Autor Wątek: Mirror’s Edge Catalyst  (Przeczytany 63213 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #240 dnia: Marca 24, 2016, 10:23:35 am »
No jasne, inaczej byłoby po zabawie. Jak wiadomo w jedynce runner's vision wyłączało się samo na poziomie trudności hard. Tutaj pewnie nie będzie poziomów trudności, więc dają trzystopniową opcję widzenia na czerwono.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #241 dnia: Marca 24, 2016, 20:26:40 pm »
http://www.mirrorsedge.com/news/performance-designed-products-to-release-mirrors-edge-catalyst



Cytuj
A limited edition, officially licensed controller for Xbox One™, showcasing art from Mirror’s Edge™ Catalyst, is on its way.

The controller gives gamers vibration feedback via rumble motors and impulse triggers, has a 3.5mm headset jack with onboard audio control button, and is PC compatible. It will retail at an MSRP of $59.99.

Zajebisty.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #242 dnia: Marca 24, 2016, 20:38:41 pm »
O matko, jakie to piękne, miałem kupować drugiego pada i już wiem, że poczekam :8


Szkoda, że nie ma szans na podobną wersję na ps4 :(
« Ostatnia zmiana: Marca 24, 2016, 20:47:53 pm wysłana przez Moldar »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #243 dnia: Marca 24, 2016, 21:01:35 pm »
Przewodowy padzik jakiejś podrzędnej firmy za dwie i pół stówki - no szał pał po prostu.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #244 dnia: Marca 24, 2016, 21:15:41 pm »
Bleh, nie zauważyłem kabla, szkoda :(

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #245 dnia: Marca 24, 2016, 22:03:16 pm »
Są jeszcze figurki, ale sobie raczej daruję, bo jakościowo lipton.


iko

  • Gość
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #246 dnia: Marca 25, 2016, 19:47:25 pm »
Pad kapitalny :D

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #247 dnia: Marca 29, 2016, 22:46:24 pm »
Przerwę ten bezczelny offtop zarzucając konkretnym materiałem:





PSN ID: WojtqGO

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #248 dnia: Marca 30, 2016, 10:33:31 am »
Dejta mi moda, wypier**lę ten syf o bateryjkach :mad:

Przerwę ten bezczelny offtop zarzucając konkretnym materiałem:
Fix:



Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #249 dnia: Kwietnia 06, 2016, 09:54:43 am »
http://www.dualshockers.com/2016/04/05/mirrors-edge-catalyst-gets-tons-of-awesome-wip-screenshots-showing-lighting-environments-and-more/

Cytuj
At GDC, EA Dice Senior Lighting Artist Fabien Christin held a presentation showcasing the lighting of Mirror’s Edge: Catalyst, including some really amazing work-in-progress screenshots of environments and characters, that you can see at the bottom of the post.

Here’s a summary of what was mentioned during the presentation:

- Mirror’s Edge: Catalyst has a day/night cycle.
- The game has a strong narration revolving around the history of the City of Glass and the rise of Faith.
- There were four major challenges:
- Creating a Time of Day system.
- Can we even make Mirror’s Edge with dynamic lighting?
- Making beliveable characters for cinematics.
- Creating stylized images with Physically Based rendering.
- The game’s camera is a physical camera with accurate exposure values: Shutter Speed, Aperture, ISO, and realistic depth of field.
- The team gathered references for the City of Glass in Tokyo.
- The team created a “physically based sky” for the game, with precomputed atmospheric scattering, sun intensity that actually illuminates the sky and realistic sun elevation. Sun and moon can be used at the same time as light sources.
- There are two cloud planes lit by the sky.
- It takes 0.75 ms per frame to render the sky on console. 0.35 ms more than a static sky.
- The team wanted deeper blues than a physically correct sky, so they added a Add Rayleigh Scattering Multiplier, with a more dramatic effect.
- A Mie Scattering multiplier was added to prevent aerial perspective leaking through geometry.
- The day/night cycle lasts 48 minutes. Sunrise is at 6 AM, and sunset is at 6 PM.
- Sun shadows are connected to player movement to hide jittery shadows.
- The game uses a real-time indirect lighting solution by Geomerics that has been used in Frostbite engine since Battlefield 3.
- The city divided in hierarchized zones for streaming.
- 17 Ground level zones.
- 83 Buildings zones.
- 391 Props zones.
Each streaming has it own Enlighten database including:
- 1 Lightmap (Atlas up to 2048*2048) for large static objects.
- Lightprobes (L2 spherical harmonics) for dynamic and small objects.
- GI data for relighting.
- Between 5 and 15 MB.
- Around 30 databases are loaded simultaneously.
- Sun bounces are set to 75% intensity.
- Distant reflections use an old style cubemap updated with the time of day. It’s cheap, but not accurate, as there are reflections of the cityscape where there should be none.  This was fixed with a sky visibility mask.
- Local reflections use a Parallax-corrected cubemap that allows moving the capture point. They’re also updated with the time of day.
- Screen space reflections raytrace reflections of what is visible on screen using the depth buffer.
- A lot of work has gone into getting the right white for the game.
- Local lighting is physically based. Tiled Deferred Lighting is used.
- There are up to eight lights cast shadows simultaneously.
- Post-production effects were used to stylize the image.
- Characters were created with face scanning, but they were modified because characters are stylized.
- Subsurface scattering creates realistic skin.
- Eyes have their own shader with parallax for refraction and normal map for iris concavity.
- Hair uses an anisotropic hair shader.
- Cinematics use a lot of lights, for instance one scene uses 472 light sources.

Mnóstwo screenów pod linkiem powyżej. Tutaj kilka:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #250 dnia: Kwietnia 14, 2016, 18:41:16 pm »


Cytuj
The Closed Beta for Mirror’s Edge Catalyst will begin on April 22nd. It will last for five days, ending on April 26th.
If you have been selected for the Closed Beta and you are a Frontrunner, you will receive an email with your code on April 22nd. Others who made it into the Closed Beta will receive their code on April 23rd.
Closed Beta participants will be able to try out several of the main missions in Faith’s story, Side Missions, other optional content, and the Social Play features Mirror’s Edge Catalyst has to offer.


Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #251 dnia: Kwietnia 14, 2016, 19:38:40 pm »
Mam mocną nadzieję, że się dostanę, błagam o kod jak ktoś nie jest tak mocno zainteresowany tym tytułem. :) oczywiście zaraz po Ryu :)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #252 dnia: Kwietnia 15, 2016, 09:59:06 am »
Cholera akurat w tych dniach bede na wczasach.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #253 dnia: Kwietnia 15, 2016, 10:29:26 am »
skur**syn:



Przez 3/4 filmiku go nie słuchałem (wyłączyłem głos, by nie wyłapać spoilerów itp.), tylko oglądałem gameplay. Dzisiaj druga część.

Cholera akurat w tych dniach bede na wczasach.
Ja się bałem, że dadzą betę na weekend majowy, ale udało się :)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2016, 10:44:26 am wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #254 dnia: Kwietnia 15, 2016, 12:56:00 pm »
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2016, 13:05:02 pm wysłana przez Ryo »

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #255 dnia: Kwietnia 15, 2016, 19:28:50 pm »
Cholera akurat w tych dniach bede na wczasach.
Ja się bałem, że dadzą betę na weekend majowy, ale udało się :)
Ja tam samo :P
Jak dostanę kod to będzie grane :D
Yeahh, me and hate that's an odd couple

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #256 dnia: Kwietnia 15, 2016, 20:57:03 pm »
Widzę, że te gameplay'e są z PC i śmigają w 60fps. Jak to będzie na PS4 z liczbą klatek?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #257 dnia: Kwietnia 15, 2016, 21:16:03 pm »
No na razie nie wiadomo jak z tym będzie.

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #258 dnia: Kwietnia 15, 2016, 22:15:34 pm »
Jeśli miałbym zgadywać :
900p 60 fps PS4 i  720p 60fps Xboxone
albo
1080p 30 fps PS4 i 900p 30fps Xboxone

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #259 dnia: Kwietnia 20, 2016, 09:17:59 am »
Wymagania PC, jakby kogo interesiło:
http://www.mirrorsedge.com/news/pc-system-requirements

Cytuj
MINIMUM:

OS: Windows® 7 64-Bit (use the latest Service Pack)
CPU: Intel i3-3250 / AMD FX-6350. (Note: Mirror's Edge Catalyst requires at least 4 logical cores to run.)
RAM: 6 GB
HARD DRIVE: At least 25 GB of free space
VIDEO: NVIDIA GeForce® GTX 650 Ti 2GB or better / AMD Radeon™ R9 270x or better
INPUT: Keyboard and mouse, dual analog controller

RECOMMENDED:

OS: Windows® 10 64-Bit (use the latest Service Pack)
CPU: Intel Core i7-3770 at 3.4 GHz / AMD FX-8350 at 4.0 GHz
RAM: 16 GB
HARD DRIVE: At least 25 GB of free space
VIDEO: NVIDIA GeForce® GTX 970 4GB or better / AMD Radeon™ R9 280x 3GB or better
INPUT: Keyboard and mouse, dual analog controller

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #260 dnia: Kwietnia 20, 2016, 10:15:13 am »
Pisi Master Rejs.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #261 dnia: Kwietnia 20, 2016, 10:21:13 am »
Patrzac na te wymagania na PS4 Neo spokojnie bedzie 1080p/60fps :angel:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #262 dnia: Kwietnia 20, 2016, 10:24:32 am »
Nie będzie tej gry na Neo.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #263 dnia: Kwietnia 20, 2016, 10:26:49 am »
Wyjdzie patch na Neo.:troll:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #264 dnia: Kwietnia 20, 2016, 11:30:17 am »
neo to sciema

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #265 dnia: Kwietnia 21, 2016, 18:28:09 pm »
Premiera przesunięta. USA 7 czerwca, Europa 9 czerwca.
Dopracowują Social Play.
http://www.mirrorsedge.com/news/mec-update-april-21
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 21, 2016, 18:29:41 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #266 dnia: Kwietnia 21, 2016, 18:35:04 pm »
W maju i tak U4 więc nic nie szkodzi, obym dostał kod na betę bo do 10 trochę czasu zostało a pograłbym w coś nowego. Chociaż nie wiem czy znajdę czas na odpalenie :P
Yeahh, me and hate that's an odd couple

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 330
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #267 dnia: Kwietnia 21, 2016, 18:52:38 pm »
O to sie Ryo wścieknie.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #268 dnia: Kwietnia 21, 2016, 20:58:02 pm »
Pierwsza gra na NEO a zapowiedz 7?
 :troll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #269 dnia: Kwietnia 22, 2016, 00:37:11 am »
Premiera przesunięta. USA 7 czerwca, Europa 9 czerwca.
Dopracowują Social Play.
http://www.mirrorsedge.com/news/mec-update-april-21

kur** :mad: Trza w takim razie przesunąć wolne w robocie ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #270 dnia: Kwietnia 22, 2016, 15:33:11 pm »
Cytuj
WITAMY W ZAMKNIĘTEJ BECIE
Dzięki otwartej becie zespół DICE będzie mógł przetestować przed premierą działanie serwerów, infrastruktury i procesów w grze. Jednym z naszych głównych celów jest zadbanie o to, by premiera przebiegła bez zakłóceń, a gracze mogli korzystać z pełni możliwości gry już od pierwszych godzin.
Zamknięta BETA trwa od godz. 15:00 czasu polskiego 22 kwietnia 2016 r. do godz. 18:00 26 kwietnia 2016 r.

 8)

I co fajne:

Cytuj
KOD DLA ZNAJOMEGO
Możesz zaprosić do udziału w zamkniętej becie wybranego znajomego, który korzysta z tej samej platformy, co ty. Wystarczy, że udostępnisz mu poniższy kod:

Jak ktoś chce, bo się nie dostał, to mogę drugi kodzik przekazać w dobre ręce ;)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 22, 2016, 15:40:39 pm wysłana przez Ryo »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 330
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #271 dnia: Kwietnia 22, 2016, 15:42:15 pm »
Również posiadam kod którym mogę się podzielić.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #272 dnia: Kwietnia 22, 2016, 16:00:00 pm »
Widze, że hurtowo idą te kody, też dostałem :)

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #273 dnia: Kwietnia 22, 2016, 17:17:26 pm »
I ja. Moge w sumie oba oddać  :lol:

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #274 dnia: Kwietnia 22, 2016, 17:51:39 pm »
Jesli bylby ktos tak mily i udostepnil kodzik bylbym wdzieczny  :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 330
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #275 dnia: Kwietnia 22, 2016, 18:01:06 pm »
Ja moj juz oddalem


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 330
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #276 dnia: Kwietnia 22, 2016, 18:08:09 pm »
Wrazenia na goraco.

Gra sie fajnie, stare dobre ME. Miasto jakby trosze stracilo na klimacie, ale nadal jest wypasik.

Tylko co oni kur** zrobili z grafiką. Antialiasing nie istnieje, gra wygląda jakby działała w 720p, tekstury tez bieda straszna. Niby ten sam dev i silnik co Battlefront a różnica jest kolosalna. Screeny zara beda w odpowiednim temacie.

Zeby nie byc goloslownym:




« Ostatnia zmiana: Kwietnia 22, 2016, 18:25:30 pm wysłana przez windomearl »

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #277 dnia: Kwietnia 22, 2016, 18:37:32 pm »
Da ktoś koda, bo mi się nie poszczęściło ?
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #278 dnia: Kwietnia 22, 2016, 18:47:03 pm »
Masakra pierwszy screen. Tekstura wygląda jak z MGS5, a MGS5 to sandbox.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 330
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #279 dnia: Kwietnia 22, 2016, 18:49:10 pm »
Masakra pierwszy screen. Tekstura wygląda jak z MGS5, a MGS5 to sandbox.
To tez jest sandbox i w MGS az takich zlych nie pamietam.