Autor Wątek: Halo: Reach  (Przeczytany 99178 razy)

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #240 dnia: Lipca 29, 2010, 22:30:45 pm »
Najlepsze multi było w Halo 1, przynajmniej tam grałem najwięcej, dostałem niezłej wkręty  :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #241 dnia: Lipca 29, 2010, 23:47:36 pm »
Najlepsze multi było w Halo 1, przynajmniej tam grałem najwięcej, dostałem niezłej wkręty  :)

Się zgodzę... Grałem co prawda w wersje PC, ale i tak multi nieźle mnie wkręciło :) Rajdy na bazę po flagę Warthogiem były epickie :D Pamiętam, że sporo spędziłem na jeżdżeniu tym cudeńkiem... Świetne sztuczki umiałem nim wywijać :P Ogólnie pojazdy w multi mi się mega podobały :) niby totalne arcade ale straszna frajda ze sterowaniem nimi była...

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #242 dnia: Lipca 30, 2010, 00:02:40 am »
Nie mam nic do tej gry, ale pewnej parodii, która się w usa toczy wokół tego nie można odmówić.
Cytuj
@geoffkeighley GameTrailers is sayin' our hot new trailer is CG? Thanks for the compliment, but nope...that's all in engine!
LoL. Ja rozumiem, ze w przypadku np HAWX 2 mozna sie pomylic, ale tutaj?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #243 dnia: Sierpnia 01, 2010, 09:04:31 am »
Achievement'y:
http://www.gram.pl/news_8QfeHee2_Jest_lista_osiagniec_z_Halo_Reach.html

UWAGA! Wśród osiągnięć znajdują się spoilery z gry! Jeśli nie chcesz sobie zepsuć zabawy, lepiej odpuść sobie czytanie listy achievementów!

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cytuj
1) Ukończ kampanię na poziomie trudności Normal
2) Ukończ kampanię na poziomie trudności Heroic
3) Ukończ kampanię na poziomie trudności Legendary
4) Ukończ wszystkie misje SAM, na poziomie trudności Legendary
5) Ukończ misję nr 2 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
6) Ukończ misję nr 3 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
7) Ukończ misję nr 4 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
8) Ukończ misję nr 5 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
9) Ukończ misję nr 6 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
10) Ukończ misję nr 7 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
11) Ukończ misję nr 8 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
12) Ukończ misję nr 9 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
13) Ukończ misję nr 10 na poziomie trudności Normal, lub wyższym
14) Ukończ misję nr 2 nie wsiadając do żadnego pojazdu
15) Zniszcz 2 pojazdy naraz w misji nr 3 przy użyciu Target Locator
16) Przejmij Banshee podczas kampanii
17) Zabij Elite Zealot zanim ucieknie w misji nr 5
18) Zamorduj Elite w celu uniknięcia upadku, który byłby śmiertelny
19) W misji nr 6 zniszcz silniki i eskortę Corvetty poniżej 3 minut na poziomie trudności Heroic, lub wyższym
20) Ukończ misję nr 9 pozostawiając czołg Scorpion nienaruszonym
21) Zabij trzech przeciwników podczas używania jetpacka w kampanii, trybie Firefight, lub Matchmaking.
22) Zabij 7 Moa podczas misji nr 2
23) Zniszcz trzy baterie przeciwlotnicze w misji nr 8

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cytuj
24) Użyj apteczki, by odzyskać energię
25) Zamorduj przeciwnika
26) Zabij 10 przeciwników w kampanii, lub trybie Firefight używając M6G
27) Zabij 10 przeciwników w kampanii, lub trybie Firefight używając DMR
28) Wymień broń z kompanem (AI)
29) Zabij 10 przeciwników w kampanii, lub trybie Firefight wykorzystując eksplozje

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cytuj
30) Jedna osoba z drużyny musi zrespawnować się "na Tobie" 5 razy w trybie Invasion Matchmaking
31) Zdobądź First Strike Medal w trybie Matchmaking
32) Wygraj Invasion w pierwszej rundzie
33) Zdobądź Killing Spree w Matchmaking

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cytuj
34) Zdobądź medal Killionaire w trybie Firefight.
35) Jako Elite zabij 5 Spartan w trybie Matchmaking
36) Zdobądź 15 000 punktów w Score Attack Firefight Matchmaking.
37) Zdobądź 50 000 punktów w trybie Firefight
38) Zdobądź 200 000 punktów w trybie Firefight
39) Zdobądź 1 000 000 punktów w trybie Firefight
40) Ukończ Firefight na poziomie trudności Legendary bez śmierci

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cytuj
41) Zakup przedmiot wymagający rangi Lt. Colonel.
42) Zdobądź rangę Corporal w UNSC
43) Zdobądź rangę Captain w UNSC
44) Zauploaduj plik do File Share
45) Ukończ wszystkie Daily Challenges danego dnia
46) Zakup przedmiot
47) Poleć komuś plik
48) Zdobądź srebrny poziom "pochwał"
49) Ukończ Weekly Challenge

Tango

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #244 dnia: Sierpnia 02, 2010, 22:58:17 pm »
Cytuj
Bungie właśnie poinformowało, że prace nad Halo: Reach zostały już definitywnie zakończone.

Przy okazji jeden z przedstawicieli dewelopera uchylił nieco rąbka tajemnicy ws. karania osób, które notorycznie uciekają z rozgrywek sieciowych. Jak powiedział Brian Jarrard, odpowiedzialny za kontakt ze społecznością graczy, Bungie ma narzędzia do wykrywania takich zagrywek i osoby, które notorycznie rozłączają się z gry, zostaną wykluczone z sieciowych zmagań. To dość radykalna decyzja, choć - moim zdaniem - słuszna.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #245 dnia: Sierpnia 17, 2010, 14:47:30 pm »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #246 dnia: Sierpnia 18, 2010, 14:14:09 pm »
Bardzo fajny :)
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #247 dnia: Sierpnia 23, 2010, 08:51:30 am »
Uważajcie na spoilery - gra wyciekła.

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2368100,00.asp
Cytuj
Whoops! In a strange turn of events, the next installment in one of Microsoft's most beloved (and lucrative) video gaming franchises, Halo, has been leaked.

That's the full version of Halo: Reach we're talking about, a game which pulled more than 2.7 million players during its two-week beta in early May. While the alleged thieves come from a forum of modders known as GameTuts, Microsoft—in many ways—shares a little bit of the leak's blame.

The game might have a release date of September 14, but Microsoft decided to seed Halo: Reach over its Xbox Live service for reviewers to download—sticking the full game with a seemingly impossibly price tag of 9999 Microsoft points, or around $1,250 in real-world cash. The industrious modders over at GameTuts somehow found their way past the special download code one would have to type in to access and download the game and, as you might expect, they grabbed themselves a copy.

"The GameTuts staff have all participated in the work of "Halo: Reach". The main members of our team, Matty and Cthulhu have worked endless hours, pushing the barriers to allow our golden faces play "Halo: Reach," reads a now-deleted post on the GameTuts forums.

"The intelligent mind of our beloved Admin, Matty worked endlessly to acquire this game, the deed was done. The moderator of GameTuts, Cthulhu is now the man of his word to work on the game file and allow our members see 'Halo: Reach' before its release."

According to the post, GameTuts users have no intentions to release their acquisition before the game's official release date—allegedly, the acquired code has been signed by Microsoft and thus runs without issue on an unmodified Xbox 360 console.

Microsoft is currently investigating the "security exploit" and, if past reactions are any indication, will undoubtedly ban the heck out of any console caught running the game prior to September 14.

At least, that's what the company did in response to the leak of Halo 3 in 2007, which occurred some two-months before the game's official release. Users caught playing the game were issued a 7,992-year ban from Xbox Live—as close to "bricking" a console as Microsoft can get.

While Halo:Reach developer Bungie has yet to comment on the leak, forum moderator Qbis98 has reiterated the official forum stance toward leaked information: a permanent ban for those who, "DISCUSS, REQUEST, or LINK TO information or campaign spoilers from illegitimately obtained sources -- including illegitimately obtained copies of Halo: Reach -- before the game is officially released."

Of course, that hasn't stopped those with access to Halo:Reach from posting videos of the game's new multiplayer maps and single-player campaign to Youtube, amongst other places.

http://marketplace.xbox.com/en-US/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d8024d53085b/?p=1&of=6&bt=0&sb=1&did=f0000001-0000-4000-8000-00004d53085b
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #248 dnia: Sierpnia 24, 2010, 21:22:33 pm »
Kolejna reklama Halo Reach - dla mnie wygląda jak reklama polisy na życie:

[gametrailers=420,360]http://www.gametrailers.com/video/remember-reach-halo-reach/703410[/gametrailers]

1man1jar

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #249 dnia: Sierpnia 26, 2010, 15:44:20 pm »
Nowa reklama.



Robi.

suli dia

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-04-2006
  • Wiadomości: 1 267
  • Reputacja: 13
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #250 dnia: Sierpnia 26, 2010, 19:58:26 pm »
Fajny filmik .
Umiesz Liczyć, Licz na Siebie!!!

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #251 dnia: Sierpnia 26, 2010, 20:36:29 pm »
Nowa reklama.



Robi.

Całkiem spoko ale do "We are ODST" i tych wyreżyserowanych przez Neil Blomkampa się nie umywa.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 26, 2010, 20:38:58 pm wysłana przez piter86 »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #252 dnia: Sierpnia 28, 2010, 09:43:15 am »

1man1jar

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #253 dnia: Sierpnia 28, 2010, 14:02:44 pm »
GTTV: Halo Reach
W ciul nowego materiału.

http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/102&ch=1&sd=0?ep=102&ch=1&sd=0

Pozdro.
PAL HAJ$
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2010, 14:54:10 pm wysłana przez 1man1jar »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #254 dnia: Sierpnia 28, 2010, 14:49:06 pm »
.
[gametrailers=420,360]http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/102?ch=1&sd=0[/gametrailers]
SPAM ALERT!

1man1jar

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #255 dnia: Sierpnia 28, 2010, 14:53:26 pm »
kur**. Nie działa linkowanie do niektórych filmików i tyle. Tagi są zjebane zapewne przez ten ogranicznik wielkości w parametrze.

http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/102&ch=1&sd=0?ep=102&ch=1&sd=0

Pozdro.
PAL HAJ$

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #256 dnia: Września 03, 2010, 09:51:29 am »


Pierwsze minuty gry
Grafika nie miażdży, po za tym to do czego nas Bungie już przyzwyczaiło. Pustatwo, kilka kamieni, 6 drzew na krzyż, kilka kępek trawy udających "trawę". Budynki to samo, zero jakiś ciekawszych szczegółów, modele postaci tych mniej ważnych także nie zachwycają. Ot Halo Reach kilerem graficznym nie jest i nie byłoby rok temu.  Coś nad czym pracowali to kolejne światełka, ciekawsze wybuchy i to mi się cholernie podoba, no i jak w ciemnościach walczą też czuć moc.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #257 dnia: Września 03, 2010, 10:45:35 am »
Zadne Halo nie bylo killerem graficznym, ale wszystkie wygrywaly z konkurencja genialnym gameplayem, z Reach pewnie bedzie tak samo :)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #258 dnia: Września 03, 2010, 11:11:39 am »
Ale miał być  ;)  Swoją drogą, zawsze na takich filmikach muszą grać osoby "umiejące grać inaczej"  :lol:

1man1jar

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #259 dnia: Września 03, 2010, 11:28:01 am »
Jak dobrze pamiętam, to każda gra post-Halo miała być Halo-killerem i... żadna nie była.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #260 dnia: Września 03, 2010, 11:39:20 am »
Jak dobrze pamiętam, to każda gra post-Halo miała być Halo-killerem i... żadna nie była.
COD 4 na pewno jest Halo killerem, oraz mimo, ze nie pod wzgledem sprzedazy to na pewno BC 2 ;]

1man1jar

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #261 dnia: Września 03, 2010, 12:13:29 pm »
Cytuj
COD 4
Single-player o połowę krótszy, Veteran na konsolach 2x łatwiejszy niż Legendary, multi kwestia gustu. Nie są to składniki na Halo-killer. A zabójców Halo miało być już ch**-wie-ile, a trzeba było czekać całą jedną generację, żeby w ogóle pojawili się konkretni pretendenci.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #262 dnia: Września 03, 2010, 12:18:52 pm »
W 4 poziom trudności "veteran" łatwy (mile high club)  ;)
 Co do Halo , to moim skromnym zdaniem pod względem mega-miodnego gamepley'u nie ma sobie równych.

1man1jar

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #263 dnia: Września 03, 2010, 12:22:33 pm »
Dla mnie MHC i obrona w Prypeci i tak są dużo łatwiejsze niż legendary jako całość.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #264 dnia: Września 03, 2010, 12:24:15 pm »
Dla mnie MHC i obrona w Prypeci i tak są dużo łatwiejsze niż legendary jako całość.
Kwestia wprawy  :)

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #265 dnia: Września 03, 2010, 13:01:40 pm »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #266 dnia: Września 03, 2010, 13:19:23 pm »
Cytuj
COD 4
Single-player o połowę krótszy, Veteran na konsolach 2x łatwiejszy niż Legendary, multi kwestia gustu. Nie są to składniki na Halo-killer. A zabójców Halo miało być już ch**-wie-ile, a trzeba było czekać całą jedną generację, żeby w ogóle pojawili się konkretni pretendenci.

Dla mnie Halo nie przebiło Half Life pierwszego nawet, więc nie ma czego zabijać, ludzie zmyślili sobie historyjkę o Halo killerach i się porobiło, szczególnie z Killzone na PS2. Halo to głównie USA, tam jest na to mania. Oczywiście gadamy o swoich osobistych odczuciach, dla ciebie Halo nie do przebicia, dla mnie znacznie lepiej grało się w inne tytuły. Jedyny sposób, to przyrównać do sprzedaży, COD sprzedał się lepiej, gra w niego więcej ludzi, czyli, jest popularniejszy i liderem ;)
« Ostatnia zmiana: Września 03, 2010, 13:23:14 pm wysłana przez Moldar »

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #267 dnia: Września 03, 2010, 13:32:17 pm »
Dla mnie Halo nie przebiło Half Life pierwszego nawet, więc nie ma czego zabijać

Pierwszego "NAWET" ? ;) Przecież Half-Life 1 jest FPS'em wszech czasów póki co :P Nic go nie pobiło... Nawet HL 2...

Może powinno się mówić o Half-Life Killerach a nie Halo Killerach...

W serie Halo grałem trochę, i przyznam bardzo lubiłem pierwszą część :) Miała swój świetny klimat, dwójka i trójka natomiast kompletnie mi nie podeszły, niby wszystko na miejscu, ale gra strasznie nudna była moim zdaniem. Zdecydowanie nie rozumiem całego fenomenu Halo, ot po prostu bardzo dobre gry nic więcej. Więc Moldar świetnie to ujął "nie ma czego zabijać" ... :)

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #268 dnia: Września 03, 2010, 13:35:46 pm »
Cytuj
COD 4
Single-player o połowę krótszy, Veteran na konsolach 2x łatwiejszy niż Legendary, multi kwestia gustu. Nie są to składniki na Halo-killer. A zabójców Halo miało być już ch**-wie-ile, a trzeba było czekać całą jedną generację, żeby w ogóle pojawili się konkretni pretendenci.

Dla mnie Halo nie przebiło Half Life pierwszego nawet, więc nie ma czego zabijać, ludzie zmyślili sobie historyjkę o Halo killerach i się porobiło, szczególnie z Killzone na PS2. Halo to głównie USA, tam jest na to mania. Oczywiście gadamy o swoich osobistych odczuciach, dla ciebie Halo nie do przebicia, dla mnie znacznie lepiej grało się w inne tytuły. Jedyny sposób, to przyrównać do sprzedaży, COD sprzedał się lepiej, gra w niego więcej ludzi, czyli, jest popularniejszy i liderem ;)

Jesli chodzi o fabule i gameplay to dla mnie nr 1 to HL i nr 2 to DeusEx(choc tego juz zapomnialem, a HL pamietam calkiem dobrze) nr 3  Halo, multi dla mnie najlepsze prezentuje BF:BC (1/2) i zaraz potem wlasnie Halo. COD sprzedalo sie lepiej, ale jest gra multiplatformowa.

Ale jesli zsumujemy wszystkie za i przeciw do i dla mnie Halo bedzie nr. 1 jako calosc :)

1man1jar

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #269 dnia: Września 03, 2010, 13:42:04 pm »
Ale co wy wyskakujecie z Half-Life, jak doskonale wiadomo, że wszystkie wojny związane z Halo rozgrywały się na poletku konsolowym więc mówimy o crapach pokroju Killzone 1. To gry na konkurencyjne platformy lansowano jako Halo killery, więc w ogóle wspominanie o Half-Life, Deus Ex czy System Shock jest nie na miejscu. I nie wyskakujcie tu, że Half-Life miało konwersje na PS2, bo tak samo miał Q3 czy UT, ale to nie były stricte konsolowe tytuły tylko porty.
« Ostatnia zmiana: Września 03, 2010, 13:44:04 pm wysłana przez 1man1jar »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #270 dnia: Września 03, 2010, 13:43:17 pm »
COD sprzedalo sie lepiej, ale jest gra multiplatformowa.


Halo 3 - 11,13mln w 3 lata
MW2 - 11,45mln w rok

Wyniki tylko na X360.

1man1jar

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #271 dnia: Września 03, 2010, 13:47:41 pm »
Dziwne. Na VGChartz na XO COD4 8.42m, Halo 3 11.13m. Nikt o MW2 nie wspominał.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #272 dnia: Września 03, 2010, 13:47:47 pm »
Fajne krasnale na tym 8 min filmiku.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #273 dnia: Września 03, 2010, 13:54:01 pm »
Nie wiem o co te krzyki z tym halo killer. Tak samo jak ktoś sobie ubzdurał, że jakaś gra ma się stać killerem halo, tak samo absurdem jest, że halo jest jakimś objawieniem. Wokół Halo powstała społeczność i będzie ona się trzymać, dopóki halo będzie trzymać jakość. Ludzie pokochali Halo i Halo będą kochać. Tak samo jak ludzie pokochali CSa czy BF i nie ma i nigdy nie będzie killera żadnego z tych gier.
Bo killer to by była gra, która tych wszystkich fanów przeobrazi w fanów innej gry.
Nie kojarzę, by takie zjawisko miało kiedykolwiek miejsce...

Ani przy CS, ani przy BF, ani przy Mario, czy Diablo...

Toczycie według mnie bezsensowną dyskusję.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #274 dnia: Września 03, 2010, 13:57:24 pm »
COD sprzedalo sie lepiej, ale jest gra multiplatformowa.


Halo 3 - 11,13mln w 3 lata
MW2 - 11,45mln w rok

Wyniki tylko na X360.

Damn racja :)

Warto dodac ze na dzien 28/08 w USA zlozono 1,458,990 preorderow na Halo Reach.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #275 dnia: Września 03, 2010, 13:59:30 pm »
Ale co wy wyskakujecie z Half-Life, jak doskonale wiadomo, że wszystkie wojny związane z Halo rozgrywały się na poletku konsolowym więc mówimy o crapach pokroju Killzone 1. To gry na konkurencyjne platformy lansowano jako Halo killery, więc w ogóle wspominanie o Half-Life, Deus Ex czy System Shock jest nie na miejscu. I nie wyskakujcie tu, że Half-Life miało konwersje na PS2, bo tak samo miał Q3 czy UT, ale to nie były stricte konsolowe tytuły tylko porty.

Ile tych gier było lansowanych na Halo killery ? Tylko Killzone był czymś w rodzaju, Xbox ma Halo, to PS2 będzie mieć Killzone

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #276 dnia: Września 03, 2010, 14:00:50 pm »
Warto dodac ze na dzien 28/08 w USA zlozono 1,458,990 preorderow na Halo Reach.
Jak juz pisalem, zejdzie max 7m H:R. Watpie w 10, a tym bardziej w 11+

1man1jar

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #277 dnia: Września 03, 2010, 14:01:45 pm »
Nie wiem czego tu nie rozumieć z "halo-killerem", zwykłe dziennikarsko-marketingowe pierdolenie które się przyjęło. Ja tu natomiast widzę kilku użytkowników którzy nie mają nawet zamiaru dotknąć tej gry, więc ogólnie rzecz biorąc niespecjalnie rozumiem co się tutaj dzieje. A, no tak, trzeba dosrać, że na Xboxa crapy wychodzą wyglądające jak na poprzedniej generacji. Zapraszam serdecznie wszystkich niezainteresowanych do fap-działu Playstation 3.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #278 dnia: Września 03, 2010, 14:04:35 pm »
COD sprzedalo sie lepiej, ale jest gra multiplatformowa.


Halo 3 - 11,13mln w 3 lata
MW2 - 11,45mln w rok

Wyniki tylko na X360.

Damn racja :)

Warto dodac ze na dzien 28/08 w USA zlozono 1,458,990 preorderow na Halo Reach.
HALO: ODST miało 1,4mln preorderów i skończyło z łącznym wynikiem na świecie 5,5 miliona, więc 1,4mln na 3 tygodnie przed premierą Reach(do premiery dojdzie pewnie do 2mln) wcale nie szokuje.
Halo 3 i tak ta gra nie przebije, a Black Ops sprzeda się 2x lepiej na XO...

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #279 dnia: Września 03, 2010, 14:06:25 pm »
A, no tak, trzeba dosrać, że na Xboxa crapy wychodzą wyglądające jak na poprzedniej generacji. Zapraszam serdecznie wszystkich niezainteresowanych do fap-działu Playstation 3.

Skądże znowu, Halo Reach moim zdaniem wygląda dużo lepiej od Halo 3... Podoba mi się zmiana designu na nieco "poważniejszy" i jak wyjdzie zdecydowanie zamierzam wpaść do kumpla by pocisnąć w ten tytuł :) Ktoś się orientuje, czy będzie Split-Screen coop?

A wypowiedziałem się, bardziej z powodu tych wszystkich Halo killerów i gadania, że gra jest niepobita, bo to trochę przesadne stwierdzenie :P