Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 193445 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

pawel_k

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #200 dnia: Września 23, 2012, 18:15:02 pm »
@Magik dzięki za odpowiedź...

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #201 dnia: Września 23, 2012, 20:32:12 pm »
Nie ma sprawy ;)

I jeszcze Suzuka



andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #202 dnia: Września 24, 2012, 17:02:36 pm »
Są jakieś dane na temat minimalnych/rekomendowanych wymagań dla tej gry na PC? ;>

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #203 dnia: Października 18, 2012, 00:53:56 am »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #204 dnia: Października 18, 2012, 08:22:02 am »
Sztucznie to wygląda. Auto jakby wklejone z trasy gdzie świeci mocno słońce.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #205 dnia: Października 18, 2012, 09:15:18 am »
Dokladnie. Beznadziejna fota :P
         

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #206 dnia: Października 18, 2012, 14:17:29 pm »
Do GT5 jeszcze troche brakuje.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #207 dnia: Października 18, 2012, 15:33:12 pm »
Jak śnicie to zamykajcie oczy.
« Ostatnia zmiana: Października 18, 2012, 15:35:01 pm wysłana przez Juras »

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #208 dnia: Października 18, 2012, 16:52:32 pm »
Nieaktualna fota Juras, większość standard cars w GT5 wyładniała od czasu premiery, niektóre zostały przemodelowane, na większości są nowe tekstury.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #209 dnia: Października 18, 2012, 18:04:26 pm »
Fakt, nieaktualne już, stare i przereklamowane.
Mnie ostatio taki obrazek sie nie spodobał, płaskie takie ale kokpit ma...:


Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #210 dnia: Października 18, 2012, 18:18:46 pm »
Odpuscie sobie GT i Forze w tym temacie.  :roll:

W tym tygodniu dodali mokra nawierzchnie.
Jako ze jest to bardzo wczesna wersja to ma dosc duzy wplyw na FPS i shadery/refleksy jeszcze nie sa do konca dopracowane, choc na moje oko jest juz co najmniej bardzo dobrze :)







Warto odnotowac fakt ze (choc to nie jest jeszcze na 100% pewne) jest mozliwe ze current genowe konsole jednak dostana nowy model opon :)





andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #211 dnia: Października 18, 2012, 18:43:46 pm »
Nie przesadzajmy z tym modelem opon. Imo co jak co, ale akurat fizykajest rzeczą najbardziej realną do wykonania na dzisiejszych konsolach. CPU dają radę.

Chętnie bym potestował tą grę, szkoda, że jak na razie nigdzie jej nie widać... :roll:
Jak wygląda sprawa z wymaganiami? Gra jest potworem niczym Cryengine 3 i spali mi kompa po 5 minutach, czy może silnik jest bardzi elastyczny i ładnie współpracuje z nie zbyt mocnym sprzętem?


Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #212 dnia: Października 18, 2012, 18:55:18 pm »
CPU jak najbardziej daja rade niemniej wplywa to na wydajnosc.
Na PC zarowno przyspieszenie fizyki do 600hz jak i aktywacja nowego STM niesie za soba spadek FPS.
Do tego zmienna pora dnia/pogoda...to wszystko razem jednak sprawi ze konsolki beda musialy sie niezle spocic.
Ale jak mowilem SMS niedawno napisali ze daza do tego aby nowy STM byl tez na konsolach :)

Co do wymagan...ciezko powiedziec.
Po pierwsze gra jest w fazie pre-alpha i daleeeko jej do pelnej optymalizacji.
Wymagania praktycznie non stop sie zmieniaja...jak dodali pierwsza wersje chmur to u mnie zrobil sie slideshow:P Po 2 tygodniach na tyle je zoptymalizowali ze moglem normalnie grac.
Teraz doszla ta mokra nawierzchnia , ktora automatycznie zabija FPS :D Ale i to pewnie sie zmieni w krotkim czasie.
Przez pare najblizszych miechow to wszystko bedzi sie zmienialo.
Podaj swoja konfiguracje.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #213 dnia: Października 18, 2012, 19:03:56 pm »
Grafika 1GB GeForce GT540M, overclocking do 800/1000/1600MHz
CPU dwurdzeniowy, 4-wątkowy Core i5 2430m do 3.0Ghz z Turbo boost.
4GB pamięci RAM

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #214 dnia: Października 18, 2012, 19:10:26 pm »
Niestety mysle ze nie rady :(
O ile procek i pamiec sa wystarczajace tak grafika jest za slaba:/

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #215 dnia: Października 18, 2012, 19:14:26 pm »
Jeden z najszybszych/tanszych układów GPU w laptopach :P
Większość gier śmiga jak trzeba, 30fps uciągnie.
Czyli ogólnie gra trochę więcej wymaga...

Znalazłem jakiś filmik, i teoretycznie śmiga na tej karcie. Skoro robią grę na konsole, to pewnie będzie też odpowiedni zoptymalizowana dla słabszych PC.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Października 18, 2012, 19:18:17 pm wysłana przez andryush »

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Project C.A.R.S
« Odpowiedź #216 dnia: Października 19, 2012, 16:36:12 pm »
Ustawisz niższą rozdziałke i detale to jakoś pójdzie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #217 dnia: Października 19, 2012, 18:44:47 pm »
Na pewno, z racji tego, że robią grę na konsole, na pewno znajdzie się szeroki wachlarz ustawień, które pozwolą na odpaleni gry na słabszym sprzęcie.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #218 dnia: Października 19, 2012, 20:31:37 pm »
Ja tam nie wiem..u mnie zarowno na 720p jak i 1080p gra chodzi podobnie.
Jedynie obnizenie jakosci cieni daje mi widoczna poprawe plynosci.
Pozniejszy kod (lepiej zoptymalizowany) u ciebie pojdzie, jednak a tej chwili wymaga solidnego sprzetu - poki co najbardziej wymagajaca gra z jaka mialem do czynienia (wliczajac Crysis1/2 czy Wiedzmina 2). 0czywiscie wszystko zalezy od toru, pory dnia i pogody. Mozliwe ze nietkore toru (Catalunya na przyklad) jakos pojda.
Masz do tego kierownice?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #219 dnia: Października 20, 2012, 11:29:44 am »
Ja tam nie wiem..u mnie zarowno na 720p jak i 1080p gra chodzi podobnie.
Jedynie obnizenie jakosci cieni daje mi widoczna poprawe plynosci.
Pozniejszy kod (lepiej zoptymalizowany) u ciebie pojdzie, jednak a tej chwili wymaga solidnego sprzetu - poki co najbardziej wymagajaca gra z jaka mialem do czynienia (wliczajac Crysis1/2 czy Wiedzmina 2). 0czywiscie wszystko zalezy od toru, pory dnia i pogody. Mozliwe ze nietkore toru (Catalunya na przyklad) jakos pojda.
Masz do tego kierownice?

No nie mam wlasnie, planowałem grę na padzie  :oops:
Cienie to prawdziwy czort, jesli chodzi o fps w grach na PC. Srednia/niska jakość cieni, FXAA zamiast zwykłego AA, roździałka 720p i jedziemy  :P Ale nie wiem czy osiągnął bym 60 fps. Gra musiała by być dobrze zoptymalizowana.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #220 dnia: Października 20, 2012, 11:55:41 am »
Bez kiery moze byc kiepsko :P
Watpie ze utrzymalbys 20 fps:D
Na twoim miejscu bym sie wstrzymal pare miechow az kod bedzie lepiej zoptymalizowany.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #221 dnia: Października 20, 2012, 12:15:51 pm »
A taka gra juz mija sie z celem. Ogólnie to musiał bym znaleźć tą grę gdzieś do "przetestowania". Właśnie nie wiadomo w ogóle czy będę w stanie grać w przyzwoitej jakosci, no i nie wiem jak mi podpasuje gra. Moze sie okazac, ze nie ma sensu zawracac sobie glowy ta gra.

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Project C.A.R.S
« Odpowiedź #222 dnia: Października 21, 2012, 15:47:48 pm »
Nie znajdziesz także zapomnij :P

Magik, tez cię wywala do pulpitu ostatnio? Zaczyna mnie to poważnie irytować.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #223 dnia: Października 21, 2012, 17:16:01 pm »
Nie znajdziesz także zapomnij :P

Magik, tez cię wywala do pulpitu ostatnio? Zaczyna mnie to poważnie irytować.

W obecnym stadium tworzeia raczej nie :P Ale później, bliżej premiery, może jakieś demko się pojawi :D Wkurza mnie tylko że jedyna opcja to Steam, nie działa mi w akademiku ;/

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #224 dnia: Października 21, 2012, 20:31:07 pm »
Magik, tez cię wywala do pulpitu ostatnio? Zaczyna mnie to poważnie irytować.
Nie. Wywalalo mnie niedawno podczas ogladania powtorek ale ale przy buildzie 326 naprawili ten problem.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #225 dnia: Października 31, 2012, 15:12:29 pm »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #226 dnia: Października 31, 2012, 15:17:36 pm »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #227 dnia: Października 31, 2012, 15:27:58 pm »
Eee...ktos poucinal urywki ze starych "trailerow", zmontowal razem i wrzucil inna muze.
A z rzeczy waznych to ostatnio dodali Nurb GP, Infineon i tor kartingowy  SPA :)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #228 dnia: Listopada 12, 2012, 12:21:42 pm »
Sorka za post pod postem ale mysle ze wazne info.
Caly planowany budzet zostal juz zebrany (3,75mln Euro).
Zakup i upgrade toolpackow zostal wiec zablokowany (czyli za pozno juz na dostep do aplhy/bety dla nowych graczy).
Baza testerow to ok 80 tysiecy graczy.

Mysle ze warto pierwszy post zupdatowac lista dostepnych torow...a ta jest cholernie pokazna.

Europa

Oschersleben
Monaco
Hockenheim
Spa
Circuit de Catalunya
Imola
Donington Park
Nordschleife
Nurburgring GP
Mugello
Zolder
Circuit de la Sarthe
Bugatti Circuit
Monza
Brno
Silverstone


Ameryka

Willow Springs
Watkins Glen
Sonoma Raceway
Laguna Seca
Road America


Azja

Zhuhai
Suzuka


Australia

Bathurst


Tory historyczne

Historic Hockenheim
Rouen Les Essarts
Historic Monza (1967. GPL2.)

Ovale

Charlotte Motor Speedway
Dover
Indianapolis Speedway
Richmond
Bristol
Daytona

Tory kartingowe

Spa Karting Circuit
Chesterfield
Glencairn
Summerton

Trasy fikcyjne

California Highway
Azure Coast
Test Track

Planowane/potwierdzone

Solitude Rennstrecke
Brands Hatch
Oulton Park
Snetterton s
Cadwell Park
Ruapuna Park
Old Spa
Monza Oval
Macau

Plus jeszcze jedna fikcyjna trasa, ktorej nazwy nie znam (ale fotki wyciekly:P).
Daje nam to liczbe 50 torow (+rozne ich wariacje).
A liczba ta ciagle rosnie :D

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #229 dnia: Grudnia 14, 2012, 12:59:13 pm »
Project CARS na PS3

http://www.ps3site.pl/jest-pierwsza-galeria-z-project-cars-na-playstation-3/136773

Oprawa nie robi zbyt wielkiego wrażenia...
Chyba szkoda by mi było czasu i pieniędzy na tą grę na PS3. Ani to żadnych normalnych samochodów nie ma, same diabły jakieś, ani to nie wygląda przyzwoicie i nie wiadomo co z fizyką, dopóki dema nie ogram...
GT5 zapewnia jednak porządną oprawę, fizykę jazdy, masę samochodów do zabawy i nieśmiertelny tryb online.
Na PC można by wypróbować, ale imo to nie to czego szukam, brakuje mi chociażby najzwyklejszej Hondy Civic, Golfa itp...
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2012, 13:14:57 pm wysłana przez andryush »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #230 dnia: Grudnia 14, 2012, 16:05:31 pm »
Moim zdaniem wyglada bardzo dobrze biorac pod uwage ze to direct feedy z pre-alphy.
Potem dojdzie AA. No i tory na wiekszosci fotek nie sa w zaawansowanym stadium (na pc poki co rowniez sa slabe).
Z tego co widze to zachowali takie efekty jak real timowe odbicia na mokrej nawierzchni i chmury 3d.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #231 dnia: Grudnia 14, 2012, 16:44:37 pm »
Musiał bym to w ruchu zobaczyć, te screeny wyglądają dla mnie na prawdę przeciętnie.
W sumie to direct feed, chyba z powtórki ale martwi mnie wszechobecny blur...



Czyli że co, za szybą samochodu mam wszystko tak zblurowane też podczas jazdy?

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #232 dnia: Grudnia 14, 2012, 22:29:44 pm »
To nie blur tylko DOF. I nie..nie ma tego podczas jazdy (tak jak pisales to jest z replaya :) )

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #233 dnia: Grudnia 15, 2012, 08:34:03 am »
A czy nie jest to zdjęcie z gry, i ten reklamowany widok oczami kierowcy(widoczna obwódka kasku) jak i zamazane zegary.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #234 dnia: Grudnia 15, 2012, 10:49:21 am »
W relayach masz tez kamery z gry :)
Oczywiscie w grze mozesz wlaczyc sobie motion blur, ale efekt na fotkach to nie to.
Motion blur rozmazuje glownie otoczenie blizej auta (dolne rogi ekranu) pozostawiajac to co przez toba wyrazne.
Tutaj jest dokladnie na odwrot.
Oczywiscie opocz widoku "z kasku" jest tez dostepny klasyczny widok ze srodka.
Mnie zastanawia czy oni powaznie probuja dac te 50 tras do gry czy czesc bedzie w DLC.
Chyba ze na Xboxa dadza na 2 plytach :P

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #235 dnia: Lutego 09, 2013, 18:29:27 pm »
Dobra maly update ;)
Oprocz typowych  zmian w fizyce (tire flex, praca zawieszenia) doszlo troche nowego contentu.

Doszedl kolejny klasyczny tor - Solitude Rennstrecke.

BMW M3 E30 (1991) oraz BMW M3 GT (2012)




Ford Focus RS




Merc SLS




Renault Megane RS



Robi sie tor testowy Porsche



Nowe fury jeszcze bez LOD Ultra. Gna sie za to blachy:)



Nowy shader odpowiedzialny krople na furach.


Do tego wiekszosc torow dostalo mokra nawierzchnie.
Ty chyba tyle :)




andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #236 dnia: Lutego 09, 2013, 19:26:11 pm »
No, nowe obrazki wyglądają bardzo ładnie. Jakość na oko zbliżona do GT5, Renault, Merc. Podobne oświetlenie i refleksy na karoserii.

Dlaczego te samochody nie mają znaczków? Merc i Renault. Jakieś problemy z licencjami, czy to już pewne, że znajdą się w grze?

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #237 dnia: Lutego 09, 2013, 19:54:06 pm »
kiedy to wychodzi i na co bo wyglada zajebiście ?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #238 dnia: Lutego 09, 2013, 19:55:03 pm »
http://en.wikipedia.org/wiki/Project_CARS
Cytuj
is a racing simulation video game in development by Slightly Mad Studios. It is scheduled to be released for Microsoft Windows, Wii U, PlayStation 3 and Xbox 360 near November 2013.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #239 dnia: Lutego 09, 2013, 20:11:43 pm »
Dlaczego te samochody nie mają znaczków? Merc i Renault. Jakieś problemy z licencjami, czy to już pewne, że znajdą się w grze?
Pewne.
Ale dopoki licencja nie zostanie oficjalnie ogloszona, nie moga uzywac loga oraz nazw danych marek w buildach dostepnych dla graczy.
Podobnie jest z Audi ktore w alphie jest pod nazwa Asano :)

kiedy to wychodzi i na co bo wyglada zajebiście ?
Gra nie ma jeszcze oficjalnej daty premiery. Planowo czwarty kwartal tego roku.
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2013, 20:14:25 pm wysłana przez Magik »