Tutaj przetłumaczenie.
Lista postaci. Gra zawierać będzie 32 zawodników plus kilku w formie DLC.
Potwierdzeni na stan ze stycznia:
Capcom:
- Ryu
- Ken
- Guile
- Chun-Li
- M. Bison (Dyktator)
- Akuma
- Dan Hibiki
- Dhalsim [nie jest skończony]
- Vega (Szpon) [nie jest skończony]
- Abel [w trakcie testowania]
- Cammy [niepotwierdzona]
- Karin Kanzuki [niepotwierdzona]
- Sakura [niepotwierdzona. Może wystąpić jako DLC. Znajduje się w kodzie gry i artworku razem z Zangiefem. W takiej samej sytuacji jest Cammy.]
Trzymajcie kciuki za Hugo oraz Alexa. Oficjalny artwork pokazuje obu tych zawodników.
Namco:
- Kazuya Mishima
- Jin Kazama
- Nina Williams
- Paul Phoenix
- Christie Monteiro [nie jest skończona]
- Heihachi Mishima [nie jest skończony]
- Jun Kazama [w trakcie testowania]
- Yoshimitsu [w trakcie testowania]
- Zafina [potwierdzona]
- King [na razie bez modelu]
- Forest Law [na razie bez modelu]
- Xiaoyu [niepotwierdzona]
- Hwoarang
- Bryan Fury
- Ganryu
- Marshall Law
Istnieje zbyt dużo rozbieżności pomiędzy deweloperami w kwestii tego jakie postaci z serii Tekken znajdą się w grze. Niektórzy z zawodników mogą posiadać już gotowe modele, ale równie dobrze mogą odgrywać drugorzędne role.
Myślę, że istnieje bardzo duża szansa na to, że Bryan znajdzie się w grze. Twórcy bardzo poważnie podchodzą do animacji Ganryu, w związku z czym najprawdopodobniej będzie grywalny.
Jeśli zarówno Karin jak i Sakura trafią do produktu finalnego, wydaje mi się, że znajdzie się tam również Xiaoyu.
Tiger Jackson może dołączyć do stawki. Pojawia się w grafikach promujących grę, podobnie jak Dan.
Inne notatki:
- Ukończono około 100 szkiców oraz 40 ilustracji.
- Animacje uległy poprawie i wyglądają dużo lepiej niż w Street Fighterze IV. Niestety występują problemy z płynnością.
- W gameplay'u czuć posmak serii Alpha. Wydaje się, że gra została trochę przyspieszona.
- Istnieje możliwość skrócenia opóźnienia po upadku poprzez turlanie. Nie wiadomo, czy zmieni się to do wersji sklepowej.
- Zagrania typu Ultra wciąż są w grze, jednak działają inaczej niż w SFIV (nie wiem jak dokładnie; pasek ma kształt prędkościomierza i znajdują się na nim liczby).
- Tagowe Ultry nie były od jakiegoś czasu zmieniane, ale wątpię by je wyrzucono.
- Kazuya oraz Jin posiadają umiejętność przemiany w swoje wersje formy Devil. U Jina jest to Super, a u Kazuyi Ultra. W przypadku tego drugiego efekt znika po 20-30 sekundach lub po zakończeniu rundy. Jin pozostaje pod wpływem transformacji do końca walki (może się to zmienić w finalnej wersji).
- Devil Kazuya wygląda imponująco i przypomina True Ogre'a, którego model został zaprezentowany w TTT2. Wokół niego znajduje się aura podobna do tej widocznej wokół Oni Akumy. Kawał drania. (nie mogę się doczekać Darkstalkers 4 z tą grafiką)
- Ultra Heihachiego w chwili obecnej posiada błędy. Resetuje rundę gdy zostaje zablokowana. Na dodatek coś dziwnego dzieje się z tłem.
- Super Kazuyi to "elektryczna klatka".
- Ciosy w powietrzu Jina w dużej mierze zależą od jego Supera. Szczerze mówiąc nie może nic zrobić. O, ma jeszcze "Alpha-counter".
- Styl walki Paula Phoenixa wygląda jak tradycyjne karate. Posiada kop z powietrza podobny do tego, który ma Ryo Sakazaki w Art of Fighting 2.
- Paul w swoim Superze wypuszcza dwa pociski pod rząd. Nie wygląda to tak dziwnie jak brzmi.
- Myślę, że Nina nie jest jeszcze skończona. Nie czuje się, że to postać z Tekkena. Jest bardziej efektywna gdy kuca.
- Sposób walki Jun ma być lepiej odzwierciedlony w stosunku do odpowiednika z serii Tekken, a gra nią ma sprawiać frajdę. Może okazać się przegięta.
- Drugi kostium Jun będzie taki sam jak w TTT2. Namco i Capcom planują w jasny sposób połączyć te gry.
- Walcząc Christie czuje się, jakby się grało Eleną. Miesza ciosy z wyskoku, overheady oraz podcięcia nogą. Jej render jest przepiękny.
- Model Yoshimitsu jest niecodzienny, niemniej bardzo fajny. Opiera się na wyglądzie z Soul Calibura 2, ale widać w nim rękę Capcom. Wygląda na bardzo chudego i wysokiego. Jego normalne ciosy mają bardzo duży zasięg.
- Zafina posiada oryginalny strój.
- Zafina będzie posiadać "Tryb Shadow", który chyba sprawi, że będzie niewidzialna. Ono planuje ją doszlifować na ile będzie to możliwe.
- Niektóre ciosy z Tekkena posiadają bardzo tandetne nazwy. "King Collider Crunch" oraz "Kamisama Crunch" to nazwy zagrań Heihachiego.
- Kuma został całkowicie wycięty. Zero zabawy.
- Lars nie znajdzie się w grze. Ono uznał, że nie chce skupiać się na najnowszych wątkach fabularnych w Tekkenie i planuje, żeby tytuł ten w odczuciu graczy był "prologiem" do sagi Street Fighter (IV?).
- Ryu w kodzie gry dwukrotnie pojawia się jako "Shin Ryu". W innych przypadkach po prostu jako "Ryu".
- Ken jest taki jak w Alphie.
- Chun-Li posiada Tensei Ranka. Poza tym przypomina tę z Alphy.
- Model Dhalsima jest zbugowany (ramiona nakładające się na modele innych postaci itd.). Nie posiada target combo jak inni zawodnicy, ale nie sprawia to, że jest słaby.
- Yoga Inferno Dhalsima może być zrobiona w powietrzu.
- Teleport Dhalsima przenosi go ponad ziemię. Poproszę o ban na to.
- Na drugim planie na planszach możemy zobaczyć takie postaci jak: Panda, Blanka (dżungla), Zabel, Unknown (cmentarz), kilka prototypów Jacka, Servboty oraz Lili (plansza z robotami). W grze znajdzie się też japońska plansza.
- Rysunkowe wersje Kumy oraz Blanki znajdują się na grafice promującej grę oraz w drugim zwiastunie. Humor w stylu Ono.
- Nie będzie możliwości edytowania postaci.
- Ono twierdzi, że na płycie znajdują się już dodatkowe kostiumy do odblokowania. W chwili obecnej jest tam dużo niewykorzystanch tekstur postaci z Tekkena.
- Kolejny zwiastun będzie przedstawiał Kena/Paula oraz Chun-Li/Jun i zostanie pokazany pod koniec marca.
- W kwietniu/maju odbędą się otwarte testy. Ono chce, żeby każda strona miała po 6 postaci. Do tego celu chce dopracować Heihachiego oraz Akumę."