OMG z ciekawości zobaczyłem teraz na allegro ceny DFGT i przeżyłem lekki szok - nówka od 500 do ponad 700zł!!! używane poniżej 300zł nie widzę, a pewnie aukcje kończą schodzą od 350zł w górę, kup teraz nawet ponad 400zł za używane - a za 350zł to ja kupowałem 2 lata temu nową z gwarancją!!! nawet stary poczciwy DFP ludzie wystawiają po 300zł!!! mega szok jak to skoczyło do góry, a sam w listopadzie sprzedałem swoją za chyba mniej 250zł bo stwierdziłem że to tyle jest max warte - trzeba było się zorientować to bym zarobił stówkę więcej
z kolei G27 widzę ładnie staniało i teraz spokojnie kupujemy nową nawet do tysiaka... ogólnie to przy obecnej różnicy w cenie nowych produktów atrakcyjność G27 bardzo rośnie - 2 lata temu różnica w cenie pomiędzy DFGT a G27 była czterokrotna a nie dwukrotna! przy takiej różnicy na prawdę warto przemyśleć sprawę, bo jak ktoś chce sprzęgło i skrzynię H, dodatkowo otrzymując dużo lepsze wykonanie i znacznie lepszy FF (nawet pomijając sprzęgło i skrzynię to te dwa atrybuty są warte rozważenia), to lepszej okazji raczej nie będzie. 2 lata temu nawet jak ktoś chciał G27 to wizja płacenia ok. 1300zł za G27 przy DFGT kosztującym w sklepach max 350zł była lekko głupia i przeznaczona tylko dla prawdziwych maniaków, po prostu kalkulując rozsądnie nie było warto... a dzisiaj? niby 2x więcej płacimy ale mimo wszystko dostajemy produkt warty swojej ceny jak mało który..
nie wiem z czego to wynika że DFGT tak podrożał - bo na pewno nie z kosztów produkcji które dzisiaj po kilku latach muszą być śmiesznie niskie, na pewno nie z wysokiego kursu euro bo 2-3 lata temu jak startował kryzys to euro stało podobnie jak teraz. obstawiam chciwość dystrybutorów/sprzedawców usprawiedliwioną poniekąd przez chore ceny kierownic do x360 - bo skoro tam jakieś Madcatzy kosztują 500-600zł a jakość jaką prezentują przy DFGT jest po prostu śmieszna, to czemu nie sprzedawać DFGT po ich cenie? ktoś może kto jest bliżej dystrybucji takich produktów wie coś więcej skąd ta cena?