Autor Wątek: Dark Souls  (Przeczytany 157823 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #760 dnia: Marca 11, 2013, 06:07:27 am »
A jeszcze nie tak dawno:
Raczej ogromna to zaleta. Reszta jak wyzej, brak cziterow, wyzszy poziom pvp, wiecej ludzi. Brac na PS3.

I o jakim lagu ty piszesz jak hp mu od razu schodzi, jakieś 10% z paska, czyli ma około 8k, nie wiem ile można mieć max hp po najnowszych paczach, ale zakładam że nic powyżej 3k, w komentach ktoś pisał o 2,5k.

I lag miedzy EU a JP jest rzędu 200-300ms a nie kilka.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #761 dnia: Marca 11, 2013, 06:18:22 am »
dla mnie pvp w duszyczkach było ekstra, ale do czasu. jak już coś tam się nauczyłem, to okazało się, że ciągłe lagi i ch**owa mechanika bs psuje cały fun. śmiem twierdzić, że blisko 90% pojedynków jest rozstrzygane przez laga i "bs abuse".

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #762 dnia: Marca 11, 2013, 06:33:56 am »
Bzdury soos. Zapraszam do motyla gdzie powalczysz na najwyzszym poziomie i bez sztuczek. Lagi sa czasami z zoltymi. Zawsze bedzie placz, bo bs, bo twop, bo cos - a placza tylko Ci co wydaje im sie, ze powinni wygrywac. Pogralbys na najwyzszym poziomie i nikt by Ci glupich bs nie wsadzal. Ale wiadomo, gdy zdarzy sie lag to juz nic sie nie poradzi na to.

A tak, teraz widze, ze mu zeszlo z 10%. Zatem mamy jednego hackera!!!  :lol:

Juras to ile jest laga z zoltymi to juz my gracze wiemy. Czasami byl 2s delay i dzialy sie kosmosy. Roznie jest, czasami plynnie na tip top.
« Ostatnia zmiana: Marca 11, 2013, 06:39:14 am wysłana przez Raikoh »

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #763 dnia: Marca 25, 2013, 21:15:49 pm »
Przedwczoraj zacząłem grać na PC. W Demon Souls nie grałem.

Gram najzwyklejszym wojakiem i obecnie mam 20 poziom. Pokonałem demona Taurusa na murach i powolutku, krok za kroczkiem przebijam się gdzieś w głąb zamku. Trzeba przyznać, że lekko nie jest. Choć na szczęście nie jest też zupełnie tragicznie. Najważniejsze, że jakoś idzie (na razie) i czuć progres. Z drugiej strony backtracking i ciągłe rozwalanie tych samych przeciwników bywa trochę męczące (dobrze chociaż, że bossowie i mocniejsze okazy się nie odnawiają).

I mam pytanko. Do czego służy to całe "człowieczeństwo"? Jakie są plusy rozpalania ogniska i zdejmowania pustki?

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #764 dnia: Marca 25, 2013, 22:10:12 pm »
Czlowieczenstwo - jestes odporniejszy, mozesz przywolywac ludzi do pomocy, mozesz zostac zaatakowany przez innego czlowieka. Mozesz tez uzyc ''kindle'' czyli dzieki humanity mozesz podwyzszac sobie ilosc Estus Flask - maksymlanie do +20.
A wrogow jest od groma, wiec tutaj jeszcze za szybko sie wypowiadasz bedac dopiero w okolicach Burg

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #765 dnia: Marca 26, 2013, 00:00:52 am »
na razie sobie człowieczeństwo odpuść. za pierwszym przejściem i tak co chwilę będziesz ginął, twój licznik humanity razem z tobą. lepiej zostaw sobie humanity na bossów, jako dodatkowy estus, albo przywołanie pomocy (ludzika/npca), no i na kindling ognisk. przy drugim podejściu, jak już ogarniesz covenanty, to możesz się bawić w inwazje i wtedy człowieczeństwo zacznie grać trochę inną rolę.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #766 dnia: Marca 26, 2013, 01:31:25 am »
Trzeba przyznać, że gra bywa męcząca. Czasami w kółko musi przechodzić przez tych samych wrogów. Nie jest to szczególnie przyjemne. Brnąłem dzisiaj przez puszczę i z 5-7 razy powtarzałem ten sam etap. Skończyło się na tym, że przepadło mi prawie 5k dusz :mad: Ale przynajmniej zdobyłem niezły komplet zbroi, więc w sumie nie wyszło aż tak tragicznie :)  Stwierdziłem, że spróbuję innej drogi i doszedłem do bossa gargulca. Nim mnie rozwalił zdążyłem powrócić do ogniska. Ale nie wydaje się taki znowu super trudny, więc jutro powinienem się z nim uporać.

Ogólnie gra ma zajebisty design i jest oparta o świetny koncept. Nie obraziłbym się jednak gdyby była ciut przystępniejsza.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #767 dnia: Marca 26, 2013, 02:00:31 am »
Nie obraziłbym się jednak gdyby była ciut przystępniejsza.
Pro Master Race o Console Causal Gaming!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #768 dnia: Marca 26, 2013, 07:12:33 am »
Gra nie może być nawet o trochę przystępniejsza. Zaczną ją leciutko poprawiać w każdym aspekcie (wszakże każdemu przeszkadza co innego, a to, że mobki się odradzają, fabuła szczątkowa, mapki nie ma, kompasu nie ma, życie mogłoby się trochę regenerować itp itd) i na końcu okaże się, że dostaliśmy AC w średniowieczu, gdzie mobki czekają w kolejce na ubicie, lol.
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2013, 07:14:04 am wysłana przez tytacz »

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #769 dnia: Marca 26, 2013, 07:37:19 am »
Dokladnie Tytacz, a casuale niech zamilkna. Wcale nie trzeba sie przedzierac Bog wie ile razy, bo sa skroty, ale trzeba je poznac. To samo z fabula i innymi rzeczami. Tu nikt za raczke nie prowadzi.
Ktos tam pisal - ''humanity zostaw sobie na bossow w celu przywolania pomocnika''. Niby jak ma zostawic? Aby wrocic do ciala musi to zrobic przy ognisku, a tych przed mgla do bossow nie ma. Zatem taka podpowiedz z jedna z poprzednich sie wyklucza. Po drugie gra jest prosta w porownaniu do DS, tylko, ze grajac pierwszy raz trzeba myslec i kalkulowac - przykladowo widzisz, ze brakuje Ci gdzies skilla to szukasz innego miejsca do przejscia.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #770 dnia: Marca 26, 2013, 08:29:04 am »
najpierw mówisz, że są skróty, a potem "jak ma je zostawić?". normalnie, dojść do bosa, odblokować skrót, spróbować pokonać jeden raz, drugi. nie uda się ,to użyć humanity, odzyskać człowieczeństwo, skorzystać ze skrótu, przywołać npca przed mgłą i si. pomijam już fakt zostawiania znaków przez żywych graczy PRZY ogniskach.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #771 dnia: Marca 26, 2013, 11:20:30 am »
''Jak ma je zostawic'' dotyczylo tego - ''zostaw sobie humanity na bossa'' - zatem padlo moje pytanie, jak ma je zostawic skoro mowicie by gral hollow, a jak cos to niech przed bossem uzyje humanity. Przed bossem nie da rady, musi byc ognisko.
Ale juz wiem o co Ci chodzilo, po prostu zle sie wyraziles.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #772 dnia: Marca 26, 2013, 11:31:11 am »
Boże ja juz chce DS2 :(

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #773 dnia: Marca 26, 2013, 11:45:56 am »
''Jak ma je zostawic'' dotyczylo tego - ''zostaw sobie humanity na bossa'' - zatem padlo moje pytanie, jak ma je zostawic skoro mowicie by gral hollow, a jak cos to niech przed bossem uzyje humanity. Przed bossem nie da rady, musi byc ognisko.
Ale juz wiem o co Ci chodzilo, po prostu zle sie wyraziles.
chyba ty.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #774 dnia: Marca 26, 2013, 11:54:06 am »
na razie sobie człowieczeństwo odpuść. za pierwszym przejściem i tak co chwilę będziesz ginął, twój licznik humanity razem z tobą. lepiej zostaw sobie humanity na bossów, jako dodatkowy estus, albo przywołanie pomocy (ludzika/npca), no i na kindling ognisk. przy drugim podejściu, jak już ogarniesz covenanty, to możesz się bawić w inwazje i wtedy człowieczeństwo zacznie grać trochę inną rolę.

Ja? LOL.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #775 dnia: Marca 26, 2013, 11:56:55 am »
na bosa, jako estus STOP wezwanie pomocy STOP kindling ognisk STOP

tak, ty.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #776 dnia: Marca 26, 2013, 12:56:51 pm »
Gra nie może być nawet o trochę przystępniejsza. Zaczną ją leciutko poprawiać w każdym aspekcie (wszakże każdemu przeszkadza co innego, a to, że mobki się odradzają, fabuła szczątkowa, mapki nie ma, kompasu nie ma, życie mogłoby się trochę regenerować itp itd) i na końcu okaże się, że dostaliśmy AC w średniowieczu, gdzie mobki czekają w kolejce na ubicie, lol.
Skoro może być trudniejsza to i może być łatwiejsza. Mogliby przecież zrobić bossów jeszcze dalej, dać mniej dusz za wrogów, mniej substancji leczących itd, i ludzie też by twierdzili, że tak jest właśnie w sam raz, a casuale niech grają w co innego. Moim zdaniem poziom trudności jest nawet całkiem nieźle wyważony, mogłoby być jednak nieco więcej ognisk (szczególnie gdzieś w pobliżu bossów), aby nie przechodzić w kółko tej samej trasy (bo to nie jest trudne, tylko męczące). Jest już bardzo dobrze, ale nie idealnie. Mam nadzieję, że w DS2 poprawią parę rzeczy.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #777 dnia: Marca 26, 2013, 13:30:37 pm »
ogniska są dobrze rozłożone i wcale nie tak daleko od bossów. czasami trzeba jakiś skrót znaleźć/odblokować. mogłeś też przegapić ognisko, nie wiem dokładnie gdzie jesteś, ale mi się zdarzyło. ja miałem mega wkurwa tylko podczas jakiegoś festiwalu/ustawy gravelordów gdy musiałem się przez przeklęty kiln of the first flame przedzierać kilkanaście/dziesiąt razy. na końcu już tylko biegłem do gwyna i olewałem przeciwników.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #778 dnia: Marca 26, 2013, 13:54:47 pm »
Czyli co POK, masz 60fps zamiast 15, 1920 pikseli zamiast 1024, teleporty do każdego ogniska (co dodali w patchu razem premierą wersji pecetowej) i beczysz, że za trudno?
Ok, a jak kiedyś pisałem, że będą grę causalować pod Master graczy to były krzyki. :)

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #779 dnia: Marca 26, 2013, 13:56:01 pm »
Gra nie może być nawet o trochę przystępniejsza. Zaczną ją leciutko poprawiać w każdym aspekcie (wszakże każdemu przeszkadza co innego, a to, że mobki się odradzają, fabuła szczątkowa, mapki nie ma, kompasu nie ma, życie mogłoby się trochę regenerować itp itd) i na końcu okaże się, że dostaliśmy AC w średniowieczu, gdzie mobki czekają w kolejce na ubicie, lol.
Skoro może być trudniejsza to i może być łatwiejsza. Mogliby przecież zrobić bossów jeszcze dalej, dać mniej dusz za wrogów, mniej substancji leczących itd, i ludzie też by twierdzili, że tak jest właśnie w sam raz, a casuale niech grają w co innego. Moim zdaniem poziom trudności jest nawet całkiem nieźle wyważony, mogłoby być jednak nieco więcej ognisk (szczególnie gdzieś w pobliżu bossów), aby nie przechodzić w kółko tej samej trasy (bo to nie jest trudne, tylko męczące). Jest już bardzo dobrze, ale nie idealnie. Mam nadzieję, że w DS2 poprawią parę rzeczy.

Mi po Demon's Souls grało się w Darka sporo łatwiej, szkoda mi troszkę było tego zmniejszonego (nie ważne czy na prawdę czy tylko to sobie wymyśliłem) poziomu trudności. Grę zawsze można uczynić trudniejszą/łatwiejszą, w każdym razie From Software udało się chyba znaleźć złoty środek, dzięki któremu gry mają względnie szeroką rzesze fanów i solidną famę w internecie, a ogólnie ciężko mi przypomnieć sobie jakieś serie, gdzie zmniejszenie poziomu trudności z części na część wiązałoby się z peanami na cześć twórców. Praktycznie zawsze reakcje są odwrotne, a seria dostaje stempelek zepsutej dla kasy (Dead Space 3 zdaje się jest dobrym tutaj i świeżym przykładem).
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #780 dnia: Marca 26, 2013, 14:03:09 pm »
Czyli co POK, masz 60fps zamiast 15, 1920 pikseli zamiast 1024, teleporty do każdego ogniska (co dodali w patchu razem premierą wersji pecetowej) i beczysz, że za trudno?
Ok, a jak kiedyś pisałem, że będą grę causalować pod Master graczy to były krzyki. :)
1080p - tak

60fps - trzeba było ściągnąć patch, bo gra bez tego mega skakała. Teraz jednak chodzi płynniutko i tylko czasem zdarzają się chwilowe poważne dropy

teleporty do każdego ogniska - nic mi o tym nie wiadomo; chyba że masz na myśli takie kości (lub coś podobnego), które pozwalają się wrócić do ogniska (ale to towar deficytowy a nie wiem czy można w sklepiku kupić)

No i wszystkie napisy są w PL.

Jak mówiłem. Gra mogłaby być wciąż trochę lepiej przemyślana. Skróty to świetna sprawa, ale ognisk i tak mogłoby być nieco więcej. Ale kto co lubi.
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2013, 14:07:52 pm wysłana przez POK »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #781 dnia: Marca 26, 2013, 14:47:51 pm »
Czyli co POK, masz 60fps zamiast 15, 1920 pikseli zamiast 1024, teleporty do każdego ogniska (co dodali w patchu razem premierą wersji pecetowej) i beczysz, że za trudno?
Ok, a jak kiedyś pisałem, że będą grę causalować pod Master graczy to były krzyki. :)
teleporty do każdego ogniska - nic mi o tym nie wiadomo; chyba że masz na myśli takie kości (lub coś podobnego), które pozwalają się wrócić do ogniska (ale to towar deficytowy a nie wiem czy można w sklepiku kupić)

No i wszystkie napisy są w PL.
Zrobisz postępy w fabule to się wyjaśni.
No i o PL zapomniałem.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #782 dnia: Marca 26, 2013, 14:55:52 pm »
Co do ognisk to czytałem propozycję żeby zrobić je przed mgłą z bossem :lol:

Ognisk jest w sam raz, bo jak już ogarniemy mechanikę gry to dosłownie od jednego, do drugiego to możemy przelecieć w +-5min.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #783 dnia: Marca 26, 2013, 14:57:54 pm »
Ja muszę jeszcze przejść grę, bo odkąd mi wyjebało sejva, nie mogę się zebrać, by znów zacząć :(

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #784 dnia: Marca 26, 2013, 21:48:00 pm »
Po patchu dowalili prawie jeszcze raz tyle ognisk co bylo i dalej placze graczy PC  :lol: Jeszcze nie poznal, nie skonczyl, a juz pisze, ze gra moglaby byc bardziej przemyslana :facepalm:, bo jest przemyslana najlepiej jak sie da.
Ognisko przed bossem  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #785 dnia: Marca 26, 2013, 21:57:02 pm »
Ognisk jest od cholery i trochę naprawdę POK po prostu wiele pominales, nie odblokowałeś skrótów i dlatego tak Ci sie wydaje. Dark Souls jest łatwe mówie Ci serio tam nic nie powinno być uproszczone. W Demons Souls zadnych ognisk nie było a cały świat robiło sie na raz w DS jest ich od cholery, do tego nie utrudnisz sobie gry spierdoleniem tendencji tak jak w Demonach. Musisz dobrze się z tą grą przegryźć, a zobaczysz, że mam racje.
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2013, 21:59:42 pm wysłana przez Patosław »

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #786 dnia: Marca 26, 2013, 21:58:35 pm »

Ognisko przed bossem  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

No stary przyznaj, źe o tym marzysz
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #787 dnia: Marca 26, 2013, 22:08:10 pm »
Marze, aby kolejna czesc byla trudniejsza niz Demonsy, ale to sie nie spelni :(

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #788 dnia: Marca 27, 2013, 00:33:47 am »
Ognisk jest od cholery i trochę naprawdę POK po prostu wiele pominales, nie odblokowałeś skrótów i dlatego tak Ci sie wydaje. Dark Souls jest łatwe mówie Ci serio tam nic nie powinno być uproszczone. W Demons Souls zadnych ognisk nie było a cały świat robiło sie na raz w DS jest ich od cholery, do tego nie utrudnisz sobie gry spierdoleniem tendencji tak jak w Demonach. Musisz dobrze się z tą grą przegryźć, a zobaczysz, że mam racje.
Może i masz rację, bo np. z gargulce mnie kilka razy zabiły, aż stwierdziłem, że sobie dopakuję broń elektrycznością. Kilka sekund i leżały martwe :o
Bardziej za skórę zalazł mi Capra demon, bo dochodziłem do niego z 3 minuty biegiem, a zabijał mnie w ciągu 15 sekund. No ale w końcu (nawet po nie tak długim czasie) i on padł. Tylko akurat jestem zdania, że ta walka została spartolona przez twórców i nie powinna tak wyglądać. Nie chodzi mi tu o trudność, ale o fakt, że wchodzisz i nim zdążysz pomyśleć gość + dwa psy w ciebie napierdzielają. Takie rzeczy nie są fajne, tylko irytujące.

Ogólnie rzeczywiście można dość szybko się przemieszczać między lokacjami. Szczególnie gdy postać już nie jest taka leszczowata. Jednak i tak wolę gdy checkpointy są częściej w grach. Po prostu nie przepadam za natarczywym backtrakingiem (szkoda mi czasu).

Teraz jestem kanałach (klątwa to paskudna sprawa). Więc jakoś idzie :)  Gra się bardzo dobrze. Klimacik jest 8)

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #789 dnia: Kwietnia 02, 2013, 18:13:01 pm »
Marze, aby kolejna czesc byla trudniejsza niz Demonsy, ale to sie nie spelni :(
Trues story bro.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #790 dnia: Kwietnia 02, 2013, 23:58:56 pm »
Xell avatarem rozwaliles mi leb  :lol:

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #791 dnia: Kwietnia 03, 2013, 01:54:52 am »
Idźcie się dotykać gdzie indziej...

Mugen

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 54
  • Reputacja: 2
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #792 dnia: Kwietnia 03, 2013, 16:32:59 pm »
cześć rajkoh, czy masz coś przeciwko, by avatar xella był domyślnym avatarem na nikogo (wiesz, będzie sie ustawiał jak się nie wybierze żadnego ava)?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #793 dnia: Kwietnia 03, 2013, 21:52:28 pm »

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #794 dnia: Kwietnia 03, 2013, 23:42:06 pm »
cześć rajkoh, czy masz coś przeciwko, by avatar xella był domyślnym avatarem na nikogo (wiesz, będzie sie ustawiał jak się nie wybierze żadnego ava)?

Oczywiscie, ze nie.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Mugen

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 54
  • Reputacja: 2
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #795 dnia: Kwietnia 04, 2013, 07:45:07 am »
nieważne
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 04, 2013, 22:42:43 pm wysłana przez Mugen »

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #796 dnia: Kwietnia 05, 2013, 23:46:18 pm »
Zaraz zaczyna się FC na żywo. Ktoś chce powalczyć? Albo poogladac to pisac, wtedy dam linki :)

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #797 dnia: Maja 02, 2013, 01:38:11 am »
Zaczalem ciorac w ta genialna gierke. Dzisiaj 9h bez wiekszych przerw i trzeba przyznac, ze gra jest rewelacyjna (poza sprawami technicznymi bo tu jest gorzej niz myslalem, istna tragedia). Mam pytanie do ogarnietych. Przez przypadek walnalem kowala w undead parish i teraz kolo chce mnie zajebac : < Da sie to jakos cofnac? Nie chce go zabijac (przyda mi sie on do czegos poza craftingiem?) Zreszta... nawet jakbym go chcial zabic to kolo mocny jest i cos czuje, ze bede musial sie napocic : [

EDIT: Problem solved. Juras minus.
« Ostatnia zmiana: Maja 02, 2013, 02:05:02 am wysłana przez Lem »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #798 dnia: Maja 02, 2013, 02:13:29 am »
Weź się tu nic publicznie nie pytaj, bo przylecą encyklopedie i będą o matce Ostravy majaczyć :?

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #799 dnia: Maja 02, 2013, 16:46:01 pm »
Lem, mozesz zaplacic za grzechy Osvaldowi. Spotkasz go w wiezy po ubiciu gargulcow.

Jak grasz na PS3 to po patchu 1.08 znowu jest lipa. Ogniska migaja jak na dyskotece, a czary sa niewidoczne. Juz drugi raz mamy ten blad, wiec minie zapewne tydzien zanim to zlikwiduja.
« Ostatnia zmiana: Maja 02, 2013, 16:50:47 pm wysłana przez Raikoh »

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK