Autor Wątek: GTA V  (Przeczytany 623017 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3920 dnia: Listopada 05, 2014, 09:45:44 am »
« Ostatnia zmiana: Listopada 05, 2014, 09:51:02 am wysłana przez windomearl »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3921 dnia: Listopada 05, 2014, 10:15:20 am »
Podciągnęli grafę...

Szczerze mówiąc liczyłem, że przy budżecie R[*], roku pracy, cenie i przewidywanej sprzedaży postarają się dużo bardziej, a gra na kilometr trąci lekko podciągniętym past-genem. Na domiar złego jedyny nowy ficzer przy którym mógłby mi drygnąć czyli widok z kokpitów wręcz straszy niedopracowaniem, co dziwne, bo jest stworzony specjalne pod reedycję. A może po prostu gra traci przez fpp?  :roll:

Mrocz

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3922 dnia: Listopada 05, 2014, 10:33:56 am »
A może po prostu gra traci przez fpp?  :roll:

Iras tak z ciekawości, bo mnie to intryguje. Skąd u Ciebie hate na widok FPP? Rozumiem, że ten widok kojarzy się z tasiemcami pokroju Call Of Duty itp. Ale jest masa innych gier z tą perspektywą, do tego kamerka ta daje niesamowity klimat i uczucie, że jest się bezpośrednio bohaterem akcji na ekranie. Nie rozumiem więc skąd hate do samej kamerki ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3923 dnia: Listopada 05, 2014, 10:42:27 am »
FPP = FPS = fps = 30 fps / 900p = nie ma grania.

Problem solved :troll:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3924 dnia: Listopada 05, 2014, 11:14:26 am »
Iras tak z ciekawości, bo mnie to intryguje. Skąd u Ciebie hate na widok FPP? Rozumiem, że ten widok kojarzy się z tasiemcami pokroju Call Of Duty itp. Ale jest masa innych gier z tą perspektywą, do tego kamerka ta daje niesamowity klimat i uczucie, że jest się bezpośrednio bohaterem akcji na ekranie. Nie rozumiem więc skąd hate do samej kamerki ;)

Przez wąskie pole widzenia oraz częstsze i szybsze ruchy kamerą w fpp zwyczajnie boli mnie głowa. Ten poziom immersji odpowiada mi tylko w wyścigach, bo wypada wystarczająco naturalnie, a w innych grach wyobrażam sobie retarda z nieruchomymi gałkami ocznymi i karabinem cały czas trzymanym przed nosem - jestem na nie. Poza tym fpp zabija filmowy klimat.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3925 dnia: Listopada 05, 2014, 12:14:22 pm »
Też jakoś nie przepadam za widokiem fpp i w nowym GTA po prostu bym go olał. Skyrim'a przechodziłem na TPP, lubię widzieć całą postać, zajebisty ekwipunek jaki wydropiłem, a FPP to takie typowe pcmasterrrace, konsole nie są od tego :P
« Ostatnia zmiana: Listopada 05, 2014, 12:16:39 pm wysłana przez andryush »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3926 dnia: Listopada 05, 2014, 12:18:52 pm »
FPP to takie typowe pcmasterrrace, konsole nie są od tego
Co? :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3927 dnia: Listopada 05, 2014, 12:31:37 pm »
Przez wąskie pole widzenia oraz częstsze i szybsze ruchy kamerą w fpp zwyczajnie boli mnie głowa. Ten poziom immersji odpowiada mi tylko w wyścigach, bo wypada wystarczająco naturalnie, a w innych grach wyobrażam sobie retarda z nieruchomymi gałkami ocznymi i karabinem cały czas trzymanym przed nosem - jestem na nie. Poza tym fpp zabija filmowy klimat.

No spoko. Byłem kurde ciekaw, ale faktycznie argumenty masz logiczne :) Sam lubię FPP, ale domyślam się, że może się to nie podobać ;)

FPP to takie typowe pcmasterrrace, konsole nie są od tego
Co? :lol:

No właśnie też nie mam pojęcia o co w tym chodzi ;) FPP to zwykła kamera i tu chyba platforma nie ma znaczenia :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3928 dnia: Listopada 05, 2014, 12:34:15 pm »
FPP to takie typowe pcmasterrrace, konsole nie są od tego
Co? :lol:
Kiedyś, za czasów PS2/początek PS3, gry fpp były domeną PC. Konsolę brało się po to, aby pograć w ciekawsze gry niż "głupie strzelanki". I tak mi się to nawet teraz kojarzy, mimo iż gry fpp zalewają rynek konsolowy.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 296
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3929 dnia: Listopada 05, 2014, 12:34:56 pm »
FPP to takie typowe pcmasterrrace, konsole nie są od tego
Co? :lol:
Kiedyś, za czasów PS2/początek PS3, gry fpp były domeną PC. Konsolę brało się po to, aby pograć w ciekawsze gry niż "głupie strzelanki". I tak mi się to nawet teraz kojarzy, mimo iż gry fpp zalewają rynek konsolowy.
No i na start ps3 wychodzi Resistance :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3930 dnia: Listopada 05, 2014, 12:44:16 pm »
FPP to takie typowe pcmasterrrace, konsole nie są od tego
Co? :lol:
Kiedyś, za czasów PS2/początek PS3, gry fpp były domeną PC. Konsolę brało się po to, aby pograć w ciekawsze gry niż "głupie strzelanki". I tak mi się to nawet teraz kojarzy, mimo iż gry fpp zalewają rynek konsolowy.
No i na start ps3 wychodzi Resistance :lol:

Ale to dopiero początek, później się to zaczęło rozkręcać.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3931 dnia: Listopada 05, 2014, 12:58:29 pm »
Rak zaczął się tutaj:



Reszta to przerzuty.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 296
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3932 dnia: Listopada 05, 2014, 12:59:51 pm »
FPP to takie typowe pcmasterrrace, konsole nie są od tego
Co? :lol:
Kiedyś, za czasów PS2/początek PS3, gry fpp były domeną PC. Konsolę brało się po to, aby pograć w ciekawsze gry niż "głupie strzelanki". I tak mi się to nawet teraz kojarzy, mimo iż gry fpp zalewają rynek konsolowy.
No i na start ps3 wychodzi Resistance :lol:

Ale to dopiero początek, później się to zaczęło rozkręcać.
No nie, bo na ps3 nie było killzone'a. Oraz HAlo wspomniane przez Irasa.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3933 dnia: Listopada 05, 2014, 13:03:42 pm »
FPP to takie typowe pcmasterrrace, konsole nie są od tego
Co? :lol:
Kiedyś, za czasów PS2/początek PS3, gry fpp były domeną PC. Konsolę brało się po to, aby pograć w ciekawsze gry niż "głupie strzelanki". I tak mi się to nawet teraz kojarzy, mimo iż gry fpp zalewają rynek konsolowy.
Tak czułem, że chodzi o ten argument. Takie stwierdzenie było aktualne conajmniej 15 lat i 3 generacje temu. "Konsole nie są od tego" - mocno zgniłe.

FPP to takie typowe pcmasterrrace, konsole nie są od tego
Co? :lol:
Kiedyś, za czasów PS2/początek PS3, gry fpp były domeną PC. Konsolę brało się po to, aby pograć w ciekawsze gry niż "głupie strzelanki". I tak mi się to nawet teraz kojarzy, mimo iż gry fpp zalewają rynek konsolowy.
No i na start ps3 wychodzi Resistance :lol:

Ale to dopiero początek, później się to zaczęło rozkręcać.
Pomyliłeś się o co najmniej jedną generację.

Rak zaczął się tutaj:



Reszta to przerzuty.
ftfy

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3934 dnia: Listopada 05, 2014, 13:04:43 pm »
Mimo wszystko, pamiętamy.

lupinator

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3935 dnia: Listopada 05, 2014, 16:19:55 pm »
On PS4, the light bar will flash red and blue when you're being chased by the cops

Also on PS4, you can touch the touchpad to switch modes between first- and third-person. There will be a few options to control when the game's in first-person and when it switches back to third - you can have it so that shooting is in first-person but it snaps back to third-person when you're in cover, for instance.

The PC version is 4K compatible and PS4/Xbox One versions will run at 1080p/30fps. I mean, we knew that already, but now we know it's definitely true. It looks beautiful.

All the vehicles have had their interiors re-done to take advantage of first-person view. All the dials work!

Police radio and phone calls are now emitted by the DualShock 4's speaker

Swiping the touch panel now changes weapons and radio stations.

Los Santos is now filled with different animals; those monsters at CVG discovered that fluffy cats aren't bullet-proof :(

There are thousands of new first-person animations for reloading weapons, parachuting, and other activities

The phone is now a 3D object, and selfie mode is even more creepily realistic than before.

You can create first-person-only missions in GTA Online.

There's new pedestrian chatter to go with the 100s of new songs and radio shows.

Everybody loves the new rail gun.

You can see bullet-holes in your OWN BODY now.

http://kotaku.com/13-new-details-about-new-gen-gta-v-1654883138

Nie wiem tylko o co chodzi z tym ostatnim, bo rany były już przecież dawno. Pewnie jakoś to ulepszyli mocno.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3936 dnia: Listopada 05, 2014, 16:23:29 pm »
Nie wiem tylko o co chodzi z tym ostatnim, bo rany były już przecież dawno. Pewnie jakoś to ulepszyli mocno.
Imo można poruszyć kamerą w widoku fpp i zobaczyć zakrwawione ciało swojej postaci.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3937 dnia: Listopada 05, 2014, 16:29:22 pm »
Połowa punktów traktuje o jednym... Zamiast dopracować kulawy gunplay w tpp, to w fpp uciekają i zadowoleni  :roll:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3938 dnia: Listopada 05, 2014, 18:13:11 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3939 dnia: Listopada 05, 2014, 18:59:52 pm »
NA tych porównaniach to jakoś lepiej to wygląda niż na tym trailerze fpp

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3940 dnia: Listopada 05, 2014, 19:18:11 pm »
Nadal przeciętnie. Dołożyli trochę obiektów, niektóre poprawili (część drzew), ale na przykład tekstury otoczenia nieruszone. 0:32 doszła trawa, ale spod niej przebija ta sama paćka, 0:44 chodnik nie ruszony, a na PS4 jakby gorzej filtrowany (lol), etc. Porównanie w wykonaniu Digital Foundry będzie bardzo ciekawe.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3941 dnia: Listopada 05, 2014, 19:58:52 pm »
Podciągnęli grafę...

Szczerze mówiąc liczyłem, że przy budżecie R[*], roku pracy, cenie i przewidywanej sprzedaży postarają się dużo bardziej, a gra na kilometr trąci lekko podciągniętym past-genem. Na domiar złego jedyny nowy ficzer przy którym mógłby mi drygnąć czyli widok z kokpitów wręcz straszy niedopracowaniem, co dziwne, bo jest stworzony specjalne pod reedycję. A może po prostu gra traci przez fpp?  :roll:

Jedyny facet, który napisał coś rozsądnego. Gracze od kilku miesięcy psioczą na reedycje, po czym, jak widać, niemal każdy chce na GTA V się rzucić tylko z tytułu podrasowanej szaty graficznej i widoku FPS. I za to chcą po raz kolejny wydać 4 Kazimierze. Takie dodatki (widok z oczu i .... i tyle), to firma mogłaby rzucić jako DLC (darmowe). Z drugiej strony, gdybym był bossem R* postąpiłbym dokładnie tak samo - GTA V tylko na Ps3/x360, to dla opinii publicznej, a sztab ludzi niech płodzi wersję na nowsze sprzęty. Bazą pewnie był PC.
A filmiki pewnie i tak pochodzą z master race (tak jak to było przy zwiastunie nowego Batmana).
Z drugiej strony, mieliśmy do czynienia z gorszymi reedycjami - vide TR, SD.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3942 dnia: Listopada 05, 2014, 20:13:24 pm »
Pytanko: czy bedzie swobodna zmiana trybu widoku?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3943 dnia: Listopada 05, 2014, 20:15:04 pm »
czy bedzie swobodna zmiana trybu widoku?
Also on PS4, you can touch the touchpad to switch modes between first- and third-person. There will be a few options to control when the game's in first-person and when it switches back to third - you can have it so that shooting is in first-person but it snaps back to third-person when you're in cover, for instance.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3944 dnia: Listopada 05, 2014, 20:19:13 pm »
Czy pytanie zostało zadane w jezyku polskim?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3945 dnia: Listopada 05, 2014, 20:26:00 pm »
Cytuj
Również na PS4, można dotknąć touchpada, aby przełączyć tryby pomiędzy pierwszego i trzeciej osoby. Będzie kilka opcji do kontroli, gdy gra jest w pierwszej osobie, a kiedy wraca do trzeciej - można mieć go tak, że strzelanie jest w pierwszej osobie, ale wskoczy z powrotem do trzeciej osoby, gdy jesteś w pokrywie, na przykład.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3946 dnia: Listopada 05, 2014, 20:29:03 pm »
 :lol:

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3947 dnia: Listopada 06, 2014, 11:51:41 am »
« Ostatnia zmiana: Listopada 08, 2014, 11:08:53 am wysłana przez Wooyek »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3948 dnia: Listopada 06, 2014, 11:52:45 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3949 dnia: Listopada 06, 2014, 12:29:41 pm »
Przecież to jest nawet na tej samej stronie.

lupinator

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3950 dnia: Listopada 06, 2014, 23:44:24 pm »

svonston

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3951 dnia: Listopada 07, 2014, 10:20:34 am »
JA pier**lę, PITOK MI ODLATUJE

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3952 dnia: Listopada 07, 2014, 11:42:59 am »
Tylko cena to jakieś nieporozumienie...  :roll:
Fryty tyty dotknij pyty

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3953 dnia: Listopada 07, 2014, 12:27:57 pm »
Bullshoty. W życiu nie będzie takiego AA w grze. Ale i tak spoko. GTAV ukończyłem już raz i teraz chyba skuszę na grę z widoku fpp, bo urozmaica to rozgrywkę na tyle, że chce mi się od nowa grać.

Mrocz

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3954 dnia: Listopada 07, 2014, 12:35:38 pm »
Cena przegięta czekam aż stanieje ;)

A po za tym. Czy tylko ja mam wrażenie, że kierownica w autach jest za mała? o_O
« Ostatnia zmiana: Listopada 07, 2014, 12:39:30 pm wysłana przez Mrocz »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3955 dnia: Listopada 07, 2014, 12:43:17 pm »
Bullshoty. W życiu nie będzie takiego AA w grze.



:whistle:

Przy tak prostej grafice jak w GTA V całkowite pozbycie się ząbków nie jest trudne i jeśli w grze nie będzie tak dobrego AA, to R[*] po prostu da dupy.

Mrocz

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3956 dnia: Listopada 07, 2014, 12:45:58 pm »
Jak otworzymy te screeny na full screen (pełna rozdziałka) to odległe obiekty są lekko poszatkowane, więc jak dla mnie jest to osiągalny poziom.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3957 dnia: Listopada 07, 2014, 13:13:31 pm »
No to jeśli tak będzie to wyglądać, to jest naprawdę dobrze jak na sandbox'a tych rozmiarów. Ja też kupie jak trochę potanieje i cioram z widoku fpp. 8)

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3958 dnia: Listopada 07, 2014, 13:36:19 pm »
A ja sobie w sklepie z grami wymienię Xbox'ową wersje na tą z ps4. Za sowitą dopłatą oczywiście ale zawsze to taniej.
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: GTA V
« Odpowiedź #3959 dnia: Listopada 07, 2014, 15:13:24 pm »
 Rockstar wypuścił informacje prasową z listą wszystkich usprawnień jakich możemy spodziewać się w wersjach an PlayStattion 4, Xboxa One oraz PC zarówno w trybie jednoosobowym jak i GTA Online.

    Gładka integracja nowego trybu FPS zarówno w Grand Theft Auto V jak i GTA Online zawierająca w pełni przerobione sterowanie, namierzanie, FOV i inne usprawnienia.
    Nowe pierwszoosobowe kokpity dla pojazdów, z w pełni przemodelowanymi wnętrzami zawierającymi działające zegary, wskaźniki paliwa, radio etc.
    Podniesiona rozdzielczość na poziomie 1080p oraz 30 klatek i 4k na PC.
    Ponad dwukrotnie większy zasięg rysowania obiektów.
    Nowe efekty głębi ostrości.
    Tekstury wysokiej rozdzielczości.
    Ponad 150 nowych piosenek, a także nowe remiksy i rozmowy w radiach.
    Dynamiczna głębia ostrości.
    Podniesiona jakość efektów cząsteczkowych oraz ich ilość renderowana jednocześnie na ekranie.
    Ulepszona dynamika wiatru dla ubrań, flag, liści, drzew etc.
    Bardziej realistyczne zachowanie cieczy.
    Ulepszone efekty pogodowe.
    Ulepszone efekty zniszczeń.
    Wolumetryczne światło (np, rozpraszane przez mgłę, dym etc.)
    Trzy razy więcej źródeł światła niż na PS3/X360
    Pojazdy z aktualizacji GTA Online stanowią teraz część "populacji" pojazdów dla zwiększenia ich różnorodności w całym świecie.
    Pojazdy i broń ze wszystkich 11 darmowych aktualizacji GTA Online będą dostępne w trybie fabularnym od premiery.
    Nowe zwierzęta lądowe i morskie.
    Zwierzęta mają teraz miękkie futro.

Grand Theft Auto Online

    Zwiększony limit graczy do 30 oraz 2 dodatkowych obserwatorów.
    Kompletnie przemodelowany kreator postaci pozwalający na znacznie większy zasięg customizacji.
    Ponad 120 nowych przedmiotów dodanych do narzędzi kreacyjnych, do użycia przez graczy przy tworzeniu własnej zawartości.
    Podwojona dozwolona ilość tych przedmiotów w tworzonych meczach.

Źródło
http://www.pssite.com/news-37609-pelna_lista_zmian_w_gta_v_na_konsolach_nowej_generacji.html
http://www.dualshockers.com/