Poza tym architektura konsol jest zupełnie inna.
O tym już pisałem. Masz zupełnie nieaktualnie informacje. Architektura obecnych konsolek nigdy nie była bardziej pecetowa a wii u i nextgeny będą wykapanymi piecami w pełni zgodnymi z direct3d. P przypadku wiiu te dane są nawet już potwierdzone przez deweloperów, żadnych autorskich bibliotek tylko OGL i DX. Firmy robiące konsolki po latach błądzenia postawiły na standaryzacje bo szybciej, łatwiej i w wyniku taniej uzyskujesz dobre efekty.
Kolejna sprawa - piszesz, że Xbox 1 to PC, ale on przecież miał 64MB pamięci. Jak wytłumaczysz fakt, że taki Riddick wyglądał prześlicznie a na PC aby gra wyglądała podobnie jak na konsoli trzeba było mieć przynajmniej 512MB Ramu?
Oczywiście zagadnienia takie jak zamknięta architektura oraz optymalizacja pewnie są ci doskonale znane. Na pewno wziąłeś pod uwagę rzeczy takie jak zapas mocy, inne zasady zarządzania pamięcią w windowsach i sam wymieniony system działający w tle... Poza tym dobrze jakbyś wiedział co znaczy skrót XO jak już jesteś specem od konsolek.
nie będę podawał Ci źródeł mojej wiedzy
?Nalegam. Powiedz które to karty grafiki mające 512mega ramu korzystają tylko z 64mega. Taki spisek producentów jeśli miał miejsce na pewno musi być dobrze udokumentowany więc nie będziesz miał problemów z podaniem ze 3 źródeł.
Sam też zagłębiałem się w modelowanie 3D
Akurat to o niczym nie świadczy. Uczyłem się 3d od gościa który robił przy animaticach do F.E.A.R. a mimo to wiedział bardzo mało na temat hardwareu.
że do zabawy pracy z 3DS maya/blender/zbrush musisz mieć kartę grafiki za 5000 zł (jakieś Quadro) 700zł (gtx) i minimum 32GB 6giga Ramu
Mam kompa skrojonego na miarę bo wiem czego potrzebuje przy pracy z grafą i znam się na sprzęcie. Proste.
s00b, kert- Koniec października. Razem z całym folio. Wcześniej nic nie pokazuje szerszej publice.