Właśnie zamknęliśmy ważny etap produkcji - wyjaśnia. - Nie pojawiły się w ostatnim czasie żadne problemy mogące wpłynąć na produkcję. Wręcz przeciwnie - mając za sobą kamień milowy, jesteśmy jeszcze spokojniejsi.
Jeśli wśród milestone'ów mają wpisane wywalanie gameplay'a do kosza i zaczynanie od nowa no to faktycznie problemów nie ma
. Choć wydaje mi się, że pierwotnie gra miała wyjść znacznie wcześniej. Ba kolega był zatrudniany do CP, a koniec końców pracował tylko przy Wieśku
.
Naszym celem jest robienie najlepszych gier na świecie. Konkurencja jest ostra - nie tylko my mamy apetyt na złoty medal.
No i tu jest właśnie problem, chodzi o ten medal a nie po prostu o zrobienie świetnej/bardzo dobrej/dobrej gry.
Staramy się zapewnić najlepsze możliwe warunki pracy, bo w naszej branży mamy rynek pracownika. Płacimy polskie rynkowe stawki lub nawet nieco wyższe, a do tego duże bonusy. Rotacja w firmie jest na racjonalnym poziomie - wyjaśnia.
Stawki na pewno nie są rynkowe, no chyba, że z Chin czy Indi. Bonusy weszły dopiero niedawno, aby utrzymać część pracowników (ale faktycznie to jest dobra zmiana, choć najpierw do tych bonusów musisz wytrwać przy obecnej stawce).
No jasne, ale ten ktos na gorze powinien to po prostu zauwazyc.
W idealnym świecie tak, ale jest raczej tak - kiedy stoisz na górze nie widzisz tych na dole.