Autor Wątek: The Last of Us 30fps  (Przeczytany 436390 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

iko

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #160 dnia: Grudnia 15, 2011, 14:14:15 pm »
Poniekąd pachnie mi tu filmem Road, The. ;)

lupinator

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #161 dnia: Grudnia 15, 2011, 14:15:53 pm »

iko

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #162 dnia: Grudnia 15, 2011, 14:21:53 pm »
No co The Last of Us, lekka inspiracja filmem  jest tu jak najbardziej na miejscu. ;]

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #163 dnia: Grudnia 15, 2011, 14:38:40 pm »
Zajebisty klimacik. Z tego co widzę jeden concept wykonany przez Paicka (m.in. Uncharted 2). Super, lokacje będą świetnie zaprojektowane.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #164 dnia: Grudnia 15, 2011, 14:50:19 pm »
No co The Last of Us, lekka inspiracja filmem  jest tu jak najbardziej na miejscu. ;]

Chodzi o cytowanie tytułu z portalu (filmweb?).

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #165 dnia: Grudnia 15, 2011, 14:50:38 pm »
Ja licze na duzo chowania i malo strzelania i jeszcze ,zeby zagadki w tej grze byly na poziomie DC 1.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #166 dnia: Grudnia 15, 2011, 15:00:52 pm »
Mi się podobają zombie z filmiku. Szybko biegają otwierają drzwi węszą i z tego co widać nieźle się napier**lają. Przywołuje na myśl res4 :P Szybkie dropy hp mile widziane.

Unlimited

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #167 dnia: Grudnia 15, 2011, 18:01:16 pm »
Szykuję się Nam świetna gra(po tym artach co widzę) i świetne E3 w 2012 roku. 8)

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #168 dnia: Grudnia 16, 2011, 05:51:17 am »
Prawdopodobnie 3 nowe nextgeny na e3 w przyszłym roku. Nie moze być źle. ;)

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #169 dnia: Grudnia 16, 2011, 11:13:53 am »
Ciekawe czy w Last of us, The usłyszymy Nolana Northa? :)
Postać na tym koncepcie przy ognisku wygląda jak Brolin.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 16, 2011, 14:08:15 pm wysłana przez piter86 »

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #170 dnia: Grudnia 16, 2011, 13:23:48 pm »
Prawdopodobnie 3 nowe nextgeny na e3 w przyszłym roku. Nie moze być źle. ;)
ps4, xbox720 i wii uu?
Wszystko od nowa, od początku...

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #171 dnia: Grudnia 16, 2011, 13:46:43 pm »
Ciekawe czy w Lust of us, The usłyszymy Nolana Northa? :)
Postać na tym koncepcie przy ognisku wygląda jak Brolin.

Może dostanie jakąś małą rolę. Pewne jest natomiast, że w polskiej wersji usłyszymy Boberka :P

nakimushi

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #172 dnia: Grudnia 16, 2011, 17:25:24 pm »
mi ta gra przypomina I AM LEGEND z mizem filmu The Road ... tam tez przeciwnicy biegali strasznie szybko i byl podobny kilmat ...  :grin:
wypas bedzie

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #173 dnia: Grudnia 16, 2011, 19:47:12 pm »
mi ta gra przypomina I AM LEGEND z mizem filmu The Road ...
A nie Road, The ?
Ja tam wole poczekać na jakiś gameplay bo na razie to nic nie pokazali a nie ma co chwalić dnia przed zachodem słońca. Chociaż ND nie robi słabych ale jakoś nigdy wcześniej nie robili też takich klimatycznych gierek, więc wole poczekać na jakieś filmiki z gameplayem i demko, po czym dopiero zastanowię się nad kupnem.

Yeahh, me and hate that's an odd couple

Unlimited

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #174 dnia: Grudnia 16, 2011, 20:19:52 pm »
Demka wychodzą z opóźnieniem(patrz seria Uncharted). :P

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #175 dnia: Grudnia 16, 2011, 20:36:14 pm »
mi ta gra przypomina I AM LEGEND z mizem filmu The Road ... tam tez przeciwnicy biegali strasznie szybko i byl podobny kilmat ...  :grin:
wypas bedzie
WPIS

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #176 dnia: Grudnia 29, 2011, 23:14:09 pm »
Fajny wywiad:

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #177 dnia: Stycznia 12, 2012, 00:35:28 am »
http://www.max3d.pl/news.php?id=2186

Kulisy powstawania TLoU.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #178 dnia: Stycznia 15, 2012, 13:30:34 pm »
The Last of Us nie będzie tak liniowe, jak Uncharted
Cytuj
eden z czytelników serwisu GameTrailers podzielił się na tamtejszym forum nowymi szczegółami na temat The Last of Us, zasięgniętymi z zapowiedzi gry w Official PlayStation Magazine. Okazuje się, że tytuł ten w niewielkim stopniu stawia na strzelanie do przeciwników - świadczą o tym niewielkie zapasy amunicji, jakimi dysponuje główny bohater, Joel.

Tenże Joel nie będzie też kreowany na superbohatera - to zwykły człowiek, który odczuwa strach w takim samym stopniu jak jego młodociana towarzyszka, Ellie. W trakcie rozgrywki pojawią się momenty, w których gracz będzie mógł ruszyć na pomoc postaciom niezależnym, ale nie da rady zrobić tego w najprostszy czy oczywisty sposób.

- Nie cierpię gier, w których użytkownicy bezmyślnie bronią NPC-ów - mówi Neil Druckmann na łamach wspomnianego pisma. Gracze otrzymają ponadto nieco większą dowolność w działaniach niż w całkowicie liniowym Uncharted. Będzie można np. wybrać się do kawiarni. Nie należy jednak nastawiać się na grę z otwartym światem - zbyt dużą rolę odgrywa tu opowiadana historia, by twórcy mogli sobie pozwolić na tego typu posunięcie.
http://www.gram.pl/news_8AjhHuy2_The_Last_of_Us_nie_bedzie_tak_liniowe_jak_Uncharted.html

Takie informacje nastrajają pozytywnie :)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #179 dnia: Stycznia 15, 2012, 13:51:39 pm »
Napisałbym, że BARDZO pozytywnie.

Źródełko:
http://www.examiner.com/video-game-in-national/the-last-of-us-new-gameplay-details

Oby brak liniowości nie przejawił się w postaci bardziej rozbudowanej lokalizacji uspokajającej akcję w Uncharted - typu Nepal czy Jemen w ostatniej odsłonie. Co do braku amunicji i podejścia do strzelania - świetna informacja, czuję większą interakcję z otoczeniem, jak w ostatnich przygodach Drake'a, gdzie można było kogoś położyć rybą ze stołu na targowisku ;) Oby news o braku konieczności pomagania oznaczał w następstwie zaniechanie upierdliwego patentu z niańczeniem postaci towarzyszącej (jeśli AI będzie ok, to nie mam nic przeciwko - chociaż w U3 nasi towarzysze umieli się pogubić, np. na schodach wieży w twierdzy).
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2012, 15:17:46 pm wysłana przez Kert »

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #180 dnia: Stycznia 17, 2012, 15:27:41 pm »
Pytanie tylko czy udanie się do kawiarni będzie coś ze sobą niosło poza zygzakowatym torem naszego marszu, bo jeśli nie to taka popierdółka dla mnie zupełnie zbędna będzie.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #181 dnia: Stycznia 19, 2012, 10:14:21 am »
Przynajmniej lokacje będą rozbudowane. To żadna zbędność :P ale racja miło gdyby to coś za sobą niosło

lupinator

  • Gość

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #183 dnia: Lutego 03, 2012, 00:41:35 am »

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #184 dnia: Lutego 03, 2012, 08:13:33 am »
ale teksturki niestety to nie UNCHARTED!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #185 dnia: Lutego 03, 2012, 08:39:36 am »
ale teksturki niestety to nie UNCHARTED!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raczej Uncharted 2 :troll:.

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #186 dnia: Lutego 03, 2012, 08:40:49 am »
Gra ma jeszcze rok do premiery a ND dopiero przed ukończeniem produkcji dopieszcza swoje gry więc... zluzujcie wory.


Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #187 dnia: Lutego 03, 2012, 09:18:52 am »
Na początku nie bardzo mi ta gra podchodziła, ale teraz coraz bardziej sie nią interesuje, kto wie może coś z tego będzie

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #188 dnia: Lutego 03, 2012, 09:29:09 am »
Będzie na bank hit. :D

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #189 dnia: Lutego 03, 2012, 09:36:34 am »

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #190 dnia: Lutego 03, 2012, 09:37:23 am »

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #191 dnia: Lutego 03, 2012, 09:45:36 am »
Na początku nie bardzo mi ta gra podchodziła, ale teraz coraz bardziej sie nią interesuje, kto wie może coś z tego będzie
Mam podobnie, może nie tyle że nie podchodzi, ale nie interesuje mnie wcale. Jakieś mam takie przeczucie, że gra to będzie niewypał (co jest śmieszne, ale tak się przeważnie nastawiam przy potencjalnym hicie). Będzie hit to zapewne kupie.

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #192 dnia: Lutego 03, 2012, 11:29:37 am »
Na początku nie bardzo mi ta gra podchodziła, ale teraz coraz bardziej sie nią interesuje, kto wie może coś z tego będzie
Mam podobnie, może nie tyle że nie podchodzi, ale nie interesuje mnie wcale. Jakieś mam takie przeczucie, że gra to będzie niewypał (co jest śmieszne, ale tak się przeważnie nastawiam przy potencjalnym hicie). Będzie hit to zapewne kupie.

Naughty Dog i "niewypał" nie idą ze sobą w parze. Te słowa to zupełnie inne galaktyki ;)

nakimushi

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #193 dnia: Lutego 03, 2012, 15:33:55 pm »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #194 dnia: Lutego 05, 2012, 00:27:50 am »
Zdjecia z nowego gameinformera:





Sa i skany:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2012, 01:10:12 am wysłana przez Lem »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #195 dnia: Lutego 05, 2012, 07:58:17 am »
Tona info:

Cytuj
- Director Bruce Straley on online: “We’re going to have some sort of online component. We’re working on a bunch of ideas, but we haven’t nailed anything down. We definitely know it’s going to be awesome.”
- Once Uncharted 2 was done, there were major changes at Naughty Dog
- Naughty Dog was receiving a lot of requests to license the Uncharted engine from internal/external studios
- Naughty Dog co-president Evan Wells: “[The engine] just isn’t set up to be able to be worked on outside of our office. So really the only way to leverage that would be to get a second team going.”
- One reason for Naughty Dog’s expansion was that they had a ton of talent and Evan Wells didn’t want to lose anyone
- Wells: “So many people here at Naughty Dog who are environment modelers or designers or animators could be leads or directors at any other company. They’re just really masters of their craft and doing a great job here, so we wanted to give them an opportunity to grow.”
- Two different teams made so the creators could focus completely on one project rather than bouncing back and forth
- New team decided to make a new IP that allowed them to make what they wanted
- The team looked at their favorite films like Road to Perdition and True Grit
- Combat is inspired by Anton Chigurh’s intense gun battle with Llewelyn Moss (No Country for Old Men)
- Movie had little music and sometimes no dialogue for long stretches of time
- Movie uses ambient noise, like exhausted breathing and booming guns
- The team is going for as much tension as possible in place of a non-stop action thrill ride
- Since there are limited resources, Joel won’t be running around blasting a machine gun
- One bullet can kill in this world
- This lethality affects enemy decisions
- When Joel pulls out a gun and kills an enemy, the others will hide or try to flank his position
- Enemies will come right at Joel is they notice he only has a melee weapon
- Naughty Dog calls the AI system “Balance of Power”
- This system always adapts and dynamically changes as enemies and Joel trade off the upper hand
- The team is adding emotion and personality to the enemies alongside the advanced AI
- Enemies get angry when a friend dies, they warn each other of danger, and they’re scared when they’ve lost the upper hand
- Can’t just hide and wait for your health to recharge
- Since there is persistent health, you’ll have to use a health pack to repair damage and budget enough time to apply it
- Control Joel
- Ellie is an AI-driven non-playable character
- Naughty Dog has decided against co-op play
- Ellie will be very capable and won’t get in your way
- “We know if the entire thing is an escort mission you’re gonna hate it. The easy thing for us to do is every time there is combat she just hides somewhere and then she comes out at the end. We gave ourselves the insane challenge of, ‘How do we make her a part of the combat space?’”
- Game Informer says Ellie does a great job of tagging along in the demo, staying out of sight, warning Joel of danger, and getting him out of jams
- Players won’t have to worry on blaming a game over on Ellie as long as they don’t purposely lure enemies to her position or completely ignore when she’s obviously in trouble
- Platforming and puzzle solving were minimally present in the demo
- It will be important to figure out how to navigate spatial problems with unique Ellie and Joel abilities
- Each can do things the other can’t, and they must work together to move forward
- Game Informer also didn’t see the spore-infected humans like those in the debut trailer
- Focusing on the human antagonists currently since they’re the focus of the game
- There will be more encounters with humans than the infected
- Different human factions all have different goals
- Some factions will help you along the way if it benefits them somehow
- Joel/Ellie are part of a larger cast of characters full of allies and enemies that will come in and out of their adventure as they pass through cities, suburbs, and rural areas
- Game begins as Joel and Ellie meet in Boston 20 years after the fungal outbreak
- Ellie is an orphan, so she hasn’t seen the old world or anything outside the walls of the oppressive military quarantine zone she grew up in
- Ellie is obsessed with relics from our culture such as music and books
- She always gets in trouble at her boarding house
- Joel is in his late forties, has been through a lot of heavy stuff to survive
- Joel runs drugs and weapons through the quarantine zone’s black market
- The bleak locale is littered with checkpoints and constant body scans for traces of the infection
- You’re executed immediately if you come up positive
- Spores can be transmitted through the air, though it needs to be a concentrated and confined space to truly spread
- Joel is recruited to sneak Ellie out of the quarantine zone
- The reason for this is unknown
- Joel agrees, but things go horribly wrong and they are pursued by the military
- Joel thinks about leaving Ellie, but he promised a dying friend that he’d escort her to safety
- Both of them go west on a journey across the U.S. when a nearby safe haven doesn’t work out

“The Killing”

- Joel and Ellie make it to Pittsburgh, though they might not make it any further if they don’t fight back against the scavengers
- Joel elbows his attacker and turns the tables
- Joel slams the man down on the glass shard and he comes up sputtering blood pouring out of his throat
- Ellie is busy biting her captor’s arm and gets slapped to the ground
- Ellie struggles with him and is looking to escape while Joel runs over to kick the scavenger in the face
- The man staggers to his feet and Joel beats him down
- More scavengers enter the store, so Joel and Ellie split up to find cover
- Joel takes out a handgun
- The place is completely dark aside from light sources from the sunbeams pouring in from the outside
- Enemies are dark silhouettes coming closer
- Joel pops up and takes one down, then moves to a new spot
- He tries to fire at another scavenger, but he’s out of bullets and the clicks of the empty chamber echo through the room
- The man closes in on Joel and taunts him since he seems to understand that Joel is out of bullets
- Ellie then hurls a brick into the man’s head
- Joel punches the man out
- Another scavenger manages to bash a 2×4 into Joel’s back
- Joel dodges the second swipe and takes 2×4
- He knocks the man to the ground and although he pleads for mercy, Joel beats his skull without hesitation
- More men are climbing over the rubble to get to them, so Joel and Ellie sneak out the side of the store
- Joel takes a look back and sees a scavenger surveying the bloody scene
- The men head out and Joel targets one in an alcove
- Joel sneaks up behind him, chokes him
- “Hey, you found anything? shouts an enemy off in the distance
- Joel and Ellie sneak away; the man approaches the area and sees the dead body
- The man knows Joel and Ellie are still there and shouts this out to the rest of the gang
- Joel picks up a brick and throws it at him
- Joel charges at him while the man is stunned and kills him with the 2×4
- He searches the body, finds a few bullets
- Joel loads the bullets into his gun, looks up, and spots a scavenger carrying a pipe
- The man runs off, and Joel chases him, carefully creeping around the aisles with his gun raised
- There’s no trace of the enemy, and the only sound is Joel breathing/his footsteps
- The man screams and charges him from behind, but Joel turns and shoots him down in time
- Straley on a sequel: “We only think about one game at a time.”
- Creative director Neil Druckmann on a sequel: “The story is self-contained. The story stands on its own. We don’t end on a cliffhanger. The characters and the journey they go through ends with the story.”

“Escape”

- Joel eyes up the buss that blocks the way they came into the city
- Joel and Ellie go through the streets looking for a way out
- They see a closed garage and head on over to the area
- Ellie scampers under the door as Joel holds it up
- She warns Joel that there is some “gnarly stuff” in the garage
- Joel eventually dashes through the garage door, and turns around to grab it and lower it quietly
- There are a few bodies and large piles of clothes, shoes, and random supplies in the garage
- This faction funnels all the highway traffic into a single ambush point, kills anyone who drives in, and takes all of their things
- They go up some nearby stairs; Ellie asks Joel how he knew about the ambush; he replies, “I’ve been on both sides.”
- Both Joel and Ellie search through the place
- Ellie finds dirty clothes and a few more bullets
- They move outdoors, see a bridge, and make their way toward it
- As they head to the bridge, they see bullet holes in the cars with long-dead bodies inside
- Joel speculates that the military killed these people since they can’t let everyone in and dead people don’t get infected; sacrifice a few to save the many
- The two walk on the roofs and hoods as the cars get closer together
- Crows take to the sky near the gate ahead; there is a brief whistle sound from up ahead
- Two shadowy figures climb up on some cars and the demo fades to black

lupinator

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #196 dnia: Lutego 05, 2012, 13:25:43 pm »
- One bullet can kill in this world
Słodko. Ciekawe, czy doczekam się kiedyś w grach, jak ta, realizmu w postaci: strzał w nogę = niemożność chodzenia itd.
- There will be more encounters with humans than the infected
<kciuk w górę>

Generalnie wszystko wygląda bardzo dobrze po tej pierwszej części informacji. Opisów misji nie chce mi się czytać, z chęcią zobaczyłbym jakiś fragment na wideo. Mam też nadzieję, że NG nie zaspoileruje połowy gry, bo ciężko samemu powstrzymywać się od oglądania materiałów z takiego tytuły.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #197 dnia: Lutego 05, 2012, 16:19:13 pm »
Właśnie ja bym wolał żeby było więcej walki z zainfekowanymi.

Ogur

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #198 dnia: Lutego 05, 2012, 16:52:57 pm »
Słodko. Ciekawe, czy doczekam się kiedyś w grach, jak ta, realizmu w postaci: strzał w nogę = niemożność chodzenia itd.

+ kilka tygodni / miesięcy rekonwalescencji?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #199 dnia: Lutego 09, 2012, 14:05:48 pm »