Autor Wątek: FAIL roku 2010  (Przeczytany 32405 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #80 dnia: Grudnia 15, 2010, 03:07:21 am »
jeżeli nie widzisz różnicy w fizyce/mechanice sc1 i sc2 to widać
No sorry, ale co sie zmienilo w mechanice? Zergi tak samo napieprzaja, zealoty to samo, templary tak samo rzucaja czary, carriery tak samo atakuja, dalej wiekszosc jednostek nie ma trackingu, a ich pociski sa instant.

Co z tego, ze jest 3D jak nic to nie zmienilo? Grales w ogole w innego RTS'a przez te parenascie lat? Widziales jak wyglada ostrzal artylerii czy AA gun'ow w innych grach, albo jak AI zachowuje sie by unikac? Pograj sobie w Total Annihilation i zobacz jaka jest roznica miedzy hawka'mi, scoutami i bomberami podczas robienia unikow. Zobacz jak rozni sie sposob poruszania jednostek kroczacych vs jezdzacych na roznym terenie. Zobacz jak sila, predkosc i kat trafien wplywa na zachowanie sie jednostek - nie masz takich rzeczy w Starcraft 2, masz to samo co w jedynce, dokladnie to samo w kwestii fizyki.  To, ze zmienili parametry niektorych jednostek to nie znaczy, ze zmienili fizyke/mechanike, bo po prostu zmienili balans.

z dibalo to jak będzie tak jak z sc2, że kampania dla jednej rasy jest 3x dłuższa niż cały singiel w cod czy gow3,
Dziwne zeby w RTS'ie byla krotsza. Czy inne RTS'y, ktore wychodza maja krotsza kampanie niz Starcraft, podobna czy dluzsza? I teraz mi powiedz, dlaczego kosztuja mniej?

czy argument a długości dewelopingu w jakikolwiek sposób można odnieść do ceny produktu???
To ich problem, ze tyle robili gre. Nie ma w Starcaft'cie nic co wymagalo by dluzszej pracy niz 3 lata [moze poza renderkami] i tylko pisze 3 lata ze wzgledu na battlenet 2.0, i nowy silnik.

Nic ich nie usprawiedliwa, ze tyle robia gry. Maja pieniadze, maja od cholery pracownikow, maja gotowy swiat, a w przypadku Starcrafta mieli od cholery assetsow i mechanizmow.
CCP, ktore robi EVE Online powstalo w 2003, od tamtej pory rozrosli sie do 400 osob i 3-4 oddzialow na swiecie, majac aktualnie tylko 400k subskrybcji i mimo to, robia aktualnie 3 gry [EVE Online rozbudowa, Dust 514, World of Darkness], a Blizzard przez ten czas nie byl w stanie zrobic dwoch dodatkowych gier majac tylko WoW'a?

odnośnie płatnych dodatków do mmo: patrz punk o zaglądaniu ludziom do portfela.
Sorry, ale kupowanie kierownicy [jednej na wszystkie platformy i gry], a placenie za dodatek MMO to roznica. Poza tym gra na klawiaturze, padzie, myszce czy czymkolwiek chcesz jest mozliwa w kazdej grze, a platnosc za dodatki nie dosc, ze jest robieniem w balona klientow, to jeszcze negatywnie wplywa na rynek, bo inne firmy zaczna sobie na cos takeigo pozwalac. Jak Ci wprowadza kiedys oplaty za Battlenet powiedzmy 20zl/meisiecznie to dalej bedziesz szczesliwy? Bedziesz rzucal te same argumenty, ktore rzucaja obroncy platnosci za XBL?

Poza tym, czekasz na gre 9 lat [jak ja na Diablo] i jak juz wyjdzie, musisz czekac kolejne 2 na full experience i do tego zaplacic jak za 5 gier? A jak nie kupisz dodatkowych to nie mozesz grac z czescia znajomych. Nie dosc, ze jest to zle dla branzy to jeszcze dzieli community - propsy, nic tylko chwalic Blizzard za takie praktyki.


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #81 dnia: Grudnia 15, 2010, 06:22:22 am »
Zdecydowanie Black Ops.

Chyba wszyscy sie ze mną zgodzą...
Quantum Theory :troll:
Grałeś w fulla?:troll:

'Kay.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:lol:

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #82 dnia: Grudnia 15, 2010, 08:42:05 am »
Uważam, że jeżeli chodzi o SC2 to trochę skrajnie obrazujesz całą sprawę KKRT.

Pojawia się nowy Total War i też nie widać, by wnosił nie wiadomo jakie zmiany. Będą obowiązywać te same zasady, ta sama mechanika, poprawiają tylko niektóre elementy gry, kilka zostanie dodanych, poszerzą przez to trochę głębię czy spektrum gry i tyle. Nie wspominając o takich grach jak CIV czy HOMM...
I właśnie o to chodzi - z wielkimi markami nie robi się wielkich postępów.
To prawda, że ograniczenia przyczyniły się do tego, że SC1 był jaki był, ale jednocześnie przyczyniły się do tego, że ma on pewne charakterystyczne cechy, które wynikły z tych ograniczeń. Cechy, za które ludzie pokochali tę grę. Nie można z tymi cechami robić co się chce przy tak dużej marce, bo istnieje ryzyko, że gra straci swój unikatowy charakter.

Dlatego nie można wrzucić "nowoczesnych rozwiązań" z innych strategii, tylko dlatego, bo technologia na to pozwala - bo "wypada".
Zauważ ile konwersji gier z czasów 2d czy 8-16 bitów jest zwyczajnie spieprzone, bo dokonano zbyt dużego postępu. Postępu, który tak naprawdę stworzył nową grę, o nowych cechach, dalekimi od pierwowzoru. Czasami się udawało, czasami wychodziło z tego fiasko... RYZYKO.

Dlaczego po ulicach nie jeżdżą auta, które wyglądają niczym żywcem wyjęte z I Robot, czy Raport Mniejszości i innych filmów sci-fi? Bo ludzie by tego nie kupili. Nie chodzi ani o cenę, ani o "brak technologii" w pewnych kwestiach. Chodzi o zbyt dużą różnicę w stosunku do tego co jest. I to akurat nie jest mój wymysł, tylko są to słowa projektantów zdaje się Audi albo Mercedesa - nie pamiętam, ale i nie ma to znaczenia.

Pomimo całego pieprzenia ludzi na lewo i prawo o postępie i nowoczesności, są oni tak naprawdę konserwatystami i mało kto lubi wielkie zmiany tam, gdzie czuje się dobrze.
Blizzard stworzyło idealny kompromis tworząc SC2. Całkowicie zachowana jest stara mechanika, z wprowadzonymi ulepszeniami co do kwestii bardziej związanych z "tłem", niżeli samą rozgrywką. Do tego są nowe jednostki, nowe czary, co wymusza zupełnie inną grę wszystkimi 3 rasami w porównaniu do SC1. Dodano wystarczająco zmian, aby było świeżo, a jednocześnie nie za dużo, by nie zabić tego, czym jest SC.
Tyle w temacie samej gry:P

Bo co do reszty, to i ja się zgadzam. I zarówno ten podział jak i wyższa cena wzbudzają moje oburzenie. Ale strasznie chciałem zagrać w nowego SC i dlatego nie było mnie stać na bunt i sprzeciw. Było to niestety silniejsze ode mnie. I jeżeli ktoś by mnie spytał, czy uważam, że dałem się wyruchać? Tak, dałem. Ale mam SC2! ;)

Narzekanie na nowego SC2 to przede wszystkim narzekanie na samą grę, to narzekanie na proponowany sposób rozrywki. Nie na źle podjęte decyzje.
Dlatego masz inne gry, które najwyraźniej bardziej odpowiadają Twoim wymaganiom, vide TA. Inna gra, inni adresaci, inne wymagania.
Ja uwielbiam nowego SC za to, że właśnie nadal jest SC, podany w "dzisiejszej" jakości.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 15, 2010, 08:44:18 am wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #83 dnia: Grudnia 15, 2010, 15:00:51 pm »
@kkrt
co by nie śmiecić za bardzo, wrzucam w spoiler.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #84 dnia: Grudnia 15, 2010, 15:12:10 pm »
Podpisuję się pod spoilerem sOOs'a.
Świetna mechanika sprawia, że ogarnięcie makro nie jest niepotrzebnie utrudnione, chocby ai robotników- jedno kliknięcie i 20 dronów jest optymalnie rozdysponowane, do tego nowe mogą automatycznie po wyjechaniu z centrum zacząc pracę.

Ja na razie ogarniam singla cały czas (jest aż tak dobry), 2 misje na hard ze wszystkimi osiągnięciami mi tylko zostały, więcej czasu spędzam na kanale huskiego gdzie zawodowcy robią takie cuda że się w głowie nie mieści. Co najlepsze- samo oglądanie tych meczy jest mega przyjemne, co dopiero sama rozgrywka i za to najbardziej właśnie uwielbiam SC2 :]

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #85 dnia: Grudnia 15, 2010, 16:47:23 pm »
Mówiąc o mechanice miałem bardziej na myśli jej ogólny obraz. Czyli to, co czyni Starcrafta, starcraftem.
To co opisałeś sOOs, to właśnie to "tło", o którym wspomniałem. Czyli fizyka, czasy reakcji, pathing, organizacja, ai itp...

Pomimo tych wszystkich zmian, w starcrafta nadal gra się jak w starcrafta, lepszego starcrafta. Co jest właśnie plusem.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #86 dnia: Grudnia 15, 2010, 19:32:26 pm »
O proszę, obok xbotów i sonoklapów mamy również dick raidera activision-blizzard  8)

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #87 dnia: Grudnia 15, 2010, 19:46:51 pm »
I jednego nieudanego trolla.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #88 dnia: Grudnia 15, 2010, 22:06:06 pm »
Pojawia się nowy Total War
Wlacz sobie Total War: Shogun, a potem Napoleona ;p

Nie można z tymi cechami robić co się chce przy tak dużej marce, bo istnieje ryzyko, że gra straci swój unikatowy charakter.
Jakos nie mieli z tym problemu w przypadku Warcrafta 3.

Postępu, który tak naprawdę stworzył nową grę, o nowych cechach, dalekimi od pierwowzoru. Czasami się udawało, czasami wychodziło z tego fiasko... RYZYKO.
O to w tym chodzi. Zagrali w 100% bezpiecznie, zrobili konwersje SC 1 na 3D i tyle w 12 lat - to nie jest powod do dumy.

sorry kkrt (i maetin), ale mechanika w sc2 jest całkowicie inna niż w sc1. jednostki ZUPEŁNIE inaczej reagują na rozkazy im wydawane. w sc1 "odświeżanie reakcji" było co 0,5 sekundy, w sc2 jest natychmiast, nie muszę chyba tłumaczyć jakie to ma konsekwencje dla micro. do tego dochodzi smart casting wszystkich jednostek rzucających "czary", grupowanie znacznie większych ilości wojska, bindowanie budynków, całkowicie przemodelowane zbieranie minerałów itp. itd. zmian jest w ch** i jeszcze trochę. mówienie, że mechanika się nie zmieniła jest po prostu pierdoleniem lamera.
Nie ma to zadnego zwiazku ze zmiana mechaniki, a balansem. Rownie dobrze te zmiany mogli dodac w nowym dodatku do SC 1.

wspominasz o różnicy przy ostrzeliwaniu jednostek z różnego kąta i innych bajerach, których brakuje w sc2. nie masz racji. tutaj za takie supery odpowiada micro gracza, czy flankujesz, atakujesz z high groundu, wybierasz wąskie przejścia i tak dalej. jak chcesz to użyczę ci swojego konta w sc2 i zagraj w microwars by morrow (lub inną mapę micro),
W innych grach masz to samo ... Naprawde nie grales w inne RTS'y przez te lata? Wiesz co to jest tracking w ogole?

acha, inne strategie kosztują mniej bo nie są tak dobre jak sc2. as simple as that trollface
Polecam Total Annihilation Spring - totalnie darmowa gra w ktorej mialem pare tysiecy godzin.

o dzieleniu community to chyba masz na myśli siebie. ja widzę, że już w tej chwili sc2 ma większe community niż sc1, do tego jest najlepszym ambasadorem esportów ever.
Nie mowie o wielkosci community, ale dzieleniu community. Popatrz, Blizzard wydaje dodatek do Diablo 3 z nowymi klasami, kampania i itemami - Ty go kupujes, Twoj kumpel nie - nie mozecie grac razem. Taka sytuacje masz wlasnie w WoW'ie, taka sytuacje miales w przypadku D2 LoD itd. Ja nie mowie by gry nie mialy dodatkow, ale planowanie dodatkow gdy robisz gre 10 lat to jest po prostu robienie fanow w chu**. I jesli Diablo 3 ma byc bez dodatkow grywalne jak Diablo 2 bez LoD'a to ja dziekuje za taka 'jakosc'.

Ps. Ja nigdzie nie pisalem, ze Starcraft 2 jest slaba gra, bo jest dobra jak jedynka, jest po prostu totalnym rozczarowaniem, bo nie wprowadza kompletnie nic nowego ani do RTS'ow ani do serii.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 15, 2010, 22:31:36 pm wysłana przez KKRT »

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #89 dnia: Grudnia 15, 2010, 22:16:30 pm »
Fail roku 2010 - Final Fantasy XIV.

XIII może się podobać, albo i nie, ale jest to gra na bardzo wysokim poziomie technicznym. FFXIV, szczególnie, że wyszło od firmy która stworzyła FFXI pokazuje, że S-E chyba zbijał bąki. Nic dziwnego, że pogonili Tanakę. Totalna kompromitacja.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #90 dnia: Grudnia 15, 2010, 23:14:42 pm »
+1
Dodałbym do tego całą tą trzodę ze wstrzymywaniem recenzji, sponsorowaniem recenzji i chujowymi przeprosinami SE.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #91 dnia: Grudnia 15, 2010, 23:32:52 pm »
Cytat: s00s  Wczoraj o 17:00:51
acha, inne strategie kosztują mniej bo nie są tak dobre jak sc2. as simple as that trollface
Polecam Total Annihilation Spring - totalnie darmowa gra w ktorej mialem pare tysiecy godzin.

Ja w inne darmowe gry też zagrywałem się masę godzin ale to w sumie nic nie znaczy. Bo ile tych ludzi w to gra ?

SC2 to RTS dla mas, bali się dużych zmian i tego po prostu nie zrobili. Przy W3 to była inna sytuacja , inne czasy. Zresztą czy te miliony graczy tak naprawdę chciało wielu zmian ?

Co do WoWa, to nie czaje, to nie jedyny MMO do którego wychodziły płatne dodatki, do większości tego typu gier takie rozszerzenia wychodzą, na dodatek są płatne i nie przedłużają nam abonamentu choćby o miesiąc. Blizzard od samego początku dbał o WoWa, gra ma 6 lat, wyszły 3 dodatki ( dwa nowe kontynenty, a teraz przebudowanie po prostu całej krainy, nowe questy w starych strefach ) a przez te lata było po prostu multum zmian. Nic dziwnego, że te 3 miliony graczy ( w tym ja ) czekało na kolejne rozszerzenie, było cholera warto, zmian jest masa i wiem że wydając te 99 zł i opłacając abonament, przez kolejny rok - dwa dostanę jeszcze sporo nowych rzeczy.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #92 dnia: Grudnia 16, 2010, 00:12:16 am »
Bo ile tych ludzi w to gra ?
Pare tysiecy, wystarczy by zawsze miec z kim pograc.

Zresztą czy te miliony graczy tak naprawdę chciało wielu zmian ?
Sam znam pare osob, ktore by chcialy zmian w serii. Kazda inna gra, ktora zostalaby tak wydana jak SC 2, zostala by zjechana na maxa. Przy SC 2 nie dosc, ze nie jest to wada, to czesto 'zaleta'... Blizzard zagral najbezpieczniej jak mogl - zrobil remake z gotowym dodatkiem, dajacym nowe jednostki, tyle.
Teraz pytanie: Czemu im to zajelo 12 lat?

Co do WoWa, to nie czaje, to nie jedyny MMO do którego wychodziły płatne dodatki, do większości tego typu gier takie rozszerzenia wychodzą, na dodatek są płatne i nie przedłużają nam abonamentu choćby o miesiąc
Jakie? Lineage, Warhammer, Ultima, Knight Online, Eve Online maja darmowe dodatki. Co do 3 dodatkow, zobacz sobie np EVE Online, masz 2 duze dodatki na rok, plus troche mniejszych. W Lineage 2 miales 9 czy 10 dodatkow?

suli dia

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-04-2006
  • Wiadomości: 1 267
  • Reputacja: 13
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #93 dnia: Grudnia 16, 2010, 00:33:17 am »
Fail roku ,a może ostatnich pare lat jest Gran Turismo 5 spodziewałem się naprawdę geniuszu wyścigowego ,a tak jest bardzo dobra gra .
Umiesz Liczyć, Licz na Siebie!!!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #94 dnia: Grudnia 16, 2010, 01:00:26 am »
Fail roku ,a może ostatnich pare lat jest Gran Turismo 5 spodziewałem się naprawdę geniuszu wyścigowego ,a tak jest bardzo dobra gra .
A grales w nia w ogole?

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #95 dnia: Grudnia 16, 2010, 02:17:32 am »
Cytuj
Wlacz sobie Total War: Shogun, a potem Napoleona ;p
Mówię o nowym Shogunie :D

Cytuj
Jakos nie mieli z tym problemu w przypadku Warcrafta 3.
I według mnie 3 jest zjebana. Kompletnie się nią rozczarowałem.

Cytuj
O to w tym chodzi. Zagrali w 100% bezpiecznie, zrobili konwersje SC 1 na 3D i tyle w 12 lat - to nie jest powod do dumy.
Dla mnie jest, bo uważam, że z niektórymi rzeczami nie można robić co się chce. SC jest swojego rodzaju fenomenem, wyjątkową pozycją - wprowadzanie zmian do czegoś takiego bardzo łatwo może poskutkować przekombinowaniem i popsuciem.

Zobacz co się stało z nowym DOWem, albo z C&C.

Nowy TA tak naprawdę to ta sama sytuacja co w przypadku SC2. Nie rozumiem, czemu w tym przypadku ci to nie przeszkadza.
Może dlatego, że od zawsze TA ci się bardziej podobał?

Niektórych rzeczy się po prostu nie tyka. SC jest jedną z nich, bo trzon tej gry, to doskonała sprawa.
Odnoszę wrażenie, że bardzo niewielu grom udało się przejść na dzisiejsze czasy nie cierpiąc na tym. I nie mówię o remakach, tylko właśnie o tych "pełnoprawnych" kontynuacjach.
A takiego Fallouta 3 to postawiłbym na samym czele "nowoczesnych porażek."

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #96 dnia: Grudnia 16, 2010, 03:04:54 am »
Mówię o nowym Shogunie Very Happy
Ktorym? Mowisz o roznicy miedzy Napoleon'em, a Shogun 2 czy Shogun 1 i Napoleonem?

Zobacz co się stało z nowym DOWem, albo z C&C.
Zmiany w DoW 2 to efekt Warcrafta i Starcrafta. Z C&C kombinuja by pozyskac graczy konsolowych.

Nowy TA tak naprawdę to ta sama sytuacja co w przypadku SC2. Nie rozumiem, czemu w tym przypadku ci to nie przeszkadza.
Może dlatego, że od zawsze TA ci się bardziej podobał?
Gralem w bardzo wiele RTS'ow, ale TA to jest wzor dla mnie, choc jest wiele roznych RTS'ow z roznymi mechanizmami.
Co do supreme commander to fakt, jest bardzo podobny do TA, ma podobna mechanike, ale jest kompletnie przerobia gra, z wieksza skala, ze wielkimi zmianami w AI i GUI. W przypadku TA duzo w mechanice duzo nie da sie zmienic, bo cala gra jest oparta o fizyke, ma mocne fundamenty i byla rewolucyjna, choc np Earth 2140 probowal troche rozszerzyc formule TA, niestety zabraklo grze rozglosu, tempa i dopieszczenia.

Dla mnie jest, bo uważam, że z niektórymi rzeczami nie można robić co się chce. SC jest swojego rodzaju fenomenem, wyjątkową pozycją - wprowadzanie zmian do czegoś takiego bardzo łatwo może poskutkować przekombinowaniem i popsuciem.
Starcraft jest bardzo prosta gra, niewiele tam sie da zepsuc. Ludzie po prostu nie robia clone'ow, bo i tak sie nie przebija przez popularnosc Blizzarda. Co do fenomenu to jedynym fenomenem jest to, ze gra jest na tyle prosta, iz praktycznie kazdy moze ja ogladac i na tyle ograniczona by mecze nie trwaly za dlugo.
Naprawde Blizzard nie musial zmieniac tempa rozgrywki, czy techniki build up'y i ograniczen populacji, ale mogl sprawic by fizyka odgrywala jakas role w rozgrywce, by jednostki mialy wiecej wad i zalet, a nie byly tylko kontrami przeciw innym jednostkom, mogli wprowadzic eventy do multiplayera ktore byly w single player itd Mogli usprawnic GUI i zarzadzanie jednostkami czy zmniejszyc ekstremalny micromanagement, ktory uwazam za najglupsza rzecz w tym RTS'ie, a Blizzard nie zrobil kompletnie nic, nawet grafiki ladnej nie umial zrobic.

Jest to przehype'owany sequel. Powinnien to byc remake, bo jest skierowany glownie dla osob, ktore chcialy w koncu grac w Starcrafta w ludzkiej rozdzielczosci.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #97 dnia: Grudnia 16, 2010, 05:28:35 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #98 dnia: Grudnia 16, 2010, 08:26:12 am »
Cytat: Moldar  Dzisiaj o 01:32:52
Co do WoWa, to nie czaje, to nie jedyny MMO do którego wychodziły płatne dodatki, do większości tego typu gier takie rozszerzenia wychodzą, na dodatek są płatne i nie przedłużają nam abonamentu choćby o miesiąc
Jakie? Lineage, Warhammer, Ultima, Knight Online, Eve Online maja darmowe dodatki. Co do 3 dodatkow, zobacz sobie np EVE Online, masz 2 duze dodatki na rok, plus troche mniejszych. W Lineage 2 miales 9 czy 10 dodatkow?


Age of Conan, LOTRO, Everquest, Star Wars. Płatne ddoatki to nie tylko wymysł Blizzarda  :)


Cytat: Moldar  Dzisiaj o 01:32:52
Bo ile tych ludzi w to gra ?
Pare tysiecy, wystarczy by zawsze miec z kim pograc.

O kilka milionów za mało aby grę sprzedać  ;)

No i chyba nie wierzysz że SC2 robili 12 lat ?  Dla mnie SC2 to takie 8/10, rewelacji nie ma, ale nie jest też źle, grafika, no cóż, ona nigdy nie zajmowała Blizzardowi dużo czasu, co historia uczy :]
« Ostatnia zmiana: Grudnia 16, 2010, 08:27:45 am wysłana przez Moldar »

Kerth

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-08-2010
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: 1
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #99 dnia: Grudnia 16, 2010, 10:23:54 am »
Jak dla mnie największy fail to Arcania, 3 lata czekania, zapowiedzi wielkiego powrotu do klimatu G1/2 a dostajemy slashera... W którego gra się całkiem fajnie i wygląda ładnie, ale slasher to nie rpg...

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #100 dnia: Grudnia 16, 2010, 11:00:14 am »
A też będziecie narzekac że Diablo 3 to praktycznie Diablo 2, który jest praktycznie Diablo1?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #101 dnia: Grudnia 16, 2010, 11:15:16 am »
A też będziecie narzekac że Diablo 3 to praktycznie Diablo 2, który jest praktycznie Diablo1?

Ostatnio jak gralem w Diablo 2 to bylo kompletnie inna gra niz Diablo 1...

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #102 dnia: Grudnia 16, 2010, 11:25:49 am »
Bo zmieniono wiele rzeczy, zamiast podziemia, to łazimy po rozległych terenach, bo aż 7 profesji, bo mechanika czarów i umiejętności została zmieniona, inne rzeczy rozbudowane- ale trzon gry został praktycznie niezmieniony. W D3 też tak będzie, zmieni się tylko grafika, tereny i trochę przemodelowany zostanie system umiejętności- czy ludzie będą narzekac że to wyciskanie kasy, bo "to już było"?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #103 dnia: Grudnia 16, 2010, 11:29:59 am »
O kilka milionów za mało aby grę sprzedać  Wink
Kiedy ludzie sie w koncu naucza, ze nie trzeba sprzedac milionow by gra byla dochodowa, zwlaszcza na PC. I pare tysiecy to jest teraz w Total Annihilation Spring, a przewinelo sie przez gre naprawde sporo.
Poza tym, gdyby ktos inny wydal Starcrafta 2, pod inna nazwa to gra na pewno by sie tak nie sprzedala.

Cytuj
piszesz też o ekstremalnym micro co jest totalną bzdurą, micro w sc2 odgrywa znacznie mniejszą rolę niż w poprzedniczce. ma na to wpływ oczywiście całkowicie nowa mechanika (autosurround, smart casting, większe grupy postaci itd. itp.). no ale co ty możesz o tym wiedzieć.
Nie no, ja nic nie wiem ... micro nadal jest ekstremalne i mozna to udowodnic pierwszym lepszym filmikiem z kanalu huskystarcraft.

Cytuj
przemodelowane całkowicie zbieranie minerałów czy wiele innych rzeczy, których nie wymieniam bo i tak nie będziesz wiedział o co chodzi.
Przepraszam, przeciez ja sie na niczym nie znam i nic nie wiem ... To sa kurna kosmetyczne zmiany, cos co moze wyjsc z patchem czy z dodatkiem. W ogole mi dalej nie odpowiedziales czy grales w jakiegokolwiek innego RTS'a przez te lata.

(autosurround, smart casting, większe grupy postaci itd. itp.).
Dziwne, zeby nie zaaplikowali zmian z Warcrafta 3 w Starcraft 2 ... Ty chyba naprawde probujesz wymienic mi wszystkie zmiany jakies wyszly ... Mi chodzi zmiany fundamentalne, a nie tweaki, czy rozszerzenia np AI.

a ktoś nie świadczy o słabej sile community.
Lol, nigdy nic takiego nie napisalem. Blizzfagow jest duzo i chetnie wszystko kupuja. Nie mam tez nic przeciw dodatkom, ale nie zapowiedzianym przed premiera gry for fuck sake. Jak mozna zrobic kampanie jednej rasy przez taki dlugi okres? To samo bedzie z Diablo.
Kazdy napisze, ze Diablo 2 to po prostu przezajebista gra, a tak naprawde Diablo 2 bez LoD'a i patchy to mocny sredniak.

jaka inna społeczność graczy zrobiłaby zrzutę na swojego zawodnika (20 tyś. peelenów) tylko po to by reprezentował ich na wcg (w tym świetle wydanie siana na dodatek to śmiech)?
To jest pierwsza gra, ktorej spolecznosc sledzisz? To akurat nic szczegolnego.

Wiadomość scalona: Grudnia 16, 2010, 11:33:02 am
Bo zmieniono wiele rzeczy, zamiast podziemia, to łazimy po rozległych terenach, bo aż 7 profesji, bo mechanika czarów i umiejętności została zmieniona, inne rzeczy rozbudowane- ale trzon gry został praktycznie niezmieniony.
Zmienilo sie praktycznie wszystko, lacznie z designem.
To tak jakbys powiedzial, ze TA i Starcraft to to samo, bo sie buduje baze, produkuje i wydaje jednostkom rozkazy. Teraz piszesz o czyms co sklada na fundament gatunku hack and slash.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 16, 2010, 11:33:02 am wysłana przez KKRT »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #104 dnia: Grudnia 16, 2010, 12:49:37 pm »
Cytuj
Ktorym? Mowisz o roznicy miedzy Napoleon'em, a Shogun 2 czy Shogun 1 i Napoleonem?
Mówię o różnicach pomiędzy starym Shogunem a 2.

Cytuj
Zmiany w DoW 2 to efekt Warcrafta i Starcrafta. Z C&C kombinuja by pozyskac graczy konsolowych.
Nie uważam. Chcieli po prostu zrobić sequel w twoim rozumieniu, że ma być inaczej i świeżo. I tak właśnie na tym wyszli...
I zdecyduj się proszę, albo dobrze, że zmiany są wprowadzone, albo źle w końcu.
Jestem gotów o zakład, że przy kontynuacji jednej z twoich ulubionych serii byłbyś rozczarowany, gdyby się w nią już nie grało tak samo jak w poprzednie odsłony.

Cytuj
Gralem w bardzo wiele RTS'ow, ale TA to jest wzor dla mnie, choc jest wiele roznych RTS'ow z roznymi mechanizmami.
Co do supreme commander to fakt, jest bardzo podobny do TA, ma podobna mechanike, ale jest kompletnie przerobia gra, z wieksza skala, ze wielkimi zmianami w AI i GUI. W przypadku TA duzo w mechanice duzo nie da sie zmienic, bo cala gra jest oparta o fizyke, ma mocne fundamenty i byla rewolucyjna, choc np Earth 2140 probowal troche rozszerzyc formule TA, niestety zabraklo grze rozglosu, tempa i dopieszczenia.
Nie zmienia to faktu, że Supreme Commander jest TA w HD, z usprawnianiami i lekkim rozbudowaniem, zupełnie jak SC2.

Cytuj
Starcraft jest bardzo prosta gra, niewiele tam sie da zepsuc.
Nie wiem, czy masz jakieś zacięcia artystyczne, ale zarówno gotowanie jak i rysowanie, projektowanie, czy malowanie dowodzą, że udany twór, który jest bardzo prosty w swojej koncepcji, bardzo łatwo zepsuć. A to jakiejś przyprawy za dużo, a to jednej ściany za dużo, jednego włosa, czy pociągnięcia pędzla i wszystko się wali, niczym domek z kart. Im coś jest mniej złożone w swojej istocie, tym wymaga to więcej wyczucia, aby to "rozwinąć". Wynika to z tego, że każdy z tych nielicznych elementów, tworzy harmonie i równowagę z pozostałymi.
Dotyczy się to ogólnie wszędzie tam, gdzie mowa o jakichś tworach, konstrukcjach.
Dlatego to, że Starcraft jest bardzo prostą grą, dowodzi tylko tym bardziej temu, jak łatwo ją zepsuć szukając sposobu na jej zmianę, rozwinięcie.
Bo to w jej prostocie tkwi cały urok.

Mam poważne obawy, czy jakieś relacje na bazie fizyki między jednostkami czy terenem a jednostkami nie wpłynęłyby na tę grę źle, na przykład niepotrzebnie ją komplikując.
Może przy SC3 doczekasz się kolejnych zmian, ostrożnie wprowadzonych, które dadzą Tobie odczuć postęp godny z sequela na sequela.

Cytuj
Ostatnio jak gralem w Diablo 2 to bylo kompletnie inna gra niz Diablo 1...
Diablo 2 to też porażka w stosunku do Diablo 1 :P 2 co prawda stała się bardzo popularna, ale temu przyczynił się BN i przyciągnęła ona masa nowych ludzi. Wyszła w okresie, kiedy był boom na PC.
Wiele fanów 1, w tym i ja, przy 2 doświadczyło zwyczajnego WTF?!

To cały czas jednak jest przerzucanie się przykładami, które uważam wystarczająco pokazały, że wprowadzeni poważnych zmian w koncepcji rzadko kiedy wychodzi grze na dobre.
Ja po prostu podtrzymuje, że z niektórymi rzeczami się nie kombinuje za dużo, a w szczególności z prostymi. Jest tu bardzo duże ryzyko.
W takich okolicznościach ludzie chcą postępu umiarkowanego, z przystosowaniem formy do obecnych czasów.
Tym właśnie jest SC2, to właśnie Blizzard zrobił dobrze, dlatego właśnie sc2 spełnia moje oczekiwania. Bardzo niewielu ludzi jest tą grą rozczarowanych, a w szczególnie nie fani jedynki.
Jest sc1 w hd z usprawnieniami i paroma zmianami - takim miał być.


Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #105 dnia: Grudnia 16, 2010, 13:13:01 pm »
I zdecyduj się proszę, albo dobrze, że zmiany są wprowadzone, albo źle w końcu.
Jestem gotów o zakład, że przy kontynuacji jednej z twoich ulubionych serii byłbyś rozczarowany, gdyby się w nią już nie grało tak samo jak w poprzednie odsłony.
Eh, przeciez wiadomo, ze zmieniajac cos mozesz spieprzyc.
I nie, bo nie jestem uprzedzony. Jesli cos dziala lepiej po zmianach, to czemu mialbym tego nie chciec?

Nie wiem, czy masz jakieś zacięcia artystyczne, ale zarówno gotowanie jak i rysowanie, projektowanie, czy malowanie dowodzą, że udany twór, który jest bardzo prosty w swojej koncepcji, bardzo łatwo zepsuć. A to jakiejś przyprawy za dużo, a to jednej ściany za dużo, jednego włosa, czy pociągnięcia pędzla i wszystko się wali, niczym domek z kart. Im coś jest mniej złożone w swojej istocie, tym wymaga to więcej wyczucia, aby to "rozwinąć".
Eh, na sile to wszystko zepsujesz. Od tego sa testy by sprawdzic czy jest lepiej czy gorzej.

Wiele fanów 1, w tym i ja, przy 2 doświadczyło zwyczajnego WTF?!
Kupilem Diablo 2 z preordera i uwazam, to za najgorszy swoj zakup w historii. No, ale polecam Ci teraz sprawdzic Diablo 2 z dodatkiem i patchami - gra jest znacznie lepsza od czystej dwojki i naprawde fajnie sie w nia gra. Mody tez ma ciekawe, ale jako, ze nie sa wspierane przez battlenet to trzeba miec troche znajomych by dluzej przy nich posiedziec.

To cały czas jednak jest przerzucanie się przykładami, które uważam wystarczająco pokazały, że wprowadzeni poważnych zmian w koncepcji rzadko kiedy wychodzi grze na dobre.
Jak lubisz TA, to polecam zagrac w orginal, a potem w fanowska wersje TA Spring - zobaczysz co dobre zmiany moga wniesc do serii ;]

Nie zmienia to faktu, że Supreme Commander jest TA w HD, z usprawnianiami i lekkim rozbudowaniem, zupełnie jak SC2.
Nie no nie porownujmy zmian w SupCom w stosunku do TA, a SC 2 wzgledem SC 1, bo to naprawde nie ta liga.

Może przy SC3 doczekasz się kolejnych zmian, ostrożnie wprowadzonych, które dadzą Tobie odczuć postęp godny z sequela na sequela.
Raczej watpie bysmy zobaczyli SC 3 wczesniej niz za 6 lat. W sumie ja bym wolal by Blizzard zrobil jakiegos nowego RTS'a.

Jest sc1 w hd z usprawnieniami i paroma zmianami - takim miał być.
Jakby nazwali SC 2, jako SC Remake to pewnie bym sie nie czepial ;p, ale po prostu za duzo sequeli juz zostalo w mediach zjechanych za odtworczosc, gdy w przypadku SC 2 jest to zaleta. Powinno sie pisac o tym jako o wadzie i wytknac to Blizzardowi, a nie tego bronic.

Jakby ktos mi by wydal teraz np nowego Jedi Knight'a i zostawilby system walki z tej gry nieruszony to tak, cieszylbym cholernie sie, ze mam ta gre w nowej grafice, ale na pewno bym narzekal, ze nic nie zmienili w systemie, bo mimo, ze jest najlepszy z tego typu gier, to nadal mozna go zrobic znacznie lepiej.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 16, 2010, 13:14:42 pm wysłana przez KKRT »

1man1jar

  • Gość
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #106 dnia: Grudnia 16, 2010, 13:30:45 pm »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #107 dnia: Grudnia 16, 2010, 13:51:06 pm »
Fail roku ,a może ostatnich pare lat jest Gran Turismo 5 spodziewałem się naprawdę geniuszu wyścigowego ,a tak jest bardzo dobra gra .
A grales w nia w ogole?

unli nie grał na kierze, a wie, że najlepsze ff ever.
ty grałeś w sc2 tyle co kot napłakał (świadczą o tym twoje wypowiedzi) a robisz z siebie nie wiadomo jakiego krytyka.

nigga pls.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #108 dnia: Grudnia 16, 2010, 13:54:56 pm »
ty grałeś w sc2 tyle co kot napłakał (świadczą o tym twoje wypowiedzi) a robisz z siebie nie wiadomo jakiego krytyka.
Zadam Ci 3 raz pytanie, w jakie RTS'y grales na przestrzeni tych parunastu lat poza Starcraftem?

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #109 dnia: Grudnia 16, 2010, 14:18:03 pm »
Moda na przypierdalanie się do wszystkiego.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #110 dnia: Grudnia 16, 2010, 14:34:20 pm »
ty grałeś w sc2 tyle co kot napłakał (świadczą o tym twoje wypowiedzi) a robisz z siebie nie wiadomo jakiego krytyka.
Zadam Ci 3 raz pytanie, w jakie RTS'y grales na przestrzeni tych parunastu lat poza Starcraftem?

Ale ma to jakieś znaczenie?
Ja grałem w sporo tego co jest na rynku. Ale mimo to nie chciałbym, aby SC był inną grą. Lubię każdą z tych strategii za ich odrębny charakter.
Wszystkie przykłady gier, które tutaj podałeś jako "prawidłowe" sequele, ja uważam za porażki.
Wolę już spinoffa, który proponuje mi nowe zasady gry.
Tak jak było w przypadku F:Tactics np.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #111 dnia: Grudnia 16, 2010, 16:49:28 pm »
ty grałeś w sc2 tyle co kot napłakał (świadczą o tym twoje wypowiedzi) a robisz z siebie nie wiadomo jakiego krytyka.
Zadam Ci 3 raz pytanie, w jakie RTS'y grales na przestrzeni tych parunastu lat poza Starcraftem?

a jakie to ma znaczenie????? czy ja mówię o innych ertesach? jakbyś dalej nie zauważył, nie wypowiadam się na tematy o których nie mam pojęcia. w przeciwieństwie do ciebie.

Wuher

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 20-05-2004
  • Wiadomości: 1 622
  • Reputacja: 5
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #112 dnia: Grudnia 16, 2010, 17:07:42 pm »
Moda na przypierdalanie się do wszystkiego.

A jak rozkręcałem ten hejterski interes w latach 90 to mówili, że się nie przyjmie.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #113 dnia: Grudnia 16, 2010, 20:56:42 pm »
a jakie to ma znaczenie????? czy ja mówię o innych ertesach? jakbyś dalej nie zauważył, nie wypowiadam się na tematy o których nie mam pojęcia. w przeciwieństwie do ciebie.
Duze, bo nie wiesz o co mi chodzi jesli mowie o mechanice. Nie masz kompletnie porownania do innych gier strategicznych jesli w nie nie grales.

I co do 'nie mam pojecia' to wiesz ;] klamstwo powtarzane tysiace razy nie zawsze staje sie prawda.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 16, 2010, 20:58:20 pm wysłana przez KKRT »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #114 dnia: Grudnia 16, 2010, 21:07:37 pm »
przecież ja się nie odnosiłem do innych gier tylko twojego bezsensownego pierdolenia, że sc2 nie różni się pod względem mechaniki od sc1 o_O

a w gierki inne grałem, chociażby shoguna, liznąłem też company of heroes czy ruse. sęk w tym, że w świetle twoich bzdur odnośnie starcrapa2 jako sc1 w hd nie ma to żadnego znaczenia.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #115 dnia: Grudnia 16, 2010, 21:24:21 pm »
starcrapa2

O TO TO TO TO! Wreszcie przemówiłeś ludzkim głosem  :D

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #116 dnia: Grudnia 16, 2010, 21:33:45 pm »
Wychodzi na to, że RED ALERT z PSX w hd byłby lepszy od SC2.

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #117 dnia: Grudnia 16, 2010, 22:02:34 pm »
Cytuj
http://fidgit.com/archives/2010/12/the_ten_most_overrated_games_o.php

xD kolejna stronka ktora prowokujac probuje nabic wejscia? omg, jeszcze black opsa to moge jakos zrozumiec bo wiadomo jaki marketing za nia stoi, ale RDR? God of War? Reach? i ty to nazywasz dobra lista  :o

a za fail roku uwazam oczywiscie sonyklapy i generalnie pod wiekszoscia postow 1man1jara moge sie podpisac. Rok temu bylo wzglednie ok, nawet premiera killzone'a 2 nie zrobila jakiegos wielkiego shitstormu, natomiast mniej wiecej od premiery uncharted 2 niektorzy z posiadaczy ps3 zamontowali w dupie supermotorek ktory pomogal im trollowaniu. normalnie kur** takie strony jak sonydefenseforce, ps3site.pl czy tez niektore osobniki stad pokroju irasa, bobana czy tomasza powinny byc w nonsensopedii wpisani w definicje net trollingu. smiem twierdzic ze xbotow jest spooooro mniej, chociaz trafiaja sie typy jak bigdaddy ktore starczaja za wielu xD

ogolnie to jak sie przegladalo net to mialo sie takie wrazenie, za najwazniejsze nie jest to ze ps3 dostaje perelki pokroju heavy rain czy gow3 tylko ze kur** IKSBOKS ICH NIE MA, ze splinter cell wychodzi na pc, ze alan dziala w 640p czy tam ilu i ze reach to nie tru mroczny fps jak boski killzone. o brandzlowaniu sie nad kazdym BOSKIM, GENIALNYM GOTY!!!111 exclusivem na ps3 nie wspominam. i jeszcze ten GENIALNY ROK DLA SONY, pińćset eskluzivow, tylko szkoda ze pomiedzy gowIII a gt5 jakos zadnego nie bylo? smiem twierdzic ze niektorzy doprowadzili sie do takiego stanu, ze jakby sony oglosilo ekskluzywnego sapera, to by monitory mieli zachlapane (vide twisted metal, jakby to nie byl exclusive to by kur** nikt sie nim nie interesowal zapewne).

to samo o roku nastepnym, ch** z tym ze bedzie kz3, u3, infamous nowy i lbp2, WAZNE ZE GLUPIE ZRRODOWANE XPUDLO ma tylko gearsy 3 i forze.

swietnym dowodem na to wszystko jest chociazby Butler, ktory zostal "stworzony" na potrzeby wlasnie takich fanboji i pajacow z oltarzykiem sony. Tylko wypusci jakis filmik w ktorym jedzie po MS (+ za to ze w wykwintny i inteligentny calkiem sposob) i juz cala dzieciarnia playstation sie masturubuje HAHAH O kur** ROTFL JAKI ON ZABAWNY I ZAJEBISTY je**c X'a, pff.

nie rozumiem z czego to wynika, moze to wyladowywanie sie po dwuletniej frustracji w latach 2006-2008 gdzie sonyklapy radowali sie jakimis tam heavenly sword czy resisstance ktory obok gearsow to nawet kur** nie stal.

i zeby to chociaz byli to jacys posiadacze obu konsol, a tu nie, wiekszosc trollingu leci od tych ktorzy x'a co najwyzej w mm widzieli (zapewne AKURAT WTEDY jak widzieli blasterki w halo albo samoprowadzace sie auta w forzie) albo juz od dawna go nie maja.

« Ostatnia zmiana: Grudnia 16, 2010, 22:04:56 pm wysłana przez pankracy »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #118 dnia: Grudnia 16, 2010, 22:17:20 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: FAIL roku 2010
« Odpowiedź #119 dnia: Grudnia 16, 2010, 22:24:25 pm »
kolejna stronka ktora prowokujac probuje nabic wejscia? omg, jeszcze black opsa to moge jakos zrozumiec bo wiadomo jaki marketing za nia stoi, ale RDR? God of War? Reach? i ty to nazywasz dobra lista  Surprised
Tak, bo to jego zdanie i on nie pisze, ze te gry sa slabe, tylko ze dostaja za wysokie oceny i za duzy hype.