Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 181832 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #600 dnia: Lutego 02, 2015, 22:43:13 pm »
Dolicz jeszcze wyjazd na jakieś zadupie i zbieranie danych, bo wątpię, żeby te samochody były podstawiane developerowi pod studio  ;)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #601 dnia: Lutego 02, 2015, 22:53:26 pm »
jeden wypad do monako i masz materiały na całego drivecluba zebrane w tydzień :troll:

no ale wiadomo, dlatego pisałem, że przy dobrej organizacji. na bank nie nagrywają/fotografują każdego auta z osobna w różnych zakątkach globu, tylko robią sobie jakieś ustawki i jadą hurtowo. w tym samym czasie koleżki z biura dłubią modele na podstawie fotek z netu/danych producenta.
no, może kaz ma inaczej, ale dla niego to jest chyba pretekst do ekstra wypadów poza japonię ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #602 dnia: Lutego 02, 2015, 22:58:46 pm »
@ s00s

Masz PW odnosnie spoilera.

Wiem ze dla niektorych marketingowe bzdury ALE wyglada to inaczej niz to co mowi s00s, do tego wszystko jest w grze, czekamy na kogos z branzy kto potwierdzi czy jest tak jak mowi s00s ale materialy w necie jak robione jest GT czy Forza czy DC mowia inaczej:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

« Ostatnia zmiana: Lutego 02, 2015, 23:01:07 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #603 dnia: Lutego 02, 2015, 23:02:42 pm »
@ s00s

Masz PW odnosnie spoilera.

odpisałem ci, że masz mi z tym płaczem spadać z pw.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #604 dnia: Lutego 02, 2015, 23:04:47 pm »
Widze ze musialem Ci kiedys pojechac i teraz probujesz sie odgryz. Kiedy to bylo.. Koniec tematu, teraz zluzuj i nara.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #605 dnia: Lutego 02, 2015, 23:22:48 pm »
już mi na pw napisałeś koniec tematu. co za gość  :lol:
jeszcze odnośnie tych bzdur, w które wierzysz.
od premiery gt4 do premiery gt5 minęło 5 lat. w tym czasie polyphony natłukło ponad 200 aut premium. wychodzi po ok. 3 auta na miesiąc, każde jedno warte obecnej generacji.

btw. nie twierdzę też, że polyphony po pierwszym miesiącu miało 3 samochody, po kolejnym 6. po prostu zrobienie jednego auta może zabierać 7 miesięcy, ale równie dobrze można powiedzieć, że zrobienie 25 aut też zajmuje 7 miesięcy. marketingowy bełkot dla pelikanów i tyle.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #606 dnia: Lutego 02, 2015, 23:27:07 pm »
Wow, super ze powiedzialas to dopiero teraz. Oczywiste jest ze zalezy to od zasobow zespolu. Premiumy byly szykowane na kolejna generacje, czyli na ta. Tak samo jak system zmiany doby i inne ficzery. PD zrobilo wiele rzeczy od nowa by je pozniej zaadaptowac w nowa generacje.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

el becetol

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #607 dnia: Lutego 03, 2015, 00:56:16 am »
Dolicz jeszcze wyjazd na jakieś zadupie i zbieranie danych, bo wątpię, żeby te samochody były podstawiane developerowi pod studio  ;)

Przynajmniej z Europy nie musieli wyjeżdżać.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #608 dnia: Lutego 03, 2015, 00:57:13 am »
Wydaje mi się, że dlatego ograniczyli się do europejskich marek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #609 dnia: Lutego 03, 2015, 08:51:15 am »
Hennesey Venom jest amerykański. + dwie corvetty z DLC ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #610 dnia: Lutego 03, 2015, 13:15:58 pm »
Venom jest w połowie brytyjski i na 100% dorwali go w Wielkiej Brytanii.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #611 dnia: Lutego 03, 2015, 13:47:19 pm »
Venom jest w połowie brytyjski i na 100% dorwali go w Wielkiej Brytanii.

Możliwe ;) Choć z tego wywiadu wynika, że po całym świecie poszukiwali samochodów :)

http://blog.us.playstation.com/2014/05/29/why-driveclub-could-be-the-most-realistic-sounding-racing-game-ever/

Cytuj
“We’ve been chasing these cars around the world,” he says. “There aren’t that many Pagani Huayras available. They don’t just send them out on a whim. It’s in Japan on a Wednesday, it’ll be in Italy on Saturday… we chased them. We’ve gone all out.”

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #612 dnia: Lutego 03, 2015, 13:50:24 pm »
Fajna robota, jeżdżenie po świecie za luksusowymi samochodami :)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #613 dnia: Lutego 03, 2015, 15:39:31 pm »
Fajna robota, jeżdżenie po świecie za luksusowymi samochodami :)


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #614 dnia: Lutego 08, 2015, 20:51:43 pm »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #615 dnia: Lutego 08, 2015, 20:57:02 pm »
Też to dzisiaj czytałem.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #616 dnia: Lutego 08, 2015, 21:16:37 pm »
Nie, że nie zachwyca, tylko tło jest czasami sterylne. Zupełnie, jakby w DC każda miejscówka, była och, ach.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #617 dnia: Lutego 08, 2015, 21:18:37 pm »
Project CARS Vs GT6 - BMW M3 GT @ Brands Hatch Ra…:

Chyba ktos tu buja w oblokach.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #618 dnia: Lutego 12, 2015, 14:14:37 pm »
Po Dojczowsku, ale mozna zobaczyc sporo nowych ujec z gry wlasciwej z wersji na PS4:

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #619 dnia: Lutego 12, 2015, 15:41:30 pm »
Deszcz na szybie wygląda komicznie, szczególnie po tym co pokazał Driveclub.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #620 dnia: Lutego 12, 2015, 15:52:32 pm »
Deszcz na szybie wygląda komicznie
No, taka pojawiająca się i znikająca tekstura. Bida.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #621 dnia: Lutego 12, 2015, 17:02:39 pm »
Dla mnie to GT5 mialo lepszy efekt pogodowy z kamery z kokpitu. ;) Wiadomo ze sam mokry tor wyglada lepiej w PC.
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2015, 17:10:28 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #622 dnia: Lutego 12, 2015, 17:17:54 pm »
Deszcz na szybie wygląda komicznie, szczególnie po tym co pokazał Driveclub.
Za to co inne może będzie wyglądało lepiej.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #623 dnia: Lutego 12, 2015, 21:25:13 pm »
KYO nic nie bedzie wygladalo lepiej, ta gra aspiruje do SIM Racerow, to bedzie jeden z najladniejszych SIM racerow, ale na pewno nic co by mialo chociaz zblizyc sie do DC, inny typ gry.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #624 dnia: Lutego 12, 2015, 21:47:46 pm »
Pamiętaj tylko, że na starcie przekreślasz też GT7 :naughty:.
Które moim skromnym zdaniem zmiecie oprawą DC, może poza deszczem.


Co będzie lepsze poza 60fps w PC?

Stawiam na:
- zachód słońca
- lepsze AA
- teksturę drogi
- mgłę
- filtrowanie anizotropowe
- więcej rozpryskującej się wody pod kołami w czasie ulewy
itp.
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2015, 21:49:56 pm wysłana przez Kyokushinman »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #625 dnia: Lutego 12, 2015, 22:15:13 pm »
Coś te szoty od Magika lepiej wyglądały, jak sobie userzy sami oświetlenie ustawiali. Dla mnie to takie trochę dopakowane Gran Turismo, z niezłym, dalekim zasięgiem rysowania, nie podoba mi się natomiast shader lakieru samochodowego i odbicia, jakieś takie to wszystko jakby chromowane.

Plus na pewno za fajne modele RUFów opartych na najnowszej linii 991  :puppy-eyes: :puppy-eyes: :puppy-eyes:



Jeździłbym.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #626 dnia: Lutego 12, 2015, 22:26:04 pm »
Dla mnie mega kiepsko to wygląda. I nie ma czego tu bronić nawet. Oglądając powyższy materiał odniosłem wrażenie, że oglądam materiał z poprawionego Shifta 2... Gra wygląda mega plastikowo, sztucznie i płasko. Deszczu nawet nie komentuje. Jak dla mnie graficzny średniak. Na plus jedynie modele samochodu, ale nie prezentują się one okazale przy tym oświetleniu.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #627 dnia: Lutego 12, 2015, 22:27:44 pm »
Raczej nie zainwestuję dla tej gry w kierownicę. Szkoda, bo mogło być tak pięknie. :(

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #628 dnia: Lutego 12, 2015, 22:42:34 pm »
Mocna strona tej gry jest wybor tras i samochodow z serii wyscigowych, ich ilosc na trasie, oraz fizyka. Do GT7 nie podskoczy, to zapewne, ale z pewnoscia umili czekanie, tylko cena niech troche spadnie cena.

W wersji PC na ultra na pewno lepszej jakosci tekstury, lepsze modele samochodow, ma byc mniej wiecej poziom DC jesli chodzi o ilosc polygonow, z tym ze jednak nie samymi polygonami czlowiek zyje, liczy sie takze oswietlenie, roznice materialow ich odwzorowanie itd. Wiec DC ciagle bedzie z przodu.
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2015, 22:45:29 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #629 dnia: Lutego 12, 2015, 22:45:21 pm »
Mocna strona tej gry jest wybor tras i samochodow z serii wyscigowych, ich ilosc na trasie, oraz fizyka. Do GT7 nie podskoczy, to zapewne, ale z pewnoscia umili czekanie, tylko cena niech troche spadnie cena.

Trasy tak, ale w samochodach ta gra bardzo mocno leży... Stara Toca Race Driver 3 miała ciekawszą carlistę.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #630 dnia: Lutego 12, 2015, 22:46:44 pm »
Mocna strona tej gry jest wybor tras i samochodow z serii wyscigowych, ich ilosc na trasie, oraz fizyka. Do GT7 nie podskoczy, to zapewne, ale z pewnoscia umili czekanie, tylko cena niech troche spadnie cena.

Trasy tak, ale w samochodach ta gra bardzo mocno leży... Stara Toca Race Driver 3 miała ciekawszą carlistę.

Zgoda, ja porownywalem do tego co mamy na konsolach, a nie mamy na razie nic, bo DC celuja w modele fabryczne. ;) Toca to inna historia. Jednak Codemasters zaprzepascilo ta serie, szkoda..
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #631 dnia: Lutego 12, 2015, 22:56:36 pm »
Jeśli mam być szczery, to tak po filmikach to ta fizyka w grze to mi trochę jak w DC wygląda, tzn nie widać podsterowności tak jak kiedy się patrzy na filmiki z Gran Turismo, droga hamowania wydaje się być krótka, a nadsterowność, to chyba tylko w deszczu... no ale to tylko filmiki. + jakieś dziwne przeboje z podskakiwaniem 0,5m nad ziemią bolidów GT3 po wjechaniu na tarkę peprzy prędkości 60kmh.

http://www.gamersyde.com/hqstream_project_cars_road_america-34024_en.html

Powyższy filmik, szczególnie końcówka, to lekko komedia jeśli chodzi o fizykę :-?
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2015, 23:08:16 pm wysłana przez andryush »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #632 dnia: Lutego 12, 2015, 23:17:06 pm »
Ja gralem na jakims starym buildzie i bylo ok, nie wiem do konca jak jest teraz, ale w wrazeniach z gry chwala fizyke.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #633 dnia: Lutego 12, 2015, 23:38:55 pm »
http://www.gamersyde.com/hqstream_project_cars_road_america-34024_en.html

Powyższy filmik, szczególnie końcówka, to lekko komedia jeśli chodzi o fizykę :-?

o_O Co tam się dzieje na tym zakręcie jednym? Co okrążenie samochody wyskakują z dupy i wbijają się w inne o_O Gra mi coraz bardziej śmierdzi Shiftem, gdzie też auta tak "podskakiwały". Do tego AI wydaje się być kretyńskie, oby to był jakiś niski poziom trudności.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #634 dnia: Lutego 13, 2015, 00:02:20 am »
Jeśli mam być szczery, to tak po filmikach to ta fizyka w grze to mi trochę jak w DC wygląda, tzn nie widać podsterowności tak jak kiedy się patrzy na filmiki z Gran Turismo, droga hamowania wydaje się być krótka, a nadsterowność, to chyba tylko w deszczu... no ale to tylko filmiki. + jakieś dziwne przeboje z podskakiwaniem 0,5m nad ziemią bolidów GT3 po wjechaniu na tarkę peprzy prędkości 60kmh.

http://www.gamersyde.com/hqstream_project_cars_road_america-34024_en.html

Powyższy filmik, szczególnie końcówka, to lekko komedia jeśli chodzi o fizykę :-?
Na tym filmiku niesamowicie biednie to jakoś wygląda.

Ten latający samochód na początku to rzeczywiście komedia.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #635 dnia: Lutego 13, 2015, 06:43:04 am »
Później w replayu lepiej widać z 3 komiczne sytuacje z tym podskakiwaniem i dachowaniami.

Graficzne to jest PC Ultra i jakoś brakuje mi głębi w tej grze. Pewnie renderują w 24bitach :D

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #636 dnia: Lutego 13, 2015, 08:08:26 am »
Oj faktycznie, dziwnie to wyglada z tym podskakiwaniem.. :roll:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #637 dnia: Lutego 13, 2015, 08:18:47 am »
Grafika pecetowa, samochody kartony, deszcz tekstura. Zostaję w klubie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #638 dnia: Lutego 13, 2015, 08:55:08 am »
Ależ to śmierdzi Shiftem!!! Sylvan będzie zachwycony, a reszta oleje ten tytuł. :-?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #639 dnia: Lutego 13, 2015, 09:01:53 am »
Do tego wczorajszego filmiku nie powiem jeszcze na giere czekałem a teraz jest mi to obojętne czy nawet wyjdzie.


Taki Shift 2 był dla mnie w ogóle niegrywalny. Tytuł powinien nazywać się raczej Shit.