Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 193514 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #360 dnia: Marca 28, 2014, 14:38:12 pm »
Tutaj to raczej kwestia nie tego, czy ja będę ruszać głową agresywnie, a tego, czy dev jakichś ekstra realistycznych ficzerów nie zastosuje, jak trzęsąca się kamera itp. A na dostępnych materiałach było widać, że gra jest naszpikowana takimi dziwactwami.

Driveclub też był testowany na morfeuszu. I też ludzie miewali nudności ;) A tam takich dziwactw nie ma. Myślę, że jest to po prostu dla nas nienaturalne siedzieć nie ruchomo i widzieć przed oczami szybkie zmiany otoczenia ;)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #361 dnia: Marca 28, 2014, 14:47:10 pm »
W tv jak patrzycie to też wam leci. Niektórzy to cipki i tyle. Jeden mdleje na widok krwi, inny w kościele, a kolejny ma mdłości, bo pograł na morfeuszu.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #362 dnia: Marca 28, 2014, 15:17:51 pm »
W tv jak patrzycie to też wam leci. Niektórzy to cipki i tyle. Jeden mdleje na widok krwi, inny w kościele, a kolejny ma mdłości, bo pograł na morfeuszu.

No dobra, ale TV nie przysłania ci całego obrazu dookoła. Więc masz punkt odniesienia, chociażby w postaci samego telewizora, szafki itp... A w Morfeuszu/Oculus obraz ułożony jest tak jakbyś to widział własnymi oczami.

svonston

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #363 dnia: Marca 28, 2014, 15:40:20 pm »
Są tacy, co rzygają po graniu na 3DSie nawet... :angel:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #364 dnia: Marca 28, 2014, 15:51:04 pm »
Jak już wyjdzie morfeusz to zrobię sobie artykuł o mdłościach przy graniu.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #365 dnia: Marca 28, 2014, 16:03:25 pm »
Jak już wyjdzie morfeusz to zrobię sobie artykuł o mdłościach przy graniu.

Edycja kolekcjonerska Morfeusza będzie miała w zestawie Niebieskie wiaderko sygnowane logiem PS4...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #366 dnia: Marca 28, 2014, 16:49:28 pm »
Po przyszłym lekarzu medycyny spodziewałbym się poważnego traktowania tematu igrania z błędnikiem.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #367 dnia: Marca 28, 2014, 16:59:07 pm »
Jezu, epilepsje też będę traktować poważnie. Jak Cię mdli - nie graj. Proste? Nie mam ochoty, żeby rozwój elektronicznej rozrywki był hamowany z powodu pewnego odsetka osób, którym robi się niedobrze.

"Igranie z błędnikiem" grając na oculusie/morfeuszu brzmi poważnie! Zwłaszcza, że błędnik działa na zasadzie przelewania się płynu w zależności od grawiatacji, to jak z czymś się ma igrać to z oczami i odbieraniem bodźców wzrokowych przez mózg.
« Ostatnia zmiana: Marca 28, 2014, 17:55:28 pm wysłana przez Master_666 »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #368 dnia: Marca 28, 2014, 18:15:13 pm »
Przecież ja nawet nie wiem czy mnie mdli  :lol:  Twierdzę jedynie, że takie gadżety mają milion razy większą szansę na powodowanie mdłości niż oglądanie telewizji czy - cóż za porównanie - szybka jazda samochodem. Komfortowa zabawa zacznie się za kilkanaście lat w znacznie wyższej rozdzielczości, setkach fpsów i bez opóźnień.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #369 dnia: Marca 28, 2014, 18:26:01 pm »
bez opóźnień.

Ja licze na brak znaczących opóźnieni już na premierę morfeusza. Póki co to go testują, więc takie rzeczy mogą być. I bardziej niż o mdłości, bałbym się o komfort gry przez te opóźnienia. Nic tak nie wkurza jak lagi.

Z tym całym VR to będzie czysto indywidualne podejście. Dzisiaj np. byłem oddawać krew i czuję się świetnie. Zero jakichkolwiek skutków ubocznych, oprócz ziaziu na rączce. Inni za to czują się słabo, ospale, mają zawroty głowy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #370 dnia: Marca 28, 2014, 18:34:46 pm »
Opóźnienia będą na pewno. Samo renderowanie grafiki to ze 2-3 klatki - przy 60 fps to już 33-50 milisekund. Ekrany LCD są dość wolne - szkoda, że nie dali OLED. Do tego input lat kamery, pada i czujników w goglach. Z padem przed tv nie jest to wielki problem, ale sterując ruchem głowy będzie przeszkadzać.

Indywidualne podejście indywidualnym podejściem, ale yosp przy DriveClub mało się nie porzygał, a kolesie od Oculusa bardzo często poruszali ten problem.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #371 dnia: Marca 28, 2014, 18:45:44 pm »
Nie śledzę tematu oculusa i co się z nim wyprawia, ale z 3DSem też tak gadali, że ludziom chce się rzygać i bolą ich oczy, a jakoś teraz już w ogóle o tym nikt nie mówi. Pożyjemy, zobaczymy. Google glass też miało wejść lada moment, a tutaj chyba już sto lat minęło, odkąd je zapowiedzieli, a w sprzedaży dalej nic.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #372 dnia: Marca 28, 2014, 18:47:40 pm »
Nie śledzę tematu oculusa i co się z nim wyprawia, ale z 3DSem też tak gadali, że ludziom chce się rzygać i bolą ich oczy, a jakoś teraz już w ogóle o tym nikt nie mówi. Pożyjemy, zobaczymy. Google glass też miało wejść lada moment, a tutaj chyba już sto lat minęło, odkąd je zapowiedzieli, a w sprzedaży dalej nic.

Nie mowi, bo 3d w 3DS nikt nie uzywa. Patrz -> 2DS.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #373 dnia: Marca 28, 2014, 18:57:37 pm »
Nie śledzę tematu oculusa i co się z nim wyprawia, ale z 3DSem też tak gadali, że ludziom chce się rzygać i bolą ich oczy, a jakoś teraz już w ogóle o tym nikt nie mówi. Pożyjemy, zobaczymy. Google glass też miało wejść lada moment, a tutaj chyba już sto lat minęło, odkąd je zapowiedzieli, a w sprzedaży dalej nic.

Nie mowi, bo 3d w 3DS nikt nie uzywa. Patrz -> 2DS.

:(

Ja mam w planach kupić 3DS'a i używać 3D :(

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #374 dnia: Marca 28, 2014, 19:02:33 pm »
Nie śledzę tematu oculusa i co się z nim wyprawia, ale z 3DSem też tak gadali, że ludziom chce się rzygać i bolą ich oczy, a jakoś teraz już w ogóle o tym nikt nie mówi. Pożyjemy, zobaczymy. Google glass też miało wejść lada moment, a tutaj chyba już sto lat minęło, odkąd je zapowiedzieli, a w sprzedaży dalej nic.

Nie mowi, bo 3d w 3DS nikt nie uzywa. Patrz -> 2DS.

Ja używam i nic mnie nie boli. :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #375 dnia: Kwietnia 01, 2014, 22:12:25 pm »
Ruszyła oficjalna strona:
http://www.projectcarsgame.com/

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #376 dnia: Kwietnia 17, 2014, 17:53:54 pm »
Taki tam filmik :)



Edit.
nie wiem czemu nie filmik sie nie pokazuje na forum, w kazdym razie link -
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2014, 18:21:09 pm wysłana przez Magik »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #377 dnia: Kwietnia 17, 2014, 18:01:07 pm »
Z https skreśl s na http. Powinno wstawić jak zawsze.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #378 dnia: Kwietnia 17, 2014, 18:21:30 pm »
Faktycznie, dzieki :)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #379 dnia: Kwietnia 23, 2014, 18:00:36 pm »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #380 dnia: Kwietnia 24, 2014, 10:23:34 am »
Jak tak patrzę to po raz kolejny brakuje mi licencji na Ferrari i Lamborghini... Gra ma potencjał kurcze :/

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #381 dnia: Kwietnia 24, 2014, 11:07:42 am »
Mogę się założyć o kebaba light że w tym roku nie wyjdzie.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #382 dnia: Kwietnia 30, 2014, 21:58:29 pm »


:puppy-eyes:





szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #383 dnia: Maja 01, 2014, 10:53:52 am »
Niech wreszcie pokażą gameplay z konsol, a nie z tytanów... :roll:
Fryty tyty dotknij pyty

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #384 dnia: Maja 01, 2014, 11:06:04 am »
Fun Fact... Ostatni filmik pokazałem mojej dziewczynie z zasłoniętymi podpisami... I wskazała na odwrót. Uznała, że ekran po prawej to prawdziwe nagranie ;)

Myślę, że czasy fotorealizmu w grach powoli się zaczynają ;)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #385 dnia: Maja 01, 2014, 11:40:51 am »
Fun Fact... Ostatni filmik pokazałem mojej dziewczynie z zasłoniętymi podpisami... I wskazała na odwrót. Uznała, że ekran po prawej to prawdziwe nagranie ;)
Nie wiem, czy jest się czym chwalić. Wystarczy spojrzeć na pobocze, drzewom/krzewom i ich łączeniu z podłożem daleko do poczucia fotorealizmu, cała scena nadal jednak wygląda na grę.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #386 dnia: Maja 01, 2014, 17:24:18 pm »










Cytuj
All screenshots were taken simply by pausing the game during gameplay and taking a screenshot.

No special modes or dev team-only features or downscaling from some huge resolution – just the same functionality that you the players will be have too.

http://blog.eu.playstation.com/2014/05/01/first-look-project-cars-ps4/

Ładniejsze od FM5, ale do DriveClub przepaść.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #387 dnia: Maja 01, 2014, 17:45:33 pm »
Bez dwoch zdan DC bedzie ladniejszy.
Trudno zeby bylo inaczej :)
Mimo wszystko jest bardzo dobrze.
Jesli faktycznie bedzie 60 fps to bedzie naprawde swietnie (na PC deszcz powoduje u mnie spadek fps o jakas polowe).

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #388 dnia: Maja 01, 2014, 23:43:52 pm »
Noooo może i jest ładnie, ale te ząbki na screenach trochę kują w oczy. Mam nadzieje, że 60FPS będzie ;) Bo jak dadzą obsługę kierownic Logitech to tytuł kupuje z miejsca ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #389 dnia: Maja 06, 2014, 18:25:43 pm »



















Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #390 dnia: Maja 06, 2014, 18:27:21 pm »
PC ładniejsze.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #391 dnia: Maja 06, 2014, 18:38:12 pm »
W którym miejscu?  xD

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #392 dnia: Maja 06, 2014, 18:38:33 pm »
wersja na ps4 ma chociaż 1080p? o zdjęcia jakieś takie niewyraźne

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #393 dnia: Maja 06, 2014, 18:41:28 pm »
Ma. Jedyne, co mnie się rzuca w oczy na tych screenach, to tragicznie niskiej rozdzielczości odbicia w kałużach na blasze.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #394 dnia: Maja 06, 2014, 18:44:21 pm »
Ps4 ma zastosowany jakiś filtr który zmiękcza/uplastycznia obraz gry. Nie ma tak ostrych textur jak na najmocniejszym PC(bo pewnie z takiego pochodzą te screeny). Generalnie wolę wersję na Ps4, chociaż Driveclub to nie jest. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #395 dnia: Maja 06, 2014, 19:45:10 pm »
Generalnie na PC jest lepiej ale wersja ja biore wersje na PS4.
1080p@60fps ze zmienna pogoda i pora dnia bedzie pstryczkiem w nos dla Turn10 (tym bardziej ze SMS przesiedli sie na next geny bardzo niedawno).

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #396 dnia: Maja 06, 2014, 19:46:40 pm »
W którym miejscu?  xD

Auta z PS4 wyglądają jak z plasteliny. Te na blasze jak pokazówki na targach (wypucowane na glanc). Może to wina pory dnia, ale tak czy siak PC ma lepszą grafę. Co nie zmienia faktu, że pewnie trzeba wydać na dwa tytany.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #397 dnia: Maja 06, 2014, 20:08:24 pm »
Generalnie na PC jest lepiej ale wersja ja biore wersje na PS4.
1080p@60fps ze zmienna pogoda i pora dnia bedzie pstryczkiem w nos dla Turn10 (tym bardziej ze SMS przesiedli sie na next geny bardzo niedawno).

W wywiadzie dla ISR panowie z Turn 10 powiedzieli że w następnej forzie raczej zapomnimy o zmiennych warunkach (argumentowali to tym że chcą być pewni że zrobią to dobrze), nad zmienną porą dnia także trochę marudzili. Ciekawe czy zmienią poglądy. Wg. mnie ta gra może być na konsolach tym czym był na PS3 SuperCar Challenge. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

el becetol

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #398 dnia: Maja 06, 2014, 20:12:30 pm »
Powiedzmy ze rozumiem trudność w robieniu zmiennych warunków pogodowych, ale co to za problem zrobić te zmienny pory dnia? Każda gra open world to ma, a tu przy zamkniętej trasie się nie da?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #399 dnia: Maja 06, 2014, 20:16:14 pm »
Jak się jedzie na wypalonym oświetleniu, to może być problem. I nie, nie każda gra open world to ma - niesławny pozdrawia  8)