Autor Wątek: Need For Speed: Hot Pursuit  (Przeczytany 91071 razy)

0 użytkowników i 24 Gości przegląda ten wątek.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #240 dnia: Października 29, 2010, 14:42:28 pm »
Podejrzane to becet, podejrzane. Może jesteście rozdzielonymi bliźniakami albo co?  ;)

pkie

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 29-10-2010
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #241 dnia: Października 29, 2010, 15:53:00 pm »
your psn id!?

pkielar

Update czasów: Roadster Reborn - 3:21.88, Dark Horse - 1:03.02.

simian raticus

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2006
  • Wiadomości: 229
  • Reputacja: 1
  • Råtten tomat and potet
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #242 dnia: Października 29, 2010, 16:07:31 pm »
Przypomniało mi się Porsche Challenge z PSX (także na demku to miałem tylko z magazynu jakiegoś). Tera inne Panie! Policyjny bolid ciężki gna jak burza i rozwala gagatków drogowych pędzących ponad limity i mandatu nie dostając czy punktów karnych, a więcej policji nie widać . .. 
Åtte død koffkongen! Underholdsbidrag! Amentia! Interfetus! Debilis denatus! Rødhåret bjørn!

London asylum and Chicago madhouse! Horror & nightmare!

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #243 dnia: Października 29, 2010, 16:11:20 pm »
Bleak też ma 3.25 jak dobrze pamiętam.

Na razie wywalczyłem remis z Irasem co do setnej sekundy 3.36.12, a uzyskanie dokładnie takiego samego wynik przy trasie na 3 i pół minuty zasługuje na jakiś pucharek.  8)

Już was rozwaliłem ;) spadacie w dół...

Kurde ten Autolog sprawdza się zajebiście :D Skoro z czasówkami w demku mamy tyle frajdy to co będzie z pełną wersją? :D

el becetol

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #244 dnia: Października 29, 2010, 16:19:52 pm »
Bo grasz nie fair, żyłujesz czasy jak ja siedze w robocie.  8)


Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #245 dnia: Października 29, 2010, 17:41:00 pm »
3:27:99 - niech to licho. Myślałem, że ten czas na Roadster Reborn jest dobry, ale z tego co widzę, jeszcze sporo pracy przede Mną. Czas spiąć poślady i starać się jeszcze bardziej!
To widzę, że 1:36:13 w tym policyjnym to też jest totalna lipa.
Jeszcze Was pobije!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #246 dnia: Października 29, 2010, 18:56:06 pm »
Grafika bylaby naprawde ok, gdyby aliasing jej nie psul, strasznie przeszkadza.

Autolog to cudo, najlepsza rzecz jesli chodzi o online jaka widzialem na konsolach, az dziwne, ze cos takiego w samochodowce zrobili - teraz bede narzekal, bo pewnie podobnych funkcji nie bedzie w GT 5 [tzn beda ale inne ;p].

Sama gra moglaby byc fajna, ale sterowanie samochodem strasznie ssie, bardzo wolno reaguje na kontroler, fov jest jakis dziwny i wybor kamer moglby byc wiekszy.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #247 dnia: Października 29, 2010, 19:01:09 pm »
3:26.31 w Roadster i 1:25.18 na Dark Horse - trochę lepiej...
Graficznie jest dobrze, nie jest to nic nadzwyczajnego, ale jest na tyle dobrze, że można na to patrzeć i się nie krzywić. Natomiast sam gameplay mi bardzo odpowiada. Arcade pełną gębą i, jak niektórzy tutaj porównywali, do Split/Second tej grze bardzo daleko - IMO to dwa różne światy i NFS wychodzi obronną ręką, ba - jest lepszy.
A sterowanie samochodem jest ok, nie rozumiem gdzie masz wolną reakcję, bo ja na to zupełnie nie mogę narzekać.

el becetol

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #248 dnia: Października 29, 2010, 19:16:27 pm »
dobra, 3.30, jest progres. Pierwsze czego się uczę to to żeby zapomnieć o tym co zapewniało dobre wyniki w innych grach. Nitro w przeciwieństwie do Burnouta nie jest zadną super bronią, przydaje się głównie po wyjściu z zakrętu (po wyjściu, a nie "wychodząc z" jak w Burnoucie) i jeździe pod górę. Po drugie - inaczej wchodzić w zakręty, na czym jak na razie krewiłem. Zazwyczaj należało skręcać "zewnętrzna-wewnętrzna-zewnętrzna", natomiast tu się trzeba przykleić do wewnętrznej strony zakrętu i sunąć na ślizgu jak w Outrunie. Na stłuczkach nie traci się aż tak dużo sekund jak można by się spodziewać. Najlepiej nie wyprzedzać oponentów od razu, tylko sunąć równo jak najdłużej w splitstreamie.

No tyle.

Dobra niech jakieś rady dadzą ci co zeszli poniżej 3.30  8)

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #249 dnia: Października 29, 2010, 19:49:42 pm »
Z tego co zauważyłem, to wykorzystywanie skrótów mija się z celem i jedynym opłacalnym jest tak naprawdę ten już na ostatnim zakręcie, obok domku. Tam faktycznie dużo daje.
A w innym wypadku, jadąc skrótem od połowy trasy traci się na szybkości, a tym samym i na czasie.
Oprócz tego - cóż. Ja zakręty biorę tak, jak w Formule 1 - przed zakrętem najbliżej zewnętrznej strony i (przy ostrym zakręcie) wchodząc w niego z driftem, trzymać się możliwie jak najbliżej wewnętrznej barierki. Póki co sprawdza się bardzo dobrze.
A co do Nitro - używam już w momencie wyprowadzania samochodu na prostą z zakrętu i na prostych, gdy mam powyżej połowy paska, bo wtedy daje radę wyciągnąć ponad 285 km/h (Boxterem) i to już coś.
Właśnie, jakimi samochodami jeździcie? Bo mi najlepiej idzie Porsche i jakoś innymi nie mogę zejść poniżej 3:29.


pkie

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 29-10-2010
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #250 dnia: Października 29, 2010, 21:39:56 pm »
Ostatnia dzisiejsza aktualizacja: Roadster Reborn - 3:19.66, Dark Horse - 0:51.11.

Ohtar

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #251 dnia: Października 29, 2010, 21:54:48 pm »
Cziter. Ja przed skasowaniem dema miałem 2:10 na trasie policyjnej :)

pkie

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 29-10-2010
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #252 dnia: Października 29, 2010, 22:07:40 pm »
Dziękówa za komplemenciwo.

Ohtar

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #253 dnia: Października 29, 2010, 22:08:19 pm »
Proszówa.

iko

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #254 dnia: Października 29, 2010, 22:44:54 pm »
Panowie nie zparzeczajcie, ten model jazdy jest naprawdę genialny. pozdrawiam :D

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #255 dnia: Października 29, 2010, 22:54:38 pm »
Ostatnia dzisiejsza aktualizacja: Roadster Reborn - 3:19.66, Dark Horse - 0:51.11.
Te czasy naprawdę są z kosmosu :o o_O

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #256 dnia: Października 29, 2010, 22:55:25 pm »
A ja się jarałem moim wynikiem 3:30. Będę walczył ze sobą jak tylko wrócę do mojej konsolki. :)
PSN ID: WojtqGO

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #257 dnia: Października 30, 2010, 00:07:39 am »
No, dało radę wykręcić trochę lepiej - Roadster Reborn - 3:24.08, a na Dark Horse miałem 1:10.88 - czyli czasy pkie są... nieosiągalne, ale może dam rade się zbliżyć :P

EDIT:
Po kilkudziesięciu próbach w końcu dało radę wykręcić jeszcze lepszy czas - 3:21:54 - ta gierka naprawdę wciąga. I w dodatku występuje tu syndrom "jeszcze jednego wyścigu". Mam już iść, ale przejadę ostatni wyścig... No i tak przez kilka godzin... :P
« Ostatnia zmiana: Października 30, 2010, 04:59:47 am wysłana przez Maciomaniak »

pkie

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 29-10-2010
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #258 dnia: Października 30, 2010, 13:27:25 pm »
Roadster Reborn - 3:17.16.

el becetol

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #259 dnia: Października 30, 2010, 15:16:18 pm »
omg. Używasz hamulca czy ślizgi gazem wyprowadzasz?

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #260 dnia: Października 30, 2010, 16:48:08 pm »
3:20:13 - niech to. Da radę urwać jeszcze kilka sekund. :D

EDIT: 3:19:61 - ale to jeszcze nie to...
NFS wskoczył na pierwsze miejsce mojej listy must have :P

EDIT: 3:18:68  :-x
EDIT: 3:17:26  8)
EDIT: 3:16:86  :evil:
« Ostatnia zmiana: Października 31, 2010, 00:33:55 am wysłana przez Maciomaniak »

pkie

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 29-10-2010
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #261 dnia: Października 31, 2010, 08:22:53 am »
3:15.48

Unlimited

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #262 dnia: Października 31, 2010, 08:23:51 am »
Niezła licytacja :D

Ja dziś pogram trochę, zobaczymy co mi się uda wykręcić. ;)

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #263 dnia: Października 31, 2010, 09:12:40 am »
Demko i mnie nakręciło.

Czy Panowie z kierownicami też na padzie grają?

Model jazdy uważam jest świetny. Do tego gra ma klimat starych NFSów. Drifty wchodzą dość łatwo, ale nie są jakby konieczne w każdej sytuacji.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #264 dnia: Października 31, 2010, 10:07:04 am »
Demko i mnie nakręciło.

Czy Panowie z kierownicami też na padzie grają?

Model jazdy uważam jest świetny. Do tego gra ma klimat starych NFSów. Drifty wchodzą dość łatwo, ale nie są jakby konieczne w każdej sytuacji.

Na padzie... Na kierownicy takie gry sprawdzam tylko z ciekawości... Może w pełnej wersji się pobawię, ale póki co tylko padzik ;) To jest gra do której siadasz na chwile odpalasz i uciekasz ;) I rozstawiać mi się kierownicy pod nią nie chce :)

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #265 dnia: Października 31, 2010, 10:27:34 am »
Na padzie.
3:14:66 - da radę zejść jeszcze niżej. :D

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #266 dnia: Października 31, 2010, 10:52:18 am »
Na padzie.
3:14:66 - da radę zejść jeszcze niżej. :D

Kurde jak wy jeździcie xD !? Ja mam problem zejść poniżej 3:30:00 ... A wy 3:14:66 wyciągacie :P

iko

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #267 dnia: Października 31, 2010, 11:59:36 am »
Nie wiem jak Wy to robicie, ja bynajmniej wysiadam. :P

Ohtar

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #268 dnia: Października 31, 2010, 13:05:21 pm »
Trzeba sobie znaleźć innych e-kolegów do autologu :troll:

el becetol

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #269 dnia: Października 31, 2010, 14:24:17 pm »
Trzeba sobie znaleźć innych e-kolegów do autologu :troll:

Właśnie kur**.

Po co was dwóch zapraszałem, teraz mam kompleksy :oops:

3.27 po prawie 70 próbach, starczy mi. Jeśli z każdą trasą spędze tyle czasu to nowy need for speed bedzie miał najlepszy przelicznik "cena -> ilość zabawy" na tej generacji.

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #270 dnia: Października 31, 2010, 14:40:37 pm »
3.27 po prawie 70 próbach, starczy mi. Jeśli z każdą trasą spędze tyle czasu to nowy need for speed bedzie miał najlepszy przelicznik "cena -> ilość zabawy" na tej generacji.

+ Dodaj do tego Online, oraz ewentualne (ba PEWNE!) DLC :P

Ta gra wymiata...

pkie

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 29-10-2010
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #271 dnia: Października 31, 2010, 14:52:55 pm »
3:14:66

Gość co gość!

Jak wrócę od rodzinki to pokaże Ci jak się jeździ cwaniaczku!

A tak bardziej serio - ładnie latasz. Zwerbuje Cię kiedyś do klanu.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #272 dnia: Października 31, 2010, 15:36:32 pm »
Do klanu? Byłoby super jeździć z logo klanu na klacie. :P Znaczy masce.

Tak mnie zmotywowałeś, że nie mogłem odpuścić. :P
Ale chce zejść poniżej 3:14.

pkie

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 29-10-2010
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #273 dnia: Października 31, 2010, 15:48:55 pm »
Spoko, zejdzieMY.

Mrocz

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #274 dnia: Października 31, 2010, 15:49:56 pm »
Szkoda, że demko nie ma trybu Online :P Muszę podpatrzeć jak wy śmigacie... No i zobaczyć jak dajecie rade w jeździe kontaktowej ;)

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #275 dnia: Października 31, 2010, 16:17:47 pm »
Spoko, zejdzieMY.
Dokładnie, zejdziemy. :) Będzie zacięta rywalizacja w czołówce. :)
Póki co udało mi się tylko wyrównać mój czas i jeszcze raz dojechać z 3:14:66. Kurcze.

EDIT: Jest jakiś mały progres - 3:14:33. Ale pkie wcześniej miał 3:14:56, więc zakładam, że po kilku próbach znowu będzie lepszy :P
btw. El Becetol, dla mnie właśnie taki przelicznik się szykuje, bo miałem ponad 310 prób 8) (no z tego sporo wyścigów było restartowanych na początku, albo w połowie trasy, bo coś szło nie tak)
Ale jeżeli faktycznie każdą trasę ktoś chce "wymasterować" to może nad tą grą siedzieć i siedzieć.
« Ostatnia zmiana: Listopada 01, 2010, 02:03:20 am wysłana przez Maciomaniak »

lupinator

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #276 dnia: Listopada 01, 2010, 02:23:10 am »
Dopiero wczoraj ściągnąłem demo i jestem cholernie zadowolony. Z wyścigu aż bije klimat starego dobrego Burnouta. Pościg policyjny też świetna sprawa, a jedyne co mi przeszkadzało to pasek "energii" nad ściganymi. Strasznie fajne to wszystko chociaż nie wiem dlaczego sygnowane jest to marką Need for Speed jeśli spokojnie można by podpisać dobry tytuł Bunoutem.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #277 dnia: Listopada 01, 2010, 02:32:14 am »
Pograj dłużej, a tak Cie wciągnie, że będziesz cały dzień siedział przed konsolą :P

lupinator

  • Gość
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #278 dnia: Listopada 01, 2010, 02:54:19 am »
Po Bad Company 2 mam nauczkę, że lepiej nie nadużywać dobrodziejstw dema, bo odbija się to na odbiorze pełnej wersji.

pkie

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 29-10-2010
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed: Hot Pursuit
« Odpowiedź #279 dnia: Listopada 01, 2010, 09:56:11 am »
3:13.86 z zaliczonym samochodem ruchu ulicznego. Myślę, że 3:12.xx jest jak najbardziej możliwe do wykręcenia.