Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 630837 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1160 dnia: Października 23, 2010, 00:40:08 am »
Filmiki ze snajperem i jetpackiem (nieźle dobrana muza :lol:)w dobrej jakości:


Screeny + kolorowy gif:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Października 23, 2010, 02:03:45 am wysłana przez Madman »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1161 dnia: Października 23, 2010, 10:23:00 am »
Muzyka na 2 filmiku prze LOL  :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1162 dnia: Października 23, 2010, 16:20:15 pm »

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1163 dnia: Października 23, 2010, 16:51:31 pm »
Jak to wygląda  :o jest dużo lepiej niż w KZ2  :angel:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1164 dnia: Października 23, 2010, 17:31:55 pm »
Osiągnięcia do odblokowania w becie:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1165 dnia: Października 23, 2010, 17:44:02 pm »
Wreszcie będzie co robić - mam jednak nadzieję, że 1000 killsów dla poszczególnych broni, to tylko 1 poziom i będą kolejne  :angel:

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1166 dnia: Października 23, 2010, 18:11:15 pm »
Gra prezentuje się świetnie, jednak z każdym kolejnym filmikiem utwierdzam się w przekonaniu, że balans w tej grze będzie leżał i kwiczał. Nie rozumiem, dlaczego wprowadzając większe mapy, GG zamiast osłabiać broń na dłuższy dystans, jeszcze ją wzmacnia?. Przecież ta Sta14, którą koleś gra na jednym z filmików z celownikiem optycznym i zerowym odrzutem na większych mapach będzie przegięciem. Nie chcę być czarnowidzem, ale już wyobrażam  sobie sytuację, gdy garstka ludzi będzie starała się wypełniać objectivy, a reszta skampiona będzie im walic po plecach. :(

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1167 dnia: Października 23, 2010, 19:22:52 pm »
Gra prezentuje się świetnie, jednak z każdym kolejnym filmikiem utwierdzam się w przekonaniu, że balans w tej grze będzie leżał i kwiczał. Nie rozumiem, dlaczego wprowadzając większe mapy, GG zamiast osłabiać broń na dłuższy dystans, jeszcze ją wzmacnia?. Przecież ta Sta14, którą koleś gra na jednym z filmików z celownikiem optycznym i zerowym odrzutem na większych mapach będzie przegięciem. Nie chcę być czarnowidzem, ale już wyobrażam  sobie sytuację, gdy garstka ludzi będzie starała się wypełniać objectivy, a reszta skampiona będzie im walic po plecach. :(
W każdej grze są kampy, czy tego chcesz czy nie, a ta gra sprawi ze w końcu oderwę sie od serii COD chodz na chwile

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1168 dnia: Października 23, 2010, 20:29:17 pm »
W każdej grze są kampy, czy tego chcesz czy nie, a ta gra sprawi ze w końcu oderwę sie od serii COD chodz na chwile

Nie, nie w każdej. Poza tym, to nie będzie jakiś tam pojedynczy kamper czający się w koszu na śmieci. To prawdopodobnie będzie klasa kamperów z przegiętą bronią (albo inaczej - ludzi, których walą objectiwy, a którzy będą sobie fragować w bezpieczniej odległości od miejsca akcji).

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1169 dnia: Października 23, 2010, 20:33:17 pm »
W każdej grze są kampy, czy tego chcesz czy nie, a ta gra sprawi ze w końcu oderwę sie od serii COD chodz na chwile

Nie, nie w każdej. Poza tym, to nie będzie jakiś tam pojedynczy kamper czający się w koszu na śmieci. To prawdopodobnie będzie klasa kamperów z przegiętą bronią (albo inaczej - ludzi, których walą objectiwy, a którzy będą sobie fragować w bezpieczniej odległości od miejsca akcji).
Nawet w grze na wysokim klanowym poziomie w drużynach są gracze bez szczególnych obowiązków taktycznych, których najważniejszym zadaniem jest fragowanie i uprzykrzanie życia przeciwnikowi. Akurat w Killzonie mocno nagradzana jest gra na cele misji(dodatkowy mnożnik), więc nie stanowi to aż takiego problemu IMO.
Trudno oceniać balans w momencie, gdy gra jest w fazie Beta. Poczekamy, zobaczymy...

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1170 dnia: Października 23, 2010, 21:11:03 pm »
Nawet w grze na wysokim klanowym poziomie w drużynach są gracze bez szczególnych obowiązków taktycznych, których najważniejszym zadaniem jest fragowanie i uprzykrzanie życia przeciwnikowi. Akurat w Killzonie mocno nagradzana jest gra na cele misji(dodatkowy mnożnik), więc nie stanowi to aż takiego problemu IMO.

Zgoda, tylko czy ci gracze muszą dostawać do ręki narzędzie, dzięki któremu będą uprzykrzać innym życie nie wychylając nawet nosa ze swojej bazy. Niech uprzykrzają życie walcząc w full contact, bo walenie komuś nieświadomemu i bezbronnemu (bo zwykły karabin ISA na dystans raczej ze Sta 14 szans miał nie będzie) po plecach z przegiętej broni sztuką nie jest. 

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1171 dnia: Października 23, 2010, 21:23:06 pm »
Zaraz się okaże że za dużo śniegu sypie na mapie i mało widać  :roll:
Jest dobrze a będzie jeszcze lepiej. dante0 bądź dobrej myśli  :angel:

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1172 dnia: Października 23, 2010, 21:29:25 pm »
Zaraz się okaże że za dużo śniegu sypie na mapie i mało widać  :roll:

Dobrze, że zauważyłeś (jak mi to mogło umknąć). Dzięki super grafie i realistycznie odwzorowanym zaspom kamperzy będą mieli się gdzie kryć. Już wyobrażam sobie takiego delikwenta wyskakującego z zaspy za plecami!!!!

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1173 dnia: Października 23, 2010, 22:21:27 pm »
Wygląda to wszystko mega pozytywnie, jak nie wypali BO w MP, zostanie KZ3.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1174 dnia: Października 24, 2010, 09:01:24 am »
Nawet w grze na wysokim klanowym poziomie w drużynach są gracze bez szczególnych obowiązków taktycznych, których najważniejszym zadaniem jest fragowanie i uprzykrzanie życia przeciwnikowi. Akurat w Killzonie mocno nagradzana jest gra na cele misji(dodatkowy mnożnik), więc nie stanowi to aż takiego problemu IMO.

Zgoda, tylko czy ci gracze muszą dostawać do ręki narzędzie, dzięki któremu będą uprzykrzać innym życie nie wychylając nawet nosa ze swojej bazy. Niech uprzykrzają życie walcząc w full contact, bo walenie komuś nieświadomemu i bezbronnemu (bo zwykły karabin ISA na dystans raczej ze Sta 14 szans miał nie będzie) po plecach z przegiętej broni sztuką nie jest.  
Kampienie w bazie w K2 - z uwagi na konstrukcje map - nie występowało, z tego co widzę na pokazanych mapach w becie K3, również nie będzie to możliwe, a na pewno nie będzie to problemem. W tej chwili jeszcze nie widziałem wideo w którym grają dobrzy gracze, trudno więc wyciągać jakiekolwiek wnioski nt. balansu, skoro ludzie którzy grają nie ogarniają pada. Balans w grze na niskim poziomie nie ma znaczenia - mam nadzieję, że GG wyciągnęło wnioski i nie będzie słuchać "specjalistów" dla których boty w K2 były zbyt słabe :P
Co do przewagi StA 14 nad M82 to pamiętaj, że każda broń ma swoją specyfikę i optymalny sposób użycia. StA 14 jest bronią do walki na daleki dystans i gracz posługujący się nią musi unikać bliskiego kontaktu z wrogiem, gdzie w spotkaniu z StA 11 czy LS 13 ma małe szanse. M82 jest bronią uniwersalną, idealną na średni dystans i tak należy jej używać, co nie zmienia faktu, że spokojnie można nią ściągać przeciwników z drugiego końca mapy(precyzja sterowania K3 jeszcze bardziej w tym pomoże).
Ja tam nie widzę żadnego przegięcia - broń należy wykorzystywać zgodnie z jej przeznaczeniem. Totalnie bez sensu byłoby wrzucać do gry kilkanaście sztuk broni, dających w każdych warunkach takie same szanse obu stronom, right?
Nawet jeśli coś mi się w tej chwili nie podoba(np. LMG u inżyniera) o jakimkolwiek problemie z balansem wypowiem się PO ograniu gry w marcu.
« Ostatnia zmiana: Października 24, 2010, 09:04:09 am wysłana przez adriano »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1175 dnia: Października 24, 2010, 11:08:33 am »
Kampienie w bazie w K2 - z uwagi na konstrukcje map - nie występowało,
Nie no w ogóle nie występowało :lol:
Przecież ta gra polegała na tym aby przybić przeciwnika do respawnu  i go tam fragować.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1176 dnia: Października 24, 2010, 11:37:36 am »
Jeśli grały nieskładne barany to i występowało :]
Nie było jednak trudno się przebic, a tu już tylko chwila by utworzyc nowy respawn point i grac normalnie.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1177 dnia: Października 24, 2010, 11:49:52 am »

Kampienie w bazie w K2 - z uwagi na konstrukcje map - nie występowało, z tego co widzę na pokazanych mapach w becie K3, również nie będzie to możliwe, a na pewno nie będzie to problemem.

A ja twierdzę, że będzie dokładnie przeciwnie

Cytuj
W tej chwili jeszcze nie widziałem wideo w którym grają dobrzy gracze, trudno więc wyciągać jakiekolwiek wnioski nt. balansu, skoro ludzie którzy grają nie ogarniają pada.

Codowate perki, stand up'y, kosiarki dla inżynierów - ogólnie całe to wchodzenie nieogarniającym graczom do tyłków jak w Resistance 2 czy chodźby MW2.  Mnie to wystarczy.

Cytuj
Co do przewagi StA 14 nad M82 to pamiętaj, że każda broń ma swoją specyfikę i optymalny sposób użycia. StA 14 jest bronią do walki na daleki dystans i gracz posługujący się nią musi unikać bliskiego kontaktu z wrogiem, gdzie w spotkaniu z StA 11 czy LS 13 ma małe szanse. M82
Zgoda, tylko że...
Cytuj
jest bronią uniwersalną, idealną na średni dystans i tak należy jej używać, co nie zmienia faktu, że spokojnie można nią ściągać przeciwników z drugiego końca mapy(precyzja sterowania K3 jeszcze bardziej w tym pomoże).

Tak jak do pomoże w mierzeniu ze sta14 przy zerowym odrzucie i wielgachnym celowniku.

Dobra, kończę tą dyskusję bo się robi trochę jałowa.




Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1178 dnia: Października 25, 2010, 04:49:07 am »
Rozpierducha z WASP i  Exo vs Exo. Nieciekawie będzie znaleźć się pośrodku takiego starcia  ;)

jaca71

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-11-2008
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 2
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1179 dnia: Października 25, 2010, 10:15:23 am »
Co za rzeźnia i jak to wygląda,fajnie się dym rozprasza po tych pociskach z wasp.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1180 dnia: Października 25, 2010, 10:28:16 am »
Świetnie wygląda, ale co to jest na końcu, Air Strike? :)
« Ostatnia zmiana: Października 25, 2010, 13:29:19 pm wysłana przez Snake_Plissken »

jaca71

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-11-2008
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 2
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1181 dnia: Października 25, 2010, 10:42:56 am »
Coś w tym stylu ale uczciwsze że tak powiem niż w cod bo jednak ten granacik widać jak leci i nie pokazujesz gdzie chcesz na mapie

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1182 dnia: Października 25, 2010, 13:16:44 pm »
mnie ten WASP trochę na przegięty wygląda, ale zobaczy się jak się zagra

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1183 dnia: Października 25, 2010, 13:19:51 pm »
Z jednej strony gra z botami pewnie na najniższym poziomie trudności, przez co nie kwapią się do załatwienia go. No i w każdym razie WASP nie jest stacjonarny. :angel:

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1184 dnia: Października 25, 2010, 13:27:40 pm »
Rozpierducha z WASP i  Exo vs Exo. Nieciekawie będzie znaleźć się pośrodku takiego starcia  ;)


Mi sie to totalnie nie podoba, takie bajery psuja rozgrywke  :-?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1185 dnia: Października 25, 2010, 13:29:50 pm »
Zgadzam się z Elforem. Może nie nazwę tego aż tak drastycznie, że psuje to rozgrywkę bo jeśli gra jest dobrze wyważona pod takie pierdoły to może być fajnie. Jednak już teraz widać, że multi w KZ3 będzie jeszcze bardziej różnić się od tego z CoD'ów, co już kompletnie nie pozwala na porównywanie trybów multi w tych grach.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1186 dnia: Października 25, 2010, 13:41:42 pm »
Mi sie to totalnie nie podoba, takie bajery psuja rozgrywke  :-?

Wpis. Do perków, pojazdów, sterowania, kosiarki dla inżyniera, zjebanego STA14 dodajemy dzisiaj WASP i Mortar Strike. Ja jeszcze proponuję zmianę nazwy na Casualzone 3 i będzie git.  :lol:

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1187 dnia: Października 25, 2010, 14:54:14 pm »
totalnie przesadzacie. Największą zaletą Killzone jest dowolność w wyszukiwaniu i tworzeniu meczów i to samo będzie pewnie w Killzone3.

W Killzone2 też totalnie przegięte były bazooki i klasa Szturmowaca i co zrobiła sama społeczność graczy ? praktycznie każdy serwer miał to banowane(słynne serwery NO RPG itp). To jest największa zaleta tej pozycji - jest coś przegięte to można to zablokować/wyszukać serwer bez tego i dalej bawić się świetnie nawet z randomami. W innych grach trzebaby było tworzyć serwery z znajomymi i sztucznie między sobą ustalać zasady.

Zresztą już dawno potwierdzili,że będą mapki bez pojazdów, WASP to przecież broń więc będzie można ją zbanować podobnie jak klasę z mortar strike

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1188 dnia: Października 25, 2010, 15:03:52 pm »
By uzyc mortal strike musisz byc blisko, WASP'ow jest bardzo malo na mapie. Jedyne co wedlug mnie musza poprawic to, zwiekszyc recoil.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1189 dnia: Października 25, 2010, 15:12:16 pm »
totalnie przesadzacie. Największą zaletą Killzone jest dowolność w wyszukiwaniu i tworzeniu meczów i to samo będzie pewnie w Killzone3.

W Killzone2 też totalnie przegięte były bazooki i klasa Szturmowaca i co zrobiła sama społeczność graczy ? praktycznie każdy serwer miał to banowane(słynne serwery NO RPG itp). To jest największa zaleta tej pozycji - jest coś przegięte to można to zablokować/wyszukać serwer bez tego i dalej bawić się świetnie nawet z randomami. W innych grach trzebaby było tworzyć serwery z znajomymi i sztucznie między sobą ustalać zasady.

Zresztą już dawno potwierdzili,że będą mapki bez pojazdów, WASP to przecież broń więc będzie można ją zbanować podobnie jak klasę z mortar strike

Tylko nie wiadomo do końca, jak system wyszukiwania meczy będzie wyglądał. Obiło mi się o uszy, że ma być party, podział na gry rankingowe i nierankingowe (mniej więcej) - co może wiązać się z wrzucaniem graczy do gier o zasadach ustalonych przez GG. Tak jak było w Resistance: Fom.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1190 dnia: Października 25, 2010, 15:17:22 pm »
ale w Killzone2 też był podział na gry rankingowe i nierankingowe i w obu przypadkach można było robić serwery na całkowicie własnych zasadach. Jedynie gdy grało się z botami to z automatu narzucano grę nierankingową

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1191 dnia: Października 25, 2010, 15:27:41 pm »
ale w Killzone2 też był podział na gry rankingowe i nierankingowe i w obu przypadkach można było robić serwery na całkowicie własnych zasadach. Jedynie gdy grało się z botami to z automatu narzucano grę nierankingową

Tylko, że teraz ma być system party więc wydaje mi się trochę bez sensu, grając na przykład z ośmioma kumplami, wyszukiwane takich serwerów, aby wszyscy się zmieścili. Dobieranie gier do ilości graczy w party, tak jak to miało miejsce w Resistance, wydaje mi się o wiele bardziej efektywnym i naturalnym rozwiązaniem. Ale jeśli GG pogodzi party z własnymi serwerami na których zasady będą określali gracze, to trzeba będzie im przyklasnąć. Z drugiej jednak strony - tak jak zauważyłeś - mają być specjalne tryby gry bez pojazdów itd. co by świadczyło jednak o tym, że Killzone 3 pójdzie śladami Resistance i własnych serwerów nie będzie.
« Ostatnia zmiana: Października 25, 2010, 21:54:58 pm wysłana przez dante0 »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1192 dnia: Października 25, 2010, 16:10:58 pm »
Cut-scenki z Multi


aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1193 dnia: Października 25, 2010, 18:38:33 pm »
Cytuj
KZ3 będzie jeszcze bardziej różnić się od tego z CoD'ów
To raczej dobrze, czyż nie?

Rozpierducha z WASP i  Exo vs Exo. Nieciekawie będzie znaleźć się pośrodku takiego starcia  ;)

Strasznie słabą animację skoku ma ten Exo.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1194 dnia: Października 25, 2010, 20:46:03 pm »
Zresztą już dawno potwierdzili,że będą mapki bez pojazdów, WASP to przecież broń więc będzie można ją zbanować podobnie jak klasę z mortar strike
WASP w MP jest stacjonarny, więc go nie zbanujesz.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1195 dnia: Października 25, 2010, 23:29:29 pm »
Czy tylko ja mam koda na bete?? :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1196 dnia: Października 25, 2010, 23:30:13 pm »
Czy tylko ja mam koda na bete?? :P
Mi nigdy Sony nic nie przysłało :(

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1197 dnia: Października 25, 2010, 23:31:11 pm »
Czy tylko ja mam koda na bete?? :P
Mi nigdy Sony nic nie przysłało :(
Ciesz się mi już drugiego yloda wysłali....
Yeahh, me and hate that's an odd couple

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1198 dnia: Października 25, 2010, 23:41:15 pm »
Czy tylko ja mam koda na bete?? :P

Ode mnie z listy ma jeszcze sm1PL. Farciarze! :mad:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1199 dnia: Października 25, 2010, 23:44:02 pm »
Mi to chyba zawsze wysyłają :roll:
1360mb tym razem :P
 Devilek konsole sie wymienia jak sie konczy gwarancja i masz swięty spokój, spytaj magika jak mi nie wierzysz;)

Wiadomość scalona: Października 26, 2010, 10:46:11 am
Wczoraj zjebała mi sie moja PS3 slim tzw. czarny ekran z tego co sie orientuje :mad:
Chyba dysk twardy poszedł sie je**ć...podczas pobierania bety ale tego jeszcze nie wiem próbuje coś zdziałać z marnym skutkiem :evil:
« Ostatnia zmiana: Października 26, 2010, 10:46:11 am wysłana przez CancerPL »