Autor Wątek: Wipeout  (Przeczytany 9308 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Wipeout
« dnia: Czerwca 07, 2011, 09:42:18 am »
Chyba nie muszę pisać że zajebiste  :D
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2011, 21:01:44 pm wysłana przez Lupi »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: WipEout
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 07, 2011, 11:44:14 am »
Wszystko elegancko, tylko dlaczego wałkują non stop te same trasy od czasów Wipeout Pure? Chyba, że Anulpha Pass to taka pokazówka "na szybko", bo widziałem na prezentacji przeszkloną trasę z wieżowcami w tle. Jak widziałem na screenach, Studio Liverpool chce wprowadzić nieco bardziej "przyziemny" klimat, co sugeruje człon nazwy "2048". Zajebisty pomysł - wprowadzić statki na trasy z otoczeniem bliższym naszych czasów. Sam się kiedyś zastanawiałem, jakby to było wprowadzić na węzły wiaduktów wielkich miast, np. Tokio takie maszyny. Chyba się doczekałem.


Choć akurat na tej trasie wygląda to średnio, taki Ridge Racer nad jezdnią.

Większa różnorodność tras, udany soundtrack (choć niekoniecznie, jeśli będą customy), przeniesienie najlepszych elementów W:HD i mamy zajebisty future racer w kieszeni. Piękna sprawa.

Wiadomość scalona: [time]Czerwiec 07, 2011, 13:44:08 pm[/time]
Wrzucam do tematu post Lema z PS Vita:
Screenshoty gier na NGP:
Wipeout 2048





Na podstawie tych starych już screenów stwierdzam, że Wipeout 2048 odstaje oprawą od W:HD Fury na PS3. Wynika to pewnie z faktu, że tu wrzucają "realistyczne" tekstury, a W:HD to gra bardziej "cukierkowa" i oteksturowanie jest bardziej jednolite. Zobaczymy jednak na godnej jakości filmiku, czy te wnioski są prawdziwe.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 07, 2011, 13:48:57 pm wysłana przez Kert »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: WipEout
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 08, 2011, 00:46:06 am »
Chyba nowy trailer:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: WipEout
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 08, 2011, 09:40:43 am »
Już mnie mają. Pomijając fakt, że sterowanie żyroskopem to ciekawostka i tak każdy przerzuci się na krzyżak/analog, tak samo strzelanie pociskami za pomocą touchscreena kompletnie będzie wytrącać gracza ze skupienia, to ta część zapowiada się pysznie. Cross Play z W:HD na ps3!, nowe trasy bliższe naszym czasom (zobaczymy, jak to wypadnie), pełna kampania w trybie on-line, gadżety w stylu "rozszerzonej rzeczywistości" (statki na domowym stole przy śniadaniu) - czuję się kupiony na zestaw PSVita + Wipeout 2048. Sony wie, co robi, wypuszczając łajpałty na każdą swoją konsolę.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: WipEout
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 08, 2011, 10:04:00 am »
Jaki wypas  8)
Podoba mi się to sterowanie i myślę że może się sprawdzić.
Do tego fajny bajer z kamerką - mogą dopisać mnie do klientów :D

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: WipEout
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 08, 2011, 11:46:56 am »
Ja myślę, że sterowanie korpusem konsoli nie sprawdzi się w przypadku graczy, którzy będą chcieli coś w tej grze osiągnąć. W W:HD żyroskop to też była fajna sprawa, ale na krótko i potem traktuje się ją, jako ciekawostkę. Zresztą wystarczy zapytać "wyjadaczy" tego tytułu, czy uznają inny kontroler, niż krzyżak. Ja latam na analogu, bo ciężko mi się przestawić na przyciski kierunkowe. W takim tytule potrzebna jest pełna kontrola lotu. Chciałbym jednak, aby jakieś świry zaprezentowały umiejętności sterowania maszyną w najszybszej klasie Phantom za pomocą wychyłów PSVita.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2011, 11:49:34 am wysłana przez Kert »

_Maniek_

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 545
  • Reputacja: 0
Odp: WipEout
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 12, 2011, 20:51:29 pm »
Już mnie mają. Pomijając fakt, że sterowanie żyroskopem to ciekawostka i tak każdy przerzuci się na krzyżak/analog, tak samo strzelanie pociskami za pomocą touchscreena kompletnie będzie wytrącać gracza ze skupienia, to ta część zapowiada się pysznie.

Myślę, że strzelanie tylnym touchscreenem dałoby radę - szczególnie w przypadku Canona(mogliby zrobić wtedy obrotowego  :D) lub Leech Beama.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 12, 2011, 21:09:00 pm »
Ej... Czy ja dobrze rozumiem, że ma być w tej cross platform multiplayer z Wipeoutem HD/Fury na PS 3?

Jeżeli tak... to czyżby nas czekał dodatek z nowymi torami i pojazdami dla HD/Fury?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 12, 2011, 21:29:46 pm »
Zapewne tak i będzie się to nazywało WipEout Trinity  8)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 12, 2011, 21:50:27 pm »
To proste. Vita dostanie port z PS3.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 12, 2011, 21:53:55 pm »
Już mnie mają. Pomijając fakt, że sterowanie żyroskopem to ciekawostka i tak każdy przerzuci się na krzyżak/analog, tak samo strzelanie pociskami za pomocą touchscreena kompletnie będzie wytrącać gracza ze skupienia, to ta część zapowiada się pysznie.
Myślę, że strzelanie tylnym touchscreenem dałoby radę - szczególnie w przypadku Canona(mogliby zrobić wtedy obrotowego  :D) lub Leech Beama.
Ma to sens, gdy miejsce dotknięcia ekranu będzie jak najbliżej innych przycisków (zauważyłem na którymś gameplay'u, że wystarczy dotknąć "gdziekolwiek" na ekranie - pochwalam). W innym przypadku, jest to tylko zbędny bajer. Dobrze, że nie będzie to rozwiązanie narzucone "z góry", co było widoczne na innym off-screen gameplay - osoba sterująca statkiem nie dotknęła ekranu ani razu przez cały przelot.

Generalnie, jeśli chodzi o sterowanie, ta seria ciężko znosi "nowości". Niełatwo zmienić coś, co znakomicie funkcjonuje od czasów pierwszego PlayStation. Chwała za to Psygnosis/Studio Liverpool, że przez lata nie zmieniali niczego na siłę w tym aspekcie (poza ciężkim do wyczucia i wg mnie najmniej intuicyjnym Wipeout Fusion).

Ej... Czy ja dobrze rozumiem, że ma być w tej cross platform multiplayer z Wipeoutem HD/Fury na PS 3?

Jeżeli tak... to czyżby nas czekał dodatek z nowymi torami i pojazdami dla HD/Fury?
Jeśli tak się stanie, to nieprędko. Najpierw w Wipeout 2048 będzie kilka tras z Wipeout HD, m.in. widziana już Anulpha Pass - na całość tras, m.in. dodatku Fury z ps3 nie liczę. Chyba, że rozwiążą to inaczej - live stream z ps3 na psv, wtedy nie widzę problemu 8) Studio Liverpool żyje od paru lat głównie tą serią, więc wysoce prawdopodobne, że po jakimś czasie takie DLC do W:HD Fury lub W2048 powstanie.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2011, 21:55:28 pm wysłana przez Kert »

_Maniek_

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 545
  • Reputacja: 0
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 12, 2011, 22:04:05 pm »
Już mnie mają. Pomijając fakt, że sterowanie żyroskopem to ciekawostka i tak każdy przerzuci się na krzyżak/analog, tak samo strzelanie pociskami za pomocą touchscreena kompletnie będzie wytrącać gracza ze skupienia, to ta część zapowiada się pysznie.
Myślę, że strzelanie tylnym touchscreenem dałoby radę - szczególnie w przypadku Canona(mogliby zrobić wtedy obrotowego  :D) lub Leech Beama.
Ma to sens, gdy miejsce dotknięcia ekranu będzie jak najbliżej innych przycisków (zauważyłem na którymś gameplay'u, że wystarczy dotknąć "gdziekolwiek" na ekranie - pochwalam). W innym przypadku, jest to tylko zbędny bajer. Dobrze, że nie będzie to rozwiązanie narzucone "z góry", co było widoczne na innym off-screen gameplay - osoba sterująca statkiem nie dotknęła ekranu ani razu przez cały przelot.

Chodziło mi o ten touchpad, co jest z tyłu - sprawdzając na kalkulatorze ( :D) wydaję mi się, że nie będzie problemu w sterowaniu środkowymi palcami po tylnym touchpadzie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 12, 2011, 22:10:38 pm »
O kurczę, rzeczywiście o tym z tyłu nie pomyślałem. W takim razie ok, jeśli będzie taka możliwość - spełni swoje zadanie. Przesunięcie "wolnych" palców po obudowie z góry na dół, aby puścić quake'a. Mocna rzecz i fajna wczuwa.

Zastanawiam się trochę nad soundtrackiem i pomijając oczywiste customy, z jednej strony ucieszyła mnie zajawka z trailera, oznajmiająca "Remixed Soundtrack" - fajnie będzie usłyszeć znane kawałki w aranżacjach tuzów gatunku, a z drugiej byłoby znakomicie dostać coś zupełnie nowego (i oby to nie był dubstep po całości). Marzy mi się powrót Sashy, Orbital, Photeka i kilku toksycznych kawałków od chemicznych braci. Oby jak najdalej od utworów z W:Fusion, gdzie po ograniu całości kilka wpadło mi w ucho, ale było zbyt "melodyjnie" i z wokalem (WTF?). Wielki come-back klimatów z W3 niestety nie będzie możliwy. Szkoda.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2011, 22:12:22 pm wysłana przez Kert »

Mrocz

  • Gość
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 12, 2011, 22:14:36 pm »
Jeśli tak się stanie, to nieprędko. Najpierw w Wipeout 2048 będzie kilka tras z Wipeout HD, m.in. widziana już Anulpha Pass - na całość tras, m.in. dodatku Fury z ps3 nie liczę. Chyba, że rozwiążą to inaczej - live stream z ps3 na psv, wtedy nie widzę problemu 8) Studio Liverpool żyje od paru lat głównie tą serią, więc wysoce prawdopodobne, że po jakimś czasie takie DLC do W:HD Fury lub W2048 powstanie.

Na trailerze W2048 jest napisane "10 new tracks" i "20 new ships", co moim zdaniem sugeruje, że dodają nowy content do całej kolekcji z Wipeout HD (i chyba też Fury)... Jedyne czego pewni nie jesteśmy, to fakt, czy posiadacze HD/Fury dostaną ten content w postaci DLC ;)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 04, 2012, 02:31:27 am »
Kurcze, swietnie to wyglada  :D

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 04, 2012, 11:15:33 am »
Eleganckie, ale chaos na ekranie wydaje się duży. Co więcej, zauważyłem więcej pól z bronią, niż do tej pory w każdej części domyślnie "jeden kolor". Może to tylko w trybie Challenge, ale to ciekawa alternatywa - obmyślanie, w jakie pole wlecieć, aby dostać odpowiednią "dopałkę".

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 07, 2012, 01:12:19 am »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 21, 2012, 21:19:49 pm »
Po pobieżnym sprawdzeniu dema, z niedowierzaniem przyjąłem długie czasy ładowania wyścigów. Myślałem, że to ułomność wersji demonstracyjnej, ale po recenzji na PlayStation Universe (i nie tylko - wystarczy zobaczyć na metacritic) w pełnej wersji znalazłem potwierdzenie swych obaw:
Cytuj
Despite the long loading times (typically 50 seconds before each track) and the excruciating learning curve for non-pros, WipEout 2048 offers a tactically exciting, rewarding and challenge campaign mode with some gloriously-designed tracks and nice variety of events.
Średnio 50s! To jakieś jaja. W warunkach "sklepowych", gdy w trakcie ładowania sprzedawca raczył mnie rozmową w stylu "no i jak wrażenia?" dało się zauważyć dłuższy czas oczekiwania na rozpoczęcie wyścigu. W warunkach domowych to będzie mordęga zmieszana ze znużeniem. Momentami drażniło mnie oczekiwanie na wyścig w W:HD, a trwało to z 5 razy krócej. Zły kod, słaba przepustowość, bebechy nie wyrabiają, ślamazarny soft? Sam nie wiem, ale to zdecydowanie musi iść do poprawki (patch będzie nieodzowny - to jest jeden z plusów generacji konsol podpiętych do globalnej sieci ;) ).

Gra już ktoś z forum w W2048 i może potwierdzić w/w kwestię?

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 21, 2012, 22:45:11 pm »
Już wyszedł jeden patch, który poprawia loadingi o 50%.

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 22, 2012, 16:13:06 pm »
Jak ma działać ta współpraca pomiędzy PS3 a PS Vita ? Ja mając Wipeout HD z dodatkiem Fury mogę grać z graczami, którzy mają 2048 ?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 22, 2012, 16:41:30 pm »
Tak, ale gracze na psv będą musieli ściągnąć DLC z zawartością dla W:HD (tory, statki). Jeśli posiadasz W:HD Fury na ps3, możesz bezpłatnie pobrać DLC na psv. Jeśli nie posiadasz, musisz bulić. Może w przyszłości wydadzą DLC na ps3 z torami z W2048 (na co mocno się napalam), jednak na razie cross-play tylko z W:HD Fury (choć pewnie nie wszystkie trasy - tylko z podstawki).

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #21 dnia: Kwietnia 27, 2012, 04:13:14 am »
Mam grę, kupiłem dla niej Vitę i nie żałuję. Najlepsza część serii moim zdaniem - grałem we wszystkie bo zawsze kupuję konsolki Sony dla tej serii

bold

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 18-04-2012
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
Odp: Wipeout
« Odpowiedź #22 dnia: Kwietnia 30, 2012, 10:02:12 am »
Zdecydowanie, dla gry można kupić konsolę ;) Ale niestety, nie jest najdłuższa. A po chwili trzeba szukać czegoś innego ;(