Autor Wątek: Kinect  (Przeczytany 250960 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwca 05, 2009, 22:11:38 pm »
http://konsolowisko.pl/index.php?t=item&id=563

Co Wy na to?

Ja tam mu przyznaje rację  :cool:.

W końcu SDF do czegoś zobowiązuje :D.

Autor artykuly opiera sie wylacznie na filmikach z neta i tym co przeczytal w sieci ( opinie tych, ktorych grali sa podzielone ) Na podstawie tego rozklada na czesci pierwsze system Natal'a i algorytmy na jakich sie ow system opiera(tak mu sie przynajmniej wydaje). Wychwala pod niebiosa urzadzenie Sony mimo, ze jego tworcy na prezentacji mieli pewne problemy z jego obsluga. Nie zapominajmy, ze i do XO jest planowany kontroler podobny do Wiilota i do urzadzenia Sony - o tym jednak autor nie wspomnial.

Zapoznaj sie z tym tekstem:

http://www.telegraph.co.uk/scienceandtechnology/technology/e3-2009/5437978/E3-2009-Project-Natal-hands-on-preview.html

Cytuj
Both Nintendo and Sony, who today announced their own innovations in motion-sensitive control, suddenly looked very old-fashioned when compared to the step-change in game control Natal represents.

Cytuj
What Project Natal demonstrates is that a pure gaming experience, unencumbered by controllers or wires, can in fact prove one of the most enjoyable and intuitive ways of playing.

Przy opisie gry w Burnout pisze o raczej analogowym gazie i hamulcu do tego calosc jest bardzo intuicyjna do opanowania, a przy drugim demie, rozbijanie tego muru, autor pisze o dokladnosci jaka oferuje Natal.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2009, 22:22:45 pm wysłana przez phenix »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwca 05, 2009, 22:20:40 pm »
http://konsolowisko.pl/index.php?t=item&id=563

Co Wy na to?

Ja tam mu przyznaje rację  :cool:.

W końcu SDF do czegoś zobowiązuje :D.

Autor artykuly opiera sie wylacznie na filmikach z neta i tym co przeczytal w sieci ( opinie tych, ktorych grali sa podzielone ) Na podstawie tego rozklada na czesci pierwsze system Natal'a i algorytmy na jakich sie ow system opiera(tak mu sie przynajmniej wydaje). Wychwala pod niebiosa urzadzenie Sony mimo, ze jego tworcy na prezentacji mieli pewne problemy z jego obsluga. Nie zapominajmy, ze i do XO jest planowany kontroler podobny do Wiilota i do urzadzenia Sony - o tym jednak autor nie wspomnial.

A ta pani na konferencji Microsoftu to niby idealnie to wszystko robiła? Bo chyba nie mówimy o tych specjalnie przygotowanych przez Microsoft filmach na potrzeby prezentacji?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2009, 22:22:46 pm wysłana przez Chris »

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwca 05, 2009, 22:23:24 pm »
http://konsolowisko.pl/index.php?t=item&id=563

Co Wy na to?

Ja tam mu przyznaje rację  :cool:.

W końcu SDF do czegoś zobowiązuje :D.

Autor artykuly opiera sie wylacznie na filmikach z neta i tym co przeczytal w sieci ( opinie tych, ktorych grali sa podzielone ) Na podstawie tego rozklada na czesci pierwsze system Natal'a i algorytmy na jakich sie ow system opiera(tak mu sie przynajmniej wydaje). Wychwala pod niebiosa urzadzenie Sony mimo, ze jego tworcy na prezentacji mieli pewne problemy z jego obsluga. Nie zapominajmy, ze i do XO jest planowany kontroler podobny do Wiilota i do urzadzenia Sony - o tym jednak autor nie wspomnial.

A ta pani na konferencji Microsoftu to niby idealnie to wszystko robiła? Bo chyba nie mówimy o tych specjalnie przygotowanych przez Microsoft filmach na potrzeby prezentacji?

Edytowalem wcześniejszego posta.

Cytuj
Even more impressively, it recognises when a second player enters its field of vision, and can track movement simultaneously, but independently ? this opens up some fantastic possibilities for multi-player interaction on both casual games, such as tennis, and co-operative titles.



Sony's PlayStation Eye "More Precise" Than Microsoft's Project Natal wg. Sony?s director of marketing John Holler wiec Sony czuje, ze MS ma pewna przewage :)

NATAL nie tylko dla casuali:

Project NATAL Promises Hardcore Games

Cytuj
Think about a First-Person Shooter where I'm using the controller but I'm doing facial tracking by just moving around and looking round corners."

Everything You Need to Know About Project Natal - Wszystko co musicie wiedziec o NATAL'u - KOTAKU
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2009, 22:36:01 pm wysłana przez phenix »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwca 06, 2009, 11:25:05 am »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwca 06, 2009, 11:48:05 am »
Lionhead's Project Natal Video... Fakery?
http://news.spong.com/article/18155/Lionheads_Project_Natal_Video_Fakery

No przecież to jest oczywiste, że to tak nie wygląda. Ktos w ogóle myślal inaczej?  :lol:

To było tylko takie demo, taki "target render", taki wyreżyserowany filmik. Końcowy produkt może będzie działał w 50% tak dobrze jak na tym filmiku.



ps:  :shock: o cholercia, właśnie poczytałem komentarze na N4G i okazało się, że ludzie naprawdę myśleli, że to tak działa! Nie ma co M$ robi w bambuko naiwnych ludzi, aż żal czytać czytać komantarze neiktórych co nadal twierdzą, że demo nie było manipulowane.  :lol:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 06, 2009, 11:55:25 am wysłana przez Piter_neo »

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwca 06, 2009, 12:14:51 pm »
Zadziwiające że ile czasu tracą niektórzy że by znaleźć jakiekolwiek teksty przeciw temu nowemu pomysłowi i potem się tu produkują.  :lol:

Oczywiście że to demko pokazowe i żeby dowiedzieć się czegoś o tym jak to mniej więcej będzie wyglądało wystarczy poczytać wywiady z samym Mollyneaux. Prawda jest taka że Natal ma nieporównanie więcej potencjału i jest bardziej oryginalne niż kiepska zrzynka Wiilota jaką ma SONY*. 

* kiepska w sensie ściągnięcia pomysłu, a nie jakości zastosowanej technologii bo ta wydaje się być bardzo OK.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 06, 2009, 12:33:46 pm wysłana przez Leenk »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwca 06, 2009, 12:23:40 pm »
Cytuj
Prawda jest taka że Natal ma nieporównanie więcej potencjału i jest bardziej oryginalne
Zgadzam sie, ale Natal ma straszne opoznienia no i nie ma przyciskow jak narazie, wiec w normalnych grach narazie jest nieprzydatny, no ale moze to naprawia. W kazdym badz razie na dzien dzisiejszy to projekt Sony ma wieksza szanse zaistniec w prawdziwych grach, a nie Natal.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 06, 2009, 12:34:05 pm wysłana przez KKRT »

Tarniak

  • Gość
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwca 06, 2009, 12:26:11 pm »
EyeToy też miał spory potencjał...

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwca 06, 2009, 12:28:51 pm »
Moim zdaniem i tu i tu prawdziwych gier będzie bardzo mało w porównaniu z grami sterowanymi 'normalnie', niezależnie od tego który patent bardziej się do nich nadaje. I $ony i M$ celują tymi bajerkami głównie w mamę, tatę, ciocię i dziadków, a nie w nas.  


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwca 06, 2009, 12:40:48 pm »
Takie technologie traktuję bardziej jako powiew świeżości i pewne urozmaicenie od "normalnych gier". Natala wypróbuję z miłą chęcią, ale na pewno nie będę się w niego jakoś wielce zagrywać.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #90 dnia: Czerwca 06, 2009, 12:51:51 pm »
Może z tego coś będzie...  :cool:
Cytuj
When we assembled a focus group of Xbox Live players, they immediately asked for one feature we hadn't even considered - in-depth tracking of the groin area, for post-kill celebrations. We were proud to help them find a new revolutionary way to teabag - and believe me, these ain't no waggle controls.

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #91 dnia: Czerwca 06, 2009, 12:58:30 pm »
"a new revolutionary way to teabag"  :lol: :lol: :lol:

To tak, jakby popierali takich durniów na live'ie.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #92 dnia: Czerwca 06, 2009, 13:33:58 pm »
Lionhead's Project Natal Video... Fakery?
http://news.spong.com/article/18155/Lionheads_Project_Natal_Video_Fakery

No przecież to jest oczywiste, że to tak nie wygląda. Ktos w ogóle myślal inaczej?  :lol:

To było tylko takie demo, taki "target render", taki wyreżyserowany filmik. Końcowy produkt może będzie działał w 50% tak dobrze jak na tym filmiku.



ps:  :shock: o cholercia, właśnie poczytałem komentarze na N4G i okazało się, że ludzie naprawdę myśleli, że to tak działa! Nie ma co M$ robi w bambuko naiwnych ludzi, aż żal czytać czytać komantarze neiktórych co nadal twierdzą, że demo nie było manipulowane.  :lol:

Przecież to jasne, poczytaj zachodnie fora dyskusyjne. Na Zachodzie granie jest bardziej popularne = więcej niezorientowanych idiotów. Przecież jakiś facet CNET ogłosił już że Microsoft Natalem wygrał tę generację :lol:

W Polsce gry to nadal (na szczęście) hardkor, a wszyscy tutaj jakieś pojęcie mają i wiedzą, że kiedy Piotruś wchodzi na scenę należy traktować to co mówi z DUŻĄ dozą sceptycyzmu. Ja już praktycznie na zachodnie fora nie wchodzę bo nie warto, 2 dni temu zbanowali mnie na neoGAFie za to, że powiedziałem, że ściągnę Prototype PC. :lol:

"a new revolutionary way to teabag"  :lol: :lol: :lol:

To tak, jakby popierali takich durniów na live'ie.

Wiesz ile osób gra w Halo 3? :lol: :lol:

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #93 dnia: Czerwca 06, 2009, 18:37:00 pm »
Ten facet, w przeciwieństwie od hardkorowych specjalistów z Polski, był na zamkniętym pokazie Natal. No i zdaje się potrafi odróżnić demko techniczne Milo od czegoś co nazywa się Natal.   :cool:

Chociaż faktycznie pierniczy trochę - generację wygrało już Nintendo.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 06, 2009, 18:42:45 pm wysłana przez Leenk »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #94 dnia: Czerwca 06, 2009, 19:35:16 pm »
Powiedzmy sobie jedno odnośnie rewolucyjności czy rewelacyjności czy Natala czy projektu Sony:

- Wszystko będzie zależało od tego jak nowe technologie wykorzystaja deweloperzy, bo obie technologie prezentują się bardzo ciekawie -



Jak ceny przystawek bedą niskie, jak będa je bundlować z konsola lub z grami i co najważniejsze jak będzie duże wparcie deweloperów, a gry będa rzeczywiście ciekawe to wtedy będzie można mówić który projekt jest lepszy.


Jak narazie widzieliśmy zaledwie ułamek możliwości nowych zabawek (szczególnie jeżeli chodzi o projekt sony, gdzie był pokazany PROTOTYP).

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #95 dnia: Czerwca 06, 2009, 20:03:07 pm »
Jakby dali za wysokie ceny dla masowego rynku to podważyliby cały sens tworzenia tych zabawek.  :???: M$ twierdzi że ten gadżet ma być w standardowym zestawie z konsolą. Ciekawe jaka będzie cena.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #96 dnia: Czerwca 06, 2009, 20:24:29 pm »
Jeśli chcecie porównywać obie technologie, porównujcie to, co naprawdę pokazano.



vs


Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #97 dnia: Czerwca 06, 2009, 20:31:25 pm »
Jeśli chcecie porównywać obie technologie, porównujcie to, co naprawdę pokazano.



vs


No właśnie nie bardzo to ma sens. Bo należy pamiętać, że technologia sony to nie tylko te "lizaki", ale również playstation eye- który sam w sobie ma duże możliwości.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #98 dnia: Czerwca 06, 2009, 20:57:42 pm »

Tarniak

  • Gość
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #99 dnia: Czerwca 06, 2009, 21:03:29 pm »
No nie postawiłbym tego koło przymiotnika "precyzyjny".

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #100 dnia: Czerwca 06, 2009, 22:13:22 pm »
To samo można napisać po prezentacji kontrolera od SONY (różnie z tą precyzją bywało) a zobacz jak chłopaki piszczą ze szczęścia.  :cool:

Liczy się zabawa, a ta już zależy wyłącznie od pomysłowości kolesi od softu.



« Ostatnia zmiana: Czerwca 06, 2009, 22:26:09 pm wysłana przez Leenk »

Tarniak

  • Gość
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #101 dnia: Czerwca 06, 2009, 22:31:09 pm »
Cytuj
To samo można napisać po prezentacji kontrolera od SONY
Prezycja odzworowania ruchów na ekranie jest nieporównywalnie większa niż przy Natalu. Działanie prezentacji, fizyka przedmiotów etc. kulała. Oba gadżety są "fajne" i na tym poprzestańmy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #102 dnia: Czerwca 06, 2009, 22:35:54 pm »
Pokazano tez to:
http://infobot.pl/r/1fx0
http://infobot.pl/r/1fx1
http://infobot.pl/r/1fx2

Niewiele ponad EyeToya. Odbijanie piłek było już w moim linku, a o "kierowaniu" samochodem nic dobrego powiedzieć nie można.

To samo można napisać po prezentacji kontrolera od SONY (różnie z tą precyzją bywało) a zobacz jak chłopaki piszczą ze szczęścia.  :cool:

No chyba sobie żarty robisz...

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #103 dnia: Czerwca 06, 2009, 22:46:55 pm »
Odnośnie prezentacji Sony i kontrolerów, to nie zauważyłem, by jakikolwiek ruch, który wykonał Rick, nie został wiernie przeniesiony w wirtualną rzeczywistość.
W obydwu projektach pokładam duże nadzieje i ciekaw jestem jak zostaną wykorzystane. To zawsze jakiś powiew świeżości i tak jak napisał Piter_Neo, wszystko zależy od softu i wykorzystania tego przez developerów. Ich pomysłowość nie zna granic.

Natal na samym początku (gdy oglądałem konferencję na żywo) wywołał opad szczęki, jednak po chwili dotarło, że to tylko zmontowany filmik. Niemniej, wiadomo co taka kamerka potrafi i po tym co było widać, przenosi ruch naprawdę bardzo dobrze.

Jednak właśnie pomysł udoskonalenia Wii-Lota od Sony jakoś bardziej przypadł mi do gustu, ten wojownik z mieczem - genialne!
« Ostatnia zmiana: Czerwca 06, 2009, 22:48:27 pm wysłana przez Maciomaniak »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #104 dnia: Czerwca 07, 2009, 00:47:33 am »
Jakby dali za wysokie ceny dla masowego rynku to podważyliby cały sens tworzenia tych zabawek.  :???: M$ twierdzi że ten gadżet ma być w standardowym zestawie z konsolą. Ciekawe jaka będzie cena.
Pewnie cenowo będzie mniej więcej tak:
X360 + Natal = Wii
 :lol:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwca 07, 2009, 09:02:53 am »
Z tym całym Milo to niezła ściema jak dla mnie.

To coś nie rozpoznaje tego co się mówi - reaguje tylko na ton głosu.
Możesz pieprzyć totalne głupoty - ważne, że z odpowiednim tonem a wirtualny chłopczyk będzie zadowolony...
« Ostatnia zmiana: Czerwca 07, 2009, 09:20:11 am wysłana przez A-n »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwca 07, 2009, 11:05:35 am »
Gratulacje dla osób, które sądziły, że Milo to prawdziwe AI. Tak... gdyby Microsoft i Molyneux potrafili zrobić prawdziwe AI, potrafiące prowadzić swobodną rozmowę z żywą osobą, to nie prezentowaliby tego na targach gier, tylko rządowi Amerykańskiemu.

To oczywiste, że Milo nie rozpoznaje dokładnie tego, co się do niego mówi. Rozpoznaje pewne słowa kluczowe, potrafi uczyć się tonu głosu rozmówcy, reagować na jego emocje i prowadzić takie rozmowy, jakie zostały mu zaimplementowane.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwca 07, 2009, 11:12:52 am »
Z tym całym Milo to niezła ściema jak dla mnie.

To coś nie rozpoznaje tego co się mówi - reaguje tylko na ton głosu.
Możesz pieprzyć totalne głupoty - ważne, że z odpowiednim tonem a wirtualny chłopczyk będzie zadowolony...

hmmm... w MS Office 2007 / vista jest funkcja rozpoznawania glosu, pozwala dyktowac tekst, a pozniej pojawia sie on na ekranie, juz dobre 2 lata temu to zaprezentowano, MS mogl dobracowac ta technologie i moze jest lepiej juz dziala :D


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwca 09, 2009, 00:43:49 am »
Parę filmików pokazujących Natal w akcji z udziałem znanych osobistości:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95339,6702551,Project_Natal_sprawdzony_przez_celebrytow.html

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwca 09, 2009, 08:59:36 am »
Gratulacje dla osób, które sądziły, że Milo to prawdziwe AI. Tak... gdyby Microsoft i Molyneux potrafili zrobić prawdziwe AI, potrafiące prowadzić swobodną rozmowę z żywą osobą, to nie prezentowaliby tego na targach gier, tylko rządowi Amerykańskiemu.

To oczywiste, że Milo nie rozpoznaje dokładnie tego, co się do niego mówi. Rozpoznaje pewne słowa kluczowe, potrafi uczyć się tonu głosu rozmówcy, reagować na jego emocje i prowadzić takie rozmowy, jakie zostały mu zaimplementowane.

masz za to plusa:) bo faktycznie niektórzy strasznie pierdoły pisza :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwca 13, 2009, 12:09:41 pm »
The Benefits of Natal
Five ways Natal can improve the games you're currently playing:
http://xbox360.ign.com/articles/992/992675p1.html
: Czerwiec 09, 2009, 15:52:14 pm
Garść informacji o Project Natal
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95390,6715823,Do_kupy__Garsc_informacji_o_Project_Natal.html

Cytuj
- Pamiętacie Johniego Chung Lee? To on stworzył ciekawy interfejs śledzący ruchy głowy gracza przy wykorzystaniu kontrolerów Wii. Teraz okazuje się, ze ten młody geniusz został zatrudniony przez Microsoft i majstruje przy Project Natal. Zespół w którym pracuje ma po prostu za zadanie sprawić, aby te wszystkie piękne wizje, które zobaczyliśmy podczas prezentacji na E3, urzeczywistniły się w naszych salonach.

- Mimo że targi za nami, Microsoft wcale nie zakończył promocji swojej najnowszej zabawki. Project Natal pojawił się w amerykańskim programie Late Night with Jimmy Fallon.
(warto obejrzeć)

- Microsoft bardzo mocno wierzy w soją nową zabawkę. Do tego stopnia, że premiera Project Natal ma być porównywalna do startu nowej konsoli. Przystawka nie pojawi się zatem na półkach sklepowych dopóki nie będzie gier ją wykorzystujących.

- Pojawiła się plotka, mówiąca że Project Natal tak naprawdę będzie nową konsolą Microsoftu, bazującą na dotychczasowej technologii, tyle że nieco podrasowanej. Dotychczasowe gry działałyby dalej (ale za to nieco lepiej), nowe z kolei byłyby w stanie wykorzystać dodatkowy potencjał.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3174762

- Wracając jednak na Ziemię. Shane Kim z Microsoftu wierzy, że firma zrewolucjonizuje branżę. Tłumaczy, że Project Natal nie ma nic wspólnego z rozwiązaniami Nintendo czy Sony:
"Gdybyśmy wyskoczyli z czymś, co przypomina w wyglądzie i użytkowaniu Wiilota, to sądzę, że zostalibyśmy słusznie skrytykowani za wtórność. A to nie jest droga, którą chcemy iść. Mogliśmy tak postąpić, jednak nam zależy na stworzeniu na nowo branży i zrewolucjonizowaniu domowej elektronicznej rozrywki. A z Project Natal to się nam właśnie uda. "

- Target Microsoft to 60% gospodarstw domowych, które nie posiadają jeszcze żadnej konsoli.

- Na YouTube pojawił się oficjalny kanał xboxprojectnatal, na którym możecie znaleźć różne filmiki wiązanie z Project Natal. Zapewne z czasem będzie ich więcej, póki co warto posłuchać, co ma do powiedzenia Peter Molyneux.
http://www.youtube.com/user/xboxprojectnatal

Widać, że już teraz Ms bierze się ostro za promowanie PN, a to oznacza, że ma z nim związane dalekosiężne plany. W plotę, że PN będzie właściwie nową konsolą bym nie wierzył, ale jak przystawka w końcu wyjdzie to zapewne będzie o niej wszędzie. Widać, że Ms nie pasuje, że Wii ma się tak dobrze i chce zdobyć większą część tortu, niż ma dotychczas. Jeśli wszystko dobrze rozegra, to może mu się to po części udać i PN będzie czymś więcej, niż kolejną popierdółką.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwca 13, 2009, 13:48:08 pm »
Chciałbym tylko przypomnieć, że NXE porównywano do wprowadzenia kolorowej telewizji. Teraz tylko start nowej konsoli? Słabo.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwca 13, 2009, 17:45:25 pm »
Nintendo's new Super Mario plays itself - "Demo Play"

http://www.gossipgamers.com/nintendos-new-super-mario-plays-itself-demo-play/

Proszę bardzo, Project Natal pokonany. :lol: :lol: :lol: Kontroler już nie jest problemem, nawet gra nie jest już problemem, dalej już tego przebić się raczej nie da. :-D


Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwca 13, 2009, 18:01:58 pm »
Niesamowite. Wręcz niezwykłe. Pomysł jest kapitalny, bardzo mi się podoba i będę na bieżąco obserwował tą zabawkę. Oczywiście Project Natal.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwca 13, 2009, 19:01:15 pm »
Nintendo's new Super Mario plays itself - "Demo Play"

http://www.gossipgamers.com/nintendos-new-super-mario-plays-itself-demo-play/

Proszę bardzo, Project Natal pokonany. :lol: :lol: :lol: Kontroler już nie jest problemem, nawet gra nie jest już problemem, dalej już tego przebić się raczej nie da. :-D
A z MGSa się śmieli że to bardziej film niż gra...teraz widzicie jak to może być!  :lol:

Co do Natala..kurde nie powiem technologia fajna, tylko...wracam zmęczony po treningu czy z pracy..to ostanie na co miałbym ochotę to skakanie przed kamerką :/

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwca 13, 2009, 19:08:43 pm »
Co do Natala..kurde nie powiem technologia fajna, tylko...wracam zmęczony po treningu czy z pracy..to ostanie na co miałbym ochotę to skakanie przed kamerką :/
Otóż to i właśnie dlatego zarówno PN jak i kamerkę od sony traktuję jako zwykłe ciekawostki, ot tak by od czasu do czasu oderwać się nieco od monotonni normalnych produkcji, lub pograć i pośmiać się z ludźmi na imprezie. Wątpię zresztą by zakres nowych tytułów wydawanych z obsługą tych dwóch zmusiłby nas do wyrzucenia standardowych kontrolerów.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwca 13, 2009, 20:08:45 pm »
Nintendo's new Super Mario plays itself - "Demo Play"

http://www.gossipgamers.com/nintendos-new-super-mario-plays-itself-demo-play/

Proszę bardzo, Project Natal pokonany. :lol: :lol: :lol: Kontroler już nie jest problemem, nawet gra nie jest już problemem, dalej już tego przebić się raczej nie da. :-D


Ej ja wiedzialem, ze Anonimowy jest geniuszem, ale zeby ogladajac gry na youtube przewidziec przyszlosc elektronicznej rozgrywki? Nieslychane.

:P

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #117 dnia: Czerwca 13, 2009, 22:36:26 pm »
Co do Natala..kurde nie powiem technologia fajna, tylko...wracam zmęczony po treningu czy z pracy..to ostanie na co miałbym ochotę to skakanie przed kamerką :/
Otóż to i właśnie dlatego zarówno PN jak i kamerkę od sony traktuję jako zwykłe ciekawostki, ot tak by od czasu do czasu oderwać się nieco od monotonni normalnych produkcji, lub pograć i pośmiać się z ludźmi na imprezie. Wątpię zresztą by zakres nowych tytułów wydawanych z obsługą tych dwóch zmusiłby nas do wyrzucenia standardowych kontrolerów.
Tyle, że PN ma mieć jeszcze zastosowanie w normalnych grach, czytając nasze gesty, rozpoznając mowę itp. (oczywiście jak wszystko wypali).

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #118 dnia: Czerwca 13, 2009, 22:57:45 pm »
Co do Natala..kurde nie powiem technologia fajna, tylko...wracam zmęczony po treningu czy z pracy..to ostanie na co miałbym ochotę to skakanie przed kamerką :/
Otóż to i właśnie dlatego zarówno PN jak i kamerkę od sony traktuję jako zwykłe ciekawostki, ot tak by od czasu do czasu oderwać się nieco od monotonni normalnych produkcji, lub pograć i pośmiać się z ludźmi na imprezie. Wątpię zresztą by zakres nowych tytułów wydawanych z obsługą tych dwóch zmusiłby nas do wyrzucenia standardowych kontrolerów.
Tyle, że PN ma mieć jeszcze zastosowanie w normalnych grach, czytając nasze gesty, rozpoznając mowę itp. (oczywiście jak wszystko wypali).
no ta zabaweczka od Sony niby ma być wstecznie kompatybilna...znając Sony (choć pewnie z MS i PN może być podobnie...)pewnie trzeba by było jakieś łatki ściągać.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Project Natal
« Odpowiedź #119 dnia: Czerwca 20, 2009, 13:53:51 pm »
Odnośnie rewolucyjności Natala:
http://n4g.com/events_e32009/NewsCom-348053.aspx?CT=1#Comments
Przewincie filmik do 1:07:00
 :lol:

Jak widać takie same możliwości ma EyeToy na PS2 i ta technologia ma 5 lat.

To teraz już wiemy, że Natal jest po prostu gorszy od technologii Sony, ponieważ playstation eye oferuje dokładnie to samo, plus Sony ma motion sensory oferuja dużo więcej.