Gameplay/Replay FM3:
![](http://img508.imageshack.us/img508/6825/72rg1w.th.jpg)
Photomode FM3:
![](http://img824.imageshack.us/img824/6091/bmwx5a.th.jpg)
GT5 (Replay/Gameplay):
![](http://img834.imageshack.us/img834/657/29xyus1.th.jpg)
![](http://img163.imageshack.us/img163/8489/2z8vyap.th.jpg)
Tu jedno z moich zachowanych zdjęć za czasów kiedy miałem X360, dobrze na Nim widać różnicę w modelu bryły samochodu i jego detalach(jedne zdjęcie to gameplay, drugie to photomode):
![](http://img859.imageshack.us/img859/5986/sam0047v.th.jpg)
![](http://img863.imageshack.us/img863/3920/sam0049t.th.jpg)
Tu fura z Shift 2, a poniżej z FM3(poziom wykonania podobny, niektóre detale na korzyść Shift 2, mowa oczywiście TYLKO o gameplay'u/replay'ach):
![](http://img810.imageshack.us/img810/4976/nfsshiftbmwm3gt2.th.jpg)
![](http://img815.imageshack.us/img815/4314/forzamotorsport3bmwraha.th.jpg)
Żeby jednak nie być stronniczym trzeba oddać to, że fury w Photomode/Pre Race Car wyglądają lepiej w FM3 niż Shift 2:
![](http://img405.imageshack.us/img405/8731/42157858483c3d8f7253o.th.jpg)
![](http://img714.imageshack.us/img714/9247/425154035939511be541o.th.jpg)
Nie mówiąc już o tych z Car Selection(menu): LOD0: 172753 polys (car selection)
Dlatego uważam że jeśli Turn 10 osiągnie na replayach poziom tego jak wykonane są fury w Photomode/Pre Race Car, przypomnę że to LOD1: 45074 polys + poprawią oświetlenie to powinno być ok, i wreszcie będzie chciało się oglądać Replay'e.
![Smile :)](https://gameonly.pl/forum/Smileys/emots/smiley.gif)