Mam nabite 28h więc skrobnę co nieco o gierce.
Zacznę od grafiki bo jest przecudowna, no po prostu animacja w którą gramy.
Fabuła...trochę się ociągała z mocniejszym rozwojem, ale w miejscu w którym jestem
zaczyna być interesująco. Gra jest trochę "dziecinna", ale bardzo łatwo się przyzwyczaić i nie traktuje się w ogóle tego jak wadę.
Jest kilka rzeczy które bym zmienił, na przykład dialogi z npc którzy dają zadania są po prostu nudne...w sumie spora część niefabularnych dialogów to u mnie szybkie wciskanie X'a i czekanie aż wyświetli się na czerwono co jest "potrzebne" do ukończenia zadnia...
No właśnie..zadnia duuuuża część polega: na zagadaniu do npc--dowiadujemy się jakiego "kawałka serca" brakuje postaci, potem szukamy innego npc z tym kawałkiem (czasem w innym mieście), wracamy do pierwszego npc. Trochę monotonne na dłuższą metę.
System walki też trochę przydało by się poprawić, wkurza że nie można ustawić zachowania przydupasów poza walką..choć to i tak pewnie nie ratowało by ich słabej inteligencji. Pauza przy wyborze czynności też była by mile widziana, bo nie raz chcąc szybko wybrać blok zdarzało mi się wybrać co innego, bądź zabrakło mi ułamka sekundy przed atakiem wroga.
Łapanie potworków jest całkiem spoko, ale widzę że zrobienie jednego trofea to będzie masakra, trzeba będzie walczyć z przeciwnikami z początku gry, żeby złapać podstawowe formy potworków.
Jakieś ułatwienie by się przydało...pokeballe jakieś czy coś, żeby łatwiej było złapać tego stwora którego chcemy.
A jak już jesteśmy przy stworkach, ich wygląd jest zbyt cukierkowy, może to skrzywienie po pokemonach, ale przydało by się aby ich kolejne formy były bardziej badass'owate.
No to chyba tyle, na razie gra bardzo mi się podoba, choć momentami potrafi lekko znużyć (łażenie po kilkanaście razy i szukanie potworka do questa, monotonne zadania dodatkowe).