Autor Wątek: Motorstorm: Apocalypse  (Przeczytany 100050 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #240 dnia: Lipca 29, 2010, 10:34:26 am »
tak - jesli masz wysoki level i wygrasz z graczami z niskim levelem to albo zostajesz w miejscu (jak bylo ich duzo, pod max - czyli 11) albo sie cofasz (jak bylo ich malo). a przeciez niski level w onlinie nie oznacza od razu, ze gracz jest leszczem - trafiaja sie dobrze jezdzacy, z ktorymi trzeba sie nameczyc. fajnie co?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #242 dnia: Sierpnia 01, 2010, 09:51:13 am »
Gameplay:
http://dualshockers.com/2010/07/31/motorstorm-apocalypse-is-the-uncharted-2-of-driving-games-gameplay-footage-from-sony-beta-rooms-event/
Fajnie, tylko szkoda, że aby 2 zakręty na całą planszę. Tak to tylko trzymanie gazu i prucie prosto przed siebie. :-?

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #243 dnia: Sierpnia 04, 2010, 23:46:09 pm »
Gameplay:
http://dualshockers.com/2010/07/31/motorstorm-apocalypse-is-the-uncharted-2-of-driving-games-gameplay-footage-from-sony-beta-rooms-event/
Fajnie, tylko szkoda, że aby 2 zakręty na całą planszę. Tak to tylko trzymanie gazu i prucie prosto przed siebie. :-?
akurat w poprzednich częściach też były takie trasy, w MS: PR nawet dwie.
oby tylko to co pokazali nie było ogólnym wyznacznikiem całości, bo jeśli tak będzie to ta gra dla mnie przestaje istnieć...

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #244 dnia: Sierpnia 18, 2010, 13:19:17 pm »



KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #245 dnia: Sierpnia 18, 2010, 13:31:23 pm »



To trailer z E3.

Ma ktos gameplay z konfy Sony? Pokazywali tam inny lvl z trawa i gorami itd.

Tu cos niby jest

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #246 dnia: Sierpnia 18, 2010, 13:31:42 pm »
Brakuje drzew, krzaków, wody, deficyt wszystkiego  :(
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #247 dnia: Sierpnia 18, 2010, 13:34:37 pm »
Tu masz troche Aph ;]

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #248 dnia: Sierpnia 20, 2010, 02:19:09 am »
Bullshoty:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

lupinator

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #249 dnia: Sierpnia 20, 2010, 02:20:02 am »
Wyglądają średnio, ale co się dziwić, jak to jedna z tych gier, które na screenach nie powalają a w ruchu urywają jądra.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #250 dnia: Sierpnia 20, 2010, 10:20:31 am »
Motorstorm Apokalipsa - dewastujące wrażenia!

Cytuj

Trzeba przyznać jedno. Wyścig w wydaniu Evolution Studios to prawdziwa dewastacja umysłu. Zarówno pod względem grafiki, dynamiki i szeroko pojętej dramaturgii sytuacji. To katastrofa, że na gamescom można było zobaczyć tak niewiele...

 

Do tej gry dorwałem się tuż przed opuszczeniem sali i powrotem do hotelu. Ale wsiąkłem na dobre i męczyłem Motorstorma, dopóki konsola pokazowa, na której przycinałem nie odmówiła posłuszeństwa i nie zaserwowała permanentnej zwieszki. Wrażenia z wyścigu przez rozpadające się miasto są niesamowite. Wszystko wali się dookoła, a Ty przebijasz się przez dynamicznie zmieniającą się trasę, potrącasz przerażonych kataklizmem ludzi i walisz na oślep, żeby trafić w tą właściwą szczelinę, która oddzieli wygranych… od martwych. I wtedy, gdy myślę, że to szczyt efekciarstwa, totalnej immersji w świat gry i szczękopadu spowodowanego oprawą, zapuszczam widok z wnętrza kabiny… i wymiękam. Gdyby nie fakt, że siedziałem na oponie (która zastępowała siedzenia na stoiskach pokazowych z grą), to z pewnością wrażenia z wyścigu wbiłyby mnie w fotel. Aż boje się pomyśleć jak ta gra wygląda w 3D…

 

Oczywiście pojawia się pytanie, czy skrypty na danej planszy (na razie zaprezentowana została tylko jedna, znane już zniszczone miasto), nie będą z czasem zanadto się powtarzać. Powiem tak: demonstrowaną trasę testowałem kilkakrotnie i zawsze działo się coś nieprzewidzianego. Jak daleko idzie ta swoista "nieliniowość"? To się dopiero okaże. Ale już teraz Sony wydarło z mojego portfela kasę na ten tytuł.

http://www.ppe.pl/news-2407-Motorstorm_Apokalipsa__dewastujace_wrazenia!.html

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #251 dnia: Sierpnia 20, 2010, 13:13:25 pm »
totalnej immersji w świat gry i szczękopadu spowodowanego oprawą, zapuszczam widok z wnętrza kabiny…
Yyy? Jest w koncu widok z cockpitu?

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #252 dnia: Sierpnia 20, 2010, 17:58:48 pm »
Kolejne wrażenia z GC.

Apocalypse przebija bowiem wszystko to, co do tej pory widzieliście! Tak widowiskowej gry z serii świat jeszcze nie widział. I nie są to tylko moje wrażenia. "Nowy Motorstorm urywa dupę". Mówi samo za siebie.
http://www.ps3site.pl/gamescom-2010-gramy-w-motorstorm-apocalypse/51465/

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #253 dnia: Sierpnia 20, 2010, 18:07:08 pm »
Jest dokładna data premiery?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #254 dnia: Sierpnia 20, 2010, 21:06:54 pm »
Jest dokładna data premiery?
Nie podali, ale raczej w przyszlym roku :(.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #255 dnia: Sierpnia 22, 2010, 00:06:21 am »
Jest dokładna data premiery?

MotorStorm Apocalypse dated for February 2011, DLC confirmed
http://www.gamerzines.com/ps3/news/motorstorm-apocalypse-date-feb.html

Cytuj
SCEE has announced that MotorStorm Apocalypse will release during February 2011.

Evolution's upcoming city racer, which is the fourth game in the 'brutal off-road racing' series, was previously only dated for an 'early 2011' release.

The date was revealed in a 'PS3 Game Information' PDF released during Gamescom.

The same sheet also confirmed that "thousands of new customisable vehicles, parts and graphics" would be released as DLC via PlayStation Store.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #256 dnia: Sierpnia 22, 2010, 11:56:53 am »
Killzone 3, Portal 2, Motorstorm Apocalypse. WOW  :o

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #257 dnia: Sierpnia 22, 2010, 18:48:06 pm »
Killzone 3, Portal 2, Motorstorm Apocalypse. WOW  :o
Dokładnie, wow dla naszych portfeli :) A to nie wszystkie gry godne uwagi, które pojawią się na początku 2011.

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #258 dnia: Sierpnia 25, 2010, 09:50:46 am »
Wszystko pięknie ale te 2 przedstawione trasy są strasznie płaskie. W poprzednich motorstormach cały czas były jakieś hopki, zjazdy, podjazdy i inne urozmaicenia, a tu zasuwasz po płaskim terenie i omijasz wyskakujące przeszkadzajki  :roll:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #259 dnia: Sierpnia 25, 2010, 10:49:24 am »
Wszystko pięknie ale te 2 przedstawione trasy są strasznie płaskie. W poprzednich motorstormach cały czas były jakieś hopki, zjazdy, podjazdy i inne urozmaicenia, a tu zasuwasz po płaskim terenie i omijasz wyskakujące przeszkadzajki  :roll:
W poprzednich MS też były tak "płaskie" trasy.

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #260 dnia: Sierpnia 25, 2010, 11:32:53 am »
Wszystko pięknie ale te 2 przedstawione trasy są strasznie płaskie. W poprzednich motorstormach cały czas były jakieś hopki, zjazdy, podjazdy i inne urozmaicenia, a tu zasuwasz po płaskim terenie i omijasz wyskakujące przeszkadzajki  :roll:
W poprzednich MS też były tak "płaskie" trasy.
Mimo wszystko pokazane trasy wydają mi się mało złożone.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #262 dnia: Września 14, 2010, 06:57:23 am »
Motorstorm Apocalypse allows user-made game modes to be shared via PSN:
http://www.vg247.com/2010/09/13/motorstorm-apocalypse-allows-user-made-game-modes-to-be-shared-via-psn/

Cytuj
Motorstorm Apocalypse will allow players to create their own gameplay modes and share them via PSN in a similar fashion to LittleBigPlanet, developer Evolution Studios has told VG247.

Speaking to us at gamescom, the studio’s Paul Rutschynsky said the tools the team used to create the game modes that will ship on the disc, known as the “game editor,” will be the same ones players will have to create their own modes.

“On the disc, we’re going to have four or five game modes available to play,” said Rutschynsky.

“But we’re also shipping basically the same tools we used to make those game modes on the disc. So the player will be able to string together a series of actions to create a consequence to string together rules to basically create and then share their own game modes online.”

Rutschynsky was keen to point out the inspiration of Media Molecule’s LBP for the game editor.

“It’s taking cues from LittleBigPlanet; it’s not extended where you can build entire levels, but where you can set your own rules up.”

He added that any mode being made by a player can be anything other then just crossing over the finishing line in first.

“If you don’t want it to be who comes first, you can change those rules so it’s like a points scoring system that you’ve devised,” he said.

“Or rules where any vehicle come into contact with another vehicle, they both explode. You can do whatever you want. We’ll promote the best [modes] on the official matchmaker so everyone gets a chance to play these new game modes.

“So everytime you go online, hopefully it’s going to be a fresh experience with something new to play, something that you haven’t seen before.”

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #263 dnia: Listopada 02, 2010, 12:17:12 pm »

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #264 dnia: Listopada 02, 2010, 15:00:29 pm »
I tak się nie dostane. :roll:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #265 dnia: Listopada 10, 2010, 18:45:50 pm »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #266 dnia: Grudnia 10, 2010, 20:22:05 pm »
Nowa trasa
http://blog.eu.playstation.com/2010/12/10/motorstorm-apocalypse-new-track-revealed/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+SCEEBlog+%28blog.eu.playstation.com%29
bez trailerka :(

ale...
Cytuj
Let me introduce a track that has presented us with some of the biggest gameplay challenges we’ve ever had: Skyline, AKA ‘the Blockhopper’ AKA ‘Vertigo Redux’, AKA ‘the one with a race where you get dropped from a helicopter onto a skyscraper that is already collapsing, and are expected to win against a pack of bikes and ATVs on rooftops and in offices that are falling to pieces’.
WOW! to musi być niezły widok

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #267 dnia: Grudnia 11, 2010, 16:26:36 pm »
Wywiad i troche nowego gameplayu.



Cytuj
Let me introduce a track that has presented us with some of the biggest gameplay challenges we’ve ever had: Skyline, AKA ‘the Blockhopper’ AKA ‘Vertigo Redux’, AKA ‘the one with a race where you get dropped from a helicopter onto a skyscraper that is already collapsing, and are expected to win against a pack of bikes and ATVs on rooftops and in offices that are falling to pieces’.
WOW! to musi być niezły widok
Ta akcja zaczyna sie od 1.54
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2010, 16:31:23 pm wysłana przez wini »

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #268 dnia: Grudnia 11, 2010, 17:21:32 pm »
dalej się boje,że poszli w kierunku split/second na sterydach ale wiem jedno - uczucie prędkości urywa łeb a w 3d z tym wszystkim latającym w koło ta gra musi wręcz zawstydzać oglądającego

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #269 dnia: Grudnia 11, 2010, 17:32:50 pm »
Wyścig na drapaczach chmur ostro kopie dupe :evil:.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #270 dnia: Grudnia 11, 2010, 17:43:31 pm »

Ta akcja zaczyna sie od 1.54
No super.. Facet pędził przez ponad minutę i 15sek i napotkał ze trzy zakręty. Nadawałoby się to na Kinekta  :-?

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #271 dnia: Grudnia 11, 2010, 17:56:51 pm »
Nie widzi mi sie ta gra na razie

Unlimited

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #272 dnia: Grudnia 12, 2010, 09:15:23 am »
Ja też mam mieszane uczucia..

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #273 dnia: Grudnia 12, 2010, 18:25:34 pm »
kurde mnóstwo godzin spędzonych w MS1, ponad setka w MS: PR (w tym zdobycie platyny ;) ), a patrzę na tą grę i aż ciężko mi uwierzyć że to się nazywa Motostorm. jak to ma tak wyglądać to ja podziękuję raczej za grę...

ps. na tym filmie widać pod koniec ujęcia z Motorstorma 1 - ładnie się gra zestarzała ;)

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #274 dnia: Grudnia 12, 2010, 19:10:20 pm »
Nie widzi mi sie ta gra na razie

To rwij z tego tematu xbocie.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #275 dnia: Grudnia 12, 2010, 19:17:29 pm »
+1  :grin:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #276 dnia: Grudnia 13, 2010, 09:19:18 am »
kurde mnóstwo godzin spędzonych w MS1, ponad setka w MS: PR (w tym zdobycie platyny ;) ), a patrzę na tą grę i aż ciężko mi uwierzyć że to się nazywa Motostorm. jak to ma tak wyglądać to ja podziękuję raczej za grę...
WPIS
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #277 dnia: Grudnia 17, 2010, 07:28:48 am »
Demo, dodatki DLC i wiele innych informacji na temat Motorstorm Apocalypse:
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=55767

Cytuj
Na początek najważniejsza informacja – gra ma wylądować na półkach sklepowych wiosną 2011 roku. Wcześniej mówiło się już o podobnym terminie, ale oficjalne potwierdzenie zawsze daje nam większy komfort. Twórcy wciąż nie są w stanie określić dokładnej daty, ale takową powinniśmy poznać w ciągu kilku najbliższych miesięcy.

Wielu graczy z pewnością ucieszy zapowiedź wersji demonstracyjnej. Póki co wiemy tylko, że zostanie ona udostępniona w przyszłym roku, ale mamy jednocześnie nadzieję, że chodzi o przedpremierowy okres. Trudno w tej chwili również powiedzieć, co konkretnie zaoferuje nam próbka.

Evolution Studios planuje wspierać swoje dzieło długo po jego wydaniu. Chodzi oczywiście o dodatki DLC wprowadzające rzeczy, na których przygotowanie zabrakło czasu podczas dewelopingu podstawowej wersji. Wśród nich powinna znaleźć się nowa trasa umieszczona na wyspie i co najważniejsza, dostępna zupełnie za darmo.

Dowiedzieliśmy się także, że w grze znajdzie się Photo Mode, czyli możliwość robienia zdjęć w trakcie trwania wyścigu. Całość zostanie wzbogacona o proste narzędzia do obróbki, a końcowy efekt naszych prac obejrzymy w rozdzielczości HD. Pojazdy będziemy mogli wcześniej odpowiednio „wystroić” – pojawi się opcja wizualnego i mechanicznego tuningu. Z racji na zręcznościowy charakter tej produkcji nie spodziewamy się jednak zbyt dużego rozbudowania w tym aspekcie.

W poprzednich częściach Motorstorma niejako stałym elementem rozgrywki (szczególnie wieloosobowej) była możliwość „wysyłania” obraźliwych gestów w kierunku przeciwników. W nadchodzącej odsłonie pojawi się ich jeszcze więcej. Twórcy chwalą się również efektem stereoskopowego 3D w swoim dziele – wiele osób miało już okazję go doświadczyć i niemal wszyscy są zgodni, że ustanawia on nowe standardy wizualne w grach.

Więcej na temat Motorstorm Apocalypse dowiemy się w najbliższych tygodniach, gdy w Internecie i na PlayStation Store pojawi się seria trzech dzienników dewelopera omawiających proces tworzenia tej pozycji. Oprócz tego możemy się spodziewać dynamicznych motywów i awatarów udostępnianych w elektronicznym sklepie Sony.

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #278 dnia: Grudnia 17, 2010, 13:06:26 pm »

Cytuj
Wśród nich powinna znaleźć się nowa trasa umieszczona na wyspie i co najważniejsza, dostępna zupełnie za darmo.
No i to się chwali.

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #279 dnia: Grudnia 17, 2010, 13:30:01 pm »
chu** się chwali, pewnie kolejny darmowy dlc na jednorazowy kod, żeby uderzyć w wymianę gier. Już standard w dzisiejszych czasach.