Autor Wątek: Smarkfony  (Przeczytany 611182 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #40 dnia: Października 12, 2011, 14:47:31 pm »
No tak, nie ma jak przechodzić Uncharted jak ma się 3 minuty do autobusu. Chyba się niektórzy pogubili w idei przenośnego grania. To że wychodzą na PSP konwersję z PS2, nie znaczy że się automatycznie nadają do przenośnego grania tylko z tego powodu że są. Poważne gry nadają się do domu, a na wynos popierdółki.


Wpis jak ch*j!

Nie raz pisalem, ze najwiekszym minusem PSP'ka byl brak popierdolek, bo podobnie jak becet nie wyobrazam sobie grania w rozbudowanego RPG czy FPS na przenosniej konsolce jadac do pracy (10 minut).

Ja sam pozbylem sie i PSP i DS'a i teraz gram na telefonie i czasami na tablet'cie zalezy w jak dluga podroz sie wybieram.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #41 dnia: Października 12, 2011, 15:00:57 pm »
zapominacie, ze handheldy nie są przydatne tylko trakcie trasportu, ale także jak się jest poza domem. ja spędzam poza domem jakieś pół roku w roku, do tego raz tu, raz tam i nie wyobrażam sobie nie mieć kieszonsolki.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #42 dnia: Października 12, 2011, 19:58:56 pm »
Kumpel grał w Dead Space na Galaxy dwójce i sterowanie nie wypadało nawet najgorzej. Muszę przyznać, że całkiem nieźle mu szło. Aż byłem zdziwiony. Na pewno nie jest to to samo, co na handheldzie, jednak nie wypada też tak źle, jak niektórym mogłoby się wydawać. Osobiście i tak uważam, że na wszelkie platformy przenośne najlepsze są turówki, gry logiczne i proste zręcznościówki. Fpp i Tpp są stworzone do dużego ekranu i normalnego pada.

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #43 dnia: Października 12, 2011, 20:14:07 pm »
Mam iPoda od ponad 2 lat, jedyne w co gram to popstar, crystal efenders, cut the rope, catcha mouse, mahjong i jakieś puzzle.
Próbowałem grać w ścigałki i jakiegoś CoD'a. Niestety stwierdziłem, że jest to szczyt masochizmu ogarnąć te całe sterowanie.
Wszystko od nowa, od początku...

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #44 dnia: Października 12, 2011, 20:18:00 pm »
zapominacie, ze handheldy nie są przydatne tylko trakcie trasportu, ale także jak się jest poza domem. ja spędzam poza domem jakieś pół roku w roku, do tego raz tu, raz tam i nie wyobrażam sobie nie mieć kieszonsolki.

@AsusUK Eee Pad Transformer with Android 3.1 supports XBOX 360 & Playstation controllers. UK FOTA Wed am.

Do tego jeszcze jest HDMI out w tym tablecie :D




Do tego emultor PSX :)


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #45 dnia: Października 13, 2011, 10:39:18 am »
Handheldy są git do grania w domu, podczas dłuższej podróży i nie ma kontrargumentu, że telefon też do tego służy, bo to takie pierdolenie. Oczywiście można sobie cisnąć w popierdułki i te 3h czy ileś tam, ale telefon to jest do dzwonienia i życzę powodzenia jak po takiej podróży wam się rozładuje. Gadanie, że gry jak MGS czy jakiś GoW:CoO to na kilkugodzinne sesje na dużym ekranie, to też pierdolenie do potęgi, bo to już trza być nołlajfem, by przechodzić gr na raz. Dla mnie godzinka gry to dużo i zapewne wiele osób ma podobnie jak ja.

Swoją drogą, granie w FPS na ekranie dotykowym komórki nie jest złe.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #46 dnia: Października 25, 2011, 00:50:05 am »
Imo Vita pod względem grafiki na platformach przenośnych będzie królować jeszcze z 3 lata. Jeśli na smartfony wyjdą jakieś świetnie wyglądające produkcje w tym czasie, to będą one raczej porównywalne graficznie do gier z Vity niż ją detronizujące. Po 3-4 latach Vita powinna się jednak coraz bardziej oddalać od czołówki gier na inne systemy. No ale nadal będzie mieć świetną grafikę, a także gry, które wyjdą tylko na tym systemie.
Przy najlepszym dla psv scenariuszu można mówić o max pół roku ale  wątpię nawet w jeden dzień panowana psv. ;)
Podzespoły vity to najpopularniejsza elektronika pakowana do komórek od lat tylko odpowiednio dokręcona i wielordzeniowa. Sama architektura jest już dobrze znana i niestety nie ma mowy o stopniowym wyciskaniu więcej z ze sprzętu jak to miało miejsce przy ps2, ps3 (a dokładniej stety bo to oznacza mniejsze ograniczenia przed twórcami. Ja tam wole od początku mieć 100% zajebistości ;) ).

Już w tym momencie nowy iphone ma w sobie taki sam CPU jak vitek i identyczny czip graficzny co PSV tylko że ma 2 rdzenie zamiast czterech (co nie równa się 2 razy takiej mocy tak btw) oraz niewiele mniej ramu niż PSV (640 vs 512). Prezentowane na ostatnim zlocie sekty jabłka gry wyglądają już niewiele gorzej od uncharted. Modele z dużą ilością geometrii, światełka, cienie, normalmapy, wykur**ście jednym słowem. Patrz filmik z infinity sword 2 na początku tematu.
Półroczny Samsung GS2 również ma takie samo CPU i niemal dokładnie tak samo wydajną grafikę jak PSV oraz o jedną trzecią ramu więcej...
Za pare miechów ma się pojawić nowy Galaxy S3 z który technologicznie zostawi psv daleko w dupie. Można się po nim spodziewać dwu-krotności mocy a sprzęty wyjdą w tym samym czasie. W ciągu roku po premierze PSV na pewno pojawi się nowy telefon od appla i samsunga, przepaść w mocy będzie widoczna już na pierwszy rzut oka.
Po raz kolejny dodam że tutaj nie ma mowy o wyciskaniu więcej z PSV. Architektura sprzętów jest identyko i te układy są już znane od lat z wielu telefonów, przenośnych sprzętów czy nawet procesorów intela jako dodatkowy układ graficzny (intel GMA). Od początku można wycisnąć z psv jak i telefonów ich 100%.

Warto wspomnieć jeszcze o ponad 10 milionach posiadaczy SGS2 z samej azji i europy co jest całkiem dobrą bazą na wydawanie gier. To tylko jeden sprzęt jednego producenta nie wydany jeszcze w stanach!
Dodajmy do tego jeszcze nowego Androida który ma zmniejszyć fragmentacje wersji czyli jeszcze łatwiejsze produkowanie i PUBLIKOWANIE produktów. Co jak co ale milion razy łatwiej będzie wydać grę na androida niż przebić się przez restrykcje sony. Wszystko jest w kwestii producentów. Na pewno na PSV będzie większy procent gier z zajebistą grafą bo oczywiście takie będą wymagania konsumentów. Jednak w kwesti możliwości sprzętowych po globalnej premierze psv już na pewno będzie daleko w tyle za SGS3.


http://unity3d.com/gallery/profiles/profiles/#madfinger-shadowgun
Spoko zrzynka z girsów. Zrzuty z ipad2/ iphone4s. Sam poziom gameartu to nie uncharted oczywiście ale graficznie bardzo porównywalne. Zagrałbym w to i czekam na więcej takich gierek.

W temacie dłuższych gier ja ostatnio zmieniłem zdanie jak kumpel mi pokazał jednego erpega. Ściągnijcie darmową Inotia 3 na andka... Jak dla mnie do erpegów telefon jest sprzętem idealnym, o ile nie trzeba precyzji w mashowaniu butonów to wole taką gierę ściągnąć na fołna i móc odpalić w metrze niż zabierać ze sobą psv.
Oczywiście nadal zamierzam kupić psv ale obok czuje że do tego dołączy jeszcze jakiś tańszy smartfon.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #47 dnia: Października 25, 2011, 17:38:25 pm »
Pierwszym systemem, na który wyjdą ładniejsze gry niż na vitę będzie pewnie dopiero iphone 5, a jak już wyjdą, to będą to pojedyncze produkcje. Reszta będzie podobna graficznie lub brzydsza. Zakładam, że pierwsze gry wykorzystujące faktyczną moc takiego Galaxy III nie wyjdą szybciej niż 2 lata po jego premierze. W przeciągu następnego roku żadna gra na smarfony nie będzie miała szans konkurować z Uncharted na Vitę. Co będzie później? Zobaczymy.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #48 dnia: Października 25, 2011, 19:14:26 pm »
Chyba nie przeczytałeś o czym pisałem chyba ze 3 razy. Nie ma mowy w przypadku tych wszystkich sprzętów (razem z PSV) o wyciskaniu więcej mocy z ich bebechów.
Smartfony to nie architektura jak w piecu czy konsoli (znaczy od niedawna bo intel pakuje te grafiki do swoich desktopowych cpu). Tutaj blokuje się zegary procków żeby nie zjadały za dużo prądu i się nie grzały a nie w druga stronę jak w piecach, zwiększa napięcie i poprawia chłodzenie żeby je podkręcić. To co dostajesz na premierze to masz jako pełna moc sprzętu, aż do premiery następnego nic się nie zmienia.
To co można poprawiać to już tylko strefa softwarowa tylko że tak się składa że ta jest dokładnie identyczna na takim iphone4s jak i psv bo elektronika i wszystkie instrukcje są w pełni zgodne (i znane od lat). Sony nie dodawało nic od siebie w kwestii grafy w przypadku psv (i dzięki bogu, plus dla twórców, lol) więc gry będzie się robiło tak samo jak na smartfony. W tej chwili mamy już 100% pewność że SGS3 będzie od psv sprzętem mocniejszym. Dla Vity będzie to jego młodszy silniejszy brat.

Po premierze iphona4 (całkiem niezłe GPU) zaczął się boom na robienie dopieszczonych gierek w 3d. Odbiorcy takich produktów się znaleźli i będzie ich z czasem co raz więcej. Wiele tych gier jeszcze nie ma ale to z uwagi na dłuższy czas produkcji. Sporo projektów będzie się dopiero ukazywało.
Bardzo duży udział miało w tym Unity3D oraz wkroczenie Epica na rynek przenośnych sprzętów. Unity3D to narzędzie do robienia gier podobne do Unreal Development Kita za pomocą którego stworzono większość gier 3d na wszystkie przenośne sprzęty appla. Narzędzie jest wybitnie miodne i pracuje się z tym świetnie, samo robi wszystkie oczywiste oczywistości a pozwala się skupić na ładnej zawartości gry i szlifowaniu gameplayu. Zrobiłeś gierkę i następnego dnia można ją kupić na appstorze albo android markecie. Unity na 99% pojawi się na PSV ale tak łatwo już gry nie wydamy bo potrzebna będzie nam jeszcze licencja sony i devkit.
Tutaj dochodzi kolejna sprawa na niekorzyść PSV i konsol ogólnie. Kwestia TRC jakościowców z sony którzy mogą zwyczajnie nie pozwolić ci wydać gry na swój sprzęt jeśli według nich nie będzie spełniała ich norm (to akurat pikuś przy pokurwieńcach z lotcheckiem niny, tam za przecinek można czekać 3 miesiące). Wydawanie gier na ios czy andka to bajka przy wydawaniu ich na konsole.

Wielu producentów już teraz zaczyna mocno działać w kierunku dopasionych graficznie gier na smartfony bo jest na to popyt. Dlaczego niby robiąc gre za pomocą bardzo podobnych (lub tych samych) narzędzi na sprzęt słabszy ta ma mieć grafikę lepszą niż mocniejszy sprzęt? To dokładnie tak jakbyś powiedział że gry z GC mogą mieć lepszą grafike niż Wii.

Pewnie wyjdzie tak że na PSV będziesz miał więcej gier mających DOBRĄ grafikę ale to na komórkach będziesz miał te z ZAJEBISTĄ. I to już niedługo po premierze psv. I nijak się tu mają sympatie do konsolowego grania i sony.
« Ostatnia zmiana: Października 25, 2011, 19:16:16 pm wysłana przez monio4 »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #49 dnia: Października 25, 2011, 19:47:59 pm »
Jak odpisuję na post, to znaczy, że przeczytałem go w całości :P  Chodziło mi o to, że software i hardware nie idą razem w parze, a konsola to jednak konsola. Ty bardziej w tym wszystkim siedzisz i trudno mi się spierać na argumenty.

Pewnie wyjdzie tak że na PSV będziesz miał więcej gier mających DOBRĄ grafikę ale to na komórkach będziesz miał te z ZAJEBISTĄ. I to już niedługo po premierze psv.
Ja uważam, że taki stan nastąpi nie wcześniej niż za 2 lata (wcześniej - gdzieś po roku - nastąpi stan przejściowy, w którym nie da się jednoznacznie ogłosić na co wyszła najładniejsza gra). Nie szybciej. No ale pożyjemy, zobaczymy. Jeśli wyjdzie na twoje, to dam Ci plusa ;)

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #50 dnia: Października 25, 2011, 20:06:30 pm »
Pewnie wyjdzie tak że na PSV będziesz miał więcej gier mających DOBRĄ grafikę ale to na komórkach będziesz miał te z ZAJEBISTĄ. I to już niedługo po premierze psv. I nijak się tu mają sympatie do konsolowego grania i sony.

Fajne jest takie kategoryczne wygłaszanie bzdurnych poglądów.

Zawsze jest miejsce na optymalizacje nawet znanych już układów, szczególnie jeżeli występują w nowej, 4 rdzeniowej konfiguracji.
Smartfony, mimo że pracujące pod wspólnym systemem operacyjnym nie mają jednolitych możliwości/bebechów, oparte są o różne układy, mają różną ilość pamięci, rozdzielczość ekranu. Z tego względu gry działają za pośrednictwem API w rodzaju DirectX, które zżera mnóstwo zasobów... Znaczenie ma również pojemność nośnika - jakoś nie widzę wielogigabajtowych tytułów na komórki, a na PSV będzie to standardem.
Reasumując uważam, że mimo potencjału komórki jeszcze długo nie osiągną poziomu grafiki PSV- przedstawione demo Shadowgun to poziom Doom 3 - do Uncharted jest tu bardzo daleko


Unlimited

  • Gość
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #51 dnia: Listopada 14, 2011, 15:21:21 pm »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #52 dnia: Listopada 15, 2011, 09:50:49 am »
Tak jak przypuszczałem. Rok czasu i Uncharted z vity zjedzony graficznie.
Szymku- Rozróżnij grafikę od contentu.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #53 dnia: Listopada 15, 2011, 13:36:53 pm »
Pożyjemy - zobaczymy... Ja tej rewolucji i skoku jakości nie dostrzegam...
Podtrzymuję zdanie, że pojemność nośnika ma znaczenie dla jakości grafiki, bo przekłada się bezpośrednio na jakość tekstur, geometrię, animację etc. (assets) etc

Unlimited

  • Gość
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #54 dnia: Listopada 15, 2011, 14:11:47 pm »
Szymku tyle że teraz obecne gry na smartphony zajmują średnio(te większe gry) prawie 400-500mb. Poza tym jest także pełno świetnych gier które zajmują od od 10 mega do 100mb. ;)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #55 dnia: Listopada 15, 2011, 14:41:17 pm »
Tak jak przypuszczałem. Rok czasu i Uncharted z vity zjedzony graficznie.
Szymku- Rozróżnij grafikę od contentu.
Zjedzony graficznie przez smartfony za 2500zł. Super!

el becetol

  • Gość
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #56 dnia: Stycznia 27, 2012, 13:27:42 pm »


Wiadomo ze baterie nie dają rady, ale tu już ładowarka nie pomaga  :lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #57 dnia: Stycznia 28, 2012, 23:12:46 pm »
Mnie wkur**a mój telefon włąsnie z tedgo powodu, bo chyba mam jakiegoś battery drain buga i bateria tak szybko znika, że musze ładowarkę nosić ze sobą =/ Szykuje sie do updejtu oprogramowania mając nadzieję, zę to coś pomoże. Bateria to najbardziej badziewna rzecz w smartfonach.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #58 dnia: Stycznia 31, 2012, 01:15:42 am »
Kupujecie jakieś badziewia od koreańców to macie. Moja N8 spokojnie trzyma 2-5 dni  8)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #59 dnia: Stycznia 31, 2012, 11:52:27 am »
Mam jeszcze 62% baterii, a telefon chodzi już prawie 4 dni, dokładnie to 4 dni bez 6 godzin<ok>

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #60 dnia: Stycznia 31, 2012, 17:56:17 pm »
Ale ja telefonu czasem używam.

Unlimited

  • Gość
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #61 dnia: Stycznia 31, 2012, 18:50:17 pm »
Nie wiem co ma Wooyek za telefon, ale raczej żaden nowy smartphone, bo one nieużywane padają w najlepszych przypadkach po 3-4 dniach(Nokia). ;)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #62 dnia: Lutego 01, 2012, 09:23:57 am »
 :lol: no to musisz zmienić informatora bo Cię robi chu**. Ja przez te 4 dni obejrzałem 2 godzinny film i godzina siedzenia na necie, dużo SMSów i trochę gadania. :cool:

svonston

  • Gość
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #63 dnia: Lutego 01, 2012, 09:27:42 am »
^nie wierze w te bajki

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #64 dnia: Lutego 01, 2012, 10:01:14 am »
No cóż, trzeba kupić porządny telefon a nie fińskie badziewie.

svonston

  • Gość
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #65 dnia: Lutego 01, 2012, 10:08:04 am »
Masz Galaxy S II, prawda?

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #66 dnia: Lutego 01, 2012, 14:32:15 pm »
Tak, SGS2, ale baterie mam nie tą oryginalnie wkładaną 1650mAh, tylko 2000mAh. :angel:


Nie wiem co ma Wooyek za telefon, ale raczej żaden nowy smartphone, bo one nieużywane padają w najlepszych przypadkach po 3-4 dniach(Nokia). ;)
Przez 3-4 dni, nie używając telefonu, będę miał 90% baterii. 8)
« Ostatnia zmiana: Lutego 01, 2012, 15:01:28 pm wysłana przez Wooyek »

svonston

  • Gość
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #67 dnia: Lutego 01, 2012, 14:40:11 pm »
Czyli na czuwaniu starcza ci na 25-30 dni. Gratuluje.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #68 dnia: Lutego 01, 2012, 14:42:59 pm »
:lol: :lol: :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #69 dnia: Lutego 01, 2012, 14:44:07 pm »
mi na samym czuwaniu se x10 spokojnie trzyma ~3 tygodnie, a bateria ma tylko 1500 mha.

edit: mowa o 2g i prawie zerowym użytkowaniu telefonu (tylko czuwanie).
« Ostatnia zmiana: Lutego 01, 2012, 14:45:55 pm wysłana przez s00s »

marcingt

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-08-2007
  • Wiadomości: 4 970
  • Reputacja: 58
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #70 dnia: Lutego 01, 2012, 14:45:25 pm »
Ja ładuję co drugi dzień. Smartfona nie kupiłem po to, żeby go trzymać na czuwaniu.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #71 dnia: Lutego 01, 2012, 14:52:13 pm »
Czyli na czuwaniu starcza ci na 25-30 dni. Gratuluje.
Teoretycznie tak powinno być, czy by wyszło to w praktyce to nie wiem, nie sprawdzałem. Przez noc schodzi mi max 1%, i to też zależy jak długa jest ta noc. :angel:

Unlimited

  • Gość
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #72 dnia: Lutego 01, 2012, 18:11:30 pm »
:lol: no to musisz zmienić informatora bo Cię robi chu**. Ja przez te 4 dni obejrzałem 2 godzinny film i godzina siedzenia na necie, dużo SMSów i trochę gadania. :cool:

Nikt mnie nie robi w chu**, przy takiej podmiance, tylko czekać aż Ci układ strzeli. W takim razie spokojnie czekam na forumowy przypadek samospalenia się telefonu. Przy tak taniej chińskiej obudowie w SGBS 2 nie będzie o to trudno. :D

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #73 dnia: Lutego 01, 2012, 18:12:51 pm »
Przy jakiej podmiance? :D

Unlimited

  • Gość
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #74 dnia: Lutego 01, 2012, 18:14:26 pm »
Baterii. :P

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #75 dnia: Lutego 01, 2012, 18:16:27 pm »
Przecież to jest oryginalna bateria którą wypuścił Samsung właśnie do SGS2, niech strzela jak chce. Oddam telefon na gwarancję.

Unlimited

  • Gość
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #76 dnia: Lutego 01, 2012, 18:17:47 pm »
Serwis akurat Samsung ma niezły. ;)

Pograj w jakąś wymagającą graficznie grę na tej baterii przez dłuższy czas. <nie rób tego> :P

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #77 dnia: Lutego 01, 2012, 18:25:13 pm »
Wiem jak gry żrą baterie, bo grałem na początku. Szybko mi się jednak znudziły te popierdółki.(w związku z czym twierdzę, że takimi grami nie wyprą z rynku handheldów, przynajmniej mnie to nie przekonuje kompletnie.) Teraz czasem, ale też bardzo sporadycznie zagram w coś w pracy na przerwie z 20 minut i mam dość.
« Ostatnia zmiana: Lutego 01, 2012, 18:33:54 pm wysłana przez Wooyek »

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #78 dnia: Lutego 02, 2012, 13:46:59 pm »
szkoda że niema noki z androidem  :) mi ostatnio padł htc g1 po 2.5 roku katowania, wiele razy zaliczył glebę nawet z wysokości 1m
ogólnie zadowolony byłem z tego sprzętu, na klawiaturce pisałem tak szybko jak na kompie

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Smarkfony
« Odpowiedź #79 dnia: Kwietnia 02, 2012, 07:53:49 am »
polecam nowy abonament w t-mobile właśnie przedłużyłem umowę 99zł i nie limitowane połączenia oraz sms do wszystkich sieci.  :D