Już mnie mają. Pomijając fakt, że sterowanie żyroskopem to ciekawostka i tak każdy przerzuci się na krzyżak/analog, tak samo strzelanie pociskami za pomocą touchscreena kompletnie będzie wytrącać gracza ze skupienia, to ta część zapowiada się pysznie.
Myślę, że strzelanie tylnym touchscreenem dałoby radę - szczególnie w przypadku Canona(mogliby zrobić wtedy obrotowego ) lub Leech Beama.
Ma to sens, gdy miejsce dotknięcia ekranu będzie jak najbliżej innych przycisków (zauważyłem na którymś gameplay'u, że wystarczy dotknąć "gdziekolwiek" na ekranie - pochwalam). W innym przypadku, jest to tylko zbędny bajer. Dobrze, że nie będzie to rozwiązanie narzucone "z góry", co było widoczne na innym off-screen gameplay - osoba sterująca statkiem nie dotknęła ekranu ani razu przez cały przelot.
Generalnie, jeśli chodzi o sterowanie, ta seria ciężko znosi "nowości". Niełatwo zmienić coś, co znakomicie funkcjonuje od czasów pierwszego PlayStation. Chwała za to Psygnosis/Studio Liverpool, że przez lata nie zmieniali niczego na siłę w tym aspekcie (poza ciężkim do wyczucia i wg mnie najmniej intuicyjnym Wipeout Fusion).
Ej... Czy ja dobrze rozumiem, że ma być w tej cross platform multiplayer z Wipeoutem HD/Fury na PS 3?
Jeżeli tak... to czyżby nas czekał dodatek z nowymi torami i pojazdami dla HD/Fury?
Jeśli tak się stanie, to nieprędko. Najpierw w Wipeout 2048 będzie kilka tras z Wipeout HD, m.in. widziana już Anulpha Pass - na całość tras, m.in. dodatku Fury z ps3 nie liczę. Chyba, że rozwiążą to inaczej - live stream z ps3 na psv, wtedy nie widzę problemu
Studio Liverpool żyje od paru lat głównie tą serią, więc wysoce prawdopodobne, że po jakimś czasie takie DLC do W:HD Fury lub W2048 powstanie.