Autor Wątek: GTA V  (Przeczytany 661536 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

el becetol

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #840 dnia: Listopada 08, 2012, 22:54:33 pm »
W powyżej wrzuconych skanach brakuje najważniejszego, opisów postaci:







Ten opis sytuacji domowej Michaela już mi starcza - fabularnie będzie gigant. Porządna fabuła dla dorosłych jak w dobrych filmach i serialach, tylko Rockstar potrafi to robić.

lupinator

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #841 dnia: Listopada 08, 2012, 23:02:22 pm »
 Woho, najlepsza gra na świecie.

lupinator

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #842 dnia: Listopada 08, 2012, 23:19:32 pm »
NeoGAF:



Ciekawe podobieństwo, ale wiek by się oczywiście nie zgadzał.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: GTA V
« Odpowiedź #843 dnia: Listopada 08, 2012, 23:20:27 pm »
GO:
Lepszy bylby jeden bohater ;/

Troche naciągane :


;;;

lupinator

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #844 dnia: Listopada 08, 2012, 23:21:31 pm »
lol sry

Mrocz

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #845 dnia: Listopada 08, 2012, 23:54:25 pm »
Postacie kozackie :D Wreszcie wyjaśniono dlaczego zwykły bandzior umie pilotować samolot wojskowy :D ! (former military pilot) No chyba czas zacząć się jarać. Wcześniej byłem sceptyczny bo GTA IV średnio mi podeszło... Początek był fajny, ale potem znudziłem się niemalże identycznymi misjami....

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: GTA V
« Odpowiedź #846 dnia: Listopada 08, 2012, 23:57:46 pm »
Oby tutaj bylo takie zróżnicowanie jak w SA.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: GTA V
« Odpowiedź #847 dnia: Listopada 09, 2012, 00:10:17 am »
Ja pierd*lę!

el becetol

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #848 dnia: Listopada 09, 2012, 00:15:03 am »
Postacie kozackie :D Wreszcie wyjaśniono dlaczego zwykły bandzior umie pilotować samolot wojskowy :D ! (former military pilot) No chyba czas zacząć się jarać. Wcześniej byłem sceptyczny bo GTA IV średnio mi podeszło... Początek był fajny, ale potem znudziłem się niemalże identycznymi misjami....


Czytałeś opis przykładowej misji? Misje fabularne mają być nastawione na przełączanie się między postaciami pełniącymi różne funkcje, więc pozwala to sądzić, że twórcy musieli się do nich przyłożyć i każdą z osobna wyreżyserować. Dodatkowe rzeczy jak muzyka w tle w odpowiednich momentach(pierwszy raz w GTA) także o tym świadczy. Misje typu "w tej lokacji ustawmy na randomie przeciwników i każmy tam graczowi pojechać i wszystkich zabić" pewnie się pojawią, ale R* stawia na współpracę bohaterów, więc będą chcieli to pokazać z najlepszej strony. Zresztą wspominają, że najlepsza misja z GTAIV "Three Leaf Clover" była dla nich wzorem przy projektowaniu GTAV, więc jestem pewien że zróżnicowanie i "epickość" poszczególnych zadań będzie na znacznie wyższym poziomie niż poprzednio.

lupinator

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #849 dnia: Listopada 09, 2012, 01:26:35 am »


 :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:

lupinator

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #850 dnia: Listopada 09, 2012, 01:45:15 am »
Przetłumaczone Polygamii:

Cytuj
- Główni bohaterowie nazywają się Michael, Trevor i Frankie. Każdy z nich ma inne umiejętności, będzie można także w jakiś sposób ich rozwijać i dostosowywać ("customization"), co oznacza pewnie rozmaite fryzury i ubrania, ale być może także zdolności. Zapomnijcie jednak o przybieraniu na wadze w stylu San Andreas - tego nie będzie.

- Między bohaterami można przełączać się w dowolnym momencie, pod warunkiem, że nie wykonuje się akurat żadnej misji. Kiedy akurat ich się nie kontroluje, sami zajmują się swoimi sprawami!

- Jedną z ważniejszych rzeczy w grze będą napady - rozbudowane misje, podczas których steruje się wszystkimi trzema postaciami. W ich trakcie będzie można się między nimi dynamicznie przełączać. Rockstar ma podobno mnóstwo nowości do zaprezentowania pod względem samej rozgrywki - tego, jak bohaterowie współdziałają ze sobą i jak to wpływa na zabawę.

- Mimo że to Los Santos, to zupełnie inne uniwersum, niż z czasów GTA: San Andreas, gdzie też występowało to miasto. Nie ma więc mowy o tym, by spotkać bohaterów z tamtej części ani żadnej innej wydanej na PS2. Ale może pojawi się ktoś z GTA IV.

- Obszar gry będzie większy niż te z Red Dead Redemption, GTA IV i GTA: San Andreas razem wzięte (!!!). Będzie można także eksplorować obszary podwodne. Dno oceanu - potwierdzone. Serio.

- Powróci znany z RDR system krótkich, powtarzających się, losowych, "dynamicznych misji" w stylu znanych z poprzedniej produkcji "ktoś ucieka, pomóż szeryfowi" czy też "ktoś chce kogoś zabić, wybierz stronę, albo odejdź w spokoju". Oczywiście w wersji z XXI wieku.

- Oprócz radia samochodowego doczekamy się także soundtracku przygotowanego specjalnie z myślą o tych sekcjach, które spędzamy poza autem. Dynamiczna muzyka podczas strzelanin - potwierdzona.

- Same samochody mają mieć podobno lepszą przyczepność. Zmieniono także mechanikę strzelania i walki wręcz.

- Co można robić poza misjami? Potwierdzono jogę, triatlon, golfa, tenisa, nurkowanie i skoki spadochronowe.

- Pytacie o pojazdy? Na pewno będą samochody, ciężarówki, rowery, motory - od górskich po BMX-y - helikoptery, samoloty, quady i skutery wodne.

- Prawdopodobnie nie będzie randkowania ani żadnych romansów, bo to "nie pasuje do postaci". Ale - jeden z bohaterów, Michael, ma już żonę. I nawet syna.

- Nie będzie kupowania własnych posiadłości w stylu Vice City, ale Rockstar obiecuje, że będzie co zrobić z pieniędzmi.

- Będzie wieloosobowy tryb sieciowy, ale twórcy na razie nie ujawniają, o co w nim będzie chodzić.

- Gra ukaże się na PS3 i 360.

I Dan Houser :

Cytuj
On the three main characters

Dan Houser: “Within the story you’re going to know information about a character before they know it because you’re going to know what the other people know when you play as them”.

On GTA 5′s heists

Dan Houser: “We really wanted to make heists a big theme in the game based on missions not just from GTA 4 but from previous games people really responded to. People are in love with doing bank jobs, particularly when they feel like they have prepped the bank jobs. We never felt we’d done a great job with a bank job so we decided, ‘Let’s properly invest the story and mission design for some of the mission into making some of these built-out series of heists. That was a huge part of the story missions – trying to set the game apart from games we’ve done in the past”.

On playing missions with multiple characters

Dan Houser: “We want to move from having one character in a mission to having two of three. This makes the missions feel distinct in that they feel very high action but they will have a very different tone depending on who’s on them, how many people are on them and how much we’re using switches to make it feel different”.

On the character switching mechanic

Dan Houser: “We have a design issue that all games have – the games are at some level about doing stuff, you being in charge of the mechanic. When you are only one character, it means they always have to be driving is when the driving is fun, shooting when the shooting is fun, flying when the flying is fun and parachuting when the parachuting is fun. It can lead to things being a little ridiculous – having a lot of time spent climbing ladders, or a lot of segues from moment to moment that can end up slightly contrived. With [multiple simultaneous protagonists] we can get past that and also cut out a lot of the transitional moments to just always put you in the action”.

On how how multiple characters affect the plot

Dan Houser: “We’re starting to feel that’s it’s our strongest plotted game because the characters are so intertwined. When you’re advancing Michael’s story you’re also advancing Trevor’s story in a different way, and the meeting points are very exciting. I think making that work as certainly been challenging given our inexperience and lack of skill, but we’ve done our best to come up with something we think is giving this much more densely plotted experience that we couldn’t have pulled off when you always need the lead character for every moment”.

On side missions and pacing

Dan Houser: “What we really wanted to do focus on in mission design is a huge amount of diversity. We wanted to use the characters and use the rest of their lives – be it Michael’s family, Franklin’s crazy friends or Trevor out in the desert with access to planes very early on – to quickly get you into a lot of action and a lot of different kind of things. You can go from being in a heavy shootout as you ever seen in a GTA game to doing yoga with in a matter of missions. Hopefully it feels very nice, consistent and held together, but you’re being pulled around into a lot of different activities by the story and a really fun and interesting way”.


On hobbies and separating the characters

Dan Houser: “We’re still ironing out all the details, but we want one or two key minigame activities per character to really help the characters get separated from each other. We just want the world to feel different for whomever you’re playing. If you’re Trevor, you’re more likely to find the world antagonistic than if you’re not.”

On dropping the romance

“I don’t think [we'll have romance], simply because of the nature of the characters . We weren’t sure it would work, and we’re definitely doing lots of other new stuff. We definitely would bring it back in the future. It just felt it would be overly complex [with three protagonists].

On in-game cameos

Dan Houser: “The five PS2 games are one universe, and this is the high definition universe, so they don’t co-exist. You would never see CJ or Tommy Vercetti. They would be like mythical characters in this world who never existed.
On the in-game economy

Dan Houser: “We are definitely going to have a very vibrant and fun economy, from earlier in the game to after you’ve completed everything. There won’t be property but there will be loads of other stuff.”

svonston

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #851 dnia: Listopada 09, 2012, 07:23:53 am »
ja pier**le co to będzie za hit. 15/10

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: GTA V
« Odpowiedź #852 dnia: Listopada 09, 2012, 09:01:40 am »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: GTA V
« Odpowiedź #853 dnia: Listopada 09, 2012, 09:21:17 am »
Hater mode on: Ja się zastanawiam co będzie spierd*olone, w 4 było strzelanie, misje i nie było na co kasy wydać, ciekawe co spartolą tutaj.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: GTA V
« Odpowiedź #854 dnia: Listopada 09, 2012, 09:31:07 am »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: GTA V
« Odpowiedź #855 dnia: Listopada 09, 2012, 11:00:07 am »
Skoro w czasie rzeczywistym będzie można zmieniać postacie to nasuwa się pytanie czy może będzie co-op dla 3 graczy.

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: GTA V
« Odpowiedź #856 dnia: Listopada 09, 2012, 12:00:42 pm »
Skoro w czasie rzeczywistym będzie można zmieniać postacie to nasuwa się pytanie czy może będzie co-op dla 3 graczy.
Przechodzenie misji fabularnych coop przez sieć z kumplem, marzenia. :yes_anim:
Wszystko od nowa, od początku...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: GTA V
« Odpowiedź #857 dnia: Listopada 09, 2012, 12:13:33 pm »
Dobra windo, bierz forsę, ja popilnuję zakładników i będę lookał, czy gliny nie jadą. Kurwa gdzie jest Kebeabt z to ciężarówko, miał już być jebany!. Gdzie on się szwęda po tym mieście?

Jestem na tak dla misji w 3 co-op.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: GTA V
« Odpowiedź #858 dnia: Listopada 09, 2012, 12:20:19 pm »
Okurwens Ryo, właśnie sobie wyobraziłem akcję z HEAT odtworzoną z kumplami w GTA w co-opie. Łącznie z ucieczką. Potem w odpalonej cut-scence sprawa się rypła i każdy kryje się przez policją na własną rękę, kontaktując się przez headset z innymi, ostrzegając o blokadach i ustawiając np. wylot samolotem (gdzie np. tylko Trevor może go pilotować). ZAJEBISTOŚĆ.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: GTA V
« Odpowiedź #859 dnia: Listopada 09, 2012, 12:24:42 pm »
Jak jestem zawsze na nie w takich sprawach, tak teraz mi kudły na łapach stanęły i gęsia skórka. BOŻE CZEMU TO JESZCZE TYLE CZASU!!!!

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: GTA V
« Odpowiedź #860 dnia: Listopada 09, 2012, 12:54:26 pm »
Czekamy na kolejny trailer.
Z przedstawionych postaci najgorzej "na papierze" wypada Franklin, oby nie okazał się złem koniecznym, "zapchajdziurą" między nieobliczalnym Trevorem, a jawiącym się na najlepiej nakreślonego Michaela.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: GTA V
« Odpowiedź #861 dnia: Listopada 09, 2012, 12:59:57 pm »
Pewnie i tak jeden będzie tym tak naprawdę głównym przez duże Gie. I stawiam, że będzie to własnie Michael.

el becetol

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #862 dnia: Listopada 09, 2012, 13:02:37 pm »
Czekamy na kolejny trailer.
Z przedstawionych postaci najgorzej "na papierze" wypada Franklin, oby nie okazał się złem koniecznym, "zapchajdziurą" między nieobliczalnym Trevorem, a jawiącym się na najlepiej nakreślonego Michaela.

Jak dla mnie to on jest nawiązaniem do SA, a poza tym jest młodym złodziejem samochodów. W sumie najbardziej klasyczna postać ze wszystkich, taki wentyl bezpieczeństwa jakby komuś nie podpasowało granie starszymi postaciami. Na pewno wiele osób którym odpowiadał klimat SA i chcieli jego powrotu wybierze właśnie tą postać.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: GTA V
« Odpowiedź #863 dnia: Listopada 09, 2012, 13:30:23 pm »
Bardzo możlwie. Poza tym, z tego co przeczytałem w artykule, każda postać będzie miała swój "unikalny" zestaw mini-gierek i misji pobocznych. Podejrzewam, że ten najbardziej klasyczny, czyli "grand theft auto" i eventy z jednośladami przypadną w udziale właśnie Franklinowi.

Po przeczytaniu całości zadaję sobie pytanie - jak te konsole ogarną to wszystko. Oczywiście takie teksty trzeba zwykle przesiać przez sito, ale najważniejsze - loadingi. Oby nie były uprzykrzające.

el becetol

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #864 dnia: Listopada 09, 2012, 13:39:24 pm »
No i ciekawe ile płyt będzie na X360  :troll:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: GTA V
« Odpowiedź #865 dnia: Listopada 09, 2012, 13:46:40 pm »
Płyty jak płyty, ale jak gra będzie działać na PS3  :troll:

svonston

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #866 dnia: Listopada 09, 2012, 13:47:28 pm »
Oby paczy za duzo nie dali na start, bo zanim sie to posciaga, to inni beda juz przy 5tej misji. :troll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: GTA V
« Odpowiedź #867 dnia: Listopada 09, 2012, 13:48:08 pm »
No i ciekawe ile płyt będzie na X360  :troll:
Po każdej na jedną dzielnicę miasta + tekstury HD + multi + ...

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: GTA V
« Odpowiedź #868 dnia: Listopada 09, 2012, 13:51:00 pm »
No i ciekawe ile płyt będzie na X360  :troll:
Każdy bohater, inna płyta xD
« Ostatnia zmiana: Listopada 09, 2012, 13:59:29 pm wysłana przez Solid Snake 1989 »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: GTA V
« Odpowiedź #869 dnia: Listopada 09, 2012, 13:57:04 pm »
No i ciekawe ile płyt będzie na X360  :troll:

Podobno na trzech.

Płyty jak płyty, ale jak gra będzie działać na PS3  :troll:



Skoro się nią chwalą, to chyba nieźle.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: GTA V
« Odpowiedź #870 dnia: Listopada 09, 2012, 14:01:46 pm »
No i ciekawe ile płyt będzie na X360  :troll:
Każdy bohater, inna płyta xD
To będzie grube wachlowanie, jak w najlepszych czasach Amisi, bo w jednej misji będzie można przełączać się między postaciami. Najazd na mapę, a tu "Please insert disc 3 to continue" ;)

el becetol

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #871 dnia: Listopada 09, 2012, 14:08:11 pm »


Skoro się nią chwalą, to chyba nieźle.

RDR też na PS3 prezentowali.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: GTA V
« Odpowiedź #872 dnia: Listopada 09, 2012, 14:29:59 pm »
RDR też na PS3 prezentowali.

Z tego co pamiętam, to właśnie RDR na PS3 nikt przed premierą nie widział.

el becetol

  • Gość
Odp: GTA V
« Odpowiedź #873 dnia: Listopada 09, 2012, 14:49:12 pm »
Ja pamiętam inaczej, ale jest całkiem prawdopodobne, że mi się poj**ało.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: GTA V
« Odpowiedź #874 dnia: Listopada 09, 2012, 15:00:16 pm »
Po pierwsze R* nie jest firmą ,która wypuści gre nie zdatną do grania i po drugie to nie jest Capcom i nie bedziemy mieli kilkunastu dlc...czy też jak w przypadku MW2 nastu paczy w ciagu kilku dni :lol:
Jeśli chodzi o ten tytuł to ja jestem spokojny :wink:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: GTA V
« Odpowiedź #875 dnia: Listopada 09, 2012, 15:04:24 pm »
Ogień z dupy z tą grą po prostu. Czekam na trailerek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: GTA V
« Odpowiedź #876 dnia: Listopada 09, 2012, 15:06:19 pm »
Ja pamiętam inaczej, ale jest całkiem prawdopodobne, że mi się poj**ało.

Być może poj**ało ci się z LA Noire, który to był prezentowany na PS3.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: GTA V
« Odpowiedź #877 dnia: Listopada 09, 2012, 15:12:11 pm »
To niby ma być większe od tego

Taxi :!:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: GTA V
« Odpowiedź #878 dnia: Listopada 09, 2012, 15:51:03 pm »
Mapa z Red dead jakoś wielka mi się nie wydawała, tam po prostu mniejsze szybkości się koniem osiągało i dlatego było wrażenie, że jest sporo do zwiedzania  :lol:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: GTA V
« Odpowiedź #879 dnia: Listopada 09, 2012, 15:55:50 pm »
Ja pamiętam inaczej, ale jest całkiem prawdopodobne, że mi się poj**ało.

Być może poj**ało ci się z LA Noire, który to był prezentowany na PS3.
No i z tego co pamiętam wersja LA Noire na PS3 jest dużo ładniejsza od tej na XO.