gra za £199 i z Elite 250GB + gra + natal za £299
« Ostatnia zmiana: Maja 17, 2010, 17:07:03 pm wysłana przez LoNdEk »

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #223 dnia: Maja 17, 2010, 17:06:39 pm »
600 zł za kamerkę ?  :lol:

Dziękuję, postoję.
« Ostatnia zmiana: Maja 24, 2010, 03:35:38 am wysłana przez Patosław »

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #224 dnia: Maja 17, 2010, 17:27:32 pm »
Dokładam 300pln i mam Wii.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #225 dnia: Maja 17, 2010, 17:44:55 pm »
No tak, ale nie zapominajcie, ze Natal ma pozwolic na zabawe do 4 graczom, wiec nie bedzie potrzeba extra pada, zeby pograc ze znajomymi itp.

Ja obstawiam, 99GBP za Natala z gra.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #226 dnia: Maja 17, 2010, 20:21:31 pm »
Hmmm... Microsoft nie raz wspominał, że Natal będzie jak nowa konsola... Więc cena też może taka będzie...

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #227 dnia: Maja 17, 2010, 21:50:38 pm »
Cytuj
No tak, ale nie zapominajcie, ze Natal ma pozwolic na zabawe do 4 graczom, wiec nie bedzie potrzeba extra pada, zeby pograc ze znajomymi itp.



Tak czy siak 600 zł to serio przesada.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #228 dnia: Maja 17, 2010, 21:52:43 pm »
Strzał w stopę moim zdaniem. Cokolwiek by na to nie wydali, mogło by to być nie wiem jakie cudo, furory nie zrobi z taką ceną.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #229 dnia: Maja 17, 2010, 22:12:16 pm »
Jak na razie cena ta jest spekulacją, a nie oficjalną ceną; no i niekoniczenie należy przeliczać tą ceną w skali 1:1.

Wprawdzie biorąc pod uwagę, ile Microsoft każe sobie płacić za różnego rodzaju dodatki do konsol (dysk, karty pamięci itp) nie zdziwiłbym, gdyby faktycznie Natal był tak cholernie drogi, jednak tak jak napisał windomearl - był by to strzał w stopę. Jeżeli chcą przekonać ludzi do kupna tego dodatku, to na pewno nie zrobią tego żądając za niego tyle kasy. Nieważne jak świetny Natal by nie był, mało kto zapłaci kilkaset złotych za coś, co dla większości ma być tylko dodatkowym "kontrolerem" do gier.

(z drugiej strony, ludzi, którzy kupują całe zestawy do Guitar Hero/Rock Band za około 600zł, czy też same gitary za ok. 300zł nie brakuje)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #230 dnia: Maja 24, 2010, 01:55:46 am »
To ja tu liczę na kwotę niewiele wyższą od 200 zł (chyba takie nawet były wzmianki), bo Natal jest tym, co mogłoby przekonać mnie do kupna konsoli, a słyszę o 6 stówach?
Dziękuję, postoję.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #231 dnia: Maja 24, 2010, 09:55:31 am »
To ja tu liczę na kwotę niewiele wyższą od 200 zł (chyba takie nawet były wzmianki), bo Natal jest tym, co mogłoby przekonać mnie do kupna konsoli, a słyszę o 6 stówach?
Dziękuję, postoję.
Za tyle to chyba byś obudowę dostał :P Obstawiam 399zł.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #232 dnia: Maja 24, 2010, 16:34:30 pm »
To ja tu liczę na kwotę niewiele wyższą od 200 zł (chyba takie nawet były wzmianki), bo Natal jest tym, co mogłoby przekonać mnie do kupna konsoli, a słyszę o 6 stówach?
Dziękuję, postoję.
Za tyle to chyba byś obudowę dostał :P Obstawiam 399zł.

Wpis, ja licze ze bedzie taka cena :) $99 = €99 = £99 = 399PLN

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #233 dnia: Maja 24, 2010, 20:41:09 pm »
Hmm... 4 stówki, to już do przemyślenia. Zależy od gierek. E3 2010 przyniesie odpowiedzi na wiele różnych pytań. :D

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #234 dnia: Maja 25, 2010, 08:31:20 am »
z tą ceną to niezły LOL.

ms chyba poyebało.

Tango

  • Gość
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #235 dnia: Maja 25, 2010, 19:51:22 pm »
Jezeli cena w USA bedzie wieksza niz 149$ to kurva wielki lol dla mikro miekkich

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #236 dnia: Maja 25, 2010, 20:46:00 pm »
Szczerze i otwarcie jeżeli cena będzie wyższa niż 350zł to mogą mnie w dupe pocałować. Ja rozumiem że nowe możliwości itp ale nie przesadzajmy jak krzykną 600 zł to za to spokojnie mam Wii.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #237 dnia: Maja 26, 2010, 18:35:54 pm »

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #238 dnia: Maja 26, 2010, 19:21:32 pm »
Cytuj
Natal To Cost $149 – Source

http://www.edge-online.com/news/natal-to-cost-149-–-source

Pierwsze co sobie pomyślałem - to takiego wała panowie z Microsoftu.
Druga - pierwszy gwóźdź do trumny już wbili, zobaczymy co konkretnie zapowiedzą...

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #239 dnia: Maja 28, 2010, 10:24:32 am »