Wkurza mnie brak szacunku do klienta.
Moje bazgroły na fb Media Expert...
" Uważnie dokonujcie zakupów w mediaexpert bo może to dla was skończyć jak dla mnie zmarnowanym czasem i niepotrzebnymi nerwami... 24 lutego zakupiłem w przedsprzedaży Samsunga S20 Ultra w Mediaexpert Galaxy Szczecin już na wstępie mnie oszukano, że sprzęt dostanę na premierę, informowałem że sam samsung nie posiada już, ale twierdzili że u nich jeszcze załapię się na ostatnie sztuki, skąd mogłem wiedzieć że nie mają na magazynach a zamawiają ze strony samsunga a przynajmniej taka była jedna z wersji tłumaczenia... na telefon dałem przedpłatę 1200zł i tak czekam, i czekam zero informacji nikt nic cisza, więc poszedłem dowiedzieć się po 10 marca co jest grane, oczywiście w między czasie pojawiła się na stronie notka prasowa samsunga, że telefony będą dostarczane dopiero po 15 kwietnia, i w sklepie oczywiście inna obsługa każdy oczy robi umywa ręce nikt nic nie wie coś pięknego, taki partner handlowy samsunga że mnie pytano czy to aby na pewno teraz jest premiera tego telefonu... cóż ze względu że i tak już nigdzie bym s20 ultra nie dostał postanowiłem poczekać, i to bym mój kolejny błąd! Mamy prawie 2 miesiące od czasu zakupu a ja nie mam telefonu jak i pieniędzy... 16 kwietnia jest mail myślę w końcu a tu... krótka notka zamówienie anulowane. Cóż to za niebywałe istoty pracują w mediaexpert że tak lekką ręką jednym kliknięciem anulowali zamówienie komuś kto czeka w kolejce już tyle czasu!?!? Mało tego profesjonaliści z mediaexpert nawet nie mają ochoty sprawdzać co robią bo anulowali ale o zwrocie pieniędzy nic już nie wspomniano. Musiałem dzwonić i marnować swój czas na łaskawców aby wyjaśnili mi czym zawiniłem oczywiście przekierowania chyba nikt nie chciał tego brać na siebie, aż w końcu jedna pani raczyła wyjaśnić mi że anulowano bo sklep zamknięty bo pandemia... oczywiście pandemia, globalne ocieplenie dziura ozonowa i inne katastrofy ja rozumiem, ale cóż to za algorytm uniemożliwia przekierowanie zlecenia ze sklepu na dostawę, no cóż chyba ten sam który nakazał milczeć wcześniej w sprawie moich pieniędzy... ostatecznie Pani z mediaexpert poprosiła mnie o dane do przelewu i że pieniądze zostaną zwrócone. I tak czekam teraz na pieniądze telefonu nie mam jestem w plecy na 700zł bo do przedpremierowych zakupów samsung dokładał słuchawki... Jednym słowem Media Level Expert! "