0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
But Skyrim works perfectly on PS3 “it runs very smoothly, although there are a few flickering soft shadows which are a bit distracting and the scenery can look a little washed out at times, although that may just be the starting area. Walking out into the open for the first time wasn’t quite as impressive as it was with Oblivion, but on a whole it looks amazing.”
Będzie powtórka z Buggouta: New Vegas
Cytat: tytacz w Listopada 07, 2011, 17:33:23 pmBędzie powtórka z Buggouta: New Vegas Po za tą akcją z wystrzeleniem ciała do atmosfery nie zauważyłem więcej błędów
Gra na pewno będzie miała bugi, ale nie aż tyle - Bethesda to nie Obsidian.
Cytat: Iras w Listopada 07, 2011, 21:42:35 pmGra na pewno będzie miała bugi, ale nie aż tyle - Bethesda to nie Obsidian.A szkoda, bo Skyrim mógłby mieć fabułę
"pójdź zabij n-potworów"
Cytuj"pójdź zabij n-potworów" "pójdź zwiedź, setną wyglądajacą tak samo katakumbę"?
Zastanawiam się czy ktoś w Cenedze pomyślał, że 11 jest święta i fajnie by było, jakby dzisiaj wysłali, bo ludzie mogliby w długi weekend pograć
Jakbyś se założył fejsika...
To napiszcie od razu czy to kolejny oblivion czy tym razem da się w to grać.
Ja czekam na info jak to jest z potworkami do ubijania.Czy znowu rośnie ich poziom razem z naszym (nie wiem co za debil na to wpadł) czy też są lokacje z mocniejszymi i słabszymi.Jeśli to pierwsze to czekam na patch co to zmieni jak w Oblivionie
Poczekam jeszcze na inne opinie, bo coś ostatnio się nasze gusta nie pokrywają
Czy znowu rośnie ich poziom razem z naszym (nie wiem co za debil na to wpadł) czy też są lokacje z mocniejszymi i słabszymi.
Some people may be wondering how the enemy level system exactly works... while most people know that enemies can be both preset and level with the character, I thought you'd appreciate some further details:A given dungeon might have a level range of 20-30, for instance.If the first time you enter it you are level 10, It will scale the dungeon to level 20 and stay that way for the rest of your game, even if you come back at level 50.If the first time you enter it you are level 24, It will scale the dungeon to level 24 and stay that way for the rest of your game, even if you come back at level 50.If the first time you enter it you are level 45, It will scale the dungeon to level 30 and stay that way for the rest of your game, even if you come back at level 50.Areas outside of dungeons work almost the same way. They tend to have larger level ranges and do not lock-in. Example:A given area has a level range of 1-30At level 1, It will spawn enemies between 1-4, but if you come back at level 10 it will spawn enemies between 1-14, and if you come back at level 40 it will spawn enemies between 1-30 where it is capped.So there you go, some ares will be all but inaccessible at early levels, but when you get closer to their predesignated level range it will continue to challenge you until you leave the level range. Once you enter an area the enemy levels are locked-in. Farewell frustrating oblivion enemy scaling... you will not be missed!!
Dlatego ja kupiłem, a tobie odradzam. I całkiem serio każda gra z serii TES wynudzi cię zanim się dobrze zacznie. W Oblivionie też jest fabuła i ciekawe questy, ale po prostu żeś do nich nie dotarł.
@becet - a jakieś info o skalowanych do poziomu postaci, unikatowych przedmiotach było? To był największy problem Obliviona, bo najpierw pakowałem postać na 30+ lvl, a później robiłem questy, żeby zdobywać itemy w najmocniejszych wersjach
"5) Are loot and quest rewards level scaled, like in Oblivion? Will there be any powerful un-scaled items?Bruce: We’re handling leveling stuff similar to how we did in Fallout 3, but with a few new twists that we hope players won’t even notice. The enemies and loot are based on the “encounter zone” you’re in, so it could be higher or lower level than your current level. We do have a new concept of epic or “special” loot that you can randomly find in many cases, regardless of the zone, and you will still get better stuff in the better zones with your level higher. Same goes for quest rewards. We try to make them appropriate for what you did. Sometimes that is random, sometimes that is a set item. There’s a lot of specific stuff that is very powerful, like the Daedric artifacts."
Jeśli do tej godziny nie dostałeś maila, a na stronie przy grze nie piszą "PREMIERA!", to dzisiaj nie masz co liczyć na wysyłkę.