Autor Wątek: Halo: Reach  (Przeczytany 97854 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #120 dnia: Lutego 12, 2010, 14:52:34 pm »
Panowie, ale Bungie nigdy nie napisało, że te 100% to grafika, która zmiażdży czachę, na te 100% mają się złożyć wszystkie elementy (AI, rozległe tereny, ilość obiektów, dynamiczna pogoda) Po za tym poczekajmy na jakiś gameplay, Ci co widzieli Halo:R w akcji piszą, że w ruchy wygląda masakrycznie..... ile w tym prawdy? się okaże.

http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=HaloReach_ViDoc

No w ruchu wygląda to kapitalnie.
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2010, 15:41:21 pm wysłana przez Soul »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #121 dnia: Lutego 12, 2010, 17:09:48 pm »
obejrzałem w HD i mimo, że nigdy fanem halo nie byłem to trzeba przyznać, że grafa daje radę. jest hmmmm, "ostra".

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 996
  • Reputacja: 132
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #122 dnia: Lutego 12, 2010, 17:42:33 pm »
aż czasem za mocno  :P światła widzę ostro walą czasem po oczach, co generalnie jakoś lubię  8)  Fakt w ruchu jakoś ładniej, jeszcze wersja alpha więc dużo się może zdarzyć, szału i cudu nie będzie, ale halo może w końcu będzie jakoś wyglądać bo bungie enginów nigdy robic nie umieli :P

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #123 dnia: Lutego 12, 2010, 17:46:45 pm »
To już teraz wygląda świetnie  8) a to przecież Alpha, jestem ciekaw na ile jeszcze dowalą grafikę. Twarze postaci masakrują.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 996
  • Reputacja: 132
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #124 dnia: Lutego 12, 2010, 17:53:29 pm »
Sądzę że będą po prostu szlifować szczegóły, chociaż taki KZ2 dopiero pod koniec produkcji dostał masakrycznych szlifów, co go znacznie upiększyło. Twarze faktycznie są ok ( choć to jeszcze nie to co w innych grach ), te z H3 były po prostu kpiną... Generalnie mnie się rzuca w oczy oświetlenie, dużo ostrych świateł, reszta jest po prostu ok.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #125 dnia: Lutego 12, 2010, 17:57:59 pm »
Cytuj
Twarze faktycznie są ok ( choć to jeszcze nie to co w innych grach )

Chyba sobie żartujesz?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #126 dnia: Lutego 12, 2010, 17:58:51 pm »
Skradzione z NeoGAF:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2010, 14:40:40 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 996
  • Reputacja: 132
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #127 dnia: Lutego 12, 2010, 18:00:53 pm »
W uncharted robią lepsze wrażenie, Kratos także ma niszczycielską twarz, nie twierdzę że twarzę są złe, bo są w końcu bardzo dobre, ale uważam że są gry które mają je lepiej wykonane. Zreszta pomimo upływu lat uważam że najlepszą mimikę ma Alex z half life 2 :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #128 dnia: Lutego 12, 2010, 18:02:44 pm »
Cytuj
Twarze faktycznie są ok ( choć to jeszcze nie to co w innych grach )

Chyba sobie żartujesz?

Oczywiście że żartuje. Przecież wszyscy wiemy, że Halo: Reach ma najlepiej wykonane twarze ever :hihi:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #129 dnia: Lutego 12, 2010, 18:05:30 pm »
Bez przesady, ale poziom Uncharted jak najbardziej.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #130 dnia: Lutego 12, 2010, 18:06:27 pm »
...

Pogrążasz się, wiesz o tym?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 996
  • Reputacja: 132
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #131 dnia: Lutego 12, 2010, 18:06:57 pm »
Zresztą zobaczymy do premiery, a najszybciej do E3, to będzie dobry rok gier

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #132 dnia: Lutego 12, 2010, 18:07:26 pm »
W uncharted robią lepsze wrażenie, Kratos także ma niszczycielską twarz, nie twierdzę że twarzę są złe, bo są w końcu bardzo dobre, ale uważam że są gry które mają je lepiej wykonane. Zreszta pomimo upływu lat uważam że najlepszą mimikę ma Alex z half life 2 :)
Czyli generalnie gry na PS3 mają lepiej wykonane twarze, zaraz tu wpadnie kilku oszołomów i dopiero wtedy Soul dowiesz się jaka ta gra jest brzydka i w ogóle bee :hihi:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #133 dnia: Lutego 12, 2010, 18:11:28 pm »
...

Pogrążasz się, wiesz o tym?

Na jakiej podstawie takie oskarżenia?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #134 dnia: Lutego 12, 2010, 18:17:44 pm »
Porównujesz twarze w Uncharted do tych z Halo Reach. W Reach twarze są dużo lepsze, niż w H3 (z tego co widziałem) i jak było prezentowane tworzenie twarzy na tym filmiku to faktycznie wyglądały one zarąbiście. Jednak na tym pierwszym trailerze Reach, gdy była pokazana twarz tej kobity, to... wyglądała ona wciąż sztucznie, bardziej jak jakaś twarz zrobiona w kreatorze w Mass Effect (i to jeszcze nie pierwszej jakości twarz). (teraz raz jeszcze spojrzałem na tą twarz i tu mocno przesadziłem, wygląda ona dużo lepiej niż te z kreatora w ME :P)

W skrócie, poprawę widać, ale do perełek w stylu Uncharted to jeszcze sporo brakuje.
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2010, 18:38:46 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #135 dnia: Lutego 12, 2010, 18:28:09 pm »
Pewno bo Ty tak napisałeś to tak właśnie jest, nie ma co dalej prowadzić tego tematu bo i po co, gra wyjdzie okaże się w praniu.

Sporo brakuje, dobre sobie, pewno Alan też nie ta liga  :P

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #136 dnia: Lutego 12, 2010, 18:34:27 pm »
Aha, rozumiem, że teraz, bo się z Tobą nie zgadzam, stałem się fanbojem PS3 jadącym po wszystkich grach na X0 (tekst "pewno Alan też nie ta liga")? :roll:
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #137 dnia: Lutego 12, 2010, 19:23:45 pm »
Soul na forum PE walnął, że gra już teraz przebija technicznie Killzone2, więc nie wymagałbym zbyt wiele od fanboja ;)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #138 dnia: Lutego 12, 2010, 19:42:06 pm »
Biorąc pod uwagę, że HR stawia głównie na otwarte przestrzenie i duże bitwy, to grafika prezentuje się bardzo dobrze. Wciąż co prawda otwarte przestrzenie są trochę pustawe, a twarze plastikowe, ale mimo to postęp w stosunku do H3 jest znaczący i z pewnością gra będzie mieć kilka mocarnych momentów. Dodam jeszcze, że wątpię aby pełna gra uległa graficznej poprawie (może minimalnie).

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #139 dnia: Lutego 12, 2010, 19:50:35 pm »
Aha, rozumiem, że teraz, bo się z Tobą nie zgadzam, stałem się fanbojem PS3 jadącym po wszystkich grach na X0 (tekst "pewno Alan też nie ta liga")? :roll:

Zwróć uwagę na emotę na końcu, po za tym nigdzie nie napisałem, że jesteś fanbojem PS3 jadącym po wszystkich grach..... Chill Out man.

Cytuj
Soul na forum PE walnął, że gra już teraz przebija technicznie Killzone2, więc nie wymagałbym zbyt wiele od fanboja Wink

Bo IMO przebija, otwarte tereny, dynamiczna pogoda, wielkie bitwy i przyzwoita grafa, która jest w fazie alfa.

Cytuj
Dodam jeszcze, że wątpię aby pełna gra uległa graficznej poprawie (może minimalnie).

KZ2 dało radę( różnica między alfą a końcowym produktem była widoczna gołym okiem) to i być może HR da.


Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #140 dnia: Lutego 12, 2010, 20:49:37 pm »
Podoba mi się ukierunkowanie gry w stronę sandboxa, zawsze fajnie jest pokombinować z której strony podejść wroga. Zielone, wiejskie (?) scenerie również zdecydowanie bardziej przypadają mi do gustu niż sterylne miasta z ODST. Ja tam nigdy nic do Halo nie miałem, "jedynkę" przeszedłem na moim PC z wielką przyjemnością, a i w tą chętnie bym zagrał.



Nieźle  :)
PSN ID: WojtqGO

mateo

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #141 dnia: Lutego 12, 2010, 22:25:57 pm »

Unlimited

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #142 dnia: Lutego 12, 2010, 22:39:26 pm »
Pragnę zauważyć że moc X360 w tej grze zostanie podzielona na wiele różnych aspektów, nie tylko na grafikę. Wg. mnie wygląda to bardzo dobrze, Ci goście wiedzą co chcą stworzyć, to może być najlepsze HALO. Mimo że jakoś nie jestem fanem tej sagi. ;)

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #143 dnia: Lutego 12, 2010, 23:20:55 pm »
   
Jak... ta gra... WYGLĄDA !  :o W piz** i to dopiero alpha wersja. Nie wierzyłem w te screeny, a tu zaskoczenie. Te mapy są ogromne i tak niesamowicie zdetalizowane, kolorowe i wyraźne że głowa boli.
Nie lubię takich "kosmicznych" gier, lasery itp. Za serią nie przepadam (choć Halo 3 przeszedłem jakiś czas temu w kawiarence heh). Ale gdybym jarał się serią to po tym filmiku bym chyba nie zasnął.
Słowa co koleś wymawia od 7:22, następnie wejście tej epickiej muzy - to mówi samo za siebie jaka ta gra będzie.

Pełen szacun dla Bungie którzy siedzą w tej sadze już tyle lat, a dalej robią to z taką niesamowitą zajawką, poświęceniem, pasją i nowymi pomysłami. A Marty O`Donnell pewnie znowu zmiecie swoim OSTem.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #144 dnia: Lutego 12, 2010, 23:54:09 pm »
Bungie Talks Visual Upgrades In Halo: Reach; Still Not Close To KillZone 2
http://www.cinemablend.com/games/Bungie-Talks-Visual-Upgrades-In-Halo-Reach-Still-Not-Close-To-KillZone-2-22853.html

Cytuj
Bungie released a new developer documentary from the X10 event and it primarily focuses on how Halo: Reach will now look like a game that partly belongs in this generation of gaming.

Let’s face it, Halo 3 looked like crap to be considered “next-gen”…it barely looked like it graduated from the visuals of the original Xbox. This is despite fanboys protesting otherwise.

Anyway, Bungie has finally brought the visuals of the Halo series up to par with maybe, the first Mass Effect. So at least die-hard fans of the sci-fi shooter can brag to their PS3 rivals that they have a Halo that at least looks two years behind the competition. Reach is still no KillZone 2, though. Word of advice to Bungie: only brag about the graphics of a game when it looks better than the competition.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #145 dnia: Lutego 13, 2010, 00:20:40 am »
Szczerze mówiąc to nie wiem jaki jest sens wklejania takiej publikacji, ryło.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #146 dnia: Lutego 13, 2010, 00:21:48 am »
Szczerze mówiąc to nie wiem jaki jest sens wklejania takiej publikacji, ryło.
W sumie chyba masz rację Bloo.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #147 dnia: Lutego 13, 2010, 02:12:24 am »
Skromniachy  ;)

« Ostatnia zmiana: Lutego 13, 2010, 02:27:35 am wysłana przez Soul »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #148 dnia: Lutego 13, 2010, 05:06:55 am »
Pragnę zauważyć że moc X360 w tej grze zostanie podzielona na wiele różnych aspektów, nie tylko na grafikę. Wg. mnie wygląda to bardzo dobrze, Ci goście wiedzą co chcą stworzyć, to może być najlepsze HALO. Mimo że jakoś nie jestem fanem tej sagi. ;)
Jak w kazdej grze ;]

Co do VidDoc'a to jest swietny. Nie wiem kto w Halo jest odpowiedzialny za PR, ale powinnien dostac kopa w tylek za screeny ktory udostepniono wczesniej. Gra wyglada lepiej niz swietny, naprawde ma fajny system animacji oraz genialne oswietlenie. W koncu jakas gra od Microsoftu, ktora moze sie rownac jesli chodzi o technikalia z 1st Sony. Brawo Bungie.

BTW nawet gameplay mi sie podobal, co prawda nie gralem w Halo 3, ale gralem w 1 i 2, i tam po prostu sie nudzilem, tu mysle, ze moglbym polubic Halo. Na pewno zmusze kumpla by gre kupil :P

-edit-
Cytuj
Anyway, Bungie has finally brought the visuals of the Halo series up to par with maybe, the first Mass Effect.
Gra znacznie lepiej niz ME 1 wyglada. I to juz praktycznie K2 poziom, oczywiscie sumarycznie, bo tak naprawde ciezko porownywac te gry, obie troche w co innego ida pod wzgledem technikaliow.
« Ostatnia zmiana: Lutego 13, 2010, 05:09:36 am wysłana przez KKRT »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #149 dnia: Lutego 13, 2010, 09:14:31 am »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #150 dnia: Lutego 13, 2010, 12:45:04 pm »

Mantis

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 29-06-2006
  • Wiadomości: 303
  • Reputacja: 3
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #151 dnia: Lutego 13, 2010, 13:09:24 pm »
Zapowiada się świetna gra. Bardzo lubiłem na pierwszym boxie pograć w Halo1 i 2. Grywalnościowo na pewno będzie górna półka, to samo mogę powiedzieć o mega klimatycznych miejscówkach i ogólnym "dizajnie" świata. Muzyka również wypada genialnie, ale to już jak w każdej części.

Co mi się jednak nie podoba, to grafika. Jest średnia, nie jest to nawet poziom Resistance2. W sumie dzieło Insomniac wypada przy nowym Halo sporo lepiej, a jest to gra z 2008 roku. Nawet w sumie nie liczę na wielką poprawę grafiki, bo nie tylko o nią w grach chodzi. Ostatnio jak umarło mi ps3 sporo zagrywam się na psx w pierwszą część Spyro, na gacku w Resident Evil 4, a na xboxie w Splinter Cell 3.

Wracając do HR - na pewno będzie to "Boska" gra:)

nakimushi

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #152 dnia: Lutego 13, 2010, 18:49:28 pm »
bez przesady - Resistance 2 nawet nie ma jednego dynamicznego swiatla  :P

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #153 dnia: Lutego 14, 2010, 02:20:48 am »
Mnie się podoba. Wygląda ładnie i gdybym miał xo to pewnie bym kupił.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Tango

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #154 dnia: Lutego 14, 2010, 04:42:38 am »
Poteznie sie prezentuje  :D

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #155 dnia: Lutego 14, 2010, 09:54:26 am »
A mnie się nie podoba, i wygląda jak jakiś ubogi Crysis :P Do tego jest mniejsza rozdziałka, to na dużym TV będzie baardzo widoczne.

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #156 dnia: Lutego 14, 2010, 11:08:41 am »
halo podobne do crysisa, hmmm ciekawe...

Tango

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #157 dnia: Lutego 14, 2010, 18:31:20 pm »
A mnie się nie podoba, i wygląda jak jakiś ubogi Crysis :P Do tego jest mniejsza rozdziałka, to na dużym TV będzie baardzo widoczne.

No bo 1152x720 , a 1280x720 to przepasc jak chu*

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #158 dnia: Lutego 14, 2010, 18:52:24 pm »
To całe 92160 pikseli D:

Ale na serio, jeżeli ludziom nie przeszkadza MW i MW2 chodzące w 1024x600 px to nie widzę powodu, by miało im przeszkadzać 1152x720px.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #159 dnia: Lutego 14, 2010, 20:17:37 pm »
A mnie się nie podoba, i wygląda jak jakiś ubogi Crysis :P Do tego jest mniejsza rozdziałka, to na dużym TV będzie baardzo widoczne.

No bo 1152x720 , a 1280x720 to przepasc jak chu*

Napisałem - na duzym ekranie.