Autor Wątek: Motorstorm: Apocalypse  (Przeczytany 101038 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #200 dnia: Czerwca 17, 2010, 02:08:48 am »
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163,8024714,MotorStorm__Apocalypse___juz_gralismy__W_3D_.html

To druga gra (po Killzone 3), która udowadnia, że 3D w grach może być przełomowe.

Kiedy Sony coś robi, robi to dobrze. Malkontenci niech lepiej odkładają kieszonkowe na nowy telewizor.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #201 dnia: Czerwca 17, 2010, 02:34:30 am »
Po tej relacji aż chce się zacząć zbierać na TV 3D. Nie spodziewałem się, że opinie będą tak dobre. :)

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #202 dnia: Czerwca 17, 2010, 08:09:42 am »
Najlepsze jest zdjęcie przerażonego typa  :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #203 dnia: Czerwca 17, 2010, 11:27:05 am »
Cytuj
Na brak emocji narzekać nie można: po 20 minutach zabawy postanowiłem przełączyć się na kamerę ze środka pojazdu - i tego już mój zmęczony organizm nie wytrzymał.

Czyżby w końcu miała być? :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #204 dnia: Czerwca 17, 2010, 11:31:27 am »
Pewnie chodzi o tą, która była zawsze.

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #205 dnia: Czerwca 17, 2010, 21:24:56 pm »
noż kurde rozjeżdżanie ludzi?! co to ma być? !  :evil:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #206 dnia: Czerwca 17, 2010, 21:40:30 pm »
Cholera, za pół roku zamierzałem sobie kupić tv, teraz nie wiem czy nie poczekać roku i kupic od razu jakiś z 3D.

gidek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-09-2008
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 7
  • Zielony gracz z niebieskim sercem :D
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #207 dnia: Czerwca 17, 2010, 21:45:34 pm »
pawel_k nie wiem jak w jedyne ale w Pacific Rift były nawet pucharki za stratowanie kierowców gdy udają się do swojego pojazdu po wypadku więc pewnie tylko taka będzie możliwość "carmaggedonu"

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #208 dnia: Czerwca 17, 2010, 22:22:38 pm »
Nowy gameplay z rozpierduchą w tle w niezłej jakości  http://gamersyde.com/download_motorstorm_apocalypse_e3_gameplay-16068_en.html
Rozwalił mnie moment kiedy jakiś biedny, martwy już chyba człowiek zaczepił się o samochód w 1:57   :lol:

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #209 dnia: Czerwca 17, 2010, 22:23:36 pm »
pawel_k nie wiem jak w jedyne ale w Pacific Rift były nawet pucharki za stratowanie kierowców gdy udają się do swojego pojazdu po wypadku więc pewnie tylko taka będzie możliwość "carmaggedonu"
o 21.20 był wywiad na żywo z twórcami dla IGN i jeden z nich w tle grał - tam są masy ludzi, powiedzmy co jakiś czas grupka kilkunastu osób, których możesz normalnie przejeżdżać... w MS: PR ten element był kompletnie nieistotny...

Ohtar

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #210 dnia: Czerwca 17, 2010, 22:32:07 pm »
Cholera, za pół roku zamierzałem sobie kupić tv, teraz nie wiem czy nie poczekać roku i kupic od razu jakiś z 3D.

Jakoś niedawno mój zaczął się psuć. Teraz rozpatruję to jako swojego rodzaju znak. :P

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #211 dnia: Czerwca 17, 2010, 22:41:31 pm »
Nowy gameplay z rozpierduchą w tle w niezłej jakości  http://gamersyde.com/download_motorstorm_apocalypse_e3_gameplay-16068_en.html
Rozwalił mnie moment kiedy jakiś biedny, martwy już chyba człowiek zaczepił się o samochód w 1:57   :lol:
Grafika jest calkiem ok zwlaszcza efekty czasteczkowe, ale mam pewne zastrzezenia co do samej rozgrywki. Przeciez on prawie caly czas jedzie prosto... nie czuc tego, ze trasa ma jakies odnogi. Wydaje sie byc strasznie prosta i to mnie denerwuje bo wczesniejsze odslony mialy genialnie zaprojektowane trasy (choc nie wszystkie)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #212 dnia: Czerwca 17, 2010, 23:12:51 pm »
Dobra, teraz pytanie za 100 punktów.

Co ta gra ma wspólnego z pierwszą i drugą cześcią Motorstorm? (oczywiście poza tytułem)

Motorstorm bez błotka, bezdroży to jak Tomb Rider bez grobowców, jaskiń i komnat.

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #213 dnia: Czerwca 17, 2010, 23:42:58 pm »
Przecież to dopiero jedna trasa i to z wersji pre-alfa, nie a co bić na alarm że wszystkie tak będą wyglądać 8) W PR też były trasy z jednostajną twardą nawierzchnią, w dodatku moje ulubione, więc jak na razie sie jaram zdecydowanie.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2010, 23:50:35 pm wysłana przez el becetol »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #214 dnia: Czerwca 18, 2010, 08:58:04 am »
Dobra, teraz pytanie za 100 punktów.

Co ta gra ma wspólnego z pierwszą i drugą cześcią Motorstorm? (oczywiście poza tytułem)

Motorstorm bez błotka, bezdroży to jak Tomb Rider bez grobowców, jaskiń i komnat.
prosze, nie syp sola w moja rane  ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #215 dnia: Czerwca 18, 2010, 13:04:51 pm »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #216 dnia: Czerwca 18, 2010, 13:06:34 pm »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #217 dnia: Czerwca 18, 2010, 13:14:57 pm »
wie ktoś może co to za kawałek leci?

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #218 dnia: Czerwca 18, 2010, 14:09:27 pm »
Już wiem że nie kupie. To nie jest MS niech zmienią tytuł.

czokapik

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2008
  • Wiadomości: 504
  • Reputacja: 0
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #219 dnia: Czerwca 18, 2010, 15:21:44 pm »
Aż tak trudno podejść jak do innej gry? Trochę za dużo się dzieje, i mam wrażenie że przez te chmury pyłu często będzie się wbijało w ścianę będąc pewnym że tam powinien być zakręt  ;x

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #220 dnia: Czerwca 18, 2010, 15:26:07 pm »
Mały wywiad + wyścig. Sporo się dzieje.

!

Ten filmik lepszy:

http://www.gamersyde.com/stream_motorstorm_apocalypse_e3_gameplay-16068_en.html
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2010, 15:49:57 pm wysłana przez johnny23 »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #221 dnia: Czerwca 18, 2010, 15:40:13 pm »
Wygląda naprawdę zabójczo. Szkoda tylko, że nadal nie ma kamery z środka auta. Przy takiej rozwałce potęgowałaby wrażenia jeszcze bardziej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #222 dnia: Czerwca 18, 2010, 15:51:23 pm »
Cytuj
Na brak emocji narzekać nie można: po 20 minutach zabawy postanowiłem przełączyć się na kamerę ze środka pojazdu - i tego już mój zmęczony organizm nie wytrzymał. Było po prostu za szybko.

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163,8024714,MotorStorm__Apocalypse___juz_gralismy__W_3D_.html

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #223 dnia: Czerwca 18, 2010, 15:52:26 pm »
Pisałem już, że zapewne chodzi o kamerę gdzie widać maskę. Na filmiku, który dał Johny23 widać jak koleś przełącza widok i nie ma tam kamery z kokpitu.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #224 dnia: Czerwca 19, 2010, 01:04:51 am »
Cytuj
In the day two video of E3 over at Giantbomb, Brad says, that Evolution targets 1080P for 2D, as it means in turn that 3D would run fine too. If that is true... that'd be very interesting indeed, as the game is quite demanding.

o_0

Mrocz

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #225 dnia: Czerwca 19, 2010, 01:23:14 am »
Cytuj
In the day two video of E3 over at Giantbomb, Brad says, that Evolution targets 1080P for 2D, as it means in turn that 3D would run fine too. If that is true... that'd be very interesting indeed, as the game is quite demanding.

o_0

O_o

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #226 dnia: Czerwca 24, 2010, 19:26:50 pm »
Gramy!
http://tvgry.pl/?ID=1075

Rozjeżdżanie przechodniów wygląda na wciśnięte na siłę. Ani trochę nie jest to efektowne, a może podnieść kategorię wiekową gry :P.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #227 dnia: Czerwca 24, 2010, 19:57:54 pm »
A oni nadal mają komentarz do tych gier, jakby grali, bo muszą...

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Mrocz

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #228 dnia: Czerwca 24, 2010, 20:06:00 pm »
A oni nadal mają komentarz do tych gier, jakby grali, bo muszą...

Ja jak tego słucham, to mam wrażenie, że traktują oglądających to jak niedorozwinięte dzieci...

Zwłaszcza komentarz na końcu o dodawaniu do ulubionych na Facebooka

"Hej jak masz Facebooka, to kliknij ten taki fajny guziczek pod filmem, by nas dodać!"

Rzygać się chce...
« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2010, 20:12:48 pm wysłana przez Mrocz »

lupinator

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #229 dnia: Czerwca 24, 2010, 22:16:00 pm »
Ludzie powinni rozbryzgiwać się na masce, a nie latać jak szmaciane lalki.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #230 dnia: Czerwca 24, 2010, 22:40:36 pm »
Tych ludzi tam w ogole nie powinno byc...

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #231 dnia: Czerwca 24, 2010, 23:42:17 pm »
dno

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #232 dnia: Lipca 23, 2010, 11:13:44 am »
Cytuj
W nowym Motorstormie deweloper stawia na rozwiązania rodem z LittleBigPlanet, czy ModNation Racers. To oznacza, że będziemy mogli wpływać na wygląd pojazdów i dzielić się pomysłami ze społecznością. Prosty interfejs oparty na ikonach umożliwi również łączenie ze sobą różnych części gry, dzięki czemu użytkownicy stworzą własne wariacje dostępnych trybów zabawy.

Jakie pojazdy zobaczymy? Wyjątkowo szybkie ścigacze, potężne choppery, hatchbaki z napędem na przednie koła, sportowe supersamochody, czy tzw. muscle cars. W sumie można spodziewać się 13 typów maszyn, które wypróbujemy na 30 nawierzchniach i ogólnie 40 trasach. Zapowiada się dość zróżnicowana mieszanka, co oczywiście jest jedną z cech tej serii.

Dodatkami w Apocalypse będą tak zwane perki, które autorzy podzielili na ulepszenia dotyczące przyspieszenia, prowadzenia pojazdu oraz walki. Zarówno w trybie online i offline otrzymamy możliwość niszczenia elementów trasy i pojazdów. Według zapewnień obiekty nie będą niszczyły się zawsze w identyczny sposób (na to wskazywały wczesne materiały z gry).

Z mniej istotnych informacji można wspomnieć o tym, że gracze będą mogli słuchać własnej muzyki podczas gry, a ekrany wczytywania zostaną zastąpione przerywnikami filmowymi.
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=52643

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #233 dnia: Lipca 23, 2010, 11:25:20 am »
osz kur**, nie podoba mi sie to, ojjjjj nic a nic.
modyfikacje (lbp, modnation?), tunning (need for speed?), perki (modern warfare?), niszczenie otoczenia (twisted metal?) - pytam sie co to ma byc?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #234 dnia: Lipca 23, 2010, 11:30:39 am »
Według mnie wszystkie zmiany wprowadzą coś nowego do serii, jedynie obawiam się tych perków - oby były dodane z głową.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #235 dnia: Lipca 23, 2010, 13:54:11 pm »
zagrajcie w Blur i zobaczycie jak tam genialnie sprawdza się w multi system perków.

Wogóle cały multi w blurze skonstruowane jest wręcz genialne i cała mechanika skopiowana jest z gier fps - levele doświadczenia,prestiże,chellenge,odznaki,perki,rankingi,zaproszenia do gry...w praktyce sprawdza się to bajecznie.

Jeśli Apocalypse ma wprowadzać do rozgrywek multi coś podobnego to jestem zdecydowania za.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #236 dnia: Lipca 23, 2010, 21:09:45 pm »
Cytuj
W nowym Motorstormie deweloper stawia na rozwiązania rodem z LittleBigPlanet, czy ModNation Racers. To oznacza, że będziemy mogli wpływać na wygląd pojazdów i dzielić się pomysłami ze społecznością. Prosty interfejs oparty na ikonach umożliwi również łączenie ze sobą różnych części gry, dzięki czemu użytkownicy stworzą własne wariacje dostępnych trybów zabawy.

Jakie pojazdy zobaczymy? Wyjątkowo szybkie ścigacze, potężne choppery, hatchbaki z napędem na przednie koła, sportowe supersamochody, czy tzw. muscle cars. W sumie można spodziewać się 13 typów maszyn, które wypróbujemy na 30 nawierzchniach i ogólnie 40 trasach. Zapowiada się dość zróżnicowana mieszanka, co oczywiście jest jedną z cech tej serii.

Dodatkami w Apocalypse będą tak zwane perki, które autorzy podzielili na ulepszenia dotyczące przyspieszenia, prowadzenia pojazdu oraz walki. Zarówno w trybie online i offline otrzymamy możliwość niszczenia elementów trasy i pojazdów. Według zapewnień obiekty nie będą niszczyły się zawsze w identyczny sposób (na to wskazywały wczesne materiały z gry).

Z mniej istotnych informacji można wspomnieć o tym, że gracze będą mogli słuchać własnej muzyki podczas gry, a ekrany wczytywania zostaną zastąpione przerywnikami filmowymi.
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=52643
Sooooo old. Informacje znane od czasu E3. Perki w multi, tuning samochodów, wymiana, jestem na tak.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #237 dnia: Lipca 24, 2010, 08:05:50 am »
No nie wiem, czy na E3 podano, że będzie 40 tras. :P

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #238 dnia: Lipca 28, 2010, 15:19:40 pm »
mam wielka prosbe do Evo - zmiencie system levelowania w online, bo ten z pacific rift jest okrutny, bezlitosny, miazdzacy. i choc na mnie dzialalo to mobilizujaco wiele osob odrzucilo. bo co to za system, w ktorym tracimy punkty "doswiadczenia" po wygranym wyscigu? to miedzy innymi powoduje, ze obecnie platyna jest tak ciezka.
nie chce, zeby przegieli w druga strone i zrobili cos jak w dirt 2, gdzie wystarczy jezdzic, zeby levelowac. im gorzej jezdzisz tym dluzej to trwa ale zawsze idziesz do przodu. ma byc trudno i wymagajaco ale bez takich przegiec jak w/w przypadek.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #239 dnia: Lipca 28, 2010, 15:27:58 pm »
Traci się po wygranym?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.