Rockstar wypuścił informacje prasową z listą wszystkich usprawnień jakich możemy spodziewać się w wersjach an PlayStattion 4, Xboxa One oraz PC zarówno w trybie jednoosobowym jak i GTA Online.
Gładka integracja nowego trybu FPS zarówno w Grand Theft Auto V jak i GTA Online zawierająca w pełni przerobione sterowanie, namierzanie, FOV i inne usprawnienia.
Nowe pierwszoosobowe kokpity dla pojazdów, z w pełni przemodelowanymi wnętrzami zawierającymi działające zegary, wskaźniki paliwa, radio etc.
Podniesiona rozdzielczość na poziomie 1080p oraz 30 klatek i 4k na PC.
Ponad dwukrotnie większy zasięg rysowania obiektów.
Nowe efekty głębi ostrości.
Tekstury wysokiej rozdzielczości.
Ponad 150 nowych piosenek, a także nowe remiksy i rozmowy w radiach.
Dynamiczna głębia ostrości.
Podniesiona jakość efektów cząsteczkowych oraz ich ilość renderowana jednocześnie na ekranie.
Ulepszona dynamika wiatru dla ubrań, flag, liści, drzew etc.
Bardziej realistyczne zachowanie cieczy.
Ulepszone efekty pogodowe.
Ulepszone efekty zniszczeń.
Wolumetryczne światło (np, rozpraszane przez mgłę, dym etc.)
Trzy razy więcej źródeł światła niż na PS3/X360
Pojazdy z aktualizacji GTA Online stanowią teraz część "populacji" pojazdów dla zwiększenia ich różnorodności w całym świecie.
Pojazdy i broń ze wszystkich 11 darmowych aktualizacji GTA Online będą dostępne w trybie fabularnym od premiery.
Nowe zwierzęta lądowe i morskie.
Zwierzęta mają teraz miękkie futro.
Grand Theft Auto Online
Zwiększony limit graczy do 30 oraz 2 dodatkowych obserwatorów.
Kompletnie przemodelowany kreator postaci pozwalający na znacznie większy zasięg customizacji.
Ponad 120 nowych przedmiotów dodanych do narzędzi kreacyjnych, do użycia przez graczy przy tworzeniu własnej zawartości.
Podwojona dozwolona ilość tych przedmiotów w tworzonych meczach.
Źródłohttp://www.pssite.com/news-37609-pelna_lista_zmian_w_gta_v_na_konsolach_nowej_generacji.htmlhttp://www.dualshockers.com/