PODSUMOWANIE Z ROSYJSKICH MAGAZYNÓW - 24 maj
23 maja w Moskwie Rockstar drugi raz zaprezentował wersję demo GTA V.
Poniżej zsumowanie suchych faktów z rosyjskich artykułów wartych uwagi. Nie ma wodotrysków lecz miło zawiesić oko.
Niektóre punkty mogły już się pojawić lub w zmienionej, innej formie
Sucha karma pochodzi z:
IGN Russia
Gameru.net
Meownauts.com
Pressxtowin.com
Gmbox.ru
Games.mail.ru
Igromania.ru
Kanobu.ru
Bestgamer.ru
i wygląda następująco:
- Franklin wydaje się być lepiej zbudowany niż na wcześniejszych trailerach.
- Gdy spotkamy dwóch żywo rozmawiających ze sobą turystów z dużymi torbami i zbliżymy się do nich, na krótko przerwią rozmowę i przywitają się. Po tym odejdą i odnowią rozmowę.
- Koło wyboru postaci: Michael po lewej, Trevor na górze, Franklin po prawej.
- Kiedy Trevor wszedł do wody i był przy łodzi, woda sięgała mu po pierś.
- Poruszając się w strefie przybrzeżnej do zamierzonego punktu na mapie, spotykamy młodziaków na plaży. Kilka osób jest w jeepie którym, jak widać, tutaj przyjechali. Inni skusili się na lot odrzutowcem. Woda w grze wygląda naprawdę fajnie: fale są realistyczne i nie są do siebie podobne.
- Powierzchnia wody jest wspaniała lecz wodospady są obrzydliwie brzydkie.
- Odzież wygląda bardziej realistycznie: jest uwypuklona i jest jasne że nie jest to już tylko tekstura.
- Ekstremalnie nietypowa i niewygodna nowa mini-mapa.
- Aby wysadzić w powietrze samochód musisz w niego wpakować tylko 10 pocisków, nie ważne gdzie - wybucha natychmiast. I wybuch był podobny do osłabionych, wadliwych fajerwerków (klaśnięcie światłem i rozbrysk).
- W niektórych obszarach bohaterów towarzyszy muzyka orkiestrowa.
- Wszystkie obrażenia pojawią się na naszej trójce bohaterów w czasie rzeczywistym w zależności od ich rodzaju.
- Wśród minusów: słabe wygładzanie obiektów (widoczny "efekt schodków"): tekstury które pojawiają się przed tobą: motyle wylatujące z krzaków i rozpuszczające się w powietrzu (Dziennikarze sugerują że motyle po prostu znikają w powietrzu, ponieważ PS3 pracuje na granicach swoich możliwości i jest to zbędny bubel. Z drugiej strony wymagania gry po prostu przewyższają możliwości konsoli). No ale drugą stroną medalu jest to, że świat gry jest niesamowity. I piękny. I duży.
- Jelenie występują w skupiskach
- Ubrania marszczą się podczas chodzenia, w tym samym kierunku jak postać. Ślady na piaszczystych powierzchniach nie znikają.
- Strzelanina z policją w zaprezentowanym napadzie jest nieciekawa i monotonna i nie są tak efektowna jak w MP3.
- Michael wychodzi z baru o chwiejnym kroku czy niekiedy wychodząc na spacer. Prawdopodobne lecz jeszcze nie potwierdzone najebanie w trzy dupy.
- Prawie każda postać może nam powiedzieć coś o swoim życiu.
- Najprawdopodobniej, informacje o trybie multiplayer pojawią się w przeciągu dwóch tygodni.
- Rockstar zwrócił uwagę że czasem obrażenia zostawią na zawsze ślady na ciele bohaterów.
- Animacja postaci jest nie tylko gładsza ale również szybsza.
- Scena z Trevorem pod wodą wygląda bardziej imponująco niż podobne sceny zaprezentowane w CoD: Ghosts.
- Muzyka pod wodą wykonana jest w podobnym stylu jak w Metroid Prime.
- Jednostki wojskowe potwierdzone. Będą najwyższym stopniem poszukiwania - piątym.
- W jednej misji w TBoGT gdy mieliśmy zdobyć opancerzony czołg, z czasem poziom poszukiwań spadał co wiązało się ze słabnącą ilością jednostek, aż w końcu zgubiliśmy pościg. W zaprezentowanej wersji demonstracyjnej gry wygląda to o wiele gorzej, bo w czasie strzelaniny wybili wszystkich gliniarzy i pozbyli się pościgu.
- Jeden z rosyjskich dziennikarzy zauważył mały paradoks: masa przygotowań do głównego skoku poprzez kilka mniejszych, wszystko zapięte na ostatni guzik a pod koniec napadu po wybiciu ostatniego policjanta, jest jak makiem zasiał. R* oznajmił że pracuje nad udoskonaleniem systemu.
- Fizyka samochodów jest bardziej realistyczna. Zaczynając od zawieszenia a kończąc na dźwięku silnika.
- Poziom poszukiwań jaki był podczas napadu na opancerzoną furgonetkę to 4 gwiazdki.
- Mimo pozorów gra wyraźnie wygląda daleko od finalnej wersji. Jednakże nawet teraz gra daje pozory wersji ostatecznej.
- Michael przedstawia plan napadu Trevorowi i Franklinowi na swoim smartfonie.
- Jest możliwe naprawienie swojego samochodu dzięki umiejętnościom mechanika.
- Minigry w multiplayerze.
- Kiedy paparazzi jechali za Michaelem na motocyklach, rozbili się na jednym z filarów ale nie spadli z nich. Według dziennikarzy było to trochę nierealistyczne. Powiedzieli że wyglądało to jakby paparazzi mieli przyklejone zady do siedzeń.
Nam prezentują stary kod, a w Rosji kilka dni później nowszy i lepszy
no cóż, ważne że cokolwiek pokazali. Tak czy siak - zapowiada się miodnie, tylko ta grafika mnie martwi, ciągle coś z nią nie tak, a z tego screena z gry wyglądała przecież naprawdę świetnie.
EDIT: Któryś z magazynów napisał, że według informacji od Rockstara, zaprezentowany kod był z wersji Alpha z początku 2012 roku i jest bardzo stary, a teraz wdrożono wiele poprawek.
To jak stary był kod, który u nas pokazano?