Autor Wątek: Prototype 2  (Przeczytany 12635 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Prototype 2
« Odpowiedź #40 dnia: Maja 08, 2012, 13:07:42 pm »
zadko sie zdarza zebym omijal cut scenki w grach ale tutaj po jakims czasie zaczalem to robic bo po prostu story jest durne a przerywniki malo interesujace.
Do tej pory zdarzyło mi się tylko raz - w Motorstorm Apokalipsa. Tamtejsze przerywniki to najzwyklejsza obraza dla odbiorcy.

PS:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Prototype 2
« Odpowiedź #41 dnia: Maja 08, 2012, 21:16:19 pm »
PS:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Czego się prart czepiasz ortografii, naki robi postępy. Nie ma slashy i wielokropka. Brak interpunkcji, ale jest kropka na końcu zdania :o Jestem pod wrażeniem, oby tak dalej.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Prototype 2
« Odpowiedź #42 dnia: Maja 09, 2012, 08:27:35 am »
Żeby jego postępy się nie zatrzymały  :troll:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Prototype 2
« Odpowiedź #43 dnia: Maja 09, 2012, 08:32:29 am »
Przecież on po prostu nie kliknął sobie w r...

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Prototype 2
« Odpowiedź #44 dnia: Maja 09, 2012, 08:39:17 am »
W shift też nie  :troll:

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Prototype 2
« Odpowiedź #45 dnia: Maja 20, 2013, 08:14:52 am »
Odkopuję. Wczoraj zacząłem. Mam za sobą może z godzinę gry, więc nie wiele można powiedzieć. Na pewno graficznie prezentuje się lepiej niż pierwsza część. Animacja spoko, ale Mercer wyglądał dużo lepiej, kiedy się nim biegło. Heller robi to bardzo w koślawy sposób. Póki co szybowanie nie zachwyca i wydaje się być skopane, ale to zapewne wina tego, że postać jeszcze nie dopakowała - a ja wciąż mam obraz z jedynki jak Mercerem szybowałem przez kilka przecznic. Akcja znowu na Manhattanie, ale w sumie to póki co nie poznałem żadnej miejscówki. Muszę trochę pobiegać po mieście i sprawdzić to i owo. Na pewno poprawili system walki wręcz. Postać może teraz odskakiwać i robić uniki, gdy zrobi się zbyt gorąco. Ten fragment miasta, w którym miałem dwie pierwsze misje prezentuje się bardzo przyzwoicie. Na ulicy dużo ludzi, w niektórych miejscach nawet jest ciasno. Sporo wojska oraz Blackwatch. Niestety w oczy rzucają się cały czas te same samochody armii. Nie wiem również czy to wina gry czy może miejscówki i pory dnia, ale raczej nie można zerknąć daleko na horyzont, bo im dalej chcemy zobaczyć tym mniej widzimy, bo nagle horyzont się urywa. Nie pamiętam jak było w pierwszej grze, ale wydaje mi się, że tam zasięg widoczności był dużo większy. Jak na razie nowa moc, czyli sonar to fajna sprawa. Ułatwia polowanie, ale niestety jeszcze nie odkryłem likwidacji po kryjomu, więc póki co otwarty konflikt trochę psuje efekt. Zobaczymy jak się gra rozwinie. Jak zawsze na początku liżę ściany i wchodzę w każdy zakamarek, aby jak najwięcej poznać.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Prototype 2
« Odpowiedź #46 dnia: Maja 24, 2013, 07:58:15 am »
Ograłem już dobre 5-6 godzin i muszę przyznać, że gra się rozkręca zarówno pod względem mechaniki jak i fabuły. Elementy, na które narzekałem w poprzednim poście zaczęły znikać i zdecydowanie plusować. Maksymalnie rozwinąłem umiejętności skakania, biegania i szybowania i trzeba przyznać, że wreszcie powróciły wrażenia w tym aspekcie z pierwszej gry. Na duży plus zasługuje skok. W pierwszej części, żeby oddać największy skok trzeba było przycisnąć przycisk i go trzymać - w tym czasie Mercer się jakby ładował do skoku - po czym puszczało się przycisk i hop na 10. piętro. Tutaj wysokość i długość skoku zależy od tego jak długo trzymamy przycisk za to odpowiedzialny. Nie ma tego momentu gromadzenia energii do skoku, co bardzo ułatwia poruszanie się po mieście, bo nie musimy tracić czasu na zatrzymywanie się i kolejne doładowanie. Po prostu Heller od razu skacze, a im dużej trzymamy przycisk tym większej wysokości nabiera. Nowe moce też są super. Czarna dziura to bardzo ciekawe i niezwykle potężne rozwiązanie. Łącząc ją z usprawnionym systemem manewrowania w czasie walki, nic nie jest w stanie oprzeć się tej mocy, ani helikopter, ani czołg. Wreszcie tarcza ma jakieś zastosowanie. Ta w pierwszej części nie była używana przeze mnie w ogóle, a tutaj sama mechanika gry i walka z niektórymi przeciwnikami wymaga od nas, abyśmy z niej korzystali. Fabularnie też się wszystko fajnie rozkręca. Wczoraj miałem ciekawy zwrot akcji, który jeszcze bardziej mnie nakręcił na grę. Misje wydają się podobne, ale o wiele bardzie wymagają na graczu, aby ten kombinował. Oczywiście można wpaść i zrobić rozróbę, ale można też załatwić sprawę po cichu w bardzo wielu miejscach co zdecydowanie uatrakcyjnia rozgrywkę. Dopiero teraz zauważyłem również, że nie biegam po Manhattanie tylko po innej wyspie. W grze są w sumie trzy i z tego co widzę Manhattan został dość porządnie okrojony a szkoda, bo uważam, że miejscówka z oryginalnego Prototype'a jest jedną z lepszych w grach tej generacji. Dzisiaj jak czas pozwoli to znowu ruszam do boju.
« Ostatnia zmiana: Maja 24, 2013, 08:00:35 am wysłana przez LukeSpidey »

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Prototype 2
« Odpowiedź #47 dnia: Maja 31, 2013, 08:20:06 am »
Po 14 godzinach wciąż gra się wyśmienicie. Fabuła cały czas trzyma w napięciu i potrafi zaskoczyć. Do tego widok zniszczonego Manhattanu, gdzie biegaliśmy jako Mercer w pierwszej część robi wrażenie. Po rozwinięciu większości mocy Heller to prawdziwy motherfucker i nawet Mercer nie wydawał się być aż tak potężny, choć trzeba przyznać, że oboje mają przewagę nad drugim w innych aspektach. Po opanowaniu mechaniki walki i dopakowaniu postaci gra robi się trochę za łatwa. Praktycznie, jeśli nie idziesz na oślep (choć z tym też da radę) to raczej ciężko zostać ubitym nawet jeśli atakują cię z każdej strony w ilościach przekraczających ilość palców w ludzkim ciele. Za mną ponad 60% więc powoli zbliżam się do końca.

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Prototype 2
« Odpowiedź #48 dnia: Maja 31, 2013, 22:36:55 pm »
Łukasz, masz te misje Radnet, czy jak to się tam nazywa? Ja zcalakowałem dwójkę dość szybko, ale nie bawiłem się misjami tak jak w jedynce gdzie nawet na hard'zie wbiłem wszystkie platyny.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Prototype 2
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwca 02, 2013, 17:12:48 pm »
Gra skończona. Finałowa walka z Mercerem daje radę. Choć samą różnorodnością może rozczarować to jednak klimatem kopie po ryju mocno. Ma się to wrażenie, że walczymy przeciw niemal boskiej istocie. Niestety, jeśli zrobiło się wszystkie poboczne wątki to my też jesteśmy niemal boscy stąd walka może wydawać się łatwa. W sumie niczym nie zaskakuje, jest dość krótka, a do tego po wyuczeniu się schematu działania nie stanowi większego wyzwania. To jest największy zarzut w tej grze. Fakt, że "normal" to może nie jest wygórowany poziom trudności, ale w drugiej części gry, kiedy już zdobywamy sporo mocy i ulepszeń praktycznie nic nas nie jest w stanie pozbawić paska życia choćby o połowę. Można powiedzieć, że Prototype 2 to ta sama gra co pierwowzór tylko z masą ulepszeń i nie wiele w tym kłamstwa. Cieszy jednak fakt, że twórcy zróżnicowali kilka misji dzięki czemu wiało chwilami trochę świeżością. Sama końcówka dość naciągana, ale sama gra fabularnie choć ciekawa to jednak nie jest wymagająca. Naprawdę liczę na to, że doczekamy się trzeciej części. Gra ma spory potencjał, a nowe konsole zaoferują masę mocy więc jeśli Activision nie będzie bało się zaryzykować i wyłoży kasę na produkcję trzeciej odsłony to jak najbardziej tytuł ten nabędę. Zatem, jeśli Prototype przypadł ci do gustu to możesz śmiało sięgać po ten tytuł. Jeśli nie, to zainwestuj kasę w inny tytuł.

Łukasz, masz te misje Radnet, czy jak to się tam nazywa? Ja zcalakowałem dwójkę dość szybko, ale nie bawiłem się misjami tak jak w jedynce gdzie nawet na hard'zie wbiłem wszystkie platyny.
Tak, wykonywałem misje radnet. Ciekawa sprawa i sporo wydłuża rozgrywkę. Osiągnięcia dość łatwo wpadają, więc tak naprawdę calak jest w zasięgu każdego, ale na daną chwilę odpuszczam "New Game +", jeszcze sporo innych tytułów do ogrania, a jakoś nie kusi mnie aby wykonywać te wyzwania co się odblokowały.