Autor Wątek: Dark Souls  (Przeczytany 165391 razy)

0 użytkowników i 25 Gości przegląda ten wątek.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #200 dnia: Września 16, 2011, 09:40:30 am »
Pierwsze wrazenia

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163,10293675,I_spotkala_go_smierc__I_znow__I_znowu__I_znowu__I.html?bo=1
Cytuj
"Moim zdaniem Dark Souls jest ciut trudniejsza od Demon's Souls. Lub co najmniej tak samo trudna."
Mają japońce szczęście, chcę cierpieć!  ;)

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #201 dnia: Września 20, 2011, 19:57:26 pm »
http://pl.twitch.tv/vxds210

Zgony non-stop w tej grze będą.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #202 dnia: Września 20, 2011, 21:49:56 pm »
http://pl.twitch.tv/vxds210

Zgony non-stop w tej grze będą.
O fak, jak to się świetnie prezentuje. Widać sporą poprawę względem DemS. Teraz koleś ciacha te szczury ze screenów. Trafiłem też na walkę z bossem. MEGA. Nie chcę dalej oglądać, by sobie nie spoilerować.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #203 dnia: Września 21, 2011, 06:31:15 am »
Gameplay z TGS:





« Ostatnia zmiana: Września 21, 2011, 06:35:24 am wysłana przez Snake_Plissken »

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #204 dnia: Września 21, 2011, 10:15:25 am »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #205 dnia: Września 21, 2011, 10:45:13 am »
NIE OGLĄDAĆ!
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #206 dnia: Września 22, 2011, 08:47:42 am »
Najlepszy stream, Japończycy + inni wspólnie dopingują. Plus, facet jest niesamowicie zabawny:

http://ja.twitch.tv/syakinta

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #207 dnia: Września 22, 2011, 09:36:40 am »
Early Dark Souls Players are in for an Unfortunate Surprise
http://www.gameranx.com/updates/id/3008/article/early-dark-souls-players-are-in-for-an-unfortunate-surprise/

Cytuj
Japanese blog Esuteru is reporting that the game’s developer, From Software, is using Dark Souls’ multiplayer features to assault early players with impossibly powerful Black Phantoms. As you can see from the below screenshot, the Phantoms sit at an ungodly Level 145, with all of their stats maxed out to 99.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

In short, anyone who’s playing the game online this early is getting killed. A lot.

From Software will (hopefully) stop harassing its fans when the game officially releases tomorrow in Japan for the 360 and PS3. North Americans and Europeans will have to wait a bit longer for a reprieve, with their launches scheduled for the October 4 and 7 respectively.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #208 dnia: Września 22, 2011, 09:55:50 am »
 :D ale jazda, zajebiści są!
BTW, wiadomo co dostaniemy za kod ze strony www (zagadka z symbolami na ścianie)?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #209 dnia: Września 22, 2011, 10:05:55 am »
Very Happy ale jazda, zajebiści są!
Ciekawe posunięcie :)

BTW, wiadomo co dostaniemy za kod ze strony www (zagadka z symbolami na ścianie)?
No właśnie cisza (przynajmniej ja nic nie słyszałem na ten temat). Może jakiś ekwipunek na starcie, śjakiś ring albo tarcza z innego konkursu?

Dobrze, że beta BF3 kończy się 10. Będę miał czas do 19 na spokojne granie w DS (19 lecę do Sweden, więc w nic nie będę mógł grać :( ).
« Ostatnia zmiana: Września 22, 2011, 10:08:24 am wysłana przez Ryo »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #210 dnia: Września 23, 2011, 11:30:33 am »
Po wkurwie na rosnące ceny podzespołów do PC postanowiłem odczekać z kupnem kompa do nowego roku.

Cząstkę odłożonej kasy przeznaczam na DS i będzie giercowanie na premierę  :evil:

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #211 dnia: Września 23, 2011, 11:40:54 am »
Po wkurwie na rosnące ceny podzespołów do PC postanowiłem odczekać z kupnem kompa do nowego roku.


Też tak miałem 3 dni temu, zbudowałem super kompa. Cena? Z 5 000PLN. Jak to zobaczyłem, potem na mojego wysłużonego laptopa, to odpaliłem PS3 i poczucie winy zniknęło. :grin:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #212 dnia: Września 26, 2011, 12:42:07 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #213 dnia: Września 26, 2011, 12:51:11 pm »
Już od dawna było wiadomo, że poradnik będzie w cyfrowej wersji...

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #214 dnia: Września 26, 2011, 14:42:13 pm »
Nie widzę teraz żadnego sensu kupowania edycji kolekcjonerskiej.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #215 dnia: Października 01, 2011, 08:41:19 am »
IGN - 9.0:
http://uk.ps3.ign.com/articles/119/1197278p1.html

Cytuj
The reviewer's job is difficult when it comes to a game like Dark Souls. I simply can't unreservedly recommend that you buy it. It's not a game that you play to relax. It doesn't care in the slightest about whether you're enjoying yourself, and it doesn't give a fig for your notions of entertainment or your mental well-being. If you just play games for fun, this isn't for you, and no amount of insistence on my part is going to change that. But if you're interested in the limits of the videogame form – to see just how focused, how pure and how uncompromising in its vision a game can be – Dark Souls is unmissable. If you take the time get into Dark Souls' mindset, to begin to understand the twisted way in which it operates and taste the rewards behind its cruellest challenges, this is one of the most thrilling, most fascinating and most completely absorbing experiences in gaming.

Cytuj
9.5    Presentation
The creature and environment design is incomparable, confidently spanning the extremes between disgusting, horrific, majestic and desolately beautiful.
9.0 Graphics
Occasional slow-down in busy areas is not enough to take the sheen off this world.
9.5 Sound
Dark Souls' sound design is astounding, from the beating of mighty wings to the atmospheric drip-drip-drip of a dank sewer.
9.0 Gameplay
Tight, exciting combat is a the core of brutally fair design that only occasionally crosses the line.
9.5 Lasting Appeal
There are at least 60 hours in the first playthrough, with plenty more in exploration and experimentation.
9.0 OVERALL
Amazing (out of 10)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #216 dnia: Października 03, 2011, 10:27:15 am »
Zmiany wprowadzone w używaniu magii rzeczywiście są sporym utrudnieniem - nie ma już paska many, który można auto regenerować (z odpowiednim ekwipunkiem). Teraz mamy ograniczoną liczbę czarów, jakie możemy użyć. Ich liczba odnawia się dopiero przy ognisku. To powoduje, że czary będą raczej dodatkiem do broni ręcznej i ostatecznością w ciężkich sytuacjach (trzeba będzie je oszczędzać).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #217 dnia: Października 03, 2011, 10:39:22 am »
Mam nadzieję, że w środę/czwartek Ultima już będzie rozsyłać.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #218 dnia: Października 03, 2011, 11:28:17 am »
9.0 Graphics
Occasional slow-down in busy areas is not enough to take the sheen off this world.
:lol:

Z tego co widziałem po sreenach czy filmikach to gra wygląda troszkę lepiej od Demon's Souls. DS graficznie co by nie mówić jest przeciętny by nie rzecz bardzo kiepski, takie 6/10. Jakoś nie chce mi sie wierzyć, ze Dark Souls jest dwa razy ładniejszy od poprzedniczki.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #219 dnia: Października 03, 2011, 11:46:56 am »
Zmiany wprowadzone w używaniu magii rzeczywiście są sporym utrudnieniem - nie ma już paska many, który można auto regenerować (z odpowiednim ekwipunkiem). Teraz mamy ograniczoną liczbę czarów, jakie możemy użyć. Ich liczba odnawia się dopiero przy ognisku. To powoduje, że czary będą raczej dodatkiem do broni ręcznej i ostatecznością w ciężkich sytuacjach (trzeba będzie je oszczędzać).

Przecież żeby "mana" regenerowała się w jako takim tempie trzeba było mieć kupę sprzętu do tego przeznaczonego na sobie. W czasie walki i tak to było za mało. W Dark Souls to sztukowanie czarów/cudów musi być praktyczne i mieć sens. Możliwe też, że twórcy chcieli osłabić przepakowanych w Demon's Souls magusiów. W tym tygodniu się dowiemy.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #220 dnia: Października 03, 2011, 12:15:35 pm »
No tak, ale po walce mogłeś odczekać chwilę i miałeś naładowany pasek, gotowy do siania zamętu Soul Rayem w następnej sekcji. Teraz musisz przebić się do ogniska. Zmienia to całkowicie użycie magii i osłabia magów (jak piszesz).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #221 dnia: Października 03, 2011, 12:48:39 pm »
Z tego co widziałem po sreenach czy filmikach to gra wygląda troszkę lepiej od Demon's Souls.
Z tego co widziałem na gameplayach to wygląda dużo lepiej od DemS.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #222 dnia: Października 03, 2011, 12:57:46 pm »
No tak, ale po walce mogłeś odczekać chwilę i miałeś naładowany pasek, gotowy do siania zamętu Soul Rayem w następnej sekcji. Teraz musisz przebić się do ogniska. Zmienia to całkowicie użycie magii i osłabia magów (jak piszesz).

Nie wierzę, że odnowa będzie możliwa tylko przy ognisku. W takim razie użycie magii na początku gry będzie kuźwa niemożliwe!

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #223 dnia: Października 03, 2011, 13:06:38 pm »
Nie wierzę, że odnowa będzie możliwa tylko przy ognisku. W takim razie użycie magii na początku gry będzie kuźwa niemożliwe!
Z recenzji ign:
Cytuj
Instead of a magic bar, you get a certain number of casts for each spell each time you rest at a bonfire – powerful Pyromancy or life-saving Miracles will usually be limited to just a few uses. Magic is as relevant to the game as ever, but it's no longer a cheap-and-easy, rechargeable long-range option.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #224 dnia: Października 03, 2011, 15:11:35 pm »
http://electronictheatre.co.uk/articles/10584/dark-souls-desktop-gremlin-download

Taki mały papercraft pod linkiem.

Wiadomość scalona: [time]Październik 03, 2011, 15:15:29 pm[/time]


Wiadomość scalona: Października 03, 2011, 15:16:55 pm
http://www.eurogamer.net/articles/2011-10-03-dark-souls-review

Cytuj
9/10
« Ostatnia zmiana: Października 03, 2011, 15:16:55 pm wysłana przez Ryo »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #225 dnia: Października 03, 2011, 15:19:52 pm »
Po nadmuchanym tytule spodziewałem się papierowej wycinanki co najmniej na poziomie, a to taka żenua, że nawet na promo zdjęciu wygląda na niespasowaną :lol: Mogliby sobie darować takie śmieci i wydać staranny papercraft jakiegoś dużego przeciwnika z tej gry.
« Ostatnia zmiana: Października 03, 2011, 15:23:00 pm wysłana przez Kert »

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #226 dnia: Października 03, 2011, 18:36:30 pm »
Instead of a magic bar, you get a certain number of casts for each spell each time you rest at a bonfire – powerful Pyromancy or life-saving Miracles will usually be limited to just a few uses. Magic is as relevant to the game as ever, but it's no longer a cheap-and-easy, rechargeable long-range option.

HA, to teraz na prawdę będzie HC! Dzięki magii można było Demons'y przejść szybko i w miarę bezboleśnie. Szkoda, że nie dają nam wyboru w jaki sposób wolimy grać...

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #227 dnia: Października 04, 2011, 14:32:56 pm »
Ma to ktoś już w PL? Ultima powiedziała, że mogą mieć wcześniej, ale nie są pewni - siedzieć i czekać na maila.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #228 dnia: Października 04, 2011, 14:47:40 pm »
Ma to ktoś już w PL? Ultima powiedziała, że mogą mieć wcześniej, ale nie są pewni - siedzieć i czekać na maila.
Chyba nie. Stawiam, że jak już coś to ultima będzie miała pierwsza.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #229 dnia: Października 05, 2011, 01:48:26 am »


Jeszcze dwa dni!!!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #230 dnia: Października 05, 2011, 08:33:14 am »
Przed chwilą dzwonił do mnie kurier, że ok 11 podrzuci paczkę z grą. Ultima jak zawsze dała radę.  :angel:

Wiadomość scalona: Października 05, 2011, 08:33:51 am
Stawiam, że jak już coś to ultima będzie miała pierwsza.
:)

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #231 dnia: Października 05, 2011, 09:46:06 am »
Pozostaje mi tylko dzwonić i wybłagać, żebym mógł dzisiaj odebrać.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #232 dnia: Października 05, 2011, 09:48:25 am »
Przed chwilą dzwonił do mnie kurier, że ok 11 podrzuci paczkę z grą. Ultima jak zawsze dała radę.  :angel:
Opisuj wrażenia jak pograsz. :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #233 dnia: Października 05, 2011, 10:11:34 am »
Przed chwilą dzwonił do mnie kurier, że ok 11 podrzuci paczkę z grą. Ultima jak zawsze dała radę.  :angel:
Opisuj wrażenia jak pograsz. :mad:
Spoko, wrócę z roboty o 17 i odpalam. Wieczorkiem coś skrobnę.

Wiadomość scalona: Października 05, 2011, 10:18:27 am
Paczka już na chacie. Czekamy teraz do końca roboty :mad:
« Ostatnia zmiana: Października 05, 2011, 10:18:27 am wysłana przez Ryo »

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #234 dnia: Października 05, 2011, 10:24:52 am »
Ultima dzisiaj nadała, że można już odbierać. Wieczorek z Dark Souls.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #235 dnia: Października 05, 2011, 10:29:53 am »
O niecnoty!!! Mi pozostaje czekać...

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #236 dnia: Października 05, 2011, 21:27:47 pm »
Sorcerer jest kiepski, przynajmniej na początku. Spróbuję Knighta albo Wanderera.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #237 dnia: Października 05, 2011, 21:46:41 pm »
Ja tam biorę golasa na początek :). Chociaż może golaskę  8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #238 dnia: Października 05, 2011, 22:00:41 pm »
Chwilę pograłem i mogę napisać pierwsze wnioski oraz swoje przemyślenia.

Tekturowe opakowanie kolekcjonerskie, w którym znajduje się pudełko z grą oraz artbook, przywitało mnie sloganem "Prepare to die", wywołując jednocześnie uśmiech na mej zarośniętej facjacie. W artbooku ilustracje potworów, bossów i innych demonicznych pomiotów, tak więc darowałem sobie dokładniejsze przeglądanie, by nie spoilerować sobie przygody. Na wewnętrznych stronach okładki artbooka znajdują się kieszenie z płytami. Z przodu soundtrack (23 utwory), z tyłu Behind the Scenes.

Pudełko z grą standardowe. Po jego otwarciu spod instrukcji wysunęła się mała, twarda kartka, na której jest podany kod do cyfrowego kontentu. Jest to to samo co na płytach (soundtrack oraz Behind the Scenes) plus dodatkowo mini-guide, którego jeszcze nie pobierałem.

Gra wita nas 11-to megowym patchem 1.03, który naprawia freezy oraz inne niedociągnięcia (głównie online) wychwycone przez dotychczasowych graczy. Po klimatycznym intro czas na wybór klasy postaci oraz możliwość ustalenia jej wyglądu. Opcji jest sporo i każdy powinien za ich pomocą stworzyć facjatę najbardziej odpowiadającą jego wyobrażeniom 'hiroła'.

W pierwszych minutach mamy swego rodzaju toutorial, pokazujący nam podstawy sterowania. Nowością jest but wykonywany przód + R1 oraz atak z wyskoku pod przód + R2. Przytrzymując X i wychylając w odpowiednim kierunku pad, wykonujemy różne gesty (ukłon, wskazanie na wprost, wyskok radości itp.). Jako, że nie będzie komunikacji głosowej pomiędzy graczami online, miło, że chociaż taki ficzer dali nam twórcy. Dodatkowym atakiem jest cios podczas spadania z krawędzi, który będziemy mogli z powodzeniem przetestować na pierwszym sub-bossie. Niestety nie znalazłem opcji, by po zalokowaniu się na przeciwniku, przejść płynnie ruchem gałki na kolejnego monstera. Automatycznie się lock przerzuca na najbliższego, co niestety jest uciążliwe, gdy atakuje nas kilku przeciwników z różnych stron. Być może jest możliwość płynnej zmiany ale jeszcze o niej nie wiem/nie przeczytałem w instrukcji.

Bonefire działa, co już było wiadomo od początku, jak checkpoint. Możemy przy nim odnowić energię, dostępne flaszki z HP (itemy regenerujące), spożytkować dusze do podbicia levelu oraz 2 pozostałe opcje, których na razie nie mogę użyć. Co ważne, po odpaleniu ogniska, respią się potwory w okolicy. Daje to łatwe pole do popisu dla farmerów (zbieranie expa). Rozwalamy kilka demonów, wracamy do ogniska, odnawiamy HP, podnosimy lvl za zdobyte dusze i replay. Nie doszedłem na razie jak zostawiać wiadomości dla innych graczy, albo punktować wiadomości innych (zapewne kwestia looknięcia do instrukcji, czego jeszcze nie uczyniłem ;).

Grafika prezentuje się świetnie i moim zdaniem jest to olbrzymi skok względem DemS. Gra również sprawia wrażenie bardziej płynnej, widać dopracowaną animację postaci oraz wrogów. Niestety na otwartym terenie zaliczyłem mały, acz zauważalny spadek klatek animacji. Przy większej zadymie na takim terenie mogę być spore dropy. Na szczęście w nieco ciaśniejszych lokacjach spadki animacji nie mają miejsca.

Klimat to stary dobry DemS. Jest może bardziej kolorowo i różnorodnie ale zarazem wciąż posępnie, tajemniczo i niebezpiecznie. Zadowolony, że nie zaliczeniem zgonu przez dłuższy czas, w końcu spotkałem dwóch przeciwników, którzy jednym ciosem momentalnie sprowadzili mnie na ziemię i przypomnieli w jaki tytuł gram ;] Ogólnie mamy kilka dróg do wyboru, tak więc od nas zależy, gdzie pójdziemy i gdzie zginiemy. Trzeba badać sprawdzać i próbować, by wybrać tę odpowiednią drogę, której teoretycznie podołamy. Sporo sub-bossów na drodze, co tylko może cieszyć.

Podsumowując te pierwsze chwile z Dark Souls mogę stwierdzić, że otrzymałem tytuł, na który dokładnie czekałem. Demon's Souls ukończyłem w prawdzie tylko raz, ale nawet to jedno przejście pozwoliło zakochać się w tym imponującym świecie. Boję się jedynie, że znów będę musiał wybrać dogodny termin na ukończenie Dark Souls. Niestety w październiku mam mega napięty plan i nie wiem, czy do premiery BF3 uda mi się skończyć grę (tym bardziej, że mam wyjazd do Sweden i wtedy w nic nie będą mógł grać...). A jak wyjdzie BF3 to już prawdopodobnie będzie ciężko na spokojnie szpilać w Dark Souls (już nawet nie chcę myśleć o Uncharted 3 za rogiem...).

Nie pozostaje nic innego, jak się spiąć i dać pochłonąć Dark Souls, niczym gracz, który pochłania coraz to więcej dusz majestatycznych demonów.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls
« Odpowiedź #239 dnia: Października 05, 2011, 22:23:33 pm »
Ogólnie mamy kilka dróg do wyboru, tak więc od nas zależy, gdzie pójdziemy i gdzie zginiemy.

Bulls eye!

Tylko nie maniacz i nie nabijaj zbyt wysokiego level'u, co byśmy mogli niedługo pograć w zespole!