Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 562499 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3080 dnia: Marca 26, 2019, 14:19:41 pm »
Większych bzdur nie czytałem, przecież to oczywiste że przeskok będzie ogromny ,nawet moim zdaniem taki jak ps2 a ps3 . Co z tego że Xbox ma moc 6 tera skoro cała ta moc poszła tylko w rozdzialkę i animacje ,przecież każda gra na Xbox x musi działać na słabszym modelu , więc praktycznie w ogóle nie odczulismy tej większej mocy. W rzeczywistości gry na nowe konsole będą działać w 4k i 30fps a grafika będzie rozp**rdalać. Wspomnicie moje słowa

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3081 dnia: Marca 26, 2019, 15:04:34 pm »
To jest to o czym wspominałem kiedyś (z różnymi wersjami, słuszna uwaga). Taka siódma Forza Motosport miała działać zarówno na One(S), jak i na One X. Ten drugi dodał sporo, bo i modele samochodów znacznie lepiej się prezentują (wnętrze również) i zaliczyliśmy skok z fHD na 4k.

I skoro gra na konsoli oferującej sześć teraflopów wyciągała 4k + 60 klatek pod koniec 2017r. (co jak wieść niesie w okolicy 69% mocy konsoli wykorzystywało), to tylko można sobie wyobrazić co doda dodatkowa moc obliczeniowa i jak Motorsport w 2020r. się zaprezentuje.

Zresztą takich przykładów można by mnożyć. Omega Collection to jedna z najlepiej wyglądających obecnie gier (a przypominam, że to remaster).
Pro oferuje 4k i 60 k/s. Co to by było, gdyby ekipa uderzyła w powiedzmy 2024r z nowym Wipeout. Miazga (pozdrawiam, był lata temu taki użytkownik na forumku  :roll: ).

Zatem ja liczę, że na dzień dobry dostane uderzenie jak przy Killzone Shadow Fall i Ryse, a później kolejne graficzne 10/10 przeskoki nas odwiedzą. Kto grał na premierę w inFamous Second Son i Batman Arkham Knight wie o jak one nieprawdopodobnie się prezentowały podczas premier.






Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3082 dnia: Marca 26, 2019, 15:12:01 pm »
Prawdziwa różnica to taka jaką prezentuje ps4 czyli około 2 tera , a prognozy ps5 mówią o 12 do 14 tera !! I 20gb gddr6!!! To będzie przeskok wręcz gigantyczny,
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2019, 15:20:23 pm wysłana przez Braveheart1989 »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3083 dnia: Marca 26, 2019, 16:04:16 pm »
W sumie... Praktyka pokazała, że jednak cyferki aż tak bardzo nie kłamią. Aby przeskok był na prawdę solidny, zakładając że chcemy grać w natywnym 4K, to już na początek potrzebujemy 4x wiecej mocy niz ma PS4, aby zagwarantować sobie rozdzielczość i jakość obecnej generacji, co daje 8TFLOP na start. Do tego powinniśmy jeszcze dodać zapas mocy na nowe efekty i techniki generowania grafiki 3D, więc ewentualnie te  bazowe 8 plus 4 do 6 TFLOP być może pazurki jednak pokaże. :>

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3084 dnia: Marca 26, 2019, 16:57:23 pm »
W sumie... Praktyka pokazała, że jednak cyferki aż tak bardzo nie kłamią. Aby przeskok był na prawdę solidny, zakładając że chcemy grać w natywnym 4K, to już na początek potrzebujemy 4x wiecej mocy niz ma PS4, (....) 8 plus 4 do 6 TFLOP być może pazurki jednak pokaże. :>



Żebyś wiedział.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3085 dnia: Marca 27, 2019, 00:04:42 am »
Też liczę na to, że z czasem nowa generacja pokaże pazur (np. przy GTA VI). Na początku jednak wielkiego skoku bym nie oczekiwał, tym bardziej jeśli faktycznie każda gra będzie celowała w natywne 4k.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3086 dnia: Marca 27, 2019, 08:53:31 am »
Pazur to nie pokaze jakies GTA VI, tylko pierwszy nie cross-genowy porzadny exclusive, prawdopodobnie od Sony. Jakis Horizon 2 albo GoW 2. Tak stawiam.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3087 dnia: Marca 27, 2019, 09:17:57 am »
Jak patrzę na gry pokroju BFV, RDR2, to zastanawiam się, czy era królowania 1st party Sony nie przeminęła. Gry multiplatformowe korzystają już ze świetnych technologii, i dzisiejsze exy to już nie to co za czasów PS3.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3088 dnia: Marca 27, 2019, 09:28:42 am »
Jak patrzę na gry pokroju BFV, RDR2, to zastanawiam się, czy era królowania 1st party Sony nie przeminęła. Gry multiplatformowe korzystają już ze świetnych technologii, i dzisiejsze exy to już nie to co za czasów PS3.
Przeciez do poziomu takiego Horizon to nie doskoczyl nawet RDR2 a o bfv to juz w ogole nie ma co wspominac.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3089 dnia: Marca 27, 2019, 09:53:47 am »
No nie wiem. Hori ma np strasznie statyczną roślinność w porównaniu do RDR2. Wnetrza to na pewno lepsze są w RDR2 który ogólnie jest też mniej sterylny, myślę że Arthur Morgan nie ma czego się wstydzić.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3090 dnia: Marca 27, 2019, 09:58:01 am »
No nie wiem. Hori ma np strasznie statyczną roślinność w porównaniu do RDR2. Wnetrza to na pewno lepsze są w RDR2 który ogólnie jest też mniej sterylny, myślę że Arthur Morgan nie ma czego się wstydzić.
Wstydzic sie moze na pewno rozmazanych 2 i 3 planow na ps4 pro ;)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3091 dnia: Marca 27, 2019, 10:18:13 am »
Pazur to nie pokaze jakies GTA VI, tylko pierwszy nie cross-genowy porzadny exclusive, prawdopodobnie od Sony. Jakis Horizon 2 albo GoW 2. Tak stawiam.
To był tylko najbardziej oczywisty przykład ;)

Nie skreślałbym jednak MS na tej generacji. O ile wiadomo, że gry Obsidianu czy InXile grafiką szału nie zrobią, to takie Fable od twórców Forzy Horizon może pozamiatać. Ninja Theory też na pewno pokaże coś konkretnego, tym bardziej, że dzięki MS mają większy budżet. Ale masz rację. Sony prawdopodobnie będzie pierwsze.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3092 dnia: Marca 27, 2019, 10:32:48 am »
No nie wiem. Hori ma np strasznie statyczną roślinność w porównaniu do RDR2. Wnetrza to na pewno lepsze są w RDR2 który ogólnie jest też mniej sterylny, myślę że Arthur Morgan nie ma czego się wstydzić.
Wstydzic sie moze na pewno rozmazanych 2 i 3 planow na ps4 pro ;)

To raczej Pro powinno się wstydzić swojego pseudo 4K.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3093 dnia: Marca 27, 2019, 10:34:38 am »
No nie wiem. Hori ma np strasznie statyczną roślinność w porównaniu do RDR2. Wnetrza to na pewno lepsze są w RDR2 który ogólnie jest też mniej sterylny, myślę że Arthur Morgan nie ma czego się wstydzić.
Wstydzic sie moze na pewno rozmazanych 2 i 3 planow na ps4 pro ;)

To raczej Pro powinno się wstydzić swojego pseudo 4K.
Raczej R* tego, ze nie umial tego zrobic porzadnie jak np. Insomniac w Spidermanie.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3094 dnia: Marca 27, 2019, 11:18:15 am »
To że ps4 pro jest za słabe na 4k to wiadomo ,tylko ch** z tym 4k jak exy sony po prostu zamiatały, strach pomyśleć co oni wyczarują z 14 tera 20gbddr6 i dużo lepszym procesorze. 

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3095 dnia: Marca 27, 2019, 11:19:45 am »
I to wg ciebie skreśla tą grę jako jedną z najładniejszych na tej generacji?
Ja na dobrą sprawę nie pamiętam już żadnych exow które wywarłyby na mnie jesteś większe wrażenie. Tzn, Hori robił w czasie kiedy w niego grałem, ale wymienione multiplatformy też robią duże wrażenie, wcale nie ustępują grom Sony. Zobaczymy co pokażą TLUO i Death Standing.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3096 dnia: Marca 27, 2019, 11:31:25 am »
I to wg ciebie skreśla tą grę jako jedną z najładniejszych na tej generacji?
Ja na dobrą sprawę nie pamiętam już żadnych exow które wywarłyby na mnie jesteś większe wrażenie. Tzn, Hori robił w czasie kiedy w niego grałem, ale wymienione multiplatformy też robią duże wrażenie, wcale nie ustępują grom Sony. Zobaczymy co pokażą TLUO i Death Standing.
Ale ja nie skreślam, rdr2 wyglada pięknie i do tego był po prostu lepsza gra niż horizon ,ale graficznie to jest różnica na korzyść exow sony , a nadchodzący the last od us 2 i ghost of thusima ,czy jak to się tam pisze wyglądają jeszcze lepiej niż wspomniany horizon ,sony ma po prostu mistrzow kodu ,konsola za 1200zl a ropierdala pcmasterrace.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3097 dnia: Marca 27, 2019, 12:24:50 pm »
a nadchodzący the last od us 2 ,czy jak to się tam pisze
The Last of Ass 2.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3098 dnia: Marca 27, 2019, 12:34:27 pm »
I to wg ciebie skreśla tą grę jako jedną z najładniejszych na tej generacji?
Ja na dobrą sprawę nie pamiętam już żadnych exow które wywarłyby na mnie jesteś większe wrażenie. Tzn, Hori robił w czasie kiedy w niego grałem, ale wymienione multiplatformy też robią duże wrażenie, wcale nie ustępują grom Sony. Zobaczymy co pokażą TLUO i Death Standing.
Ale ja nie skreślam, rdr2 wyglada pięknie i do tego był po prostu lepsza gra niż horizon ,ale graficznie to jest różnica na korzyść exow sony , a nadchodzący the last od us 2 i ghost of thusima ,czy jak to się tam pisze wyglądają jeszcze lepiej niż wspomniany horizon ,sony ma po prostu mistrzow kodu ,konsola za 1200zl a ropierdala pcmasterrace.

Ogólnie z tym pytaniem zwracałem się do Windoma, ale ok :D W sumie nie pamiętam już za bardzo Hori, kiedy w to grałem, robiło na mnie wrażenie, dzisiaj jednak RDR robi na mnie wcale nie gorsze, może nawet lepsze wrażenie. Chętnie zobaczyłbym taki head to head, niestety swoich screenow z Hori juz nie mam, zeby porównać. W każdym razie, multiplatformy imo nie ustępują exom w kwestii oprawy. Mamy takie czasy, że liczy się budżet, i im większy, tym ładniejsze gry.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3099 dnia: Marca 27, 2019, 13:41:35 pm »
I to wg ciebie skreśla tą grę jako jedną z najładniejszych na tej generacji?
Jesli mowa o rdr2, to nie nie skresla, jest to jedna z ladniejszych gier generacji, ale to jest minus i to taki bardzo duzy ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3100 dnia: Marca 27, 2019, 17:54:56 pm »


No dobra, troche sobie odświeżyłem wspomnienia. Horizon ma dobre tekstury i efekty shaderów na roślinności, jednak interakcje ze światem zdecydowanie lepiej wypadają w RDR2. Poza tym draw distance w RDR2 moim zdaniem znacznie lepszy, odległe tereny wyglądają mega szczegółowo, na szczególną pochwałę zasługuje drobniejsza roślinność, która nie znika. Bardziej pasuje mi też artstyle RDR'a, jest bardziej realistyczny w porównaniu do baśniowego, kolorowego Hori. W ostatecznym rozrachunku wydaje mi się, że RDR jest grą bardziej zbalansowaną, Hori może wyglądać ładnie na pocztówkach, na pewno sporo mocy poszło w piękną, błyszczącą florę ale rusza się to już zauważalnie gorzej niż gra Rockstar. No ale każdemu jego porno. Myślę że jak na talerzu widać że gra multiplatformowa w niektórych aspektach ustępuje, a w niektórych momentach nawet wyprzedza sławnego Exa od Sony, co jednak świadczy o tym, że 3rd party wcale tak daleko w tyle nie jest, jak za czasów PS3.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3101 dnia: Marca 27, 2019, 19:30:08 pm »

Aczolwiek nadal jest i dalej bedzie, zwlaszcza na poczatku generacji.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3102 dnia: Marca 27, 2019, 20:02:57 pm »
Czy jest, to tak nie bardzo. Czy na początku generacji będzie? Niewykluczone.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3103 dnia: Marca 27, 2019, 20:36:57 pm »
Zapewne im bardziej architektura konsol będzie podobna do PC, a mniej customizowana, tym mniejszą "przewagę" będą mieć studia wewnętrzne.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3104 dnia: Kwietnia 07, 2019, 20:20:05 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3105 dnia: Kwietnia 07, 2019, 21:52:43 pm »
Ciekawe czy za naszego życia zobaczymy taki poziom grafiki, otwarcia świata i interakcji z nim jednocześnie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3106 dnia: Kwietnia 07, 2019, 22:24:37 pm »
Myślę, że najładniejsze gry na PS5 osiągną taki poziom. Zresztą w filmiku gość mówi, że to chodzi w czasie rzeczywistym na średniej klasy pececie, o ile dobrze słyszałem. Czyli są to narzędzia budowane pod kolejną generację.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3107 dnia: Kwietnia 08, 2019, 09:30:37 am »
GTX 1070? No ale mowa jest o skanach, poskanowali sobie skały i się chwalą. Na dobrą sprawę do Death Stranding mocno mi przypomina takie widoczki, więc długo czekać nie trzeba będzie.

https://youtu.be/51qCCiNy4MQ?t=73


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3108 dnia: Kwietnia 08, 2019, 11:38:18 am »
Zresztą w filmiku gość mówi, że to chodzi w czasie rzeczywistym na średniej klasy pececie, o ile dobrze słyszałem. Czyli są to narzędzia budowane pod kolejną generację.

Tak, tylko tu poza enviro i prostą fizyką nic nie ma. Plus to są skany - dają świetny, realistyczny efekt, ale budowanie całego świata w ten sposób nie jest łatwe. Teraz to się stosuje na mniejszą skalę, ale w taki sposób jak oni prezentują wciąż wydaje się to nie mieć racji bytu. Na pewno nie jest to optymalne podejście. Wizualny efekt jest oczywiście świetny, ale tego oczekujesz właśnie od skanów, do tego wykonanych przez zewnętrzną firmę.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3109 dnia: Kwietnia 08, 2019, 18:32:29 pm »
No tak. Ale chodzi o to, że w tej czy innej formie kolejna generacja powinna taką grafikę pociągnąć. Zresztą tak jak andryush napisał, już na obecnych sprzętach takie Death Stranding, Horizon czy U4 wyglądają nieziemsko, a przecież zastrzyk mocy będzie spory.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3110 dnia: Kwietnia 08, 2019, 20:05:42 pm »
Myślę, że też Frostbite w Battlefront 2 tez pokazuje ładnie uroki skanowania czy fotogrametrii.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3111 dnia: Kwietnia 08, 2019, 22:35:39 pm »
Ja miałem grać w Battlefront 2, ale czekając aż się ściągnie aktualizacja odpaliłem "na chwilę" Divinity. No i teraz Battlefront musi poczekać ;) Ale słyszałem, że graficznie trzyma wysoki poziom. Ostatnio grałem w BF1 i akurat grafa mnie nie zachwyciła. Nie jest może zła, ale taka zbyt pecetowa. Po Horizonie BF1 wypadł w każdym razie średnio.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3112 dnia: Kwietnia 09, 2019, 10:06:17 am »
No tak. Ale chodzi o to, że w tej czy innej formie kolejna generacja powinna taką grafikę pociągnąć. Zresztą tak jak andryush napisał, już na obecnych sprzętach takie Death Stranding, Horizon czy U4 wyglądają nieziemsko, a przecież zastrzyk mocy będzie spory.

Ta generacja może ją pociągnąć, bo siła jest w assetach. Wystarczy, że je wrzucisz na scenę i oświetlisz przyzwoicie. Problem w tym, ze aby tego użyć, ładujesz masę unikalnych obiektów do pamięci. Jasne, można optymalizować, więcej RAMu też będzie pomocne, ale wciąż niesie to ograniczenia - w końcu nie składamy poziomów tylko z kamieni. Rośnie więc też pojemność na dysku. A do tego dochodzą już kwestie poza techniczne - jak zeskanujesz obiekty, których nie ma? Statek kosmiczny, potwora? Tu z pomocą przychodzą materiały ze skanów, czyli dokładnie to co jest normą na tej generacji. Problem w tym, że wciąż opiera się to na typowym workflow, więc i efekt nie jest tak realistyczny (może być ale wymaga to więcej pracy i tworzy się customowe obekty). Jest jeszcze kwestia dostępność - skanowanie jest bardzo czasochłonne, można kupić gotowce (jak na tej prezentacji), ale są to koszta, a i tak nie wiesz, czy będziesz w stanie z tego użyć. Skany, według mnie, w takiej formie nie są dobre do każdej gry.


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3114 dnia: Czerwca 12, 2019, 01:03:58 am »
Cytuj
Project xCloud reportedly bests Google Stadia in early latency test. xCloud exhibits 67 ms of lag compared to 166 for Stadia.
http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=240358

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3115 dnia: Czerwca 12, 2019, 07:39:44 am »
lol, to trochę biedna ta stadia.

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3116 dnia: Czerwca 13, 2019, 09:07:52 am »
Mi się od początku XCloud wydaje ciekawszy (głównie przez kolekcje gier)

Stadia póki co wygląda na trochę niedojebane granie na PC. Bez eksów bez niczego. Jeżeli tylko 66ms jest w Xcloud to duży plus, będzie można sobie ograć Forze Horizon 4 w końcu :) Ciekawe czy te streamingowe usługi przewidują specjalne kontrolery jak kierownica czy joystick... Technicznie nie powinno być problemów, choć opóźnienie przy graniu na kierce na pewno byłoby bardziej odczuwalne.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3117 dnia: Czerwca 13, 2019, 09:56:35 am »
Tak czytam to ponoć idzie nieźle pograć, przeładowania w girsach wychodzą ludziom bez problemu ( to idealne trafienie w punkt aby szybciej przeładować)

67 ms to już jednak odczuwalny lag, ale mocno ma granicy. Nieźle nieźle.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3118 dnia: Czerwca 13, 2019, 14:41:23 pm »
Odnośnie tego, co wcześniej zamieściłem:
Cytuj
Edit:

So, the article is a bit misleading. It's comparing total latency vs total latency rather than additional latency vs additional latency, with 2 different games, one of which is a considerably more laggy game than the other. Here is the actual comparison:

xCloud- 4ms of additional latency compared to playing Halo 5 locally on Xbox One
Stadia- 21ms of additional latency compared to playing AC Odyssey locally on Xbox One
http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=240358

XCloud ma znacznie mniejszego laga, większą bibliotekę gier i pewnie będzie kosztował nieco drożej od Stadii, ale za to gry będą już w abonamencie. Jeśli zatem Google się nie postara, to skończy marnie (chyba, że faktycznie nadrobią sobie reklamą).

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3119 dnia: Czerwca 26, 2019, 13:56:59 pm »
Jim Ryan wypowiedział się na temat PlayStation Now
Cytuj
PlayStation Now ma obecnie mniej niż milion aktywnych subskrybentów, co jak na przedsięwzięcie sygnowane marką PlayStation, wynikiem rewelacyjnym nie jest. Nie trzeba jednak specjalnie wysilać wzroku, by zobaczyć, że ta część rynku zdecydowanie będzie jego istotnym elementem w najbliższych latach. Nowe platformy, dające dostęp do regularnie powiększanej biblioteki gier, w zamian za określoną opłatę, wyrastają jak grzyby po deszczu. Nic więc dziwnego, że również Sony nie zamierza tak łatwo porzucać swojej usługi. Jak poinformował Jim Ryan, będący szefem marki PlayStation, najbliższy rok, a także nadchodzący next - gen, rozpędzi zapomnianą nieco inicjatywę.

    Oczywiście, zauważyliśmy postępujący trend w innych formach rozrywki, skupiający się na masowym przesyle danych prosto z dużej biblioteki. Jesteśmy pewni, że granie również podąży tym kierunkiem. Dlatego też, stajemy się coraz bardziej pewni naszej usługi, a ona sama będzie bardzo rozwijana w najbliższym roku, oraz kolejnych.
https://www.ppe.pl/news/134317/playstation-now-wroci-do-zycia-sony-przypomina-sobie-o-swoim-dziecku.html